Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.05.18 , 00:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Вадул-Сирет - Сучава - Бухарест

Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Reply | Print
Author Topic: Вадул-Сирет - Сучава - Бухарест  (Read 57780 times)
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #190 on: 01.03.16 , 18:03 »
Share Reply with quote

http://www.bukinfo.com.ua/show/news?lid=72814
http://vn.20minut.ua/Vid-Chytachiv/zaliznitsya-spoluchila-vinnitsyu-z-rumunskim-buharestom-cherez-pivdenn-10484631.html
Історична довідка: багато хто пам'ятає поїзд 59-60 "Софія-Москва" формування РЖД, який вінничани жартома називали "Соф'я Михайлівна".

Цікаво, його хтось десь ще реально називав Михайлівною, окрім як на цьому форумі?:)
Прочитав і те, і те. До речі, в коментарях там народ уже хоче поїзд/вагон у Болгарію на море. От би відновити Болгарія-експрес у всій його величі, але маршрутом від Києва (або частина вагонів навіть від Харкова)
А журналісти такі журналісти ;) Видно, статтю з вінницьких сайтів, яка вочевидь писалася під Вінницю передрукували для чернівчан без змін.
Навіть інфу, яким там черговим тролейбусом їхати від вінницького вокзалу раннім ранком не прибрали і залишили фразу назразок "купити квитки можна у Вінниці в міжнародній касі", так неначе чернівчам треба їхати у Вінницю по квиток. Хоча, звісно, розумний читач зрозуміє, що це просто передрук.

... Давайте ту тему не мішати сюди, бо так "забалтиваєтся" основна тематика і потім важко виудити з балаканини здорові пропозиції та\або свіжі думки.
Я готовий пристати на Вашу пропонову за умови, що ви перестанете згадувати про цигарки,
бо складається таке враження, що поляки сплять і бачать як би то їм на Румунію завезти тюк цигарок.
Тим паче, що в Румунії вони (цигарки) можуть бути дешевшими. Куплять собі вже на пляжі,
а двох пачок цілком вистачить аби доїхати (навіть з перекурами в неробочому тамбурі).

Я "что вижу, о том и пою": громадяни ЄС по можливості добираються не виїжджаючи за межі ЄС.
... і при цьому завше тягнуть за собою тюк цигарок?
)) Добре. Давайте припинимо/заморозимо нашу перемитну дискусію в ім'я читабельності цієї та інших тем та з огляду на те, що читаючи ваші відповіді, розумію, що дещо перебільшую масштаби цього явища або просто висловився недостатньо ясно, так що іншим людям здалося, що я дуже перебільшую явище.
Але дійсно навіть бачив навіть в Інтернет запитання, чи можна провозити норму два або 4 блоки на чотирирічну (!) дитину. Оце-то в людей залежність((( Все, вважаймо, що тему закрито. Тим паче, Ви, схоже, ніколи не палили і Вас вона ображає.

Практически, для поездок из Сучавы в Черновцы (или для сообщения с городами с пересадкой в Сучаве (например, Яссы)) - это неудобно.
Так і є, але там не так по часу незручно, а, насамперед, - по грошах. Зрештою, не для Сучава-Чернівці цей вагон задумали.
"Кривизна" графіка, як вже зазначали, спричинена тим, що його зіткали з тих ниток, які були в наявності.
Якщо буде попит, то УЗ на 2017 рік може запропонувати пасажирам щось краще.
по-моєму цей користувач румун чи болгарин абощо і не дуже розуміє, що тут пишуть. Ал з Вашою реплікою погоджуюся.

Щодо неідеальності графіку даного поїзда, то вважаю:
- Буковину однозначно краще не чіпати, а коли й чіпати - то мінімально
- ділянка з вантажно-пасажирським не надто критична, там тих зупинок не так уже й багато, тим паче, ще невідомо яка там буде населеність.
- посунути у ситуації, що склалася, краще румуський поїзд, щоб було не так рано з Бухаресту й не так пізно прибуття, але румунська нитка того,до чого там чіпляють цей поїзд всередині Румунії свідомо прокладена для розвезення зранку людей в малі містечка й увечері назад, і сильно посувати вони її не будуть. Прозондувати б грунт на рахунок поїздів, до яких можна було б чіпляти поїзд в межах Румунії,але їхній сайт не дуже дружній в мовному розумінні.
- польські сіндбади/мондельтранси/евролайнси теж часто мають такі не зовсім суперові графіки, та ще й сидячи всю ніч їхати, але бажаючих хоч відбавляй, тож збалансованість цінової політики та принцип "вміла не лише зготувати, але й подати" - актуальні!
І ще таке питання: графік подібний до Болгарія експресу, чи ще в ходу зараз те, до чого його чіпляли на ділянці Бухарест-Софія?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3552


