Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
13.12.19 , 22:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: Одеса - Ворохта

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 25
Print
Author Topic: Пропозиція: Одеса - Ворохта  (Read 61138 times)
ГостЪ
Guest
« Reply #20 on: 18.12.15 , 12:12 »
Share

А еще из Херсона можно завернуть 132 Хмельницкий-Херсон. Получится Хмель-Херсон-Ворохта-Херсон-Хмель.
И мое скромное ИМХО прошу не бить сильно, вагоны если надо есть их и перегнать можно, эти скупятся проводникам зарплату платить, на лето уже студиодизов почти не берут всё по блату, то есть нужно завертеть такой оборот, чтоб не нужно было нанимать еще одну бригаду.
Идея хорошая - кучка автобусов на Буковель регулярно ездит, так что пассажир будет.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #21 on: 18.12.15 , 12:12 »
Share

А скільки теоретично часу зайняло б по Коломиї  перечеплення вагонів двогрупного Київ - Рахів/Чернівці і двогрупного Одеса - Рахів/Чернівці? Оце були б мегапоїзди, причому щоденні!
Зважаючи на те, що там тільки один присланий з ІФ маневровий лок і те, що вони заходять на станцію з різних боків -
часу потрібно чимало... ну, а крім того між ними у часовому просторі півтора години часу.
Найперше щось із часовим зближенням варто подумати...

Ну так на пік свят мало де можна буде знайти вільні місця – це не показник.
Згода - не показник. Тут, власне, мова про ще, що главк відмовив ОдЗал у призначенні 2хх саме на ці дати.
Просто, вважали за недоцільне. Як ми знаємо, "їм видніше".

Біда в тому, що сама ідея надто запізніла. На бюрократичні процедури піде стільки, що навіть у разі позитивного рішення сезон, в т.ч. гірськолижний, добіжить кінця. А на літо Чернівці – Одеса щоденний і в мнясо, навряд чи Коломия і Чернівівці погодяться, щоб гуцули забирали у них половину місць, хай навіть і через день. Плюс давно обсмоктана тема дизельної тяги. З точки зору затрат УЗ пофігу, якщо через день потяг кататиметься в гори, через день в Чернівці, але для Чернівців, як вище було сказано, буде масове невдоволення...
З філософської точки зору - життя вічне, тому нічого запізнілого бути не може.
Наприклад, попереду гірськолижний сезон 2016-2017 і літо 2016...
Я теж думав про літню ситуацію із Чернівцями та Коломиєю...
це, дійсно, трохи незручно... хоча можна писати, як колись пасажирники:
для доїзду з Чернівців та Коломиї у парні (непарні) дні можна скористатись пересадкою з ххх на ххх.
Для Коломиї - раховоз до Тернополя, а для Чернівців - 118 до Хмельницького...
Але ж ми не "причетні пасажирники", тому пропоную на розгляд форумчан альтернативний варіант:

(Херсон) - Одеса - Хмельницький - КП - Чернівці - Коломия - Ворохта.

Переваги:
1) не буде конкуренції з наявним Херсон - Львів та Одеса - Львів
2) до Чернівців швидше на 3год 12хм (якщо брати темп 117/118)
3) КП отримає омріяне сполучення на Одесу/Херсон
4) до Коломиї теж буде швидше до 30хв
5) напрацюється ділянка КП - Чернівці аби не казали, що там немає трафіка
і що немає потреби у майбутньому прокладати там колію в обхід Молдови
(а краще - навпростець між Чернівцями та КП)
6) зменшиться відстань у км

Недоліки:
1) проїзд по Молдові трохи дорожчий (але на загальній сумі - не так значно)
2) ІФ залишиться в прольоті (але може з пересадкою)...
3) Львів - ІФ - Чернівці втратять одну пару локального сполучення...
яку в перспективі замінять МВРС (що не так вже й погано, аби тільки були ті МВРС)

Далі, коли бачу, що по Хмельницькому 117 та 135 мають незначний розрив,
визріла ідею близька до ідеї Bond - рекомбінація 117 та 135 по Хмельницькому
(або по Гречанах - там наче технологічніше буде).
У зворотному напрямку - неузодженість по часу 136 відстає на 1 год...
Та й є купа запитань:
1) що і як саме у Гречанах потрібно ділити?
2) чи варто щось відчепляти по КП?
3) чи потрібно Ворохті вагони з Києва через південний хід?
(хіба буде зручніше відправлення із Києва але з тим же часом в дорозі як у раховоза).

Йдемо далі. Якщо не чіпати 117/118 і пустити 135/136 через КП,
тоді є сенс 135/136 по Коломиї рекомбінувати з раховозом - розмін 5 хвостових вагонів між складами...
Теоретично все Ок: привабливість виросте в рази. Буде КП-Львів, КП-Вороха/Рахів, Заліщики-Львів,
але як бути з 14 вагонами в горах... хіба так обмежувати аби було 12 (8 - київських і 4 одесько-херсонських),
тобто розмін 4х вагонів по Коломиї.

