Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.11.18 , 03:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: Одеса - Ворохта

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 24
Print
Author Topic: Пропозиція: Одеса - Ворохта  (Read 49047 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3912


View Profile
« Reply #40 on: 01.03.16 , 10:03 »
Share

Воно знаєте як буває, той бачить, інший бачить, але хтось мусить озвучити ці прості істини. Рішення добрі тим, що очевидні. Вони не обмежують Франику основний пасажиропотік, дають місця для пасажирів які прямували далі Франика маршрутками, а прищепки дають економічне обґрунтування тягання машкою достатньої кількості вагонів, а не огризків.

43/44, на жаль, не підходить як по обслуговуванню составу, так і по зручності чіпляння прищепок.

На майбутнє плануються ще сміливіші, більш дєрзкі полюції. Зробити так, щоб у Франик після 143-го орієнтовно в 09:45 щоденно заходив ще 115 з Харкова з Новоолексіївською групою вагонів з розміном по Львову (ідея Jbond989), але як у стислий час відчепити прищепки з цієї та іншої груп – це вже дуже складне питання. Я не обговорював це вчора з Валерієм, але очевидно що із шести харківських вагонів це має бути три останніх (1Л + 2К) у сполученні Харків – Ворохта, і всі п’ять новоолексіївських вагонів у хвості мають бути у сполученні Новоолексіївка – Ворохта, щоб усі вісім можна було за раз відчепити.

В теорії матимемо до шести київських вагонів та чотирьох одеських плюс восьмивагонний хвіст з Нічних Експресів, отже набираємо 18 вагонів солянки. Жоден збитковий по жизні залізничний начальник не заїкнеться сказати про недоцільність катання машки, тим більше що половина цієї солянки заплатить за це задоволення елітні бабки, а всі переприщепки будуть оптимальні, в темпі вальсу і не псуватимуть людям графік.

Єдина фішечка – по Яремчі буде красіва посадка, де всі регіони єдиної країни зійдуться в кучі-малій у пошуках своєї групи вагонів. Це буде Злука XXI сторіччя – заради такого свята єднання пасажирів варто організувати такий мегахіт )))
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #41 on: 01.03.16 , 12:03 »
Share

А що ж, власне, відбулося поміж 15:37

Я вам полюцій свіжих приніс.
Хочу використати потяг 143/144 як базовий для видовження до Ворохти. ....

і 23:52 ?

Шкода. Полюції, до речі, були з розряду офіційних. ...

Що трапилося за 8 годин і 15 хвилин з твоїми полюціями на Ворохту, що аж так засмутився?
Хіба їх хтось заперечив чи відхилив? Якщо в когось у голові вони були місяць-другий і добре
там визріли, то дай і іншим час на осягнення своєї думки. Чом так одразу скривдився, за те,
що ніхто не прокоментував позитивно? Причетні взагалі розмірковують 1 місяць аби дати
відповідь, а тут навіть доба не збігла.

До того ж, тема висить із середини грудня, і ні у кого не провокувала ні бурних полюцій,
ні якихось заперечливих коментарів, аж ось прийшла весна і людей прорвало - цілий
букет альтернативних фантазій саме в той момент, коли подав пропозицію на розгляд
зацікавлених людей з УЗ. Це при тому, що не раз згадував, що буду цю пропозицію подавати
ближнім часом... потепліло і розмерзлі ідеї прорвали греблю.

... Зато в темі навалили купу лівого говна. Як там казав пан Спалах – такова доля бидлоактівіста, робить вигляд наче вилите говно тебе не стосується, і продовжувать робить своє )))
Хто кого ненароком облив гімном і не зауважив цього, залишається для мене загадкою?
Навіщо писати такими складними ребусами?

Є ідея - знайди час - оформи (можна з картинками) і опублікуй, а то виходить, що о 15:37 було
тільки видовження 143/144 і гіпотетичні вагони від 135/136, а за 8 годин і 15 хвилин ще й Харків
намалювався... хіба форумчани повинні не спати аби миттєво реагувати на зміну пропозицій?

