Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.06.19 , 19:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: Одеса - Ворохта

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Print
Author Topic: Пропозиція: Одеса - Ворохта  (Read 56546 times)
mikolalex
Active user

Posts: 455


View Profile
« Reply #130 on: 17.05.16 , 14:05 »
Share

Ну, шлях з Басарабяски на Арциз ще треба відновити. Я чув, що УЗ вже домовилась з ЧФМ про це, а чи почались якісь реальні роботи - не в курсі.
Через Окницю-Велчинець: цілком реально, та тільки що вони таким чином зекономлять, порівнюючи з варіантом Ларга-Кам"янець-Гречани?
Рахував, відштовхуючись від існуючих на сьогодні графіків. Жмеринка-Ларга через Гречани: 5 год.(по графіку 117)
Жмеринка - Могилів 2.20, Могилів-Велчинець 10 хв, Велчинець - Окниця 40 хв. Українські бригади по крутій "гірській" ділянці Велчинець-Окниця не обкатані, тому закладаю ще 40 хв на зміну локомотива по Могилеву і Окниці.
Уже виходить 3 год 50 хв. З Окниці до Ларги сказати важко, чмуха до Сокирян йде 1 годину 40. Швидше не думаю, що вийде, через поганий стан колії, мінімум 1:40 до Окниці.
Отже, через Окницю виходить 5 годин 30 хв. Виграшу, як бачите, ніякого. Навіть якщо ремонтувати колії та якимось чином домовитись за оборот жмеринських бригад аж до Окниці чи Сокирян, все одно час хіба що зрівняється із часом через Гречани. Думаю, що цей варіант можна просувати хіба що для того, щоб якось провітрити ведмежий куток - Сокиряни, але чи варте воно того?
Так що, якщо потрібен прямий потяг, хай не придумують чудо-маршрутів, і зроблять через Липкани-Ларгу. Мінімальний за"їзд на територію Молдови, і найбільш швидкий шлях.
Взагалі дивуюсь анемічності чиновників УЗ. Он КТЖ і РЖД цілими здоровезними лініями і вузлами обмінялись, щоб забезпечити нормальний рух, а ми з молдованами не можемо поділити маленькі шматочки.
Можна було б обміняти Карабуцени і Болград(маю на увазі прилеглі залізничні лінії) на Липкани і Медвежу, і всім би тільки легше стало.
Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #131 on: 17.05.16 , 14:05 »
Share

Заїзд українських бригад в Молдову з усіх видимих перешкод - найменша проблема. Але!!! Якщо буде зупинка в Окниці - то буде і прикордонний контроль.
Що таке "анемічність УЗ" і "провітрювання ведмежого кутка"? Давайте коротко і по суті.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #132 on: 17.05.16 , 14:05 »
Share

Пробачте, який ще Арциз?
Автор - Гайничеру, запитуйте, будьте ласкаві, його, а не мене.

... два поїзда Чернівці не заповнять
Другого немає - є одна група (один поїзд) для Чернівців на Одесу не через Коломию.

Також не можна залишити без сполучення з Одесою Коломию, Снятин...
Багато вже згадували, що "маринувати чернівецьких пасажирів + 3 години через Коломию" не гоже. Коломия має купу пар приміських як до ІФ, так і до Чернівців, і ще жменю ПДСів. Як не як "розвиваємо хабовість". А якщо серйозно, то є ще й варіант групи Одеса-Тернопіль-Чортків-Коломия-(Яремче)... але це ще все сире, і не я готовий до предметної дискусії. Тим паче, що писав "на далеку перспективу" і "через КП".
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 455


View Profile
« Reply #133 on: 17.05.16 , 15:05 »
Share

Quote
Заїзд українських бригад в Молдову з усіх видимих перешкод - найменша проблема.

;) Не думаю. Треба обкатувати українські бригади на дуже складному підйомі від Дністра до Окниці. Чи будуть це робити заради одного потяга - не знаю. Та і ЧФМ не захоче, щоб у неї роботу забирали.

Quote
Якщо буде зупинка в Окниці - то буде і прикордонний контроль.

Зупинка може бути технічною, як у таджицьких потягів по Узбекистану, але це справді створює певні загрози для прикордонної безпеки.

Quote
Що таке "анемічність УЗ" і "провітрювання ведмежого кутка"? Давайте коротко і по суті.

:) Ок, якщо не очевидно, роз"ясню. Зараз Сокиряни з одним приміським удень на Чернівці - по суті, тупик. Транзитний пасажирський потяг дещо провітрить цю нездорову, затхлу амтосферу, що склалася. Але чи потрібні такі жертви - сумніваюсь. Стосовно УЗ - маю на увазі небажання приймати серйозні рішення, страх якихось змін і т.п. Домовитись з ЧФМ про обмін ділянками нікому не цікаво, а передавати один і той же потяг між двома-трьома ДНЦ протягом 30 км - це нікому не набридає, чо.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #134 on: 17.05.16 , 15:05 »
Share

Другого немає - є одна група (один поїзд) для Чернівців на Одесу не через Коломию.
Щоправда, був колись варіант аби весь поїзд курсував через КП, Чернівці, а по Коломиї: 9 вагонів - на гори, а 7 - на ІФ... чи навіть на Львів. Так би КП мав би хоч якесь сполучення з Південно-Західною Галичиною та Львовом. Але зараз це не є предметом обговорення, тому не хочу встрягати у цю дискусію.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #135 on: 17.05.16 , 15:05 »
Share

... Зараз Сокиряни з одним приміським удень на Чернівці - по суті, тупик. ...
Краще не згадуй тут про цей тупик, бо на цьому форумі - це величезний гріх. До вечора тут буде купа офтопу про Сокиряни. Знаю з власного досвіду. В інших темах - можеш згадувати. Не хочу, щоб ще й цю тему закрили через згадування про Сокиряни )))
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #136 on: 18.05.16 , 18:05 »
Share

Ларга - трохи менший гріх. З коньячком можна:
... Хлопнув ще коньячку і з Хмельницького проклав через Молдову до Кам’янця-Подільського, на Чернівці, ще коньячку і до Рахова протягнув. ...
Для Одеса-Рахів - досить було б привабливо (обгрунтування - через один пост вище)... але десь за рік - не все одразу, бо в них там мізки закипають.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4409


View Profile
« Reply #137 on: 18.05.16 , 22:05 »
Share

То я з Миколаєва тягнув мегагранд через Херсон, Запоріжжя, Дніпро. Говно вийшло. З Одеси ще куди не йшло
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #138 on: 18.05.16 , 23:05 »
Share

Знаю. То жарт такий.
Ось шматок ностальгічного літнього графіка 2006-го (ходив з Одеси до Стефанештів через день однією ниткою з 352/351 Одеса-Чернівці):

Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4409


View Profile
« Reply #139 on: 19.05.16 , 12:05 »
Share

Там вся фігня в тому, що з Хмельницького до Рахова через Молдову одинаково по часу, як і через Львів. Тобто заради Чернівівць залишається з єлдою Франківськ плюс суттєво зростає ціна квитка. Тому шкірка вичинки не варта.
Logged
Tags: odessa Yaremche vorokhta 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 18.05.16 , 19:05