Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.08.18 , 23:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Вадул-Сирет - Сучава - Бухарест

Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Reply | Print
Author Topic: Вадул-Сирет - Сучава - Бухарест  (Read 62729 times)
Iwan
Active user

Posts: 3731


View Profile
« Reply #180 on: 29.02.16 , 19:02 »
Share Reply with quote

До того ж, як би банально це не звучало, для багатьох європейців сам факт, що в такому поїзді можна буде провезти лише дві пачки сигарет (і мова не лише про них), категорично відсікає цей варіант як такий. Як і те, що потрібен закордонний паспорт, а він не у кожного є. Понад 90% так категорично не поїде.
Ви вважаєте, що поляки, їдучи на відпочинок до Румунії, мають намір везти з собою
більш як 2 пачки цигарок на 1 особу? Ще скажіть, що вони мають намір ввезти з Польщі
до Румунії пуд (= 40 фунтів) солі, бочку квашеної капусти і 8 метрів дешевих сосисок із Теско...

... а коли їм це українці не дозволять транзитувати до Румунії, то вони знову, як Ви зазначаєте,
возитимуть цигарки тонами до Німеччини, а до Румунії - не поїдуть.
Цікава логіка... а як же раніше їздили громадяни РФ і РБ ?
... без закордонних паспортів? чи везли понад 2 пачки цигарок?
Що змінилося у митних правилах/обмеженнях з часу припинення руху 59/60?
Закордонний паспорт потрібен полякам завжди при виїзді із країни.

А от вагон зі Львова/Волині набагато реальніший, тим паче, уже ж є поїзд, який нормально стикується.
Варіант із видовженням львівського експресу до В.С. та узгоджена паресадка по В.С. до Бухареста/Констанци
поки що не знайшов підтримки в румунських операторів. На їх думку та пересадка у В.С.
не для їхніх клієнтів, бо спричиняє незручності.

В такому разі, не гріх і до БЧ звернутися з проханням про вагон Брест-Констанца
+ по Ковелю і/або Львову навішачти щось УЗ-івське.
(не стверджую, а припускаю/фантазую)
Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #181 on: 29.02.16 , 20:02 »
Share Reply with quote

Ой, прошу, не подумайте, що це в мене якийсь пунктик.
Я "что вижу, о том и пою": громадяни ЄС по можливості добираються не виїжджаючи за межі ЄС.
Я не винен, що багато є людей, як не можуть спокійно кудись поїхати, якщо при них немає необхідної кількості цієї отрути. На превеликий жаль, часто для себе.

Про варіант із Бреста якраз тільки-но теж думав. Я думаю, спочатку достатньо вагону із Ковеля. В першу чергу для ЛЬВІВ'ЯН І МЕНШОЮ МІРОЮ ЛУЧАН.

А для білорусів краще відновити Могилів-Львів до Чернівців, перекласти графік, щоб він стикувався з вантажо-пасажирським по Чернівцях. Але ж не все зразу...

Щодо тон цигарок на Німеччину я вам вже казав, що далеко не тонами і не в кожній легковушці, але контрабанда має місце. Давайте ту тему не мішати сюди, бо так "забалтиваєтся" основна тематика і потім важко виудити з балаканини здорові пропозиції та\або свіжі думки.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3731


View Profile
« Reply #182 on: 29.02.16 , 20:02 »
Share Reply with quote

... Давайте ту тему не мішати сюди, бо так "забалтиваєтся" основна тематика і потім важко виудити з балаканини здорові пропозиції та\або свіжі думки.
Я готовий пристати на Вашу пропонову за умови, що ви перестанете згадувати про цигарки,
бо складається таке враження, що поляки сплять і бачать як би то їм на Румунію завезти тюк цигарок.
Тим паче, що в Румунії вони (цигарки) можуть бути дешевшими. Куплять собі вже на пляжі,
а двох пачок цілком вистачить аби доїхати (навіть з перекурами в неробочому тамбурі).

Я "что вижу, о том и пою": громадяни ЄС по можливості добираються не виїжджаючи за межі ЄС.
... і при цьому завше тягнуть за собою тюк цигарок?
« Last Edit: 29.02.16 , 20:02 by Iwan » Logged
Utopist
Active user

Posts: 2356


View Profile
« Reply #183 on: 29.02.16 , 21:02 »
Share Reply with quote

1 вагон, раз в неделю - а столько разговора пошло!
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3731


View Profile
« Reply #184 on: 29.02.16 , 22:02 »
Share Reply with quote

1 вагон, раз в неделю - а столько разговора пошло!
... і, як завше, цигарковий аспект у румунському напрямку бере гору.
Чи то Дякове, чи Ділове чи Вадул-Сірет, але чомусь без тих цигарок ці теми не обходяться.
Водночас, щось не чути про цигарки у поїздах на угорському та словацькому напрямках.
Мабуть, через те, що там є значно ширші "дірки" у сухопутному кордоні + тунелі.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11886


