Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.05.18 , 22:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Вадул-Сирет - Сучава - Бухарест

Pages: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28]
Reply | Print
Author Topic: Вадул-Сирет - Сучава - Бухарест  (Read 57152 times)
volotar
Active user

Posts: 437


View Profile
« Reply #270 on: 15.05.18 , 15:05 »
Share Reply with quote

навідміну від квитків для проїзду в сидячих вагонах з Чопа на Угорщину, Австрію чи Словаччину котрі в Києві не продаються (і їх нажаль можна купити лише у Чопі) - з квитоком Вадул-Сірет - Сучава проблеми немає

А в чому, власне, причина такої відмінності? Це через відсутність/наявність плацкарти/компостеру?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21623


View Profile
« Reply #271 on: 15.05.18 , 16:05 »
Share Reply with quote

так.
На румунські поїзди - УЗ видає плацкарту з тарифом=0 і вказує місця (але бере КЗБ за її видачу). На продаж квитків з плацкартою - немає обмежень по місцю видачі.
А на угорські-словацькі сидячі вагони - квиток без плацкарти, з дурнуватим компостером. І ніби на інших станціях не уповноважені його поставити, бо компостер мусить бути чопський, а раз не можуть компостер поставити - то і квитка не видають.
Logged
Putnik
User

Posts: 40


View Profile
« Reply #272 on: 20.05.18 , 18:05 »
Share Reply with quote

Вже з 1 січня 2019 року між Україною і Румунією почнуть курсувати поїзди, які відправлятимуться з Чернівців до румунської Сучави.

Згідно з інформацією прес-служби Міністерства інфраструктури, Україна і Румунія прийшли до спільного рішення про необхідність організації контрейлерних перевезень типу RO-LA, що є симбіозом залізничних і автотранспортних перевезень, а також сприяння їхньому розвитку.

Що ж стосується автомобільних перевезень, сторони домовилися про збільшення загальної квоти дозволів на здійснення міжнародних автомобільних перевезень на 2018-2019 роки. Найближчим часом українські перевізники додатково отримають 4500 транзитних і 1000 двосторонніх дозволів.

Ідея запуску поїзда Чернівці-Сучава з пересадкою в Вадул-Сіреті була озвучена ще в червні 2017 року тодішнім керівником ПАТ УЗ Войцехом Балчуном. Тоді ж згадувалося, що вартість квитка на поїзд складе близько 120-150 гривень.
Logged
_vs_
Active user

Posts: 783


View Profile
« Reply #273 on: Yesterday at 04:01 »
Share Reply with quote

Цікаво, що під цим мається на увазі — ЦМВ-підкидиш до другої пари ВС-Сучава чи щось зручніше і туди зранку/назад увечері...
Logged
Putnik
User

Posts: 40


View Profile
« Reply #274 on: Yesterday at 09:51 »
Share Reply with quote


17-18 травня 2018 року в місті Чернівці під головуванням заступника Міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції Віктора Довганя відбулося засідання Робочої групи з питань транспорту та інфраструктури між Україною та Румунією. Румунську делегацію очолила Державний секретар Міністерства транспорту Румунії Марія Магдалена Грігоре.

На обговорення було винесено питання розвитку залізничного та автомобільного сполучення, організації пасажирських та вантажних перевезень (зокрема пов’язаних з перетином кодону та роботою пунктів пропуску) та питання отримання дозволів на двосторонні та транзитні перевезення. Щодо залізничних пасажирських перевезень, сторони дійшли згоди стосовно введення з 1 січня 2019 року двох пар поїздів (4 поїзди) в обидві сторони, які забезпечать з’єднання між м. Сучава (Румунія) з пересадкою на станцїї Вадул-Сірет та м. Чернівці (Україна).

Сторони дійшли спільного рішення щодо необхідності організації контрейлерних перевезень типу RO-LA територіями України та Румунії та домовилися про подальше сприяння їх розвитку. Маршрут курсування контрейлерного поїзда в складі 22 залізничних платформ та 1 вагону для перевезення водіїв буде через Вадул-Сірет (Румунія) - Руссе (Болгарія), відстань 605 км та час курсування 33 години. Румунська сторона сприятиме та підтримуватиме користувачів цієї системи через механізми компенсації шляхом видачі їм транзитних дозволів.