View Profile
« Reply #191 on: 01.03.16 , 20:03 »
Share Reply with quote

Все, вважаймо, що тему закрито. Тим паче, Ви, схоже, ніколи не палили і Вас вона ображає.
Ок. Закрито. Так, не палю, і не палив, і уникаю того гидотного запаху.
Колись мене запитали: "А як же в колі друзів?"...а замислився і відказав: "Мої друзі не палять."...
і тільки тоді сам це вперше збагнув. Моє ставлення до тютюну описане тут.
Нічого мене не ображає, а, попросту, дратує, що всі транскордонні теми не минають без "цигарок".
Це щось із напрямку "не треба пускати вечірні електрички у робочу засилку, бо їх там розмалюють",
або "закрити поїзди до Росії, ба пасажири з України ввозять до Росії заборонене українське сало/качку/індика".

Щодо неідеальності графіку даного поїзда, то
Гадаю, що для початку необхідно зрозуміти цільову аудиторії у розрізі пір року/сезонів,
та хто і звідки/куди прямуватиме тим вагоном-двома


... Прозондувати б грунт на рахунок поїздів, до яких можна було б чіпляти поїзд в межах Румунії,але їхній сайт не дуже дружній в мовному розумінні.
Кілька румунських слів можна легко вивчити, хоча, там наче є дубляж англійською.
Сайт незручний тим, що постійно доводиться вводити "капчу", багато символів у розкладах
замінено малюнками цього ж символу, що ускладнює копіювання.
Одним словом, захистили авторські права на розклад, аби бува хто не скопіював )))
Logged
vito
User

Posts: 98


View Profile
« Reply #192 on: 02.03.16 , 16:03 »
Share Reply with quote

Практически, для поездок из Сучавы в Черновцы (или для сообщения с городами с пересадкой в Сучаве (например, Яссы)) - это неудобно.
Так і є, але там не так по часу незручно, а, насамперед, - по грошах. Зрештою, не для Сучава-Чернівці цей вагон задумали.
Так, згодний.
Прирустимо, для Чернівці - Бухарест.

Але... див. розклад:

Поїзд номер  380 (безпересадковий вагон ("БУКОВИНА")): Час вiдправлення з Бухарест-Норд 06:15, Час прибуття до ст. Чернівці 19:10

Поїзд номер  117/381 безпересадковий вагон ("БУКОВИНА"): Час вiдправлення зi ст. Чернівці 09:25, Час прибуття до ст. Бухарест-Норд 22:48

Тобто, час в дорозі (Чернівці - Бухарест) - ~ 13 годин. Вдень.
Це незручно. Особливо для тих, хто з дiтьми.

Зручнiше було б причепити до нiчного поїзду, наприклад:
R 1755 : Bucuresti-Nord 23:25 - Suceava 06:21 (кордон Вікшани/Вадул-Сірет ~ 7:30-10:30, прибуття до ст. Чернівці ~12:00)
R 1654 : Suceava 00:16 - Bucuresti-Nord 07:20 (кордон Вікшани/Вадул-Сірет ~ 20:00-23:00, вiдправлення зi ст. Чернівці ~18:00)

... Прозондувати б грунт на рахунок поїздів, до яких можна було б чіпляти поїзд в межах Румунії,але їхній сайт не дуже дружній в мовному розумінні.
Кілька румунських слів можна легко вивчити, хоча, там наче є дубляж англійською.
Сайт незручний
тим, що постійно доводиться вводити "капчу", багато символів у розкладах
замінено малюнками цього ж символу, що ускладнює копіювання.
Одним словом, захистили авторські права на розклад, аби бува хто не скопіював )))

Як альтернатива для пошуку розкладу є зручний сайт Deutsche Bahn: http://www.bahn.de/i/view/GBR/en/index.shtml
(там є дубляж англійською мовою та ще десятком iнших мов)
« Last Edit: 02.03.16 , 16:03 by vito » Logged
vito
User

Posts: 98


View Profile
« Reply #193 on: 03.03.16 , 17:03 »
Share Reply with quote

Київ Бухарест   117 безпересадковий вагон 18,25/03/2016, з 1/04/2016 по п"ятницях
03.03.2016 УЗ народила офiцiйний прес-релiз:

http://uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/422520/

03.03.2016
Із середини березня між Києвом і Бухарестом з’явиться пряме залізничне сполучення

"ПАТ «Укрзалізниця» розширює мережу залізничного сполучення з країнами Європейського Союзу. Так, з 18 березня 2016 року запроваджує пряме безпересадкове сполучення між Києвом і Бухарестом (Румунія).

