Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.06.19 , 18:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: Одеса - Ворохта

Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25
Print
Author Topic: Пропозиція: Одеса - Ворохта  (Read 56544 times)
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #170 on: 13.12.16 , 01:12 »
Share

Я ж написав: прибрали по Ворохті можливість обороту поїздів.

Чому прибрали? Яким чином прибрали? Наскільки незворотно прибрали? Що треба зробити для відновлення можливості обороту поїздів по Ворохті? Хто віддавав злочинний наказ? Чому він досі обіймає цю посаду?

Як бачиш, запитань для виїбу мозгу причетним у притаманному інтелігентному стилі більш ніж достатньо. Проти самого процесу не заперечуємо.
але ж оборот приміських відбувається на лок.тязі...Та зараз вроді 217/218 має оборот ще по Ворохті....Буде відома причина відміни?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #171 on: 13.12.16 , 14:12 »
Share

...Буде відома причина відміни?
Усі, хто готовий надати пропозиції щодо удосконалення графіка руху поїздів, можуть надіслати їх на електронну скриньку: clz@uz.gov.ua
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #172 on: 30.01.17 , 22:01 »
Share

Малими кроками УЗ наближається до правильних висновків: основний пасажиропотік припадає на ділянку Одеса - ІФ - Одеса. Ще 9 місяців тому це потребувало доказів.



Наступний крок: спробувати в порядку експерименту через день - до Ворохти. Для цього необхідно переконати причетних в тому, що пасажири-лижники не катаються в ІФ, а прямують в гори. Крім того, не доведеться витягувати в гори 26й, бо там і так вузьке місце (Львів - ІФ).
Logged
Andersen
Active user

Posts: 2607


View Profile
« Reply #173 on: 31.01.17 , 02:01 »
Share

Remember also the recombination possibilities.
In western Europe recombination and multi destination trains is a way to make the night train niche sustainable (!)
The ÖBB trains from Düsseldorf and Hamburg both carry wagons for Innsbruck and Vienna. They are re-combined in Nürnberg.
It takes 34 for the Vienna part, 68 minutes for the Innsbruck part.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #174 on: 31.01.17 , 10:01 »
Share

Т.е. речь идет о простом разделении: 9 вагонов - в горы, и 7 вагонов - в Черновцы, или все-таки рекомбинация по Львову (или ИФ) с чем-то другим?

Например со 141/142, исходя из того, что
...
Конечно, для хорошего поезда такое прибытие во Львов отвратительное. Но мы потопали на сьемную хатку около Политехники, хозяйка которой согласилась заселить нас в 5 утра.
Конечно, тогда придется подумать как сохранить работу львовским проводникам.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #175 on: 01.02.17 , 00:02 »
Share

Т.е. речь идет о простом разделении: 9 вагонов - в горы, и 7 вагонов - в Черновцы, или все-таки рекомбинация по Львову (или ИФ) с чем-то другим?
Не заставляйте их делать рекомбинацию по Львову, их от этого очень лихорадит. Если в предложении разумна расцепка по ИФ, то этот вариант и продвигайте, у него больше шансов реализоваться.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4409


View Profile
« Reply #176 on: 01.02.17 , 04:02 »
Share

Наступний крок: спробувати в порядку експерименту через день - до Ворохти.

Він і так в несезон через день ходить. Тоді пропонуйте весною і восени раз на чотири дні до Чернівіць, і раз на чотири дні до Ворохти. Це найкраще, що можна зробити для того, щоб уєбати сполучення (є такий поїзд Черкаси – Львів, подивіться у гуглі, колись звався "Говнотясмин", а тепер "Штучне дихання").

Я рідко пишу останнім часом, після того як узяв паузу в зв’язку з надмірною демократизацією Громадського контролю і притаманному цьому процесу класичному хохлосрачу. Але бачу, що цей випадок надто показовий.

Отже, за останній час колеги стали свідками багатьох екстраординарних рішень з боку пасдепартаменту. Пересічних користувачів дуже багато новинок чекатиме на літо. Також ми стали свідками руйнування багатьох міфів, якими ми жили ще з часів правління царя Ібанька. Насправді, це нормально, коли і маршрути відновлюються, і вагони знаходяться. Навіть там, де ми і не думали їх знайти.

Але більшість із нас так і не виросла з епохи царя Ібанька. І досі подає свої пропозиції в пасдепартамент під соусом "оптимізації".

Оптимізація в даному випадку – це користуючись даними статистики заселеності, уєбати одні регіони за рахунок інших і винагородити треті, де на думку аффтара є невивіз, або уєбати одні і винагородити другі – залежно від орієнтації аффтара варіанти можуть буть різними.

При цьому аффтару іноді похуй, що країна може жити за законами надзвичайного стану, вести війну, боротись за банальне виживання і за можливість самим управляти на своїй території, хоч і урізаній до можливого оптимуму (при цьому до феєричного похуя, навіть якщо вона складатиметься з трьох областей), все одно – на передньому плані досі чомусь економіка і виручка.

