Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.11.18 , 13:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: Одеса - Ворохта

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 24
Print
Author Topic: Пропозиція: Одеса - Ворохта  (Read 48991 times)
Iwan
Active user

Posts: 3936


View Profile
« Reply #30 on: 29.02.16 , 12:02 »
Share

Зверніть увагу на періодичність раз на 4 дні, малу схему курсування поїзда Хмельницький-Херсон. Потрібно з'ясувати причину малого пасажиропотоку і пошукати варіант, коли б успіх був кращим (за яких умов).
Поїздом Хмельницький-Херсон-Хмельницький пасажири у сполученні
[Херсон/Миколаїв/Одеса] - [ІФ/Яремчанщини/Рахівщина] навряд чи
користуються, тому не бачачи жодної кореляції між згаданим тут
сполученням та пропонованим сполученням, вважаю, що вивчення
причин недостатнього пасажиропотоку сполучення Хмельницький-
Херсон-Хмельницький виходить за рамки обговорюваного питання,
чи, по іншому, не стосується обговорюваної пропозиції.

також зверніть увагу,що для призначення поїзда навіть через день потрібно два склади!
Мінімальний варіант Одеса - Рахів - одним складом,
щодо варіантів з Херсона та Миколаєва форумчани запропонували кілька варіантів
ув'язання у взаємний обіг з іншими поїздами по Херсону та Миколаєву.
Вони на тому краще знаються, ніж я, тому раджу Вам теж їм довіряти.
При ув'язанні у взаємний обіг рахують кількість складів для повного ув'язаного циклу.

Може, варто зменшити перестій по Ворохті та/або вкоротити до ст. Яремче, щоб вписатися у дві доби?
Для пробної експлуатації вибити розроблення нової нитки - це взаємне вигризання
мізків активіст-причетний. Не знаю, хто з активістів піде на таке, а от скористатись
накатаною ниткою (із запровадженням незначних змін) - це найприйнятніший варіат
для такого експерименту. Тому, той "перестій" максимум можна перетворити на проїзд
до Ясіні (з можливою зупинкою в Лазещині)... але зараз говорити про це не на часі.

Ну і дійсно чи дасть УЗ добро, маючи погану статистику по поїзду Хмельницький-Херсон.
Як уже зазначав вище, оцінка пасажиропотоку поїзда Хмельницький-Херсон жодним
чином не стосується пропонованого маршруту. Проте, пропонований маршрут
ділянку Херсон-Львів долатиме на 2 год швидше, ніж наявний 109/110 Херсон-Львів,
а забезпечуючи безпосереднє довезення до Яремчанщини, пропонований маршрут
має усі підстави, аби перетягнути на себе частину пасажирів зі 109/110, у яких
кінцевою метою є ІФ, Яремчанщина чи Рахівщина, і які не мають наміру робити
пересадку чи екскурсію по Львову.
« Last Edit: 29.02.16 , 12:02 by Iwan » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3909


View Profile
« Reply #31 on: 29.02.16 , 15:02 »
Share

Я вам полюцій свіжих приніс.

Хочу використати потяг 143/144 як базовий для видовження до Ворохти. По Франківську у ньому залишиться головне ядро (кільканадцять вагонів), решта вагонів зробимо в сполученні Київ – Ворохта. До цих вагонів дочепимо вагони Одеса – Ворохта з п.135/136. Жодних графіків перекладати не потрібно, хіба 136 хвилин на п’ять-десять раніше, щоб по Франківську могли групку назад дочепити.

Франківськ відносно порожня станція з наявними маневровими машками, труднощів з прищепками бути не повинно.

143/144 продовжується орієнтовно без урахування схерщень Івано-Франківськ 09:35/10:15 – Яремче 11:55/11:58 – Ворохта 12:45, Ворохта 14:00 – Яремче 14:42/14:45 – Івано-Франківськ 16:21/17:01 далі діючим.

У міру полюціювання інших поїздів до Івано-Франківська можна дочіпляти інші групи вагонів. З Ковеля, щоправда зі значним перестоєм, можна чіпляти хоч сьогодні. Переклавши Нічний Експрес без заїзду в Здолбунів, можна приловчитись щоб і з Харкова можна було кілька вагонів до Ворохти нафломастірувать.
« Last Edit: 29.02.16 , 15:02 by Віктор Гарвона » Logged
Eburgrzd
Guest
« Reply #32 on: 29.02.16 , 18:02 »
Share

Восстанавливайте совместно с МдЖД ветку Березино-Бессарабская и запускайте. Одесса-Бессарабская-Кишинев-Черновцы-Коломыя-Ворохта. Так же быстрее чем через Львов?
Logged
John
Active user

Posts: 822


View Profile
« Reply #33 on: 29.02.16 , 18:02 »
Share

А кто мешает запустить Одесса-Кучурган-Кишинев-Черновцы-Коломыя-Ворохта ? Так же быстрее примерно раза в 2,5-3, чем через Белгород-Днестровский ? И при этом ничего восстанавливать не надо.
Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #34 on: 29.02.16 , 19:02 »
Share

А кто мешает запустить Одесса-Кучурган-Кишинев-Черновцы-Коломыя-Ворохта ? Так же быстрее примерно раза в 2,5-3, чем через Белгород-Днестровский ? И при этом ничего восстанавливать не надо.

