Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.10.19 , 09:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: Одеса - Ворохта

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 25
Print
Author Topic: Пропозиція: Одеса - Ворохта  (Read 59812 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8308


View Profile
« Reply #100 on: 11.05.16 , 15:05 »
Share

Миколаїв – Херсон – Франківськ запускаємо вже зараз на літо, але з прицілом на цілорічний. До Ворохти витягнути не вдалось. Може до осені якісь думки виникнуть щодо графіка, в т.ч. й доштукувати вагони можна буде до нього.
Графиком 253/254, который был на "майские"?
Если так, то график хороший, только если без общего оборота с чем-то по Николаеву как-то глупо используется подвижной состав. Как вариант с 209/210. 
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #101 on: 13.05.16 , 10:05 »
Share

Quote
Шановний Іване Хххххххх!

Департаментом пасажирських перевезень далекого сполучення ПАТ «Укрзалізниця» за приналежністю розглянуто Ваш запит від 25.04.2016 щодо призначення двогрупного поїзда № 135/136 Херсон – Миколаїв – Одеса – Чернівці (Рахів) та повідомляється.
За 4 місяці 2016 року збитки від курсування поїзда № 135/136 Одеса – Чернівці становлять 26,1 млн. грн.
На сьогодні поїзд № 136/135 Одеса – Чернівці курсує відповідно до затвердженої довжини зі сталим пасажиропотоком, середньою населеністю 83% у напрямку Чернівців та 92% у напрямку Одеси (що свідчить про практично нульовий запас місць для перевезення додаткової кількості пасажирів на нових напрямках Чернівці (Рахів) – Миколаїв/Херсон).
При цьому продовження маршруту поїзда № 136/135 Чернівці – Одеса до станцій Миколаїв та Херсон значно збільшить час на шляху його прямування, орієнтовно на 6  годин в кожному напрямку. Крім того, маршрут прямування зазначеного поїзда на неелектрифікованій дільниці  до Херсона збільшиться на 160 км (в одному напрямку).
Також слід враховувати неелектрифіковану ділянку Івано-Франківськ – Рахів – 139 км та час на виконання маневрових робіт для перепричіпки груп вагонів.
Слід зазначити, що в період масових травневих та Великодніх перевезень курсував поїзд № 253/254 Миколаїв (Херсон) – Івано-Франківськ (3 рейси відправленням з Миколаєва 28.04.2016, 03,07.05.2016). В середньому за рейс пряма кореспонденція з Миколаєва та Херсона до Івано-Франківська становила 40 пасажирів за рейс та у зворотному напрямку 50 пасажирів за рейс, що є низьким показником. На період літніх перевезень для дослідження пасажиропотоку та «напрацювання маршруту» передбачено курсування поїзда № 253/254 Миколаїв (Херсон) – Івано-Франківськ.
Залізничне сполучення з Карпатським регіоном є перспективним і розглядається як один із пріоритетних напрямків. Але на сьогодні призначення двогрупного поїзда № 135/136  Херсон – Миколаїв – Одеса – Чернівці (Рахів) обумовить необхідність задіяння додаткових пасажирського і тягового рухомого складів, поїзних та локомотивних бригад і призведе до значного збільшення експлуатаційних витрат, що суттєво збільшать збитковість поїзда – додатково на 3 млн. грн. в середньому за місяць.
Враховуючи зазначене на сьогодні питання призначення двогрупного поїзда № 135/136 Херсон – Миколаїв – Одеса – Чернівці (Рахів) вважаємо не актуальним.

З повагою
В.о. начальника Департаменту                                      О.В. Толкачов
« Last Edit: 13.05.16 , 12:05 by Iwan » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4808


View Profile
« Reply #102 on: 13.05.16 , 10:05 »
Share

Цю відповідь ти можеш прокоментувати? Я можу, але спочатку хотілось би почути тебе.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #103 on: 13.05.16 , 11:05 »
Share

Просити про Миколаїв/Херсон - було зайвим. Я в цьому "офіційно переконався", бо "практично нульовий запас місць для перевезення додаткової кількості пасажирів на нових напрямках" є належним доводом. Я це приймаю.