12 вагонів раховоза з Києва до Коломиї аж просяться на 4 вагони причепки Київ-Тернопіль-Київ...

Тому, тут вже задіяні:
1) 117/118 - групувати його зі 135/136 і частину залишати в КП ?
2) 357/358 - активувати тему причіпки аби після Тернополя у бік Рахова було тільки 12 вагонів
(сама ЛЗ зазначає, що це максимально допустима довжина на тій дільниці)
3) рекомбінація по Коломиї 135/136 та 357/358

... а розполовинювати состав і готувати в рейс дві машки замість одної – ми це вже проходили в темі "Розщеплення "Прикарпаття", повторятись не будемо.
В даному разі, модифікована мною пропозиція Bond'а не вимагає якогось додаткового локомотива:
135 з Одеси через Хмельницький, КП, Чернівці прибуває до Коломиї
там вже його очікує 357 із відчепленими 4-ма хвостовими вагонами і вільним маневровим,
який заходить у хвіст 135 відчепляє теж 4 вагони і чіпляє їх у хвіст 357.
Далі, вільні хвостові вагони від 357 - у хвіст 135 і - на Львів.

Або ще один простіший варіант: 357/358 між Тернополем і Києвом тягатиме київську причіпку,
а між Тернополем і Раховом - одеську. Принаймні, у бік Києва по Тернополю зараз досить не погано виглядає
358 і 136... але як то все сумістити по Тернополю - дуже велика проблема
(майже не реально, бо з Одеси потрібно виїжджати раніше або по Києву раховоз - на пізніше,
тоді тернопіьська ПГВ відпочиває)...

Ось такі роздуми. Потрібно аби все переварилось в наших головах і трохи відстоялось.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #22 on: 18.12.15 , 12:12 »
Share

Пряме сполучення звісно дуже зручно, але для початку треба домагатись призначення регіональних з періодичністю 3-4 рази вдень. На львівській залізниці взагалі не розвинутий даній сектор. Ідеально було б реалізувати зі львова "хаб". Тоді не потрібно ніяких двогрупних з довозом в Чернівці, Рахів... А от підвіз до Львова можна реалізувати 2-ма варіантами: 1-й кожні 3 години регіональні поїзди Львів-Чернівці, Львів-Рахів; 2-й кожні 3 години Львів-Чернівці+стиковка до нього Коломия-Рахів. Маючи поїзди з прибуттям до Львова в ~9:30, 12:30, 15:30, 18:30 пасажири зможуть пересісти на майже всі популярні напрямки з очікуванням пересадки менше 2-годин, що є цілком задовільним показником.
Таке у "світлому майбутньому" ніхто не відкидає. Був би тільки МВРС у достатній кількості, а коли він буде - ніхто не знає.
Тому, як пропонував колись Kotenok (тут ця пропозиція прийнятна), необхідно виходити з того, що маємо в наявності.

А еще из Херсона можно завернуть 132 Хмельницкий-Херсон. Получится Хмель-Херсон-Ворохта-Херсон-Хмель.
И мое скромное ИМХО прошу не бить сильно, вагоны если надо есть их и перегнать можно, эти скупятся проводникам зарплату платить, на лето уже студиодизов почти не берут всё по блату, то есть нужно завертеть такой оборот, чтоб не нужно было нанимать еще одну бригаду.
Идея хорошая - кучка автобусов на Буковель регулярно ездит, так что пассажир будет.
Якщо форумчани (знавці вагонного парку) підтримають цю ідею, то чом би й ні.
Більшості пасажирів байдуже з чим той вагон ще у спільному обігу, аби тільки був належної якості.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #23 on: 28.02.16 , 21:02 »
Share

Нарешті дійшли руки до перспективної теми:

                ХЕРСОН - ВОРОХТА - ХЕРСОН

з Херсона з 26/04/2016 по парних, при двох непарних 28,30,2
з Ворохти з 27/04/2015 по непарних, при двох непарних 29,31,3

-----  - 11:16  Херсон            15:05  - -----
12:13  5 12:18  Миколаїв Пас.     14:03  5 14:08
13:01 23 14:24  Колосівка         11:57 23 12:20
16:13 24 16:37  Одеса-Головна     09:44 24 10:08
17:36  2 17:38  Роздільна-1       08:42  2 08:44
18:25  2 18:27  Затишшя           07:56  2 07:58
19:19 15 19:34  Котовськ-Жм.      06:52 20 07:12
20:26  2 20:28  Кодима            05:56  2 05:58
20:50  2 20:52  Рудниця           05:34  2 05:36
21:06  2 21:08  Крижопіль         05:16  2 05:18
21:29  2 21:31  Вапнярка          04:55  2 04:57
22:35 20 22:55  Жмеринка-Пас.     03:24 20 03:44
23:53  2 23:55  Деражня           02:27  2 02:29
00:23 13 00:36  Хмельницький      01:53  5 01:58
01:30  2 01:32  Волочиськ         00:57  2 00:59
02:25  5 02:30  Тернопіль-Пас.    23:47  9 23:56
04:47 20 05:07  Львів             21:15 22 21:37
06:12  2 06:14  Ходорів           19:50 10 20:00
07:32 12 07:44  Івано-Франківськ  18:16 10 18:26
09:26  5 09:31  Яремче            16:15  3 16:18
10:17  - -----  Ворохта           -----  - 15:32


Поза межами графіка 136/136 все дуже приблизно -
без урахування можливих схрещень на одноколійних ділянках.
« Last Edit: 28.02.16 , 21:02 by Iwan » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5034


View Profile
« Reply #24 on: 28.02.16 , 23:02 »
Share

Хтось може глянути коли крайній раз і скільки часу 135/136 ходив через день?

