Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.03.19 , 02:03

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: Одеса - Ворохта

Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25
Print
Author Topic: Пропозиція: Одеса - Ворохта  (Read 54162 times)
VB
Active user

Posts: 3753


View Profile
« Reply #180 on: 03.02.17 , 20:02 »
Share

Це в цій пачці в Рахові треба буде комусь аж до Берлебашу заїжати, певно... В Рахові 4 наскрізні колії, дві з яких мають пасажирські платформи, плюс одну треба лишити для обгону, маємо три. Плюс перша також в цей час вільною через вимоги ТБ повинна бути, а є ж ще якась вантажна робота... Пробивайте дизелі туди далі до кордону, щоправда наразі коломийські бригади й так сумарно мають з відпочинком 7/7, а франківські й всі 10/10....
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4229


View Profile
« Reply #181 on: 03.02.17 , 20:02 »
Share

Там, дійсно, тісно.



Хіба подати на румунський грант, виграти його і добудувати другу платформу і водогін для заправляння вагонів водою. До Берлибашу - велодрезинами можна буде доїхати. Зараз 217/218, хоч і намальований до Рахова, але туди не курсує, тому, якщо там буде 136/135 замість 217/218 (який минулого року в сезон курсував щоденно), то якось повинні усі поміститись. Навіть до Ворохти гіпотетично можна, якщо із 143/144 там разом помістяться.

А Якщо обертати по ст. Ясіня, то що для цього потрібно? Багато додаткового персоналу?
« Last Edit: 03.02.17 , 20:02 by Iwan » Logged
VB
Active user

Posts: 3753


View Profile
« Reply #182 on: 03.02.17 , 20:02 »
Share

Велодрезини.....
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #183 on: 13.02.17 , 12:02 »
Share

Якщо вже така п*янка про Ясіня пішла..То розкажу певні деталі про цю станцію...На потяг складом 11 вагонів, платформи не стає.Місяць тому прийшлося бігти майже до вихідного по снігу з рюкзаком що сісти в свій вагон.Заправлення водою не має.1-колія постійно зайнята вагонима грузовими.5-6 колії робочі поїзда.І ймовірніше УЗ не піде на таку авантюру.Колись пам*ятаю таку цікаву деталь з потягом Дніпро-Ворохта щоб помістити всі поїзди його резервом гнали в Яремче.Тобто по суті оборот робили по Яремчі.Там все для цього є...можливо доцільніше так само робити.П.С. хоча я моєливо не правий в останніх реченнях.
Тому в такому разі треба дуже дагато збудувати щоб обертати його в Ясіні..платформи....і тд.і тп.
« Last Edit: 13.02.17 , 13:02 by logist » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #184 on: 13.02.17 , 13:02 »
Share

Місяць тому прийшлося бігти майже до вихідного по снігу з рюкзаком що сісти в свій вагон.
Сесть в любой вагон, согласно правил, религия не позволяет?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4229


View Profile
« Reply #185 on: 13.02.17 , 13:02 »
Share

В Рахові нарешті ухвалили рішення про спорудження нового водогону з урахуванням потреб залізниці (гіпотетичні чотири 12-вагонні поїзди). Мо' до того часу (поки буде вода) залізниця збудує ще одну пас. платформу, щоб не так тісно там було.
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #186 on: 13.02.17 , 13:02 »
Share

Місяць тому прийшлося бігти майже до вихідного по снігу з рюкзаком що сісти в свій вагон.
Сесть в любой вагон, согласно правил, религия не позволяет?
Дозволяє звичайно, але це тепер я буду йти з майже хвоста поїзда з великим рюкзаком серед ночі і завдавати незручностей іншим пасажирам які вже сплять від рахова.(а нас таких було чоловік 15)мені таке..але інші пасажирі таким не зручностям будуть не сильно задоволені....
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #187 on: 13.02.17 , 13:02 »
Share

В Рахові нарешті ухвалили рішення про спорудження нового водогону з урахуванням потреб залізниці (гіпотетичні чотири 12-вагонні поїзди). Мо' до того часу (поки буде вода) залізниця збудує ще одну пас. платформу, щоб не так тісно там було.
Перспектива дуже хороша)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4229


View Profile
« Reply #188 on: 24.02.17 , 21:02 »
Share

Quote
Войцех Бальчун: Ми виконуємо публічну місію. Ми не можемо керуватися тільки принципами економічного розрахунку, бо тоді нам треба було б або дуже високо підняти ціни, або взагалі закрити сполучення.
Запитаю принагідно чи можна цей концепт застосувати до Одеса-Рахів.
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #189 on: 24.02.17 , 21:02 »
Share

Войцех Бальчун: Ми виконуємо публічну місію. Ми не можемо керуватися тільки принципами економічного розрахунку, бо тоді нам треба було б або дуже високо підняти ціни, або взагалі закрити сполучення.
Запитаю принагідно чи можна цей концепт застосувати до Одеса-Рахів.
Ну як на мене...цей потяг може існувати,Звільниться 2 склади потягу Львів-Одеса(грубо кажучи,з запуском ИС),Вони і зможуть обслуговувати цей рейс.
Logged
Tags: odessa Yaremche vorokhta 
Pages: 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 25
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!