Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.07.19 , 15:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: Одеса - Ворохта

Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25
Print
Author Topic: Пропозиція: Одеса - Ворохта  (Read 57525 times)
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #160 on: 07.12.16 , 16:12 »
Share

... не рухав нитку "Говнокарпат", зайнятись більше нічим? Там що, двухсотих допів мало які можна використати? В служебці взагалі шикарний двухсотий доп валяється з чарівним прибуттям до Одеси в 07:хх.
Ідея не моя... я сам зніяковів (не знав як реагувати), коли почув таку пропозицію від "причетного" - нашого спільного знайомого.

В служебці взагалі шикарний двухсотий доп валяється з чарівним прибуттям до Одеси в 07:хх.
В мене немає доступу до нових служебок, як і часу на їх пошуки. Тому, краще навпростець їм підкажи. Так буде краще для всіх... аби не зробили "аби зробити"

Дві пікові нитки між Львовом та Франківськом туди і назад, при тому що департамент офіційно заявив, що ця ділянка за пропускною здатністю повністю розписана (майже як багатостраждальна Волноваха – Комиш-Зоря).
... я сам на цьому їм наголошував, і при цьому вони намагаються витягнути 143/144 до Ворохти.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #161 on: 07.12.16 , 17:12 »
Share

В мене немає доступу до нових служебок, як і часу на їх пошуки.
У нас целая тема для єтого http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=8550.msg451501#msg451501
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #162 on: 07.12.16 , 17:12 »
Share

А може поєднати якимось чином потреби регіонів?

Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #163 on: 07.12.16 , 17:12 »
Share

Кто нибудь напомнит, почему отменили ВБС Одесса-КП?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22529


View Profile
« Reply #164 on: 07.12.16 , 17:12 »
Share

Bзначально он ходил с 99/100 Одесса - Хмельницкий и переприцепка была быстрой в обе стороны, вагоны были популярными, ходил 1К + 1П.

Со поезда 99/100 - график ВБСов поменяли на дибильный - курсирование с поездом Одесса - Черновцы на участке Одесса - Хмельницкий с перепростоем по Хмельницкому > 3 часов и стали явно вести политику на изгнание пассажиров. В частности использовали старый трюк - замену на вагон менее популярной категории. Именно в последние годы курсирования - К был популярнее П, а ВБС сделали 1 вагон при чем именно П, при чем в какое-то лето сделали 2 вагона, но оба П.
А окончательно отменили в 2009 году, на воле борьбы с ВБСами.
Logged
yambor
Active user

Posts: 1733


View Profile
« Reply #165 on: 07.12.16 , 18:12 »
Share

Bзначально он ходил с 99/100 Одесса - Хмельницкий и переприцепка была быстрой в обе стороны, вагоны были популярными, ходил 1К + 1П.

Со поезда 99/100 - график ВБСов поменяли на дибильный - курсирование с поездом Одесса - Черновцы на участке Одесса - Хмельницкий с перепростоем по Хмельницкому > 3 часов и стали явно вести политику на изгнание пассажиров. В частности использовали старый трюк - замену на вагон менее популярной категории. Именно в последние годы курсирования - К был популярнее П, а ВБС сделали 1 вагон при чем именно П, при чем в какое-то лето сделали 2 вагона, но оба П.
А окончательно отменили в 2009 году, на воле борьбы с ВБСами.
Там даже не 3 а больше 5 часов перецепка была - с 23-30 до 5 утра. Одновременно там запустили экспресс Од-Хм который хорошо стыковался с ПЕ и народ стал ездить с пересадкой
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4506


View Profile
« Reply #166 on: 07.12.16 , 18:12 »
Share

Дві пікові нитки між Львовом та Франківськом туди і назад, при тому що департамент офіційно заявив, що ця ділянка за пропускною здатністю повністю розписана (майже як багатостраждальна Волноваха – Комиш-Зоря).
... я сам на цьому їм наголошував, і при цьому вони намагаються витягнути 143/144 до Ворохти.

Ну так а де в цьому протиріччя? Проблеми на ділянці Львів – ІФ, 143/144 там УЖЕ прокладений. З прокладанням далі ІФ проблем нема.

За оборот по Ворохті наразі можна забути. Госпідарники з Львівської філії, побачивши що більшість наших пропозицій так чи інакше зав’язані по Ворохті, прибрали по Ворохті можливість обороту поїздів. Тепер тільки до Рахова, причому в якості контраргумента физдітимуть про напівпорожні вагони на ділянці Ворохта – Рахів і витрати на дизельну тягу. А по Ворохті уже куй розвернешся.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #167 on: 08.12.16 , 14:12 »
Share

В мене немає доступу до нових служебок, як і часу на їх пошуки.
У нас целая тема для єтого http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=8550.msg451501#msg451501
Дякую за посилання, неодмінно скористаюсь.

За оборот по Ворохті наразі можна забути. Госпідарники з Львівської філії, побачивши що більшість наших пропозицій так чи інакше зав’язані по Ворохті, прибрали по Ворохті можливість обороту поїздів. ... А по Ворохті уже куй розвернешся.
Що там трапилось? Займався Гвіздцем (відновлять не тільки роз'їзд, а, фактично, станцію... стрілки вже замонтовані, справа за пристроями СЦБ), тому міг щось пропустити.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4506


View Profile
« Reply #168 on: 08.12.16 , 16:12 »
Share

Я ж написав: прибрали по Ворохті можливість обороту поїздів.

Чому прибрали? Яким чином прибрали? Наскільки незворотно прибрали? Що треба зробити для відновлення можливості обороту поїздів по Ворохті? Хто віддавав злочинний наказ? Чому він досі обіймає цю посаду?

Як бачиш, запитань для виїбу мозгу причетним у притаманному інтелігентному стилі більш ніж достатньо. Проти самого процесу не заперечуємо.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #169 on: 08.12.16 , 17:12 »
Share

Чому прибрали?
Здогадуюсь, що найімовірніше це один із кроків у напрямку "покращення сервісу":
Quote
Щодо покращення сервісу, то ведеться робота із запровадження єдиного квитка на кілька видів транспорту, або комплексна транспортна послуга, наприклад, зараз вивчається можливість запровадження маршруту Київ-Буковель, де частину шляху пасажир буде долати потягом, частину – автобусом.
Все решта - надумані аргументи проти обороту по Ворохті.

Як бачиш, запитань для виїбу мозгу причетним у притаманному інтелігентному стилі більш ніж достатньо. Проти самого процесу не заперечуємо.
В.М. - це мій профіль ))) колись руки дійдуть і до цього обороту по Ворохті.
Logged
Tags: odessa Yaremche vorokhta 
Pages: 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!