Бо я постійно читаю телєграми "в зв’язку с попитом невивозом і пистецем" продовжити щоденне курсування.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 4238


View Profile
« Reply #25 on: 29.02.16 , 03:02 »
Share

Вы его теперь предлагаете для начала только на летний сезон или круглогодично?

Хтось може глянути коли крайній раз і скільки часу 135/136 ходив через день?
Это годится? Дещо змінюється графік поїздів до Івано-Франківська

Quote
 № 135/136 Одеса – Чернівці курсуватиме через день (курсував щоденно). З Одеси поїзд відправлятиметься з 1 лютого по непарних, з Чернівців – з 2 лютого по парних.
« Last Edit: 29.02.16 , 03:02 by Emblaze » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #26 on: 29.02.16 , 11:02 »
Share

Хтось може глянути коли крайній раз і скільки часу 135/136 ходив через день?

Бо я постійно читаю телєграми "в зв’язку с попитом невивозом і пистецем" продовжити щоденне курсування.

з 13.03 (по завершенні 8-березневого піку) до 29.05 з Одеси курсуватиме по непарних.
Рейси виконує чернівецький склад. Це все залишається в силі і нічого не рухається.

Оскільки досить часто в телєґрамах згадується "в зв’язку с попитом невивозом і пистецем",
то запровадження, починаючи із "травнево-пейсахових свят", комплементарної півпари
"по парних з Одеси/Миколаєва/Херсона" з перекидання "хвоста" маршруту з Чернівців до Ворохти
буде доповнювати наявну упродовж усього року півпару чернівецького формування.

Тобто, на ділянці з Одеси до ІФ ця нитка повинна бути щоденною, починаючи із кінця квітня
до завершення літнього сезону + осінній сезон шкільних канікул + зимовий сезон,
а пасажири вже своїми квитками нехай голосують, що їм цікавіше: Коломия-Чернівці чи Яремче-Ворохта
(особливо, тоді, коли маршрут починатиметься із Миколаєва чи Херсона).

Пізніше, як багато хто вже згадував, можна розглянути альтернативний варіант:
з Гречан, через КП, Чернівці, Коломию, а далі ІФ-Львів та Яремче-Ворохта...
але цю дискусію пропоную відкласти на пізніше, а зараз зосередитись на:
 
"через день: класичний до Чернівців / видовжений з Херсона/Миколаєва до Ворохти".
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #27 on: 29.02.16 , 11:02 »
Share

Вы его теперь предлагаете для начала только на летний сезон или круглогодично?

Для початку на ті періоди, коли призначають курсування складу одеського формування,
а там пасажири покажуть... все одно доведеться на "травневі" призначати курсування
одеського складу, то чому б вже не призначити з модифікованим варіантом до Ворохти?

Раховоз теж призначали з черезденним курсуванням, а вже за 2 тижні телеграфували:
"Через тиждень буде ходити щоденно". Тому, нехай для початку буде на базі накатаної
нитки через день Ворохта / Чернівці. Далі, час покаже.
Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #28 on: 29.02.16 , 11:02 »
Share

Вы его теперь предлагаете для начала только на летний сезон или круглогодично?

Хтось може глянути коли крайній раз і скільки часу 135/136 ходив через день?
Это годится? Дещо змінюється графік поїздів до Івано-Франківська

Quote
 № 135/136 Одеса – Чернівці курсуватиме через день (курсував щоденно). З Одеси поїзд відправлятиметься з 1 лютого по непарних, з Чернівців – з 2 лютого по парних.


Статті щонайменше рік.
Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #29 on: 29.02.16 , 11:02 »
Share

Зверніть увагу на періодичність раз на 4 дні, малу схему курсування поїзда Хмельницький-Херсон. Потрібно з'ясувати причину малого пасажиропотоку і пошукати варіант, коли б успіх був кращим (за яких умов).

також зверніть увагу,що для призначення поїзда навіть через день потрібно два склади!

Може, варто зменшити перестій по Ворохті та/або вкоротити до ст. Яремче, щоб вписатися у дві доби?

Ну і дійсно чи дасть УЗ добро, маючи погану статистику по поїзду Хмельницький-Херсон.
Logged
Tags: odessa Yaremche vorokhta 
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 25
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 29.02.16 , 05:02