Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.05.17 , 03:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення: доцільність видовження маршруту 141/142 Київ-Львів до Чернівців

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Reply | Print
Author Topic: Обговорення: доцільність видовження маршруту 141/142 Київ-Львів до Чернівців  (Read 9082 times)
Iwan
Active user

Posts: 2535


View Profile
« on: 29.01.16 , 18:01 »
Share Reply with quote

В іншій темі мимобіжно зачепив питання видовження
маршруту 141/142 Київ-Львів до Чернівців.

Київ-Пас.       15:44
Святошин    16:06    16:08
Малин    17:18    17:20
Коростень-Пз    18:05    18:25
Олевськ    20:01    20:03
Остки    20:23    20:24
Рокитне-Вол.    20:37    20:39
Томашгород    20:53    20:55
Клесів    21:10    21:12
Сарни    21:37    21:42
Антонівка    22:07    22:09
Рафалівка    22:30    22:35
Чарторийськ    22:47    22:48
Маневичі    23:09    23:14
Повурськ    23:38    23:39
Ковель-Пас.    00:10    00:22
Турійськ    00:48    00:49
Овадно    01:08    01:09
Володимир-Волин.    01:23    01:28
Іваничі    01:54    02:00
Сокаль    02:30    02:35
Червоноград    02:47    02:52
Соснівка    03:10    03:12
Львів    04:38    05:06*
Ходорів    06:12    06:14
Івано-Франківськ    07:32    07:44
Отинія    08:11    08:13
Коршів    08:33    08:35
Коломия    08:53    08:55
Заболотів    09:11    09:13
Снятин    09:31    09:33
Чернівці    10:12    
* - на ділянці Львів - Чернівці орієнтовно ниткою 135/136 Одеса - Чернівці;
можна розглядати варіант виїзду зі Львова попереду 135/136.

Чернівці       15:41*
Снятин    16:20    16:22
Заболотів    16:44    16:46
Коломия    17:07    17:11
Коршів    17:31    17:33
Отинія    17:49    17:51
Івано-Франківськ    18:16    18:26
Ходорів    19:50    20:00
Львів    21:15    21:46
Соснівка    23:06    23:08
Червоноград    23:23    23:29
Сокаль    23:40    23:48
Іваничі    00:16    00:20
Володимир-Волин.    00:46    00:50
Овадно    01:05    01:10
Турійськ    01:29    01:31
Ковель-Пас.    01:58    02:13
Повурськ    02:45    02:46
Маневичі    03:10    03:14
Чарторийськ    03:32    03:34
Рафалівка    03:47    03:51
Антонівка    04:10    04:12
Сарни    04:36    04:40
Клесів    05:04    05:06
Томашгород    05:22    05:25
Рокитне-Вол.    05:37    05:40
Остки    05:53    05:55
Олевськ    06:17    06:19
Коростень-Пз    07:50    08:08
Малин    08:54    08:58
Святошин    10:05    10:07
Київ-Пас.    10:29    
* - на ділянці Чернівці - Львів орієнтовно ниткою 135/136 Чернівці - Одеса;
можна розглянути варіант виїзду із Чернівців позаду 135/136.

Прошу коментувати.
Logged
Vert
Active user

Posts: 5337


View Profile
« Reply #1 on: 29.01.16 , 18:01 »
Share Reply with quote

Статистики нет, но по наблюдениям в этом поезде имеется значительный пассажиропоток Рафаловка-Львов. Поэтому поезд нужно двигать вперед. И не только поэтому, не должен единственный поезд на участке Ковель-Сокаль-Львов ехать там глухой ночью только потому что, кому-то когда-то захотелось сделать его скорым.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2535


