Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.10.17 , 11:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      на прямому вагоні Прага - Київ дешевше

Pages: [1] 2
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: на прямому вагоні Прага - Київ дешевше  (Read 2489 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21145


View Profile
« on: 29.02.16 , 00:02 »
Share Reply with quote

На німецькому форумі проскочила свіжа ідея, щодо оптимізації вартості проїзду на нічних поїздах з Праги у Кошице/Гуменне (і для  ВБС на Київ вона теж працює).
Тезово - ідея така - внутрішньочеські спецпропозиції не мають прив'язки до поїзда - якщо нема перешкоди, назразок поїзда лише на ґлобалпрайсі - то на нічний поїзд вони діють також. І при цьому при проїзді на ВБС Київ - Прага плацкарти дешеві і при цьому чеська частина становить істотну частину вартості проїзду.
Отже, є підстави припускати, що можна взяти Včasná jízdenka Česko, або якщо вичерпана квота дешевих місць чи минули терміни продажу - то Akční základní jednosměrná Прага - Тршинець, і доповнити її квитком Тршинець - Чоп, Мукачево, Львів чи куди там треба в Україні і плацкартою на весь маршрут (з Праги до місця призначення в Україні).
Давайте розглянемо як це допомагає зменшити вартість проїзду скажімо Прага-Чоп (бо розбивку по Чопу там у будь-якому разі доцільно зробити) і Прага - Кошице.

Отже без розбивки Прага - Чоп - квиток 2-го класу 54,6 євро і плацкарта T3/T2 відповідно 16/24 євро, всього 70,6 євро в T3 або 78,6 євро в T2.
Прага - Кошице - квиток 45,1 євро за квиток+ плацкарта С6/С4/T3/T2 відповідно 6/9/12/18 євро, загальна вартість в C6/C4/T3/T2 відповідно - 51,1/54,1/57,1/63,1 євро.

Давайте подивимось що відбудеться у випадку розбивки і покупки на ділянку Прага Тршинець квитка Včasná jízdenka Česko або Akční

Вхідні дані

Včasná jízdenka Česko 299 czk (=>11 eur) + квиток Тршинець - Чоп 27,4 eur або Тршинець - Кошице 18,9 євро, плацкарти коштують так само як і в попередньому випадку.

Akční základní jednosměrná 340 czk (=>12,6 eur) + квитки на залишок маршрута і плацкарти коштують так само як і у попередніх випадках.

Отже безпересадковий проїзд Прага - Чоп з використанням Včasná jízdenka - сумарно коштуватиме в T3/T2 відповідно 51,7/59,7 євро при використанні Včasná jízdenka Česko - що не дуже привабливо, бо плануючи поїздку так завчасно можна щось краще придумати.
Прага - Кошице - у C6/C4/T3/T2 - відповідно 35,9/38,9/41,9/47,9 - не вражає, зважаючи що спецпропозиція на нічний поїзд і у чеської та словацької залізниць і особливо у альтернативних операторів є по значно привабливіших цінах, у RegioJet є нещодавно з'явився навіть кушетковий вагон у нічному поїзд (від Leo його чекати не доводиться, бо їх рухомий склад електрички-штадлери). Є правда нюансики - наприклад якщо хочеться їхати ніч неодмінно у T2 - то такий варіант розміщення міжнародної спецпропозиції ні в кого немає, а 47,9 все-ж краще ніж 63,1. Ну і якщо купувати пізнувато, але не надно пізно - то Včasná jízdenka Česko вполювати зазвичай дещо простіше, ніж міжнародні спецпропозиції.

