Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.03.19 , 11:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: Одеса - Ворохта

Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Print
Author Topic: Пропозиція: Одеса - Ворохта  (Read 54030 times)
Iwan
Active user

Posts: 4229


View Profile
« Reply #140 on: 19.05.16 , 12:05 »
Share

Теж притримуюсь такої думки. Хіба що Чернівцям (колись, не зараз, і не в цьому році) та КП зробити щось до Одеси тим боком. Що і як - навіть не готовий пофантазувати.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4229


View Profile
« Reply #141 on: 20.05.16 , 20:05 »
Share

Quote
Шановний Іване Хххххххх!
...
При цьому продовження маршруту поїзда № 136/135 Чернівці – Одеса до станцій Миколаїв та Херсон значно збільшить час на шляху його прямування, орієнтовно на 6  годин в кожному напрямку. Крім того, маршрут прямування зазначеного поїзда на неелектрифікованій дільниці  до Херсона збільшиться на 160 км (в одному напрямку).
...
Залізничне сполучення з Карпатським регіоном є перспективним і розглядається як один із пріоритетних напрямків. Але на сьогодні призначення двогрупного поїзда № 135/136  Херсон – Миколаїв – Одеса – Чернівці (Рахів) обумовить необхідність задіяння додаткових пасажирського і тягового рухомого складів, поїзних та локомотивних бригад і призведе до значного збільшення експлуатаційних витрат, що суттєво збільшать збитковість поїзда – додатково на 3 млн. грн. в середньому за місяць.
...
З повагою
В.о. начальника Департаменту                                      О.В. Толкачов

І де послідовність?

Ще одна "радість" для Житомира та Херсона!

521 Житомир - Херсон з 2/06 по 18/09 по парних

Житомир       20:04
...
Одеса-Головна    05:23    05:51
Миколаїв Пас.    09:58    10:08
Херсон    11:31
   


522 Херсон - Житомир з 3/06 по 13/06 по непарних

Херсон       18:23
Миколаїв Пас.    19:46    20:04
Колосівка    21:48    22:13
Одеса-Головна    00:07    00:37

...
Житомир    10:24    


522 Херсон - Житомир з 15/06 по 19/09 по непарних


Херсон       18:23
Миколаїв Пас.    19:46    20:04
Колосівка    21:48    22:13
Одеса-Головна    00:07    00:37

...
Житомир    09:46    

Маршрут движения поезда 263 Херсон Луцьк
14/06-02/09/2016 по парних, при двох непарних 30,2,4
Херсон      12:07
Миколаїв Пас.   13:23   13:33
Колосівка   15:34   16:02
Березівка   16:18   16:20
Одеса-Східна   17:51   17:53
Одеса-Головна   18:24   19:06

...
Тернопіль-Пас.   05:06   05:16
Злочів   06:14   06:18
Красне   06:45   07:20
Броди   07:50   07:52
Радивилів   08:02   08:04
Дубно   08:37   08:39
Здолбунів-Пас.   09:12   09:30
Рівне   09:45   09:49
Ківерці   10:46   10:48
Луцьк   11:03

Маршрут движения поезда 264 Луцьк Херсон
13/06-1/09/2016 по непарних, при двох непарних 29,1,3

Луцьк      12:12
Ківерці   12:29   12:31
Рівне   13:25   13:30
Здолбунів-Пас.   13:45   14:00
Дубно   14:31   14:33
Радивилів   15:07   15:10
Броди   15:20   15:22
Красне   16:02   16:35
Злочів   16:58   17:00
Тернопіль-Пас.   17:58   18:08
...
Одеса-Головна   04:23   04:44
Одеса-Східна   05:12   05:14
Березівка   06:28   06:30
Колосівка   06:47   07:11
Миколаїв Пас.   08:46   08:51
Херсон   09:50

 С Хмельницкого идет как двухгруппный с 132 Хмельницкий -Херсон

Таке враження, що поїзди з інших місцевостей України на неелектрифікованій ділянці Одеса-Миколаїв-Херсон споживають не дизельне паливо, а повітря. Та й тих 6 год, про які йдеться, значно менше ніж будь-яким іншим шляхом з Тернополя. Принаймні, для Тернополя в одному рішенні УЗ виконано аж 2 пункти з рішення виїзного засідання комітету ВР з питань транспорту:
1) сполучення Тернополя з Херсоном та Миколаєвим;
2) видовження 791/792 до Хмельницького (тобто його, вочевидь, приберуть, натомість 263/264 частково перекриє функціонал 791/792 на такому козирному відтинку).

