Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
03.07.20 , 23:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: Одеса - Ворохта

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Print
Author Topic: Пропозиція: Одеса - Ворохта  (Read 66814 times)
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11413


View Profile
« Reply #110 on: 13.05.16 , 13:05 »
Share

Показатель себестоимости берется с потолка, от туда же и цифра 26, реальных цифр не знает никто. Не тратьте трафик на обсуждение мифов.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4458


View Profile
« Reply #111 on: 13.05.16 , 14:05 »
Share

Хто підкаже, на скільки пас. вагонів вистачить більш-менш нормального М62 на трасі ІФ-Чернівці з темпом руху орієнтовно як у 135/136 ?
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 5596


View Profile
« Reply #112 on: 13.05.16 , 14:05 »
Share

Хто підкаже, на скільки пас. вагонів вистачить більш-менш нормального М62 на трасі ІФ-Чернівці з темпом руху орієнтовно як у 135/136 ?

Якщо через Львів, де можна вчепити модернізований в Ковелі М62, то він потягне всі 18 вагонів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4458


View Profile
« Reply #113 on: 13.05.16 , 14:05 »
Share

Хто підкаже, на скільки пас. вагонів вистачить більш-менш нормального М62 на трасі ІФ-Чернівці з темпом руху орієнтовно як у 135/136 ?
Якщо через Львів, де можна вчепити модернізований в Ковелі М62, то він потягне всі 18 вагонів.
Дякую. Там всього макс. і встановлена довжина = 16 вагонів, тому, якщо той "модернізований в Ковелі М62" тягатиме 16 вагонів між ІФ та Львовом і 7 вагонів між ІФ та Чернівцями, то повинно бути без напрягу.
Між ІФ та Раховом для 8-9-ти вагонів вистачить будь-якого дохлого 2М62. Наперед перепрошую за перевитрати солярки в горах з 9-ма вагонами.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4458


View Profile
« Reply #114 on: 13.05.16 , 19:05 »
Share

Цю відповідь ти можеш прокоментувати? Я можу, але спочатку хотілось би почути тебе.

Обіцяний розширений коментар:

1. Наївно було просити Миколаїв&Херсон, бачачи, що все добре заповнюється "до Одеси", і навіть коли б були 2-3 вагони гіпотетичних вагони, то не було б з чим їх тягати між Одесою та Херсоном.

2. Пропонований УЗ&ГКУЗ № 253/254 Миколаїв (Херсон) – Івано-Франківськ жодним чином не кореспондується з потребами пасажирів у сполученні між Одесою та Яремчанщиною&Рахівщиною.

3. УЗ загострила увагу на неелектрифікованій ділянці Івано-Франківськ – Рахів – 139 км та час на виконання маневрових робіт для перепричіпки груп вагонів, проте, таких неелектрифікованих ділянок (щоправда, не з таким складним профілем і планом) в Україні вдосталь, а двогрупних поїздів з перепричепленням в Україні не бракує, і сама УЗ неодноразово відзначає у свої прес-релізах про ефективність призначення двогрупних поїздів, що дозволяє задовольнити потреби якнайширшого кола пасажирів при мінімальних додаткових затратах.

4. УЗ визнає, що залізничне сполучення з Карпатським регіоном є перспективним і розглядається як один із пріоритетних напрямків. Ілюстрація відповідної статті з Магістралі теж про це свідчить:



5. Цілком реально повторно просити про "вкорочену хотєлку" Одеса-Рахів, що повинно в рази зменшити к-ть контраргументів з боку УЗ.

6. Запит-відповідь - своєрідний тест пасажирників після 2-річної перерви в офіційному спілкуванні, така собі розвідка боєм. Їх відповідь цілком адекватна, тому є шанс продовжити конструктивний діалог з УЗ.
« Last Edit: 13.05.16 , 20:05 by Iwan » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9262


View Profile
« Reply #115 on: 13.05.16 , 20:05 »
Share

3. УЗ загострила увагу на неелектрифікованій ділянці Івано-Франківськ – Рахів – 139 км та час на виконання маневрових робіт для перепричіпки груп вагонів, проте, таких неелектрифікованих ділянок (щоправда, не з таким складним профілем і планом) в Україні вдосталь, а двогрупних поїздів з перепричепленням в Україні не бракує, і сама УЗ неодноразово відзначає у свої прес-релізах про ефективність призначення двогрупних поїздів, що дозволяє задовольнити потреби якнайширшого кола пасажирів при мінімальних додаткових затратах.
Іване, тут йшла мова не тільки про неелектрифіковану лінію Івано-Франківськ - Рахів, а ще й про неелектрифіковану ділянку Колосівка - Херсон, яка якраз 160 км.

Quote
Шановний Іване Хххххххх!
Крім того, маршрут прямування зазначеного поїзда на неелектрифікованій дільниці  до Херсона збільшиться на 160 км (в одному напрямку).
Також слід враховувати неелектрифіковану ділянку Івано-Франківськ – Рахів – 139 км та час на виконання маневрових робіт для перепричіпки груп вагонів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4458


View Profile
« Reply #116 on: 13.05.16 , 20:05 »
Share

Іване, тут йшла мова не тільки про неелектрифіковану лінію Івано-Франківськ - Рахів, а ще й про неелектрифіковану ділянку Колосівка - Херсон, яка якраз 160 км.
Так, власне, але коли я визнаю недолугість своєї хотєлки аж до Миколаєва/Херсона, то автоматично вже й не згадую про ту 160-кілометрову ділянку. Тобто, це висновки для наступного звернення щодо Одеса-Рахів.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4458


View Profile
« Reply #117 on: 13.05.16 , 21:05 »
Share

Несподівано для себе знайшов у мережі рахофілів з Херсона:

Quote
КОЛЕКТИВНЕ ЗВЕРНЕННЯ
щодо курсування поїзда 253\254 Миколаїв – Івано-Франківськ за постійним розкладом та продовження його до станції Рахів
...
ПРОСИМО:
1. Продовжити курсування поїзда 253\254 Миколаїв—Херсон— Івано-Франківськ до Рахова.
2. Призначити вказаний поїзд на постійній основі щоденно, а у випадку неможливості — через день.

Рахофіломанія досягла Херсона... не можу уявити усмішку на устах пасажирників, коли ті читатимуть ці звернення від мешканців Херсонщини. В них може статися рецидив рахофобії... Нехай вже вибачають, я до справ херсонських рахофілів жодним чином не причетний. Не знаю, чи узгоджені ці дії з ГКУЗ, чи це теж у них "поза спиною"?
« Last Edit: 13.05.16 , 21:05 by Iwan » Logged
sergius
Active user

Posts: 4574


View Profile
« Reply #118 on: 13.05.16 , 21:05 »
Share

Хто підкаже, на скільки пас. вагонів вистачить більш-менш нормального М62 на трасі ІФ-Чернівці з темпом руху орієнтовно як у 135/136 ?

Якщо через Львів, де можна вчепити модернізований в Ковелі М62, то він потягне всі 18 вагонів.
І 20 може https://www.youtube.com/watch?v=kXLpTuXXGeA
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4458


View Profile
« Reply #119 on: 13.05.16 , 21:05 »
Share

І 20 може
Дякую. Суперово.
Logged
Tags: odessa Yaremche vorokhta 
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 13.05.16 , 20:05