Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
03.07.20 , 22:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: Одеса - Ворохта

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 25
Print
Author Topic: Пропозиція: Одеса - Ворохта  (Read 66811 times)
Doobey
Active user

Posts: 1508


View Profile
« Reply #50 on: 01.03.16 , 20:03 »
Share

Можливо, я щось пропустив, поправте тоді. Стосовно вагонів Новоолексіївка - Ворохта. З якими поїздами їх планується тягати на дільницях Новоолексіївка-Львів-Франик і назад?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4458


View Profile
« Reply #51 on: 01.03.16 , 20:03 »
Share

Можливо, я щось пропустив, поправте тоді. Стосовно вагонів Новоолексіївка - Ворохта. З якими поїздами їх планується тягати на дільницях Новоолексіївка-Львів-Франик і назад?
А я гадав, що то тільки я такий "унікум", який десяток раз перечитав аби зрозуміти.
Тому переписав альтернативно:
* - у перспективі повинно бути забезпечене щоденне прибуття
вагонів з Харкова та Новолексіївки до ІФ орієнтовно о 09:45
поїздом 115 Харків-ІФ, з яким група вагонів Новоолексіївка-
Ворохта прямуватиме зі Львова. Питання оперативного причеплення/
відчеплення вагонів вимагає додаткового опрацювання
З цього можна зрозуміти, що з Новоолексіївки до ІФ вагони прямуватимуть
у складі щоденного 115, як причіпні з перечепленням від ХХХ до 115 по
ст. Львів. Від чого повинно бути відчеплення - не зазначено...
або я щось пропустив.

Раніше, коли призначили 113 і 115, то не раз ішла мова про ще якийсь експрес
до Львова з можливістю рекомбінації по Львову, і далі - до Мукачевого та ІФ,
а не через день. От це і повинно бути якимсь обмеженим втіленням тієї ідеї з
рекомбінацією... це якщо я сам все правильно зрозумів, бо цей ньюанс у
Віктора не дуже висвітлений.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4458


View Profile
« Reply #52 on: 01.03.16 , 21:03 »
Share

Трохи заглибився у цифри і побачив таку невтішну картину прибуття до ІФ:
(Вікторе, все ж таки їх варто подавати ті таблиці/картини,
бо не у всіх така феноменальна пам'ять на цифри, як у тебе)

1) 136 = 07:32 - 07:44
2) 143 = 09:35
3) 115 = 10:58

Тому не дуже розумію, як можуть виїхати вагони 115-го
в гори о 10:15, тобто, раніше, ніж сам 115-й приїде до ІФ (10:58)?
Чи заплановане якесь пришвидшення 115-го? Можливо я щось пропустив?

Бо якщо взяти до уваги "те що є", то одеські вагони по ІФ повинні паритися
під гіпотетичним літнім сонцем з 07:32 по 10:32 = 4 години, що не дуже
прийнятно для пасажирів.

... і як встигатимуть обернутися вагони від 115-го, адже вони зараз тільки
по ІФ мають 15:34 - 10:58 = 4:36?
-2х40хв = -1:20 і отримаємо час між виїздом з ІФ і поверненням = 3:16,
що максимум може вистачити на доїзд до Яремчого з нульовим часом для
обороту. Чи все ж таки 115-1 повинні пришвидшити в обидва боки...
чи як це все розуміти?

Я не хочу наполягати... але, коли я пропонував видовження 141/142 до ІФ
та наступну його рекомбінацію по ІФ (чи гіпотетично можна по Львову) зі
135/136, то виходив з того, що у них сумісний для рекомбінації час
прямування по Львову в обидва боки.