Досить не погано вийшло. Можуть, якщо захочуть (чи їх "захочуть").
« Last Edit: 20.05.16 , 20:05 by Iwan » Logged
Andersen
Active user

Posts: 2528


View Profile
« Reply #142 on: 20.05.16 , 21:05 »
Share

Well, the new summer trains are scheduled by order of the minister, right?
And if one train can serve both Odesa and Kherson, then it's two in one, right?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4229


View Profile
« Reply #143 on: 20.05.16 , 22:05 »
Share

Приказ, как я понимаю, от Министра был по требованию Виктора и Ко. А то что поезд получился универсальный для [Луцка, Ровно, Тернополя] и [Одессы, Николаева, Херсона] - это факт. Все-таки вспомнили, что "Единая страна", а не Австрия-Россия, как было раньше:



Источник рисунка
« Last Edit: 20.05.16 , 22:05 by Iwan » Logged
Andersen
Active user

Posts: 2528


View Profile
« Reply #144 on: 21.05.16 , 01:05 »
Share

That is true for the crazy zig-zag train #264.
You could add
#221/222 Zhitomir - Kyiv - Odesa - Kherson and
#288 Chernihiv - Odesa - Kherson :)

Nothing to Zatoka.
If that outcome is a result of "activist" activities, then something is really wrong.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4229


View Profile
« Reply #145 on: 21.05.16 , 14:05 »
Share

Расход топлива на 160 км неэлектрифицированного участка пути тоже касается #221/222 Zhitomir - Kyiv - Odesa - Kherson and #288 Chernihiv - Odesa - Kherson. Касательно маршрутов этих двух поездов - там есть локальные активисты - им виднее. Поручение Министра "общее" (в общих чертах: Запад - море), а исполнители не всегда обращают внимание на предложения извне.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4207


View Profile
« Reply #146 on: 22.05.16 , 16:05 »
Share

Хорош ёрничать по поводу активистов, журналамер датский. Достал ты со своей Затокой. Иди вломи пиздюлей кому-то.

Например, крепко заряженному маршрутчиками Иванову, начальнику Пасс ОДЗ. Дятел явно окуел, кроме саботажа распоряжения министра о прокладке допа в БД, развел у себя в ведомстве провоз зайчатины "на поток" в масштабах, равных которым нет на всех остальных филиях вместе взятых.

Я в свое время натравил на него даже Ивана с Рудомановым, но те не смогли разгрызть этот орешек.

Я правильно понял, что влом пиздюлей и проталкивание идей и дальше остается в нашей компетенции, а диванным знатокам типа великого Датского Принца остается только великий процесс созерцания и вставка реплик типа "не всё охватили" и "можно было лучше проложить"???
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4229


View Profile
« Reply #147 on: 22.05.16 , 17:05 »
Share

Я в свое время натравил на него даже Ивана с Рудомановым, но те не смогли разгрызть этот орешек.
Не зовсім так. Моя з ним зустріч була запланована ще до того, як ти з ним познайомився. Хоча, саме завдяки тобі, на зустріч Івановим я прийшов разом із Рудомановим. Тільки тоді я не знав таких деталей як "маршрутки".

Зрештою, ти колись правильно казав:
З досвіду роботи знаю, що перед подачею пропозиції її треба ґрунтовно вивчити на предмет того, наскільки збочено залізничники можуть її зрозуміти. Іноді простіше гордо відмовитись від збоченої залізничної реалізації, аніж потім терпіти уродця в маршруті і графіку.
Не знаю, що саме ГКУЗ подавав на розгляд причетних, але здається, що Луцьк-Херсон - це їх унікальне розуміння... чи так і було задумано ГКУЗ? Принаймні, з Луцька до Тернополя він надто повільний.
Logged
Eburgrzd
Guest
« Reply #148 on: 22.05.16 , 18:05 »
Share


Например, крепко заряженному маршрутчиками Иванову, начальнику Пасс ОДЗ. Дятел явно окуел, кроме саботажа распоряжения министра о прокладке допа в БД, развел у себя в ведомстве провоз зайчатины "на поток" в масштабах, равных которым нет на всех остальных филиях вместе взятых.

Это да, там даже если он и назначит доп в БД или пару электродопов, то маршрутчики его завалят, а труп найдут на морских склонах )))
на 560  маршртуке братки даже людей как кур считают при отправке... не дай Бог водила возмет неучтенного)))
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4229


View Profile
« Reply #149 on: 08.06.16 , 19:06 »
Share

Підкинули взаємне прохання:



"дай-за-дай" (народна назва).
Logged
Tags: odessa Yaremche vorokhta 
Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 10.06.16 , 17:06