Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.05.17 , 03:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Створення пропозиції: оптимізація п. 6хх в межах філії "Львівська Залізниця"

Pages: [1] 2 3
Print
Author Topic: Створення пропозиції: оптимізація п. 6хх в межах філії "Львівська Залізниця"  (Read 3747 times)
Iwan
Active user

Posts: 2518


View Profile
« on: 25.02.16 , 11:02 »
Share

На форумі у різних темах не раз порушували питання оптимізації розкладу руху поїздів 6хх в межах філії "ЛЗ".

Тому, пропоную продовжити цю дискусію у новоствореній темі з метою формування пропозицій до УЗ/ЛЗ
щодо оптимізації розкладу руху поїздів 6хх в межах філії "Львівська Залізниця".

Маю сподівання на результативні дискусії.

До модераторів:
прошу перенести у цю тему допис від Doobey (з усіма наступними пов'язаними коментарями).
« Last Edit: 25.02.16 , 19:02 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2518


View Profile
« Reply #1 on: 27.02.16 , 21:02 »
Share

Чи можуть модератори зробити те, що просив у попередньому дописі?
А цей - видалити.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 760


View Profile
« Reply #2 on: 15.03.16 , 19:03 »
Share

Пропоную:
1. Взяти 4 чернівецьких состави від 605, 607 і 667 поїздів і запустити в загальний оборот Чернівці - Ковель - Солотвино.
2. 2 львівських состави від 601-го дати на обслуговування Львів - Рахів/Чернівці.
На маршруті Чернівці - Ковель і назад все залишити без змін.
На маршруті Львів - Солотвино - Львів також. А далі приблизно так: Львів 06:40 - Рівне 09:30 - Ковель 12:50 - 14:10 - Рівне 17:30 - Львів 20:20.
По Ковелю в обороті з 667/668-им (не обовязково 667/668 при цьому робити щоденним, можна щоб кожен з 4 составів робив такий маршрут: Чернівці - Ковель - Солотвино - Ковель - Солотвино - Ковель - Чернівці).
Львів - Чернівці/Рахів потрібно буде міняти графіки так, щоб обслужити двома составами ЛВЧД-1. Мабуть, краще було б на Чернівці відправляти вранці.
Це все дасть пряме сполучення Закарпаття та Волині, з'явиться гарне сполучення Львова з Рівним, якого не стало після покращень, а головне - зменшиться час маринування чернівецьких вагонів під львівським небом.
« Last Edit: 15.03.16 , 19:03 by Doobey » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10572


View Profile
« Reply #3 on: 15.03.16 , 19:03 »
Share

Чи можуть модератори зробити те
Можливо за окрему платню - так :)
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2518


View Profile
« Reply #4 on: 16.03.16 , 23:03 »
Share

Чи можуть модератори зробити те
Можливо за окрему платню - так :)
Дякую )
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2518


View Profile
« Reply #5 on: 17.03.16 , 21:03 »
Share

Ілюстрація до пропозиції Doobey:

Logged
Iwan
Active user

Posts: 2518


View Profile
« Reply #6 on: 17.03.16 , 21:03 »
Share

Якби ходив такий поїзд, то білоруські дівчата звітували б трохи меншими цифрами:
Из столицы Трансильвании в столицу Беларуси за 35 евро.

Quote
Поезд белорусский, внутри будет чуть получше, чем Солотвино-Львов.
Любопытная вещь – по времени он идет практически столько же, сколько и солотвинский,
и вагоны почти такие же совковые, но вот из-за того, что пересекаем границу, стоит в 5 (!) раз дороже.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2518


View Profile
« Reply #7 on: 13.04.16 , 00:04 »
Share

Поки що (поки 49/50 не приживеться через Стрий) про тернопільську причіпку до раховоза не згадуємо.