Інша річ - недоцільність їзди кристинопільчано-сокальчан до Ворохти чи
Чернівців... сперечатись не буду... твої земляки - тобі видніше...
але згадую про ту комбінацію 141/142 і 135/136, як про теоретичний
(нехай поки що буде так) приклад узгодженості без зайвих натягувань
чи пришвидшень, як колись радив kotenok, "на базі того, що вже є".
Logged
bond
Active user

Posts: 1647


View Profile
« Reply #53 on: 02.03.16 , 08:03 »
Share

Наскільки я зрозумів, Віктор пропонував не завертати 115 до Здолбунова - відповідно і прибуття до Ів.-Фр. буде раніше.
Offtop: до речі, а хто пам'ятає і знає чому наприкінці 90-х станція Здолбунів на деякий час чомусь стала Здолбуново?
« Last Edit: 02.03.16 , 08:03 by bond » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4458


View Profile
« Reply #54 on: 02.03.16 , 09:03 »
Share

Наскільки я зрозумів, Віктор пропонував не завертати 115 до Здолбунова - відповідно і прибуття до Ів.-Фр. буде раніше.
Отож бо, не все одразу видно (принаймні, мені).
Чи дасть відмова від Здолбунова зміну часу прибуття до ІФ
з наявних 10:58 до пропонованих 09:45? Різниця становить 1:13
Вилучення 20-хв зупинки (05:44-06:04) у Здолбунові з урахуванням
вилучення заїзду дасть щонайбільше 30-35хв економії часу.
На чому зекономити ще 38 хвилин?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5596


View Profile
« Reply #55 on: 02.03.16 , 15:03 »
Share

А Херсон-Измаил кто формировать будет, в Херсоне есть вагонный участок?

Никто не будет.

ВЧ есть в Николаеве, нужно развивать доп Николаев – Ивано-Франковск через Херсон, Кривой Рог, Шевченко, оптимальным северным ходом через Шепетовку, Здолбунов, убрать только заезд в Казатин и ускорить.

Можливо, я щось пропустив, поправте тоді. Стосовно вагонів Новоолексіївка - Ворохта. З якими поїздами їх планується тягати на дільницях Новоолексіївка-Львів-Франик і назад?

Було озвучено в обговоренні розкладу на 2016 рік. Наша ГО наполягає на запровадженні Нічного Експреса для зв’язку Придніпров’я із Західною Україною. Розроблено два конкурентні між собою варіанти.

1) Варіант Вадимовича. Оборот київського формування на основі п. 51/52: Київ – Запоріжжя – Ужгород – Київ по кільцю і зворотньо.

2) Варіант Гарвони. Оборот київського формування на основі п. 11/12, оборот Київ – Новоолексіївка – Мукачево/Ворохта – Новоолексіївка – Київ.

Jbond989 запропонував по Львову розмінювати половинками склади цього поїзда зі складами 115/116 Харків – Івано/Франківськ/Мукачево, який складеним з половинок в такому разі курсував би щоденно. На Мунькач поїхало би 5 вагонів з Харкова і 5-6 з Новоолексіївки, решта поїхало б на Франик. Як зробити таке прибуття у Франик, треба думати. Самий первісний варіант графіка 115 передбачав прибуття в Івано-Франківськ саме в 09:45. Він був без заїзду з Здолбунів, але цей аспект не враховує операції розміну половинок по станції Львів, залишається відкритим питання, чи буде по Львову така технічна можливість, тим більше о сьомій ранку.

З недавніх пір я став категоричним противником надавати пасс департаменту орієнтовні нитки графіка і де що чіпляти. Нічого, окрім зворотньої агресії в стилі "нє учітє нас жить", це не викликає. У жовтні ми надали їм сорок сторінок з простирадлами графіків, то я досі задаю собі питання, а нахрена. Ми маємо обмежитись генератором ідей, і сконцентрувати зусилля на політичному аспекті, надати відповідний тиск на пасажирську службу для їх реалізації. Не можете здійснити таку складу операцію о сьомій ранку – зробіть коли вам зручно, перекладіть пригород, який забиває колії вокзалу, усі пов’язані поїзди також перекладіть. Вам западло стільки перекладати – бляді, ви розвалюєте країну. Крапка.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4458


View Profile
« Reply #56 on: 02.03.16 , 15:03 »
Share

Тепер наче все прояснилось (для тих, хто не встигає читати інші теми). Дякую.

п.м. Неабияк тішить зміна політики форумчан упродовж останнього року:
від "ніхто на такі рекомбінації* не піде" до "нехай УЗ зробить такі рекомбінації".

Таке враження, траекторії наших галактик іноді перетинаються,
хоч і через рік-півтора у часі.