View Profile
« Reply #2 on: 29.01.16 , 18:01 »
Share Reply with quote

...нужно двигать вперед. И не только поэтому, не должен единственный поезд на участке Ковель-Сокаль-Львов ехать там глухой ночью только потому что, кому-то когда-то захотелось сделать его скорым.
"Вперед" - це праворуч чи ліворуч на графіку? ... або пізніше чи раніше щодо чинного часу прямування?
Що саме Ви мали на увазі?
Logged
Vert
Active user

Posts: 5337


View Profile
« Reply #3 on: 29.01.16 , 18:01 »
Share Reply with quote

...нужно двигать вперед. И не только поэтому, не должен единственный поезд на участке Ковель-Сокаль-Львов ехать там глухой ночью только потому что, кому-то когда-то захотелось сделать его скорым.
"Вперед" - це праворуч чи ліворуч на графіку? ... або пізніше чи раніше щодо чинного часу прямування?
Що саме Ви мали на увазі?

Позже из Киева, заодно можно будет возить людей из Львова в Черновцы.
Logged
snookerok
Active user

Posts: 620


View Profile
« Reply #4 on: 29.01.16 , 19:01 »
Share Reply with quote

Статистики нет, но по наблюдениям в этом поезде имеется значительный пассажиропоток Рафаловка-Львов.
Це правда, одногрупниця там сідає і каже, що завжди саме там сідає багато народу з сусідніх сіл + з Кузнецовська.

Поэтому поезд нужно двигать вперед. И не только поэтому, не должен единственный поезд на участке Ковель-Сокаль-Львов ехать там глухой ночью только потому что, кому-то когда-то захотелось сделать его скорым.
У нього такий графік здається через те, що з ним ходили вагони Київ - Варшава, але це в минулому, зараз йому дійсно не завадить адекватний час прибуття до Львова.

На рахунок видовження, якщо зробити прибуття до Львова близько 7-ї години, далі є нитка колишнього 101 Мінськ - Варна:

Львів 7:41
Чернівці 12:16 25 12:41
Вадул-Сірет 13:45

(правда поїзд на Бухарест відходить о 13:40, тому потрібно щось кудись рухати).

Назад нитка 102:

Вадул-Сірет 15:35
Чернівці 16:40 10 16:50
Львів  21:57

(знову ж таки по Вадул-Сірету трохи не стикується).

Не знаю чи доцільно цей поїзд продровжувати до Чернівців. Ковель сполучення з ними має, Сарни мали, але втратили (не думаю, що там великий потік). Єдине, що Львів - Чернівці був би класний графік. До Вадул-Сірета більше одного вагона катати теж сенсу нема. Для сполучення з Вадул-Сіретом достатньо було б вагона з Києва, наприклад, 49+136, або навіть 141+136 (але тоді випадають Вінниця, Хмельницький, Тернопіль). З Чернівців до В-С окремим локом. Однак в такому разі прибуття у В-С близько 11:30, тобто за 2 години до поїзда,  а це все-одно, що поїхати Буковиною + приміським. Тобто, якщо прибуття у В-С все одно аж за 2 години до бухарестського поїзда, то можливо доцільно вже цей вагон за ті 2 години переставити і катати до самого Бухареста (можливо хоча б у такому вигляді це не було би збитково для УЗ, за умови, що в тому вагоні хтось буде їздити, бо я дуже сумніваюся, що УЗ погодиться катати окремим локом вагон Київ - В-С, в якому пасажири їдуть за внутрішнім тарифом).  Проблема в тому, що у зворотній бік воно все не дуже стикується. Хіба що посунути 136 години на 2,5 вперед, тоді в сторону Києва можливе щось типу 136+43 або 13.

Взагалі можна було б обмежитись вагоном Київ - Чернівці, який би прибував зі 136 поїздом, якби далі був приміський до В-С. Тоді час на пересадку у В-С був би більш-менш адекватний.
Logged
dmitro
Active user

Posts: 4807


View Profile
« Reply #5 on: 29.01.16 , 19:01 »
Share Reply with quote

Статистики нет, но по наблюдениям в этом поезде имеется значительный пассажиропоток Рафаловка-Львов. Поэтому поезд нужно двигать вперед. И не только поэтому, не должен единственный поезд на участке Ковель-Сокаль-Львов ехать там глухой ночью только потому что, кому-то когда-то захотелось сделать его скорым.