Стосовно автомобільних перевезень сторони дійшли згоди стосовно збільшення загальної квоти дозволів на здійснення міжнародних автоперевезень на 2018-2019 роки. Найближчим часом українські перевізники додатково отримають 4500 транзитних та 1000 двосторонніх дозволів. За підсумками переговорів сторони підписали протокол, окремі пункти якого вирішено винести на подальше обговорення під час чергового засідання українсько-румунської Змішаної Комісії з питань міжнародних перевезень, яке відбудеться в липні 2018 року в м. Києві.
https://mtu.gov.ua/news/29828.html
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3550


View Profile
« Reply #275 on: Yesterday at 11:02 »
Share Reply with quote

Чув дещо про цю історію з RoLa від румунської сторони переговорів (десь пів року тому): українська сторона усіляко пручалася впровадженню цієї технології на мережі УЗ... лише з тих міркувань, що колеса діаметром 380/360/335 мм, які застосовуються в технології RoLa, є "надто небезпечними" для застосування в Україні. ... і байдуже, що в Європі це все справно працює, а в Україні - це "небезпечно". Не знаю, як саме румунам вдалося переконати УЗ-причетних, але добре, що це трапилося. Тепер будуть пристосовувати наші нормативні акти під цю технологію. Можливо це було головним моментом, ніхто не хотів щось міняти, бо "й так усе добре працює, а тут румуни зі своїми крихітними коліщатами приперлися".

Щодо часово-просторової точки стику пас поїздів у Вадул-Сіреті, то, як на мене, враховуючи те, що це засильні із Сучави поїзди, які після ВС можуть прямувати до Бухареста, було б найкраще зробити так:

(Перемишль*)-Львів-ІФ-Чернівці-ВС  IIII  ВС-Сучава-Бухарест-Констанца**-Мангалія**
і аналогічне, у зворотному напрямку.
* - на перспективу (можна у спільному обігу з вагонами 35/36)
** - на літній період, якщо витримає обіг, або зі складнішим обігом і Мангалією... Мангалія тут не принципово - можна з пересадкою.
На цю роль могло би претендувати відправлення зі Львова 606/605 о 15:45 з прибуттям в Чернівці о 20:45 ... і переднічна пересадка у ВС... з ранковим прибуттям до Бухареста.
Або ще хитріше: можна витягнути 117/118 "за вуха" з Чернівців до Львова, тоді буде так: Львів(14:15)-Чернівці(19:15-19:50)-ВС...
Інші вагони (головне ядро - 117/118) попрямують з Чернівців на Київ (через Ларгу і КП).
Logged
_vs_
Active user

Posts: 783


View Profile
« Reply #276 on: Yesterday at 16:30 »
Share Reply with quote

через Вадул-Сірет (Румунія)
Підкажіть їм хтось виправити цей глюк на сайті міністерства. Вадул-Сірет це Україна!

Щодо часово-просторової точки стику пас поїздів у Вадул-Сіреті, то, як на мене, враховуючи те, що це засильні із Сучави поїзди, які після ВС можуть прямувати до Бухареста, було б найкраще зробити так:

(Перемишль*)-Львів-ІФ-Чернівці-ВС  IIII  ВС-Сучава-Бухарест-Констанца**-Мангалія**
і аналогічне, у зворотному напрямку.
* - на перспективу (можна у спільному обігу з вагонами 35/36)
** - на літній період, якщо витримає обіг, або зі складнішим обігом і Мангалією... Мангалія тут не принципово - можна з пересадкою.
На цю роль могло би претендувати відправлення зі Львова 606/605 о 15:45 з прибуттям в Чернівці о 20:45 ... і переднічна пересадка у ВС... з ранковим прибуттям до Бухареста.
Або ще хитріше: можна витягнути 117/118 "за вуха" з Чернівців до Львова, тоді буде так: Львів(14:15)-Чернівці(19:15-19:50)-ВС...
Інші вагони (головне ядро - 117/118) попрямують з Чернівців на Київ (через Ларгу і КП).

А в них там є взагалі що пускати вночі? Чи його вчеплять до Ватра-Дорней - Бухарест (на прямий 22:хх з таким графіком навряд чи встигне)? Наскільки там щільний обіг? Цей варіант також відкриває шлях до ВБС на Болгарію, якщо його реалізують.