* - перегрупування (приблизно 50/50) двох складів по Львову і продовження руху.
« Last Edit: 02.03.16 , 15:03 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4458


View Profile
« Reply #57 on: 03.03.16 , 11:03 »
Share

Вікторовий термін "фломастирування" підштовхнув мене до прямого значення:
фломастером на папері + сканування (для ескізного проекту саме те, що потрібно).

Отож, пропоную до обговорення наступну модифікацію пропозиції, що увібрала в себе
фрагменти кількох пропозицій:



Ув'язання 1:

1) поїзд 135/136 повинен мати групу із 10 вагонів вагонів (Миколаїв)/Одеса - Ворохта, які за якістю
відповідають вагонам 113/114 та 115/116;

2) по ст. ІФ група вагонів (Миколаїв)/Одеса - Ворохта відкремлюється від основного складу 136 і прямує
самостійно до Ворохти;

3) після обороту по Ворохті група вагонів (Миколаїв)/Одеса - Ворохта змінює трафарет на:
5 вагонів = Ворохта - Харків
5 вагонів = Ворохта - Новоолексіївка*/Запоріжжя*
* - залежить від того, на яку пропозицію оберуть (Вадимович/Гарвона)
і прямує до ІФ;

4) після ІФ ці 10 вагонів виходять на нитку 115 і прямують до Львова

5) у Львові рекомбінація вагонів 115 зі "спорідненим" 113 (50%/50%);

Ув'язання 2:

6) у Львові рекомбінація вагонів 116 зі "спорідненим" 114 (50%/50%);

7) 10 вагонів, що прибули до ІФ у складі 116 прямуватимуть далі - до Ворохти;

8) по обороту у Ворохті для усіх 10 вагонів зміна трафарету на Ворохта - Одеса
і прямування до ІФ;

9) по ІФ об'єднання з основною групою Чернівці - Одеса і прямування наявною
ниткою до Одеси.

Опції :
10) Можливість курсування кількох вагонів Київ-Ковель-Ворохта у складах 141/135 та 136/142,
для чого необхідні маневри по ст. Ворохта та Львову;
якщо к-ть таких вагонів у майбутньому зросте, то є можливість їх (тільки їх) курсування
аж до Рахова (за умови, що буде чим їх туди тягнути).... але при обговоренні на цьому прошу
зараз не акцентувати... бо не на разі.

Вигоди:
1) немає необхідності колупатися в розкладах на магістральних ділянках у межах усієї України;
2) відсутні будь-які маневрові операції по ІФ (окрім для поїздів 135/136);
3) ворохтянська група 135/136 не стоятиме дві години в ІФ;
4) все інше - згадувалось раніше.

Недоліки:
1) необхідно адаптувати розклади 113/114 та 114/115 до рекомбінації по Львову;
2) залізничники повинні навчитись вміло і спритно/вчасно виконувати ці рекомбінації.

Запрошую усіх зацікавлених до обговорення.

п.м. Якщо ідея знайде підтримку, то через тиждень спробую розмалювати в електронному вигляді
аби було більш презентабельне.
« Last Edit: 03.03.16 , 12:03 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4458


View Profile
« Reply #58 on: 03.03.16 , 12:03 »
Share

В горах не обов'язково 18 вагонів, якщо через усю Україну їхало 10,
то до Ворохти теж може доїхати 10... з добрим для УЗ і пас цінником.

Чи не зажирно для Одеси і Миколаєва 10 крутих вагонів...
якщо ще взяти до уваги Тернопіль та Хмельницький, а також
усі гіпотетичні трамвайні комбінації між ними, то на літо, можливо,
і не зажирно буде.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4458


View Profile
« Reply #59 on: 11.03.16 , 15:03 »
Share

Змінилось ТЗ від ОдЗ: Миколаїв - Захід на літню пору не через Одесу.

Тобто, тема "Одеса-Ворохта" - це окрема тема,
а Миколаїв-Захід (не через Одесу на літню пору) - інша.

Хоча, фізично можна їх обговорювати в межах однієї теми.
Logged
Tags: odessa Yaremche vorokhta 
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... 25
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 05.03.16 , 04:03