Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.10.17 , 11:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Пропозиція: Одеса - Ворохта

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 21
Reply | Print
Author Topic: Пропозиція: Одеса - Ворохта  (Read 30631 times)
Iwan
Active user

Posts: 2956


View Profile
« Reply #10 on: 17.12.15 , 20:12 »
Share Reply with quote

... В чому програш?? Це вже я мовчу про супутні переваги від такого поїзда.
Я теж встиг самостійно проаналізувати 135*/136* vs 109/110:
дійсно 135*/136* на 2 години буде швидший....
З іншого боку обидва виходитимуть на Львів по парних,
але щось одне із них можна перекинути аби було парні/непарні.
Бажано аби тут кожен, хто знається на тій території, подав цілу пачку переваг.
На вихідних спробую систематизувати і представити тут проект звернення до
(ще не знаю "кого" і "до кого").
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2956


View Profile
« Reply #11 on: 17.12.15 , 20:12 »
Share Reply with quote

За старою доброю традицією - картосхема сполучення Миколаїв - Одеса - ІФ - Ворохта:

Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5786


View Profile
« Reply #12 on: 17.12.15 , 21:12 »
Share Reply with quote

Нехай з Миколаєва вагони переоформлять на себе.
А наскільки свіжа інформація що у Миколаєві є вільні вагони, котрі не плануються списувати о 2016 році через закінчення терміну подовження до 41 року?
Тим паче, що Миколаїв нічого не відміняв за останні два роки. 
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2956


View Profile
« Reply #13 on: 17.12.15 , 21:12 »
Share Reply with quote

Я тепер зрозумів, чому мова йшла про вказівковий 259/260 -
між 22.12 і 06.01 з Миколаєва до Львова немає жодного вільного місця.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3324


View Profile
« Reply #14 on: 17.12.15 , 22:12 »
Share Reply with quote

Ну так на пік свят мало де можна буде знайти вільні місця – це не показник.

Біда в тому, що сама ідея надто запізніла. На бюрократичні процедури піде стільки, що навіть у разі позитивного рішення сезон, в т.ч. гірськолижний, добіжить кінця. А на літо Чернівці – Одеса щоденний і в мнясо, навряд чи Коломия і Чернівівці погодяться, щоб гуцули забирали у них половину місць, хай навіть і через день. Плюс давно обсмоктана тема дизельної тяги. З точки зору затрат УЗ пофігу, якщо через день потяг кататиметься в гори, через день в Чернівці, але для Чернівців, як вище було сказано, буде масове невдоволення, а розполовинювати состав і готувати в рейс дві машки замість одної – ми це вже проходили в темі "Розщеплення "Прикарпаття", повторятись не будемо.
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2819


View Profile
« Reply #15 on: 17.12.15 , 23:12 »
Share Reply with quote

Біда в тому, що сама ідея надто запізніла. На бюрократичні процедури піде стільки, що навіть у разі позитивного рішення сезон, в т.ч. гірськолижний, добіжить кінця. А на літо Чернівці – Одеса щоденний і в мнясо, навряд чи Коломия і Чернівівці погодяться, щоб гуцули забирали у них половину місць, хай навіть і через день.

А не проще пригородному Ивано-Франковск-Яремча подкрутить расписание и продлить его до Ворохты? И была бы пересадка с одесского и на одесский поезд в любой сезон.
Logged
bond
Active user

Posts: 1459


View Profile
« Reply #16 on: 18.12.15 , 09:12 »
Share Reply with quote

А скільки теоретично часу зайняло б по Коломиї  перечеплення вагонів двогрупного Київ - Рахів/Чернівці і двогрупного Одеса - Рахів/Чернівці? Оце були б мегапоїзди, причому щоденні!
« Last Edit: 18.12.15 , 09:12 by bond » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3324


View Profile
« Reply #17 on: 18.12.15 , 11:12 »
Share Reply with quote

Я помаленьку приходжу в норму після виборів і мені вже знову почала снитись залізниця.

Дивлюсь, колеги теж потроху ожили в соцмережах, це значить що незабаром у пасажирського департаменту буде черговий приступ геморрою.

Так от, наснивсь мені ось такий красивий оборот миколаївських составів (121/122 через день з 209/210, через день сам на себе):

Миколаїв – Київ  19.29 - 05.45
Київ – Херсон    15.32 - 04.35
Херсон – Ворохта 11.00 - 10.00
Ворохта – Херсон 15.30 - 15.00
Херсон – Київ    22.41 - 12.01
Київ – Миколаїв  21.39 - 07.00.
Logged
chern
Guest
« Reply #18 on: 18.12.15 , 11:12 »
Share Reply with quote

Пряме сполучення звісно дуже зручно, але для початку треба домагатись призначення регіональних з періодичністю 3-4 рази вдень. На львівській залізниці взагалі не розвинутий даній сектор. Ідеально було б реалізувати зі львова "хаб". Тоді не потрібно ніяких двогрупних з довозом в Чернівці, Рахів... А от підвіз до Львова можна реалізувати 2-ма варіантами: 1-й кожні 3 години регіональні поїзди Львів-Чернівці, Львів-Рахів; 2-й кожні 3 години Львів-Чернівці+стиковка до нього Коломия-Рахів. Маючи поїзди з прибуттям до Львова в ~9:30, 12:30, 15:30, 18:30 пасажири зможуть пересісти на майже всі популярні напрямки з очікуванням пересадки менше 2-годин, що є цілком задовільним показником.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5786


View Profile
« Reply #19 on: 18.12.15 , 11:12 »
Share Reply with quote

Я помаленьку приходжу в норму після виборів і мені вже знову почала снитись залізниця.

Дивлюсь, колеги теж потроху ожили в соцмережах, це значить що незабаром у пасажирського департаменту буде черговий приступ геморрою.

Так от, наснивсь мені ось такий красивий оборот миколаївських составів (121/122 через день з 209/210, через день сам на себе):

Миколаїв – Київ  19.29 - 05.45
Київ – Херсон    15.32 - 04.35
Херсон – Ворохта 11.00 - 10.00
Ворохта – Херсон 15.30 - 15.00
Херсон – Київ    22.41 - 12.01
Київ – Миколаїв  21.39 - 07.00.
Вікторе, це все гарно, а вагони є у ЛВЧД-13, які не відсторонять від експлуатації з 01.01 2016 року?
Logged
Tags: odessa Yaremche vorokhta 
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 21
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.095 seconds with 20 queries.