Безпересадковий вагон Київ – Бухарест курсуватиме в складі поїзда № 117 «Буковина». Він відправлятиметься зі станції Київ-Пасажирський по п’ятницях о 20:05 і прибуватиме до Бухареста наступного дня о 22:48.

Зворотно безпересадковий вагон відправлятиметься з Бухареста по неділях о 06:15 та прибуватиме до Києва наступного дня о 08:06.

Курсування цього вагона забезпечить сполучення між багатьма містами України та Румунії. Зокрема, він буде зручний для мешканців і гостей Вінниці, Хмельницького, Чернівців, Кам’янця-Подільського й інших населених пунктів на шляху прямування поїзда.
Серед зупинок на території Румунії – Сучава, Аджуд, Роман, Бакеу й інші станції.

Довідково

Квитки на зазначені поїзди можна придбати у залізничних міжнародних касах.

Більш детальну інформацію щодо курсування безпересадкового вагону сполученням Київ – Бухарест можна отримати на офіційному сайті ПАТ «Укрзалізниця» та за телефоном довідки: (044) 309-70-05."
Logged
dots2004
User

Posts: 124


View Profile
« Reply #194 on: 03.03.16 , 21:03 »
Share Reply with quote

Ура! Нарешті з'явилося пряме сполучення між Києвом і станціями Чернівці-Півд, Глибока-Буковинська, а також з платформами Чагор, Космін, Волока, Великий Кучурів, Тисівці, Красна Дубрава і Вапнярки! Цікаво, а білети до цих роздільних пунктів продадуть?
Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #195 on: 03.03.16 , 21:03 »
Share Reply with quote

До Глибокої Буковинської і Вадул-Сирету продадуть точно, хоча може бути зарегульовано  (обмежено) продаж.
До речі, в сусідній темі писали, що проїзд по Україні в міжнародних вагонах коштує сто с гаком гривень.
Не виключено, що ціна квитка в прямому вагоні менша, ніж у купе Буковини+дизель (нехай роз'яснять більш поінформовані).
Як уже зазначав Іван, поїзди не стикуватися і графік було скликано з того, що було. Гнати окремий локомотив не було сенсу, це не зменшило б розрив між румунським поїздом І Буковиною.
І чому так не іронізуєте з приводу німецьких та швейцарських Інтерсіті, які не лише чіпляють до дизелів, а й навіть на деяких ділянках пускають у вагони приміських пасажирів.
« Last Edit: 03.03.16 , 21:03 by olvit1 » Logged
dots2004
User

Posts: 124


View Profile
« Reply #196 on: 03.03.16 , 21:03 »
Share Reply with quote

Не думаю що приміських пасажирів там пускають у міжнародні вагони. А з іронії, власно, я і розпочинав цю тему. Таке враження, що УЗ все робить для того, щоб "експеримент" не вдався
Logged
Santehnik
Active user

Posts: 345


View Profile
« Reply #197 on: 03.03.16 , 22:03 »
Share Reply with quote

У Відні навіть міські пасажири лізуть в міжнародний потяг з Братислави. Про приміських вже навіть мовчу :)
Logged
XAN_
Active user

Posts: 1086


View Profile
« Reply #198 on: 03.03.16 , 22:03 »
Share Reply with quote

Не думаю що приміських пасажирів там пускають у міжнародні вагони. А з іронії, власно, я і розпочинав цю тему. Таке враження, що УЗ все робить для того, щоб "експеримент" не вдався
Я думаю, що автор не про приміських пасажирів, а про пасажирів з внутрішньоукраїнськими квитками системи Експрес.
Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #199 on: 03.03.16 , 22:03 »
Share Reply with quote

Я про ділянку Ульм-Мемінген-Оберстдорф, хоча вона не єдина. Дійсно пускають приміських пасажирів в деякі поїзди.
В Штутгарті й Кельні деякі поїзди заходять в метро.
Є місця, де пускають і в міжнародні, я це знаю точно. Відшуковувати, де саме, не маю часу, ви можете цим зайнятися, якщо маєте бажання, бо я знаю, що не брешу
XAN, так, я дійсно про експресівські квитки, продані від Києва і станцій Поділля. А міжнародні двері скоріш за все будуть закриті. Це було наведено для порівняння, щоб "сбіть спєсь".
Пропоную пояснити, що саме ще зробила УЗ, "щоб експеримент не вдався", крім свого часу затримки прес-релізу по поїздах Вадул-Сирет - Сучава - Бухарест? Дні тижня, наприклад, обрано оптимально, якоїсь володіти по відношенню до Румунської залізниці при запуску поїздів - теж не було
« Last Edit: 03.03.16 , 22:03 by olvit1 » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.135 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 03.03.16 , 05:03