Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.06.19 , 19:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: Одеса - Ворохта

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Print
Author Topic: Пропозиція: Одеса - Ворохта  (Read 56545 times)
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #120 on: 13.05.16 , 21:05 »
Share

Несподівано для себе знайшов у мережі рахофілів з Херсона:
Бесперспективная идея. Если и сработает, то только в случае если УЗ подсунуть реальный готовый график, что бы они не включали мозг как и что передвинуть, разумеется, максимально не тронув другие поезда. Иначе, ради гипотетических 10 пассажиров в летний и 0 в осенний период, никто дергаться не будет. А вот с нового графика, как раз под зиму, можно и продвигать. И то, я не в курсе, он в обороте с чем-то?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7923


View Profile
« Reply #121 on: 13.05.16 , 22:05 »
Share

Бесперспективная идея. Если и сработает, то только в случае если УЗ подсунуть реальный готовый график, что бы они не включали мозг как и что передвинуть, разумеется, максимально не тронув другие поезда. Иначе, ради гипотетических 10 пассажиров в летний и 0 в осенний период, никто дергаться не будет. А вот с нового графика, как раз под зиму, можно и продвигать. И то, я не в курсе, он в обороте с чем-то?
253/254 не в обороте ни с чем, это отдельный поезд, поэтому при данном графике и без увязки в общий оборот он может курсировать лишь 1 раз в 3 дня (даже не через день). И при этом у него около часов 18 отстой по Николаеву.
Поэтому его нужно однозначно увязывать с чем-то, например с 209/210.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 455


View Profile
« Reply #122 on: 14.05.16 , 00:05 »
Share

Спробував проаналізувати графік 254-го... Для зв"язку Кривий Ріг - Львів/Франківськ підходить чудово, достойна альтернатива 120-му. А ось на Херсон/Миколаїв... Туди і так зі Львова літом ходитимуть 2 потяги щоденно. Невже такий очікується попит, що треба третій? При тому, що 254 йде кругалями і їде з Херсона до Львова на 2 години довше, аніж 256 і 110, а з Миколаєва - на 4 години.
Якби він хоча б йшов в інший час доби, а так виходить дублювання: 254: Херсон 12:26 - Львів 10:43, 109: Херсон 12:44 - Львів 8.17! Тобто, якщо кому треба з Херсона у Франик, можна виїхати до Львова 109м, випити філіжанку кави біля площі Ринок і сісти на  254...
Тобто, за умов збереження нинішнього графіку, 254 буде крайнім резервом на випадок повного заповнення 109 і 256, ІМХО. Звичайно, Франківськ дасть якийсь пасажиропотік. Але мені шкода тих людей, які будуть їхати більше доби в потязі.
 З того, що перше спадає на думку, це зробити "рокіровку" 110 і 256 по Херсону з продовженням одного з них до Франківська, оборот Львів - Херсон - Франківськ - Херсон - Львів(продовжити 110: Львів 8.37 - Франківськ 10.40-12:50 - Львів 14:50) . Таким чином, існуючий час доїзду з Херсону до Франківська покращиться на 2.5 години, з Миколаєва на 4. Якщо піти ще далі, можна цей потяг пустити через Одесу, що дасть економію ще в годину.

upd. Із переваг 254-го - те, що він йде північним шляхом, таким чином з"являється сполучення Рівненщини, Шепетівки, Бердичева із Кривим Рогом, Миколаєвом, Херсоном, що є гут.
Резюмуючи, припускаю, що цей потяг може бути популярним за двома напрямками: Львів/Франківськ - Знам"янка/Кривий Ріг та Здолбунів/Шепетівка/Бердичів - Херсон/Миколаїв. А от чи буде багато охочих їхати з Миколаєва до Львова цим потягом, а тим більше до Франківська - не впевнений.
« Last Edit: 14.05.16 , 10:05 by mikolalex » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7923


View Profile
« Reply #123 on: 14.05.16 , 11:05 »
Share

Ні 110, ні 256 до Івано-Франківська подовжити не вдастся, тому що 109/110 львівського формування, а 255/256 одеського формування, проте у загальному обороті по Львову з літнім потягом Одеса - Львів.

Стосовно 253/254 - то це саме додатковий "піковий" потяг, щоб забезпечити перевезення як Миколаєва та Херсона, так і Кривого Рогу у період масових перевезень. А зайвих 2 години для Херсону для такої відстані - це не так вже багато.
А ось поїзд №259/260 Миколаїв - Івано-Франківськ через Новий Буг, Долинську дійсно був би абсурдний через те, що це був би потяг без початку та кінця.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 455


View Profile
« Reply #124 on: 14.05.16 , 13:05 »
Share

Quote
Стосовно 253/254 - то це саме додатковий "піковий" потяг, щоб забезпечити перевезення як Миколаєва та Херсона, так і Кривого Рогу у період масових перевезень.
Якщо так, то питань нема. Просто Віктор згадував що цей потяг "з прицілом на цілорічний".
Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #125 on: 14.05.16 , 15:05 »
Share

253/254 теоретично був би дуже трамвайний, тому що на багатьох ділянках свого маршруту він закриває величезні діри.
Тут уже писали, що з Херсона багато людей їздить до станцій Снігурівка, Березнегувате, Апостолове і т.д. В той час, коли покладено його графік, там більше нічого не йде.