Шо-шо?
1) шалений міжнародний тариф
2) можлива відсутність закордонного паспорту або небажання марати його штампами у потенційних пасажирів
3) більший час в дорозі, ніж через Вапнярку, Жмеринку, Тернопіль, Франківськ.
4) як це не треба відновлювати. Ви впевнені, що на ділянці Окниця-Сокиряни стан колії дозволяє пасажирські перевезення?
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7163


View Profile
« Reply #35 on: 29.02.16 , 19:02 »
Share

А кто мешает запустить Одесса-Кучурган-Кишинев-Черновцы-Коломыя-Ворохта ? Так же быстрее примерно раза в 2,5-3, чем через Белгород-Днестровский ? И при этом ничего восстанавливать не надо.

Шо-шо?
1) шалений міжнародний тариф
2) можлива відсутність закордонного паспорту або небажання марати його штампами у потенційних пасажирів
+100

Плюс мне будут постоянно морочить голову, мешать отдыхать  куча пограничных и таможенных контролей.
Лично мне такой вариант нафиг не нужен, даже если бы испытывал необходимость в частых поездках из Одессы в Ворохту.

4) як це не треба відновлювати. Ви впевнені, що на ділянці Окниця-Сокиряни стан колії дозволяє пасажирські перевезення?
Тут я думаю с этим проблем нет, так как ПДС Черновцы - Окница ходил совсем недавно (ЕМНИП 2-3 года назад).
Logged
Santehnik
Active user

Posts: 345


View Profile
« Reply #36 on: 29.02.16 , 20:02 »
Share

Посмотрел карты...Нехватает:
Этап 1 - 35 км путей от Мамалыги до Ларги и можно катать поезда через КамПод.
Этап 2 - 30 км путей с линии на МогПод до Новоднестровска и можно катать поезда еще более прямым маршрутом.
Неужели построить их неподъемная сумма? Тем более что там везде однопутки и не нужен шнурок...

Кроме того возник вопрос - каким образом эксплуатируется станции Медвежа, Вартыковцы, Липкань? Это ж полные аналоги изолированной Йолчи. Зачем они Молдове? Неужели их нельзя выкупить/арендовать и не иметь проблем?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3936


View Profile
« Reply #37 on: 29.02.16 , 21:02 »
Share

Посмотрел карты...Нехватает:
Этап 1 - 35 км путей от Мамалыги до Ларги и можно катать поезда через КамПод.
Этап 2 - 30 км путей с линии на МогПод до Новоднестровска и можно катать поезда еще более прямым маршрутом.
Неужели построить их неподъемная сумма? Тем более что там везде однопутки и не нужен шнурок...

Кроме того возник вопрос - каким образом эксплуатируется станции Медвежа, Вартыковцы, Липкань? Это ж полные аналоги изолированной Йолчи. Зачем они Молдове? Неужели их нельзя выкупить/арендовать и не иметь проблем?


Ви тут таку глибинну тему зачепили... Хто тільки не брався за вирішення п.1...

Те, що є очевидним для багатьох із нас, не є очевидним для причетних,
бо тоді хто платитиме за намотані круги до Вадул-Сірета через Львів?
Хіба таксист з лічильником зацікавлений у найкоротшому маршруті ? )))
Причетні - ті ж самі таксисти - чим довший шлях - тим краще для них.

п.2 - теж десь обговорювався... принаймні, я теж такий проект давно підтримую*.
* - на форумах, звичайно, бо не тієї вагової категорії я є, аби десь в кабмінах пропихати.

Идея в том, чтобы уменьшить время в пути на маршруте Киев-ИвФранковск. При существующих условиях можно выиграть 1-1,5 часа. Но понятно, что никто не будет назначать поезд, который добрую часть пути идет под тепловозом, особенно сейчас, когда чиновники ищут на чем сэкономить. Кстати, с 1 февраля поезда № 107 и 135 хотят перевести на более урезанный график.
Та в тім і річ, що упродовж "незалежності" про молдовський обхід тільки й розмовляють і стверджують "недостатній рух пасажирів/вантажів".

Зробіть обхід+електрифікацію, тоді й вантажі і пасажири рухатимуться тим швидшим напрямком. Це мені нагадує київський раховоз (чи рахівський кийовоз),
коли запевняли "туди ніхто не їздить і крапка". Якщо не сполучать Чернівці та КП якнайкоротшим шляхом (можливо через Мельницю Подільську
для сполучення із напрямком на Іване-Пусте), то ще не один десяток років водитимуть нас за ніс... Саме на тому стику (тройстику) в Окопах (Святої Трійці)
сходились кордони Польщі, Румунії та Росії, а України тоді не було. Тому інтереси теперішньої України тоді (при побудові колії) ніхто навіть не враховував.

Тому й не дивно, що там все прокладено "через одне місце". Напрям чудовий але тім молдовські вставки все псують та й маршрут не найкоротший між Ч та КП.