А от з Akční základní jednosměrná  все цікавіше.
Ціна Прага - Чоп виходить 53,3/61,3 за T3/T2 відповідно і потрібний набір квитків можна взяти перед відходом, коли завчасно нічого спланувати не вийшло. Це вже щось.
Давайте подивимось що там зі східною Словаччиною.
Прага - Кошице у C6/C4/T3/T2 виходить 37,5/40,5/43,5/49,5, що уже відносно непогано, як для варіантів, що можна взяти перед відходом. Якщо взяти до уваги, що навідміну від перетину чесько-словацького кордону (що відбувається вночі і там бігати в інший вагон було б неприємно) - у Кошице 1,5 годинна стоянка у цілком денний час, протягом котрої можна спокійно збігати у касу і докупити квиток Кошице - Чоп скориставшись що ZSSK продає квитки до України по хитрому тарифу (де комбінується внутріншій тариф на словацьку частину і міжнародний лише на українську) - він коштуватиме НЯР лише 6,2 євро. Тобто можна далі їхати тим-же графіком котрим везуть УЗшний вагон далі до Чопа за +6,2 євро до наведених цін, просто після Кошице у сидячих вагонах.
Це вже варте уваги. Прага - Чоп перед відходом за 46,7 євро так щоб лежати вночі  - я б вже за такі гроші поїхав-би (і варто визнати - це привабливіше ніж у дурнуватому триповерховому РІЦі за 53,3).

Знову-ж застосовність такого варіанту насправді є обмеженою, бо екстрена потреба виїхати з Праги додому (замість проїзду не по завчасно вигаданому раціональнішому плану) найвірогідніше виникне хіба-що якщо дома щось несподіване сталось і треба терміново повертатись, а таких випадках той час у дорозі, котрого вимагає поїздка на прямому ВБСі (чи разом з ним) - навряд-чи буде прийнятною, якщо місце призначення це Львів чи східніше.
« Last Edit: 29.02.16 , 00:02 by Maxy » Logged
kop
Active user

Posts: 5650


View Profile
« Reply #1 on: 29.02.16 , 00:02 »
Share Reply with quote

ну как бы одновременно хаять "дурноватый" Т3 и не сказать что европейский 6 местный кушет - это в 2 раза хуже - некорректно.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21145


View Profile
« Reply #2 on: 29.02.16 , 01:02 »
Share Reply with quote

ну так в данном случае есть C4 который в данном случае всего на 3 евро дороже. Никто не заставляет в таких обстоятельствах в C6 ехать.
Это ж не Франция, где С4 отнесен к первому классу (а второй класс из кушетов - только C6), потому и спецпредложения часто бывают или только на С6 - так получается как-бы случайно в ситуациях когда спецпредложений для первого класа не положено или даже если на С4 спецпредложение тоже есть - то обычно на десятки евро дороже (опять-таки, это не со зла, а просто побочное последствие того, что спецпредложения для 1-го класса изначально задуманы менее вкусными)
Logged
kop
Active user

Posts: 5650


View Profile
« Reply #3 on: 29.02.16 , 01:02 »
Share Reply with quote

в европейских спальниках и кушетах важнее не то 4 или 3 места, а то - сколько у тебя попутчиков.
если брать одноместное размещение в кушете и в спальнике, то я выберу спальник.
и по идее в вбсе заполненность должна быть меньше чем в внутриевропейском кушете? или нет?
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2819


View Profile
« Reply #4 on: 29.02.16 , 06:02 »
Share Reply with quote

Прага - Кошице у C6/C4/T3/T2 виходить 37,5/40,5/43,5/49,5, що уже відносно непогано, як для варіантів, що можна взяти перед відходом. Якщо взяти до уваги, що навідміну від перетину чесько-словацького кордону (що відбувається вночі і там бігати в інший вагон було б неприємно) - у Кошице 1,5 годинна стоянка у цілком денний час, протягом котрої можна спокійно збігати у касу і докупити квиток Кошице - Чоп скориставшись що ZSSK продає квитки до України по хитрому тарифу (де комбінується внутріншій тариф на словацьку частину і міжнародний лише на українську) - він коштуватиме НЯР лише 6,2 євро. Тобто можна далі їхати тим-же графіком котрим везуть УЗшний вагон далі до Чопа за +6,2 євро до наведених цін, просто після Кошице у сидячих вагонах.
На самом деле надо посмотреть, сколько стоит билет просто Чиерна-Чоп. Ибо у чехов и словаков тариф регрессивный и разница между билетом Прага-Кошице (772 кроны по акции в С4) и Прага-Чиерна (828 крон по акции) - 54 кроны, т.е. 2 евро.
Logged
joy
Active user