п.м. Ніхто ж не відкидає свіжопідкинуті полюції, але ж на їх осмислення потрібен час.
« Last Edit: 01.03.16 , 12:03 by Iwan » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3912


View Profile
« Reply #42 on: 01.03.16 , 13:03 »
Share

А що ж, власне, відбулося поміж 15:37

Я вам полюцій свіжих приніс.
Хочу використати потяг 143/144 як базовий для видовження до Ворохти. ....

і 23:52 ?

Шкода. Полюції, до речі, були з розряду офіційних. ...

Що трапилося за 8 годин і 15 хвилин з твоїми полюціями на Ворохту, що аж так засмутився?

Я думав усе очевидно і без ребусів.

Сталося "Одесса-Бессарабская-Кишинев-Черновцы-Коломыя-Ворохта"

і

"Одесса-Кучурган-Кишинев-Черновцы-Коломыя-Ворохта".

І більше нічого не сталося.

Я не проти якщо, як ти сказав, причетні місяць жуватимуть мої пропозиції, але засрать сторінки флудом так що там нічого не знайдеш, – це неприпустимо. Тому що мої полюції ще можна піднатужитись і обісрать, а тут взагалі клейма нема де ставити.

Ці товариші ще не знають, що Логіст повернувся. Так, ми знайшли цю людину-скалу і попросили його повернутись в онлайн. Маю надію (і не лише я), що крилата на форумі фраза Олега VL85 "Трепещите флудерасты, вафли вам наступают" знову стане актуальною.

P.S. Без "вафель" неможливий відбір якісних полюцій.

P.P.S. Скажи скільки часу потрібно на осмислення полюцій, бо мене Валерій і Ко підганяють з Робочою групою. Ми дійсно як ти сказав "замерзли", бо толком не знали перспектив цього Міністерства, яке висіло на відставці. Але тепер почався тиск і треба починати шевелити булками. В УЗ ходять якісь "Залізничні агенти змін", ГО "Вцрті" херачить від нашого імені деякі наші ідеї, Саша Зрадоманов і Верт персонально за квартал реалізували більше ідей і поїздів аніж ми за весь рік, Завгородній анонсував на березень Хабовий шабаш з аналізом пасажиропотоків, звісно, без нас. Причому все це різко за останні два дні. Відсидітись не вдасться.
« Last Edit: 01.03.16 , 13:03 by Віктор Гарвона » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #43 on: 01.03.16 , 14:03 »
Share

Вікторе, дякую за вельми оптимістичну відповідь.
Логіста тут однозначно бракує, і багато хто його давно чекає,
бо без його модерації форум однозначно втрачає якість.

Щодо
Сталося "Одесса-Бессарабская-Кишинев-Черновцы-Коломыя-Ворохта" і
"Одесса-Кучурган-Кишинев-Черновцы-Коломыя-Ворохта". І більше нічого не сталося. ...
Мій головний (той, що в голові) фільтр взагалі ігнорує такі дописи, а тому навіть не реагую на них.
Це щось із категорії "три картоплини" у темі Львів-Перемишль. Не зважай на такі "провокації".
Краще побережи здоров'я для борні з причетними. Ти нам усім потрібний.