панове, а пригадуєте, що початково "Угода про ...." передбачала двосторонню вигоду,
точніше, була не паритетних засадах. Паритетність полягала в тому, що CFM мала дзеркальну
потребу в перегоні свого РС територією України в режимі беззупинковго транзиту.

Одним словом, виходить так, що в Молдові пасажирам кажуть: це ж УЗ здирає з вас кошти,
а в нас - це ж Молдова здирає з вас кошти.

Отож, дуже цікаво виходить: УЗ і CFM мають взаємовигідну кооперацію щодо збільшення валових надходжень,
мовляв, ви здирайте з наших, а ми з ваших. Невже не можна було б домовитись про збалансований взаємний рух без сплати отих франків.
Тобто: домовляються про певний обсяг вагоно-кілометрів взаємного транзиту і користуються безоплатно у межах цієї квоти.

Тоді б на на вартості квитків це жодним чином не позначалося б.

А щодо загальної суми щоденних коштів переплати за такий транзит, то краще їх скерувати на побудову лінії Чернівці-КП
(можливо через Мельницю Под. куди підходила б ще лінія з Іване-Пустого).

...
Quote
... та визначити, що вигідніше - будівництво дороги через Великий Бичків, чи транзит через Румунію і за скільки воно окупиться.
Я так розумію, що у Вас значно більше тарифної інформації ніж у мене, тому буду Вам вдячний, якщо надасте нам інформацію про здорожчання проїзду в ПДС НР 117/118,
порівнюючи попередню вартість (до зміни маршруту) і теперішню, а точніше: яка різниця вартості повністю заселених вагонів однієї пари ПДС 117/118 за одну добу.
Я приблизно рахував - сума вражаюча... можливо є сенс будувати колію між Чернівцями і КП (через Хотин чи через Мельницю Подільську з виходом на Іване-Пусте)?
також варто зважити, що вантажний рух на Румунію тим ходом через КП став би значно дешевшим і привабливішим для замовників...

Quote
Тут є ще один момент - для багатьох маршрутів вантажних потягів зменшиться тарифна відстань, а при діючий тарифній системі прибуток від вантажних перевезень зменшиться.
Тут Ви послуговуєтесь логікою таксиста, котрий перевозить людину не знайому з містом: "можна й петлями їздити аби тільки кілометрів було побільше".
Мені було б приємніше, якби почув від Вас щось таке: зменшення тарифної відстані сприятиме росту замовлень на перевезення, що матиме наслідком зростання прибутків.
До речі, я так підозрюю, що іноді зменшення надходжень/виручки може поєднуватись зі збільшенням прибутку.
...

Сам Москаль намагався колись прокласти той шлях навпростець... але навіть йому відмовили.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3909


View Profile
« Reply #38 on: 29.02.16 , 23:02 »
Share

Шкода. Полюції, до речі, були з розряду офіційних. Увечері поговорили з колегами – наче норм, можна готувати на подання. Зато в темі навалили купу лівого говна. Як там казав пан Спалах – такова доля бидлоактівіста, робить вигляд наче вилите говно тебе не стосується, і продовжувать робить своє )))
Logged
VB
Active user

Posts: 3465


View Profile
« Reply #39 on: 01.03.16 , 00:03 »
Share

Прикинув на графіку, - ніщо там в ці часи не заважатиме. Хіба що вивізному з Надвірної, але там не критично мабуть.  Якщо брати відправлення зі Станіславу об 10.15, то Яремче 11.55/12.00, Ворохта 12.46. Можна додавати Надвірну, Делятин, Микуличин без шкоди, сунути вперед можна хід на хвилин з 15.
 Назад, - трішки жорсткіше. В принципі нічого, але від Ворохти до Делятина йому дихає в спину кийовозик, він по Ворохті 14.21/14.24. Якщо наш 144-й з Ворохти відправиться об 14-й рівно, Яремче буде 14.43/14.48, в Станіслав прибуде о 16.36. Можливо потрібно відмінусувати так, щоб було в Станіславі 16.21. 15 хвилин. На обіг годину ж вистачить по Ворохті? Можна зі Станіславу назад на хвилин 10 посунути. Щоправда там треба дивитись міст між Станіславовом та Хриплином. Там може бути якраз затик, хоча на перший погляд, - вільно там. Хоча є ще вантажні, які зі Львову прямують до Хриплину, і гальмувати їх, тим більше на солярі, не комільфо.
  Якщо додавати ще зупинки, то з Ворохти буде  13.35. В принципі це плюс, буде по Яремче та Ворохті менше штурхалів та ницянь який потяг мій, а що це ще таке.... Два потяги підряд на Київ.. публіка різна ж буває. А взагалі, в ідеалі, я бачу (саме я, тому що комусь ідеально о 3-й приїхати, та об 1.30 виїхати) прибуття до ЯрВорохт десь о 8-й, та відправлення об 18-й.... Може 43-й більше підійде під цей експеримент?
Logged
Tags: odessa Yaremche vorokhta 
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 24
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.144 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 01.03.16 , 05:03