Щодо решти, то вималювалось таке:

2.   Проблемні питання забезпечення залізничного сполучення Тернопільської області

Рекомендувати Міністерству інфраструктури України та публічному акціонерному товариству «Українська залізниця»: 
2.1.   Придбати новий сучасний моторвагонний рухомий склад з ефективними параметрами (2-4 вагони, до 300 місць для сидіння, гібридна електро-дизельна тяга) для організації безпересадкових сполучень Шепетівка-Ланівці-Тернопіль-Львів та Чернівці-Чортків-Тернопіль-Львів, а також для модернізації наявного моторвагонного складу, що в результаті дозволить збільшити кількість рейсів у приміському сполученні.
2.2.   Організувати залізничне сполучення за маршрутами:
•   Трускавець-Львів-Тернопіль-Львів-Кам’янець Подільський з подальшою перспективою видовження до Перемишля та Кишенева (через Ларгу/Кельменці, Сокиряни та Окницю);
•   Чернівці-Тернопіль-Шепетівка з курсуванням причіпних вагонів Чернівці-Москва (перечеплення по станції Шепетівка до поїзда № 77/78);
•   Харків/Запоріжжя-Ужгород/Чернівці через Тернопіль із використанням двох двогрупних поїздів з рекомбінацією груп по ст. Козятин;
•   Львів-Коломия-Заліщики-Тернопіль-Львів (кільцевий).
2.3.   Модифікувати маршрути поїздів:
•   № 791/792 Ковель-Тернопіль видовжити щонайменше до Хмельницького або до Жмеринки чи Кам’янця Подільського;
•   № 135/136 Одеса-Чернівці через день з Одеса-Рахів, на ділянці Одеса-Івано-Франківськ – без змін, з боку Одеси видовжити на літній період до Миколаєва та Херсона;
•   № 607/608 Львів-Чернівці через Тернопіль замість Івано-Франківська.

Хто хоче чимось доповнити - наче є ще час до ранку.

Коментарі (пояснювальну записку), якщо комусь потрібні, викладу пізніше.
Logged
I L
Active user

Posts: 987


View Profile
« Reply #8 on: 13.04.16 , 02:04 »
Share

2.   Проблемні питання забезпечення залізничного сполучення Тернопільської області

Рекомендувати Міністерству інфраструктури України та публічному акціонерному товариству «Українська залізниця»:  
2.1.   Придбати новий сучасний моторвагонний рухомий склад з ефективними параметрами (2-4 вагони, до 300 місць для сидіння, гібридна електро-дизельна тяга) для організації безпересадкових сполучень Шепетівка-Ланівці-Тернопіль-Львів та Чернівці-Чортків-Тернопіль-Львів, а також для модернізації наявного моторвагонного складу, що в результаті дозволить збільшити кількість рейсів у приміському сполученні.

В свою чергу, пропоную не купувати новий поїзд, а залучити наявний МВРС: 620M-003 або 004.

620M-003, 620M-004
РПЧ Тернополь
Оба закреплены за маршрутом 814/811 Львов - Киверцы
« Last Edit: 13.04.16 , 02:04 by Hunter » Logged
Iwan
Active user

Posts: 2518


View Profile
« Reply #9 on: 13.04.16 , 08:04 »
Share

В свою чергу, пропоную не купувати новий поїзд, а залучити наявний МВРС: 620M-003 або 004.

620M-003, 620M-004
РПЧ Тернополь
Оба закреплены за маршрутом 814/811 Львов - Киверцы

Там (в РПЧ Тернопіль) ДПКр-2 теж закріплений... тому це формальність, яка навряд чи може стати добрим аргументом у цій справі. Це хіба "забрати в одних і дати іншиь" "що викличе справедливі нарікання".
Гібридна тяга електрична + дизельна (тут не мається на увазі електрична передача від дизельгенератора до електродвигунів на осях) там була б затребувана. КВБЗ не раз заявляв, що це невелика доробка до ДПКр-2... і буде "2 в 1".
Logged
Tags: lviv kovel solotvyno ivano-frankivsk Yaremche rakhiv Kolomyia Chernivci 
Pages: [1] 2 3
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.136 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 13.04.16 , 00:04