P.P.S. Скажи скільки часу потрібно на осмислення полюцій, бо мене Валерій і Ко підганяють з Робочою групою. Ми дійсно як ти сказав "замерзли", бо толком не знали перспектив цього Міністерства, яке висіло на відставці. Але тепер почався тиск і треба починати шевелити булками. В УЗ ходять якісь "Залізничні агенти змін", ГО "Вцрті" херачить від нашого імені деякі наші ідеї, Саша Зрадоманов і Верт персонально за квартал реалізували більше ідей і поїздів аніж ми за весь рік, Завгородній анонсував на березень Хабовий шабаш з аналізом пасажиропотоків, звісно, без нас. Причому все це різко за останні два дні. Відсидітись не вдасться.
Добре, спробую зараз. Для цього перепишу у більш сприйнятному для мене форматі:

Назва проекту (ідеї): сполучення Київ/Одеса/Харків/Новоолексіївка-Ворохта

Сполучення реалізовано на базі графіка п. 143/144, ядро
якого курсуватиме між ст. Київ-Пас та ст. Івано-Франківськ.
Решта вагонів прямуватиме за маршрутом Київ-Ворохта.

На ділянці Івано-Франківськ-Ворохта з вагонами Київ-Ворохта
можуть курсувати вагони Одеса-Ворохта з п. 135/136, що не
вимагає істотної зміни графіка (можливо у напрямку Одеси,
доведеться забезпечити прибуття до ІФ на 5-10 хв раніше,
з метою безпечного причеплення вагонів Ворохта-Одеса).

Ст. Івано-Франківськ має усі умови для виконання пропонованих
маневрових робіт (вільні колії, маневрові локомотиви тощо).

Орієнтовний рух п.143/144 на одноколійній ділянці ІФ-Ворохта
(без урахування імовірних схрещень):

09:35 40 10:15 ІВАНО-ФРАНКІВСЬК 16:21 40 17:01
11:55  3 11:58 ЯРЕМЧЕ           14:42  3 14:45
12:45  - ----- ВОРОХТА          -----  - 14:00


У подальшій перспективі є можливість курсування пропонованим
розкладом на ділянці ІФ-Ворохта-ІФ інших груп вагонів, наприклад,
із Ковеля (зі значним перестоєм), Харкова, Новоолексіївки тощо.

Очікувана орієнтовна довжина поїзда на ділянці ІФ-Ворохта-ІФ:
Київ-Ворохта-Київ - 6 вагонів;
Одеса-Ворохта-Одеса - 4 вагони;
Харків-Ворохта-Харків* - 3 вагони (1Л+ 2К);
Новоолексіївка-Ворохта-Новолексіївка* - 5 вагонів.
Загалом - 18 вагонів, що більш ніж достатньо для
належної аргументації запровадження пропонованих змін.

* - у перспективі повинно бути забезпечене щоденне прибуття
вагонів з Харкова та Новолексіївки до ІФ орієнтовно о 09:45
поїздом 115 Харків-ІФ, з яким група вагонів Новоолексіївка-
Ворохта прямуватиме зі Львова. Питання оперативного причеплення/
відчеплення вагонів вимагає додаткового опрацювання

Пропоноване сполучення відігравати ще й неабияку соціально-
політичну роль, оскільки збиратиме на вокзалах Яремчого та
Ворохти багато пасажирів із різних регіонів України,
сприятиме їх спілкуванню, що в загальному повинно позитивно
позначитись на єднанні українських земель та стиранні,
роками нав'язуваних ворогами України, міфів про внутрішню
ворожнечу українського народу.
« Last Edit: 01.03.16 , 15:03 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #44 on: 01.03.16 , 14:03 »
Share

Я правильно інтерпретував твою їдею?

В загальному це щось близьке до мого минулорічного задуму.
Не зовсім таке, але в загальних рисах подібне.
Тож, добре, що такі ідеї масових перепричепок знайшли місце
у подальших фантазіях на форумі, а не пішли на сміття.

