Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.11.18 , 14:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: Одеса - Ворохта

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 24
Print
Author Topic: Пропозиція: Одеса - Ворохта  (Read 49089 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7167


View Profile
« Reply #80 on: 30.03.16 , 17:03 »
Share

p.s. маленький технический момент - по Николаеву должно быть время на смену бригады или локомотива.
Совсем не обязательно, особенно если у поезда начальная/конечная в Херсоне.
В Херсоне есть свое депо и свои бригады.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #81 on: 30.03.16 , 17:03 »
Share

Совсем не обязательно, особенно если у поезда начальная/конечная в Херсоне.
В Херсоне есть свое депо и свои бригады.
Ок, бригады да, а вот лок в 131/132 депо Николаев, да и оборот по Колосовке у него как раз ночь отоспаться бригаде. Здесь же почти сутки.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7167


View Profile
« Reply #82 on: 30.03.16 , 17:03 »
Share

Совсем не обязательно, особенно если у поезда начальная/конечная в Херсоне.
В Херсоне есть свое депо и свои бригады.
Ок, бригады да, а вот лок в 131/132 депо Николаев.
Чего это Вы так решили? Николаевский он только формально, также как и дизель-поезд Николаев - Вадим христиновский.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #83 on: 12.04.16 , 16:04 »
Share

Не збіг і місяць, як маємо цифри:

Quote
Шановний Іване Ххххххх!

Ваше звернення щодо надання інформації про перевезення пасажирів у період з 18.12.2015 по 17.01.2016 включно поїздами №136/135 сполученням Одеса-Чернівці  уважно розглянуте.
Повідомляємо, що загальна кількість перевезених пасажирів складає:
- у поїзді №136 «Одеса-Чернівці» за маршрутом Жмеринка-Деражня – 17587 чол.,  за маршрутом Жмеринка-Отиня –  6831  чол.;  
- у поїзді №135 «Чернівці-Одеса» за маршрутом Деражня-Жмеринка – 16559 чол.,  за маршрутом  Отиня-Жмеринка – 16559  чол.  


З повагою

В.о. першого заступника
начальника філії                                                          В.В. Єрьомін  

В.о. начальника служби
пасажирських перевезень                                                                     О.І. Кіселевич


НГК                            


НЮ



Вик. Прихоцька В.О., тел. 727-40-12

Для напрямку Чернівці-Одеса виглядають якось підозріло... так наче жодна людина не сіла/висіла між Отинею і Жмеринкою.
Ясно, що це помилка. Завтра матиму уточнені дані.

Виходить так, що у бік Чернівців (після ІФ) паспотік падає втричі, тому, якщо буде через день (день на Чернівці, а день на Ворохту чи Рахів), то населеність після ІФ підніметься удвічі.
« Last Edit: 12.04.16 , 16:04 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #84 on: 20.04.16 , 11:04 »
Share

Хороші новини з Рахова:

http://zik.ua/news/2016/04/19/v_yebrr_prosyat_groshey_na_remont_dorogy_do_rahova_691877

Тож скоро залізниця зможе зекономити великі обсяги дизпалива на складних гірських ділянках, а до Рахова проляже добра асфальтована дорога.

А тим часом міська рада Рахова, районна рада Рахівського району та Рахівська РДА (і не тільки ці органи влади, а ще десяток інших, в т.ч з Прикарпаття) вирішили їздити на поїздах:





Бо 18 квітня та раннього ранку 19 квітня вони ще не знали, що 19 квітня по обіді їм пообіцяють глянцеву автостраду.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3915


View Profile
« Reply #85 on: 20.04.16 , 13:04 »
Share

Вони можуть прийняти рішення їздити навіть на марсольотах, що з того? Ще й за пригород мабуть не на 100% розраховуються, можеш при нагоді замовити довідку в ЛьвЗал. Цікаво, наскільки охуїють Чернівецька й Коломийська міські ради, коли дізнаються що громадський активіст Іван Шостак організовує рух Одеса – Рахів шляхом зменшення частоти курсування потяга Одеса – Чернівці через день. Якщо ти людина, здатна відповідати за свої вчинки, то мав би подати аналогічний проект рішення в Коломию, Снятин, Чернівці, аби ті погодили тобі курсування через день навіть в літній період.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #86 on: 11.05.16 , 10:05 »
Share

З недавніх пір немає моральних обмежень, щоб пасажири раховоза маринувались зайві години заради маршруту через деякі села, тому ядро київського раховоза (9 вагонів) може виїжджати із Рахова о 13:26 через ІФ (18:05 21 18:26), Львів (21:15 22 21:37) та Тернопіль.