І колеги досі подають в департамент так звану ".......ну" – кількість вивільнених вагонів і составів з обороту, які можна закрутити в крутий оборот з їхніми фантазіями, або якщо не получицця – просто порізати на металолом.

У таких випадках у них поселяється маленький бреус.

А відсторонений від влади великий Бреус іноді, сидячи на кухні, перечитує фантазії з форуму, і наливаючи стопку, плаче: "Вот те на, такого орла воспітал".

У цей же час пасдепартамент генерує феєричні полюції, гідні пера Івана, тільки у всеукраїнському масштабі. Щоб не травмувати користувачів форуму, я вимагаю навіть не приступати до їхнього обговорення. Особливе табу на внутрішньоукраїнські поїзди з часом в дорозі близько доби, які проходять через Дарницю і не заходять на Київ-Пас.

Вінчає обстановочку, точніше пиздець, закупка нових вагонів, де окрім відмиву бабла, буде ще й нецільове використання. А звідки, блядь, взятися, цільовому, якщо всі думки – про скорочення? І бажано все через день, бо пасажир – невдячна сука, а ще краще тричі на тиждень, ось таку періодичність усі точно повинні схавати.

Я тут забув додати, що окрім дебільних маршрутів і нецільового призначення вагонів, – будуть ще й кончєні графіки, які вам забезпечить Маестро своєї справи Віктор Олексійович Лозовий.

Вас водитимуть по кабінетам, наливатимуть коньяк, на халяву кормитимуть у столовці на Тверській, але в кулуарах говоритимуть: "Такіх ні на шаг ніззя подпускать к желєзкє". І дуже радітимуть вашим полюціям в стилі "сократіть, обмежити маршрут", і казатимуть: "та ні, дякуємо, ми не такі ізвєрги, ми за забезпечення людей роботою і за стабільний розвиток, куди нам до вашого форуму і громадського контролю".

А дійсно, куди? Сьогодні через день, завтра раз на чотири, є ще два рази на тиждень. А ще нахуя їздити в Новоолексіївку, згідно останніх пропозицій моїх колег, якщо можна цілий состав зекономити? Ну і дійсно, нахуя ті Чернівці, якщо вони і так пройобані в політичному плані, а в інфраструктурному – відрізані уже давно?

І де межа "Украины без долбоебов", про яку пише у своїх аналізах Романенко? І яка вона та межа? Ментальна? Інфраструктурна?

І через скільки митниць ми будемо їздити одне до одного через десяток років?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #177 on: 03.02.17 , 11:02 »
Share

Наступний крок: спробувати в порядку експерименту через день - до Ворохти.

Він і так в несезон через день ходить.

Він взагалі до Ворохти зараз не ходить і ніколи з Одеси не ходив (хіба може колись туристичні разові). Тому, коли пишу "в порядку експерименту через день - до Ворохти", то маю на увазі призначити на той "несезон" коли нитка між Одесою та ІФ в обидва боки вільна через день. Далі, за результами аналізу "буде видно": розділяти їх по ІФ зі щоденним курсуванням (наприклад, 7 вагонів до Чернівців та 9 вагонів - у гори), чи через день за цими напрямками. Жодної шкоди в цьому немає, бо в першому варіанті (навіть в "несезон") пасажири з Одеси матимуть можливість доїхати і в Чернівці і в гори, а в другому варіанті (я до нього менш прихильний) - населеність на ділянках ІФ-Чернівці та ІФ - гори підніметься у 1,5-1,8 рази.
Авторське "раз на 4 дні" - спишу на вранішній час допису (04:02) та залишу без коментарів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #178 on: 03.02.17 , 11:02 »
Share

До речі, УЗ вихвалялася наміром зробити "єдиний квиток", тож у піковий період літніх перевезень чернівчани могли б скоротити час подорожі на 5 год 30 хв, якиби УЗ довозила їх автобусом з Чернівців до КП, а звідти якийсь літній маршрут КП - Одеса - Миколаїв - Херсон. 4..5 годин доїзду з Чернівців до Хмельницького (в т.ч. 2 години доїзду з Чернівців до КП) у порівнянні із нинішніми 10:16 (п. 136). Економія на "молдовському транзиті" - теж очевидна. Далі, коли УЗ побачить цей трафік, тоді по іншому буде дивитись на перспективу спорудження більш-менш прямої колії з Чернівців до КП. Та й для вантажів - теж добрий варіант з перспективою електрифікації. Ось так потрібно розмірковувати про об'єднання українських земель.
« Last Edit: 03.02.17 , 11:02 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4314


View Profile
« Reply #179 on: 03.02.17 , 13:02 »
Share

Візуалізація 136/135 до Рахова (чи до Ворохти):



136 трохи тіснитиме приміський Рахів-ІФ, це єдиний очевидний конфлікт. По ІФ передбачено 20хв у напрямку в гори і 29 хв у напрямку Одеси (на той випадок, коли курсуватиме спільно із чернівецькою групою). Без чернівецької групи або тільки до Ворохти - дещо простіше буде.
« Last Edit: 03.02.17 , 13:02 by Iwan » Logged
Tags: odessa Yaremche vorokhta 
Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!