Якби ще хтось взявся за наочну ілюстрацію графіка,
аналогічно до того, що за наведеним посиланням.
Так, аби причетні з одного погляду могли зрозуміти,
що ми від них хочемо... аби не казали "многа букафф".
« Last Edit: 01.03.16 , 15:03 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #45 on: 01.03.16 , 15:03 »
Share

Тепер, коли осягнув і переварив нову ідею, то побачив,
що навіть попри значне накладання маршруту 134/144 і 357/358
не повинно бути небезпечної конкуренції для 357/358, оскільки:
1) час прямування майже однаковий;
2) на 357 можуть більше претендувати пасажири із Вінниці, Хмельницького
та Тернополя, бо на 143 з Хм і Терн якось не дуже зручно - посеред ночі;
3) на 358 у горах можуть сідати ті, хто хоче у Києві бодай на пів години
пізніше встати...
Тому, на літо жодної боязні за недонаселеність 357/358 при витягнутому
143/144 не повинно бути.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3912


View Profile
« Reply #46 on: 01.03.16 , 15:03 »
Share

Я правильно інтерпретував твою їдею?

В загальному це щось близьке до мого минулорічного задуму.
Не зовсім таке, але в загальних рисах подібне.
Тож, добре, що такі ідеї масових перепричепок знайшли місце
у подальших фантазіях на форумі, а не пішли на сміття.


Ну правильно. Її взагалі складно інтерпретувати неправильно, в т.ч. для залізничників. Тому унаочнюючих картінок, думаю, не потрібно.

Так, це дуже близьке до твого минулорічного. Відклалось в голові.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #47 on: 01.03.16 , 17:03 »
Share

Добре. Порозумілися.
Значить то, мабуть, тільки в мене такий особливий інтерпретатор:
важко сприймаю текстові описи, натомість табличні форми - на автоматі.
Ускладнено тим, що в мене монітор по горизонталі = 51 см,
і поки поглядом пробіжуся по рядку, то забуваю, що було на початку )))

Тепер маю намір, якщо не буде заперечень, доповнити це все стартом із Херсона
(саме про Миколаїв і Херсон просить сама ОдЗ, їх Одеса-Ворохта мало цікавить):

         Одеса - ІФ - Чернівці  6 вагонів (Чернівці)
Херсон - Одеса - ІФ - Чернівці  6 вагонів (Херсон)
Херсон - Одеса - ІФ - Ворохта   4 вагони (Херсон)
Херсон - Одеса - Ізмаїл*        4 вагони (Херсон)


* - не знаю чи варто відкривати окрему тему для Херсон-Ізмаїл,
бо ідея виникла спонтанно:
1) близький час виходу з Одеси для 136 і 686;
2) довантажити Херсон-Чернівці/Ворохта до повнішої схеми (14 вагонів замість 10);
3) сполучити Херсон і Миколаїв із Бесарабією/Дунаєм.



В бік Ізмаїла матимемо (орієнтовно):

Херсон (11:16) - Миколаїв (12:13-12:18) - Одеса (16:13-16:20)* - Ізмаїл (22:54)
* - все, що було пропоноване раніше з Херсона до Одеси, необхідно змістити на раніше,
аби було вдосталь часу для перечеплення по Одесі.

У зворотний бік виходить понад 3х годин перестою по Одесі:

Ізмаїл (23:59) - Одеса (06:48-10:08) - Миколаїв (14:03-14:08) - Херсон (15:05).

Якщо пропозиція про Херсон-Ізмаїл категорично неприйнятна,
то мене це особливо не засмутить, бо це у цій темі не головне.
« Last Edit: 01.03.16 , 17:03 by Iwan » Logged
Eburgrzd
Guest
« Reply #48 on: 01.03.16 , 19:03 »
Share

А Херсон-Измаил кто формировать будет, в Херсоне есть вагонный участок?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3943


View Profile
« Reply #49 on: 01.03.16 , 19:03 »
Share

А Херсон-Измаил кто формировать будет, в Херсоне есть вагонный участок?
Не знаю. Не компетентний. Можливо в спільний обіг, чи обмежитись Миколаєвом...
Це все опція... на розсуд тих, хто в цьому питанні є більш компетентним.
Logged
Tags: odessa Yaremche vorokhta 
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 24
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.137 seconds with 21 queries.