По ІФ до Рахів-Київ можуть долучатися 9 вагонів Чернівці-ІФ-Одеса (чи навіть 5 вагонів ІФ-Одеса)*..., а 7 вагонів Рахів-Одеса і 2 вагони Рахів-Київ можуть простувати "як є" - з Рахова о 12:30 через Коломию-Чортків:

Рахів            12:30
Кваси            13:01  13:03
Ясиня            13:34  13:36
Ворохта          14:21  14:24
Татарів          14:35  14:37
Яремче           15:09  15:11
Коломия          16:14  16:39
Гвіздець         17:16  17:18
Городенко-Завод  17:58  18:00
Стефанешти       18:43  18:45
Заліщики         19:09  19:11
Товсте           20:02  20:04
Чортків          20:52  20:54
Копичинці        21:27  21:29
Хоростків        21:49  21:51
Теребовля        22:18  22:20
Тернопіль-Пас.   23:23  23:56 (гіпотетичне місце для рекомбінації 135/136 та 357/358)
Волочиськ        00:57  00:59
Хмельницький     01:53  01:58
Деражня          02:27  02:29
Жмеринка-Пас.    03:24  03:44
Вапнярка         04:55  04:57
Крижопіль        05:16  05:18
Рудниця          05:34  05:36
Кодима           05:56  05:58
Котовськ-Жм.     06:52  07:12
Затишшя          07:56  07:58
Роздільна-1      08:42  08:44
Одеса-Головна    09:44


У підсумку:

Яречме-Рахів матиме 7 вагонів до Одеси через Коломию-Чортків та 11 вагонів до Києва (9 - через Львів, Тернопіль і 2 - через Чортків, Тернопіль);

ІФ - нічого не втратить;

Коломия - нічого не втратить (5 вагонів Коломия-Київ, 9 вагонів Чернівці-Одеса і 7 Вагонів Рахів-Одеса), плюс 2 трамвайних вагони з Рахова на Київ (час ходу Коломия - Тернопіль: 136 = 6:36, 358 =6:44; різниця = 0:08);

Південне Тернопілля - омріяне відновлення сполучення з Одесою.

Решту технічних деталей - пізніше.

* - Чернівці дають пікову населеність 4 вагони (2П, 2К і 1-2 місця у Л) з урахуванням трамвайності , тому "обласні колеги" з Буковини можуть розглянути варіант через КП, бо КП сам по собі це питання не вирішить. В такому разі 135/136 може мати дві групи: 7 вагонів Рахів-Коломия-Одеса і 9 вагонів ІФ-Одеса. Можливо, для Чернівців і КП є сенс поєднувати 136 і 117?


Одеса-Головна          16:37
Роздільна-1            17:36  17:38
Затишшя                18:25  18:27
Котовськ-Жм.           19:19  19:34
Кодима                 20:26  20:28
Рудниця                20:50  20:52
Крижопіль              21:06  21:08
Вапнярка               21:29  21:31
Жмеринка-Пас.          22:35  22:55
Деражня                23:53  23:55
Хмельницький           00:23  00:49 (гіпотетичне місце для рекомбінації 135/136 та 117/118)
Гречани                00:59  01:14
Дунаївці               02:32  02:34
Кам'янець-Подільський  03:27  03:32
Ларга                  04:44  05:04
Новоселиця             06:31  06:33
Чернівці               07:10


Як не крути, а пасажири із Чернівців до Одеси зараз змушені маринуватись зайві 3:15/3:20 "заради маршруту через деякі села": Отинія, Коршів, Заболотів та Снятин, які мають бездоганне локальне сполучення з ІФ, Коломиєю та Чернівцями, де зможуть здійснити комфортну пересадку. Все ж таки маринування пасажирів Чернівці-Одеса через Львів зайвих 3:15/3:20 годин це трикратне зло у порівнянні із +0:56 для Рахів-Одеса через Заліщики.
« Last Edit: 11.05.16 , 11:05 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 3944


View Profile
« Reply #87 on: 11.05.16 , 10:05 »
Share

Тим часом ініціатива вже встигла стати "ініціативою Рахівської міської ради", і неабияк зацікавила Тячівську міську раду:



до акції вже долучились Яремчанська* міська рада (на правах районної), Верховинська районна рада та ще низка селищних та сільських рад.
* - була першою, хто увалив рішення на сесії.

Отож, пропоную виважено і тверезо підійти до вирішення цього питання... у комплексі із перенесенням маршруту київського раховоза через Львів.
« Last Edit: 11.05.16 , 10:05 by Iwan » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3915


View Profile
« Reply #88 on: 11.05.16 , 12:05 »
Share

Забагато букв )))

Ідею двома реченнями можна якось описати?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3915


View Profile
« Reply #89 on: 11.05.16 , 12:05 »
Share

Наразі я бачу виграш 55 хв, який потім бездарно буде просрано під час рекомбінації, яку швидше за все УЗ відмовиться робити. Більше нема сил читати.
Logged
Tags: odessa Yaremche vorokhta 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 24
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.144 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 21.04.16 , 04:04