Решту - пізніше - ввечері. Проте, з іншого боку:

Миколаїв – Херсон – Франківськ запускаємо вже зараз на літо, але з прицілом на цілорічний...
Quote
В середньому за рейс пряма кореспонденція з Миколаєва та Херсона до Івано-Франківська становила 40 пасажирів за рейс та у зворотному напрямку 50 пасажирів за рейс, що є низьким показником. На період літніх перевезень для дослідження пасажиропотоку та «напрацювання маршруту» передбачено курсування поїзда № 253/254 Миколаїв (Херсон) – Івано-Франківськ.
виглядає цілком пристойною авантюрою, яка, можливо, приживеться.

Щодо Одеса-Рахів (без Миколаєва та Херсона) - ще можна поборотись.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2977


View Profile
« Reply #104 on: 13.05.16 , 11:05 »
Share


За 4 місяці 2016 року збитки від курсування поїзда № 135/136 Одеса – Чернівці становлять 26,1 млн. грн.

До хрена убытков, явно больше, чем доход от реализации билетов. Получается, себестоимость поездки Одесса - Черновцы в купе - около 700 грн, а не 300, как сейчас. Не слабо... При этом, т.к. заполняемость поезда нормальная, базовый принцип экономики вполне позволяет поднять цену как минимум процентов на 20. За 700 грн в нынешних реалиях явно никто не поедет. А 400 грн вместо 300 - народ "схавает".
Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #105 on: 13.05.16 , 11:05 »
Share

За 4 місяці 2016 року збитки від курсування поїзда № 135/136 Одеса – Чернівці становлять 26,1 млн. грн.
убытков явно больше, чем доход от реализации билетов. Получается, себестоимость поездки Одесса - Черновцы в купе - около 700 грн, а не 300, как сейчас.
Очень "точньıе" расчетьı.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #106 on: 13.05.16 , 12:05 »
Share

До хрена убытков, явно больше, чем доход от реализации билетов. ...
Ще врахуйте, що поїзд за ці 4 місяці не завжди курсував щоденно. Тому собівартість може бути більшою ніж 700грн.
Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #107 on: 13.05.16 , 12:05 »
Share

До хрена убытков, явно больше, чем доход от реализации билетов. ...
Ще врахуйте, що поїзд за ці 4 місяці не завжди курсував щоденно. Тому собівартість може бути більшою ніж 700грн.
А ще врахуйте, що коефіцієнт самоокупності плацкартних та купейних - різний. І для чого піднімається оця шарманка збитковості? Хочете похоронити ще один поїзд? Не переживайте, Одеські спєци за років 5 і без вас з цим впораються.
« Last Edit: 13.05.16 , 12:05 by albatros » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4326


View Profile
« Reply #108 on: 13.05.16 , 13:05 »
Share

І для чого піднімається оця шарманка збитковості?
Будьте ласкаві, запитуйте це у автора "підняття оцієї шарманки збитковості", а не у мене.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2977


View Profile
« Reply #109 on: 13.05.16 , 13:05 »
Share

За 4 місяці 2016 року збитки від курсування поїзда № 135/136 Одеса – Чернівці становлять 26,1 млн. грн.
убытков явно больше, чем доход от реализации билетов. Получается, себестоимость поездки Одесса - Черновцы в купе - около 700 грн, а не 300, как сейчас.
Очень "точньıе" расчетьı.
Понятное дело, что расчет приблизительный. При расчете "на коленке" вышло, что выручка от продажи билетов была около 15 млн грн за этот период. Погрешность, понятно, есть, и большая, но факт того, что убыток больше, чем выручка - очевиден.
А ще врахуйте, що коефіцієнт самоокупності плацкартних та купейних - різний. І для чого піднімається оця шарманка збитковості? Хочете похоронити ще один поїзд? Не переживайте, Одеські спєци за років 5 і без вас з цим впораються.
Никто ничего не хочет похоронить. Но и держать тарифы на проезд УЗ на уровне в 2 раза ниже себестоимости тоже не обязана - в таком случае все само очень скоро похерится, и без одесских спецов. Понятно, что должна быть "социальная" составляющая в тарифах, типа плановая убыточность процентов в 25, но не до такой степени.
Logged
Tags: odessa Yaremche vorokhta 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 25
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 11.05.16 , 20:05