View Profile
« Reply #185 on: 29.02.16 , 22:02 »
Share Reply with quote

Слухайте, шановні українці, вже давно маю таке питання.
Чому влада в Україні воює з контрабандою тютюнових виробів? Тільки через шкоду репутації?
Адже легальний експорт сигарет менш вигідний для держави. Контрабандисти сплачують акциз, ПДВ і націнку роздрібного (гуртового) магазину. А у випадку легального експорту ані акцизу, ані ПДВ немає, експортне мито також не стягується. І я маю сумніви, що українські сигарети будуть легально імпортуватися до Польщі, Румунії та інших країн, тому що там є свої.
Купляючи пачку за 20 грн. біля 10 грн. іде до бюджету України.
Тому, як я бачу ситуацію, це проблема виключно митних органів ЄС.
Нема питань, що коли копають тунелі і митники в курсє дєла, це погано. Мабуть варто дозволити вивіз тютюну у будь-якої кількості з України офіційно?
Перепрошую за напівофтоп.
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1094


View Profile
« Reply #186 on: 29.02.16 , 22:02 »
Share Reply with quote

Слухайте, шановні українці, вже давно маю таке питання.
Чому влада в Україні воює з контрабандою тютюнових виробів? Тільки через шкоду репутації?
Адже легальний експорт сигарет менш вигідний для держави. Контрабандисти сплачують акциз, ПДВ і націнку роздрібного (гуртового) магазину. А у випадку легального експорту ані акцизу, ані ПДВ немає, експортне мито також не стягується. І я маю сумніви, що українські сигарети будуть легально імпортуватися до Польщі, Румунії та інших країн, тому що там є свої.
Купляючи пачку за 20 грн. біля 10 грн. іде до бюджету України.
Тому, як я бачу ситуацію, це проблема виключно митних органів ЄС.
Нема питань, що коли копають тунелі і митники в курсє дєла, це погано. Мабуть варто дозволити вивіз тютюну у будь-якої кількості з України офіційно?
Перепрошую за напівофтоп.

ЄС тоді дещо зажуриться.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 851


View Profile
« Reply #187 on: 01.03.16 , 00:03 »
Share Reply with quote

http://www.bukinfo.com.ua/show/news?lid=72814
http://vn.20minut.ua/Vid-Chytachiv/zaliznitsya-spoluchila-vinnitsyu-z-rumunskim-buharestom-cherez-pivdenn-10484631.html
Історична довідка: багато хто пам'ятає поїзд 59-60 "Софія-Москва" формування РЖД, який вінничани жартома називали "Соф'я Михайлівна".

Цікаво, його хтось десь ще реально називав Михайлівною, окрім як на цьому форумі?:)
Logged
vito
User

Posts: 102


View Profile
« Reply #188 on: 01.03.16 , 16:03 »
Share Reply with quote

Київ Бухарест   117 безпересадковий вагон
по п"ятницях


Чернівці   07:10   09:25
Чернівці-Півден.   09:42   09:44
Чагор   09:51   09:52
Космін   09:59   10:00
Волока   10:07   10:09
Великий Кучурів   10:14   10:16
Тисівці   10:25   10:26
Кр.дубрава   10:36   10:37
Вапнярки   10:46   10:47
Глибока Бук.   10:56   10:58
Вадул-Сірет   11:08   13:40
Вікшани   14:02   14:52
Дорнешти   15:05   15:06
Милишеуць Хм.   15:20   15:21
Дерменешть   15:31   15:32
Сучава Норд   15:42   15:43
Сучава   15:48   16:01

380 безпересадковий вагон Бухарест Київ
по неділях


Сучава   13:01   13:21
Сучава Норд   13:30   13:31
Дерменешть   13:41   13:43
Милишеуць Хм.   13:53   13:54
Дорнешти   14:07   14:11
Вікшани   14:26   15:20
Вадул-Сірет   15:40   17:43
Глибока Бук.   17:55   17:57
Вапнярки   18:04   18:05
Кр.дубрава   18:11   18:12
Тисівці   18:17   18:18
Великий Кучурів   18:25   18:28
Волока   18:35   18:36
Космін   18:41   18:42
Чагор   18:48   18:49
Чернівці-Півден.   18:56   18:58
Чернівці   19:10   19:55
Т.е., получается, просто раз в неделю поезд 380/381  Бухарест - Вадул Сирет (точнее, прицепные его вагоны) продолжит движение от ст.Вадул Сирет до ст.Черновцы, где пристыкуется к поезду 118 Черновцы - Киев.

При этом:
* стоянка в Вадул Сирет - более 2-х часов;
* время в пути Вадул Сирет - Черновцы - 1.5 часа;
(для сравнения: автотранспортом вдвое быстрее)
* время между прибытием в Вадул Сирет и прибытием в Черновцы (либо отправлением со ст.Черновцы и отправлением со ст.Вадул Сирет ) - 3-4 часа;
* общее время в пути Сучава - Черновцы - ок. 6 часов;
(для сравнения: автобус Сучава - Черновцы в пути ок. 3 часов)

Практически, для поездок из Сучавы в Черновцы (или для сообщения с городами с пересадкой в Сучаве (например, Яссы)) - это неудобно.
« Last Edit: 01.03.16 , 16:03 by vito » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3731


View Profile
« Reply #189 on: 01.03.16 , 16:03 »
Share Reply with quote

Практически, для поездок из Сучавы в Черновцы (или для сообщения с городами с пересадкой в Сучаве (например, Яссы)) - это неудобно.
Так і є, але там не так по часу незручно, а, насамперед, - по грошах. Зрештою, не для Сучава-Чернівці цей вагон задумали.
"Кривизна" графіка, як вже зазначали, спричинена тим, що його зіткали з тих ниток, які були в наявності.
Якщо буде попит, то УЗ на 2017 рік може запропонувати пасажирам щось краще.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.073 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 01.03.16 , 05:03