До речі, про поїздку до Румунії. Обкатав два поїзди R2061 Крайова - Сібіу (маршрут Римніку-Вилча - Пеуша) та IRN1838 Тімішоара - Ясси (Алба-Юлія - Сучава)... у першому випадку це дві роздовбані червоні сидячки з купе на 8 чол., типу добре поюзаного польського інтерсіті, в одній з яких двері спочатку відкрилися на ходу і забезпечили шикарний вид на Келіменешти (такий собі румунський Трускавець) "зацепер-стайл", а потім зачинилися так, що на потрібній зупинці довелося вивчати їх будову за секунди. Коштувало це 3.90 за 20 з чимось км ($1). У нічному був ностальгічний, але цілком функціональний спальний вагон "під дерево" ще з німецькими написами, теж зовні червоний. Десь аж 12 двомісних купе з широкими полицями, причому на верхній можна встати мало не в повний зріст, а на нижній при цьому нормально сидіти. В кінці коридору ще якесь дивне крісло, що розкладається в лежачку (для провідника чи що? але самого провідника на тому місці не бачив). У Сучаві ще виходили з вагона 3 або 4 людей. Чай-каву не пропонували, хз чи в них є така послуга, але в шафці стояла пляшка води 0,5 л і "набір персональної гігієни". Вода в умивальнику присутня, розетка одна і в робочому стані. Туалет неновий і схоже, що совкового типу утилізації відходів:(. Ціна питання на той момент біля 1225 грн з людини (12.05, за 11 днів, онлайн). Усього вагонів було 7 — спальний, кушетка, 1 клас і решта сидячки 2 класу. Поїзд запізнився в АЮ хвилин на 40 (по Сучаві скоротив до 10-15 хв). Регіонал по РВ також пропустив зустрічного Сіменса IR1720, але там запізнень не було. На вокзалі АЮ за допомогою базової румунської вперемішку з англійською вдалося організувати подобу камери схову з видачею квитанцій. Вокзал там пустий, цілодобовий, є цивільний магазинчик з роботою до 20:00 (поруч ще супермаркет до 23), автомат з кавою, асоціальних елементів не було, пасажирів взагалі мало, але IRN раптово оголошували ще й англійською. Оголошують дивно, з переліком проміжних станцій, але без вказування нумерації (наш виявився у хвості). (Сама Алба-Юлія — це такий румунський Кам'янець, рекомендую. Туристів чимало, але наших там практично не буває. І росіян тим більше.)

В цілому, цивільно, але в деяких моментах відчуваєш гордість за рідну УЗ:) навіть стоячи потім в 716 у черзі через два вагони до буфету, від околиць Хмеля десь аж до Жмеринки. З іншого боку, румуни на регіонали пускають юзані інтерсіті, а в нас їх просто скасовують як Тернопіль - Заліщики:(. Ще вони зараз досить активно взялися за реконструкцію, одну платформу в АЮ закрили на ремонт. Вокзал у Римніку-Вилчі взагалі побудували з нуля кілька років тому — раніше там був малесенький, схожий на австрійські. У Бухаресті на вокзалі взагалі не був — часу там було обмаль через сторонні обставини, але по місту трохи більше капремонтів усіляких розвалюх, ніж 3 роки тому.
Logged
opex
Active user

Posts: 11470


View Profile
« Reply #277 on: Yesterday at 17:19 »
Share Reply with quote

совкового типу утилізації відходів:(.

Правильно казати - "гравітаційного типу". :D
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3550


View Profile
« Reply #278 on: Yesterday at 21:23 »
Share Reply with quote

_vs_, встигли оглянути Крайову? Дуже охайний центр міста, а привокзальний район - "не дуже".
Спробуйте колись проїхатись ще в бік Дробети-Турну-Северін... на високій швидкості горбами уздовж Дунаю... мимоволі згададаються яремчансько-рахівські горби, де поїзд повзе тільки 20..25км/год.
За великого бажання там можна перетнути кордон і потрапити у Сербію (Залізний Порт / Джердап-1)... і залізницею - до Ніша. Найдоступніше сісти у Нєготині на поїзд із Прахова... з пересадкою в Заєчарі.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.082 seconds with 21 queries.