Если можно, то сделайте, чтобы с групп дизелей Брест--Хотислав-- Ковель успевать по Ковелю на этот поезд. Хотя бы по летнему времени.  
А то действительно из Бреста к нему никак не подьехать.
Разве что автобусом Брест--Киев. Он в 20.30 из Бреста и в Ковеле в 23.55. Но перевозчик ненадежный. Автобус то ходит, то не ходит.
А по летнему времени автобус этот (если не отменят) будет из Бреста уходить в 21.30. И уже к поезду Киев--Львов никак не успеть.
А то ведь так чудесно на уикэнд: выезд Штадлером (сразу после работы) Минск--Брест 16.45--20.00. Дальше дизельки до Ковеля. И в какие-нибудь 6.30 прибытие во Львов и чудесно успевается на 827 Львов--Мукачево на уикэнд в горах.
« Last Edit: 29.01.16 , 19:01 by dmitro » Logged
Doobey
Active user

Posts: 760


View Profile
« Reply #6 on: 29.01.16 , 20:01 »
Share Reply with quote

Народ, ні до яких Чернівців видовжити 141-ий не вийде, оскільки він в обороті з 143-ім і обслуговується ЛВЧД-1 Львів.
Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #7 on: 29.01.16 , 20:01 »
Share Reply with quote

Пішим переходом Шегині-Медика користуються тисячі киян і їх не лякають пересадки.
Та й півтори години проїхатися на вантажо-пасажирському поїзді - це не 5 годин штовхатися з бабами в Шегинях.
Якщо дві пересадки-багато, то я вже не знаю...

Якщо принципово потрібен безпересадковий вагон, то він міг би їздити з 357 до Стефанешт, там перечіплятися в вантажно-пасажирський до Чернівців, а з Чернівців уже о 9.25 на Вадул-Сирет.  У тій же Словаччині не соромляться виставляти міжнародні причіпні вагони в очікуванні 3-6 годин якогось задрипаного приміського поїзда, а тут все майже красиво, жодної стоянки більше 2х годин!.

Або ж 99 до Львова, а звідти з Ковель-Чернівці, але це ще раніше з Києва треба відправляти(((
Через Ковель дохлий номер. Це шалений кілометраж і за такі гроші поїдуть тільки люди, які панічно бояться літаків.
« Last Edit: 29.01.16 , 20:01 by olvit1 » Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #8 on: 29.01.16 , 20:01 »
Share Reply with quote

snookerok
Який ще окремий локомотив, ви що насправді?
6 годин стоянки в Полтаві групи вагонів (а не вагону!) Львів-Кременчук при тому, що в цьому проміжку відправляється електричка - забули?
Logged
snookerok
Active user

Posts: 620


View Profile
« Reply #9 on: 29.01.16 , 20:01 »
Share Reply with quote

snookerok
Який ще окремий локомотив, ви що насправді?
6 годин стоянки в Полтаві групи вагонів (а не вагону!) Львів-Кременчук при тому, що в цьому проміжку відправляється електричка - забули?
Ну я і написав, що навряд УЗ на таке піде. Хоча коли там ходив поїзд 59, думаєте скільки там вагонів каталось від Чернівців до Вадул-Сірета? Цілих 3 вагона в останні роки в осінньо-зимовий період. Окремим локом. Тут проблема не в тому, щоб до вантажо-пасажирського вагон вчепити, а в тому, що цей вантажо-пасажирський не дуже стикується з поїздом в Румунію.
Logged
Tags: kyiv korosten Sarny kovel Sokal lviv ivano-frankivsk chernivtsi 
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.099 seconds with 20 queries.