Також склалося враження, що цим поїздом їздили б Шепетівки і Нетішини на море, а з станцій від Снігурівки по Кривий Ріг - до Львова. За повним маршрутом він дійсно непривабливий.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7923


View Profile
« Reply #126 on: 14.05.16 , 15:05 »
Share

253/254 теоретично був би дуже трамвайний, тому що на багатьох ділянках свого маршруту він закриває величезні діри.
Тут уже писали, що з Херсона багато людей їздить до станцій Снігурівка, Березнегувате, Апостолове і т.д. В той час, коли покладено його графік, там більше нічого не йде.
Саме так. Усі потяги йдуть з Миколаєва або Херсона у напрямку Апостолового та Кривого Рогу тільки увечері. Звротно, або вночі, або рано вранці.
Чимось виїхати з Херсону до Кривого Рогу зранку або вдень, або навпаки вдень або ввечері з Кривого Рогу або Апостолового до Херсону або Миколаєва - нереально. А там є пасажиропотік як місцевий, так і для пересадки на Нікополь або Дніпропетровськ.
Тому для сполучення Миколаїв - Херсон - Апостолово - Кривий Ріг 253/254 просто життєво необхідний, якщо поновлення руху приміського поїзда №6731/6732 Херсон - Апостолове вважають недоцільним. 
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4409


View Profile
« Reply #127 on: 16.05.16 , 12:05 »
Share

5. Цілком реально повторно просити про "вкорочену хотєлку" Одеса-Рахів, що повинно в рази зменшити к-ть контраргументів з боку УЗ.

Цілком притомний висновок. А якщо проситимеш безпересадкову групу (без необхідності переглядати періодичність курсування 135/136 до Чернівців), і без складних для їхнього розуміння рекомбінацій, шанси виростуть ще більше.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #128 on: 17.05.16 , 13:05 »
Share

5. Цілком реально повторно просити про "вкорочену хотєлку" Одеса-Рахів, що повинно в рази зменшити к-ть контраргументів з боку УЗ.
Цілком притомний висновок. А якщо проситимеш безпересадкову групу (без необхідності переглядати періодичність курсування 135/136 до Чернівців), і без складних для їхнього розуміння рекомбінацій, шанси виростуть ще більше.
Так і вчинив минулої п'ятниці: періодичність незмінна, безпересадкова група Одеса-ІФ-Чернівці з далекою перспективою її переводу на швидший маршрут через КП.

Чернівці вже понад рік мріють про поїздку до Одеси не через Львів. Як варіанти пропонують піти доволі радикальні зміни:
Quote
через Окницю – Велчинець – Могилів-Подільський – Бар – Жмеринку – Вапнярку до Одеси (цей шлях майже на 300 км коротший, ніж той, яким рухається потяг сьогодні) або Белць – Кишинеу – Каушень – Бесарабяска – Арциз – Бєлгород-Дністровський – Одеса.

Якщо через МП, то ще якось можна уявити в режимі закритих дверей, а от через Кишинів - ні. Може для початку нехай скооперуються із КП, а далі - буде видно.

Ще знайшов одну застарілу новину: Верховинські депутати хочуть запустити поїзд з Одеси до Рахова.
Сподіваюсь, що до бійки між депутатами з різних рад за першість хотєлки Одеса-Рахів не дійде. Ще обіцяли долучитись з Ізмаїльської райради. Маленька сільрада Поляниці теж долучилась до офіційної підтримки.
Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #129 on: 17.05.16 , 14:05 »
Share

 Пробачте, який ще Арциз? Там же за Березіним колія демонтована. А від Березіного до Одеси теліпатися 6 годин.Авід Чернівців до Жмеринки їхати не менше 9 годин: 5 до Окниці і ще 4 до Жмеринки. Існуючи шляхом це десь 10 годин. А ціна буде захмарна.
І одні Чернівці цілий поїзд не заповнять. Ну може ще кам'янчани будуть під'їжджати в Ларгу чоловік зо 20 на рейс.
Нехай компетентні люди пояснять, скільки коштував транзит до Могильова, але, боюсь, немало. Також не можна залишити без сполучення з Одесою Коломию, Снятин і тд а два поїзда Чернівці не заповнять
« Last Edit: 17.05.16 , 14:05 by albatros » Logged
Tags: odessa Yaremche vorokhta 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 16.05.16 , 19:05