Posts: 24278


View Profile
« Reply #5 on: 29.02.16 , 11:02 »
Share Reply with quote

в европейских спальниках и кушетах важнее не то 4 или 3 места, а то - сколько у тебя попутчиков.
+1
Но я бы предпочел Т4, так как НЯП там убрана в стену средняя полка.
Вот ехал недавно часть пути синглем в Т3, казалось бы, едешь кум королю, так вплоть до того, как я взял рюкзак и вышел из купе, меня преследовало гнетущее чувство что неубранная средняя (на которой вообще никто не ехал)  - ни в рощу, ни в красную армию. Ну и мысли, что придумавший трехярусное размещение был карлик, который по ошибке пошел не в шапито, а пассажирские вагоны проектировать.
Не помог ни умывальник в купе, ни розетка, ни прочие блага цивилизации.
Logged
Kotenok
Active user

Posts: 2819


View Profile
« Reply #6 on: 29.02.16 , 13:02 »
Share Reply with quote

Но я бы предпочел Т4, так как НЯП там убрана в стену средняя полка.
абсолютно не факт.
Logged
tabo
Active user

Posts: 3139


View Profile
« Reply #7 on: 29.02.16 , 14:02 »
Share Reply with quote

Отже, є підстави припускати, що можна взяти Včasná jízdenka Česko, або якщо вичерпана квота дешевих місць чи минули терміни продажу - то Akční základní jednosměrná Прага - Тршинець
Вже уявив вираз обличчя українського провідника у супроводі з "шо це?" і "в нас таке не діє" :) До розмови на цю тему точно треба бути готовим

Прага - Кошице - у C6/C4/T3/T2 - відповідно 35,9/38,9/41,9/47,9 - не вражає, зважаючи що спецпропозиція на нічний поїзд і у чеської та словацької залізниць і особливо у альтернативних операторів є по значно привабливіших цінах, у RegioJet є нещодавно з'явився навіть кушетковий вагон у нічному поїзд (від Leo його чекати не доводиться, бо їх рухомий склад електрички-штадлери). Є правда нюансики - наприклад якщо хочеться їхати ніч неодмінно у T2 - то такий варіант розміщення міжнародної спецпропозиції ні в кого немає, а 47,9 все-ж краще ніж 63,1. Ну і якщо купувати пізнувато, але не надно пізно - то Včasná jízdenka Česko вполювати зазвичай дещо простіше, ніж міжнародні спецпропозиції.
У RegioJet на сьогодні є купа Т3 за 23.6 або все купе (може їхати 1, 2 чи 3 пасажири) за 70.8, це до теми про полювання і "можна взяти перед відходом"
Logged
kop
Active user

Posts: 5650


View Profile
« Reply #8 on: 29.02.16 , 14:02 »
Share Reply with quote

а что, украинские проводники так плохо разбираются в билетах?
у меня даже с посадкой на Претению не было проблем даже по Балкан Пассу, хотя вполне должно было быть.
Logged
Megapups
Active user

Posts: 11365


View Profile
« Reply #9 on: 29.02.16 , 14:02 »
Share Reply with quote

Я ездил в украинском вагоне во внутреннем (межгос) сообщении с билетом, распечатанном на бланке ЖССК и с плацкартой СББ, нормально все было.
Logged
Tags: kyiv lviv chop mukachevo 
Pages: [1] 2
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.142 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 29.02.16 , 05:02