Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.05.17 , 03:05

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Пропозиція: зміна маршруту п. 69/70 через Одесу

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 23
Reply | Print
Author Topic: Пропозиція: зміна маршруту п. 69/70 через Одесу  (Read 23089 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3241


View Profile
« on: 16.03.16 , 00:03 »
Share Reply with quote

До-речі, найбільше людей поскаржилось на відсутність прямого сполучення Маріуполь – Одеса. Не знаю нахрен воно їм впало
Вікторе, щоб зрозуміти це, треба проїхатись 317/318 (чи який він зараз). Минулого року там зі мною в купе їхала жіночка з Одеси до Маріуполя, дуже скаржилась, що немає (на той час) навіть адекватної пересадки по Запоріжжю, розповідала що таких як вона багато. Тому можеш сміливо фантазувати щось для забезпечення цих потреб ;)

Поїхали.

Власне, існують два варіанти маршруту:

1) з Кривим Рогом, але без Херсона;

2) з Херсоном, але без Кривого Рогу.

Зайве нагадувати, що зміна маршруту поїзда повинна відбуватись ЛИШЕ після запуску Нічного Експресу для зв’язку Придніпров’я та Західної України.

Крім того, реалізація першого варіанту позбавляє сенсу курсування цілих поїздів та груп вагонів 119/120, 317/318, які обслуговують зв’язок Нікополе-Марганецьких агломерацій.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 301


View Profile
« Reply #1 on: 16.03.16 , 03:03 »
Share Reply with quote

Пропоную варіант "дешево і сердито" - ВБС Одеса - Маріуполь.
З Одеси до Федорівки з 318(14:42 - 03:36), там о 5 ранку підчіпляємось до Азова, який має 20-хвилинну технічну стоянку по Федорівці(зміна напрямку і роду тяги, точний час прибуття не знаю, десь між 4 і 5 ранку), і вуаля, об 11 ранку ми в Маріуполі. Назад трохи не так кошерно: з Маріуполь-Львів нового графіку о 13:00 з Маріуполя, о 18:44 в Федорівці, чекаємо аж 3 години, о 22:02 чіпляємось до 317, і о 10:46 ми в Одесі. (як варіант, змістити розклад на 318 на 2 години вперед, щоб назад причіпні йшли із київським, із додаткових плюсів - більш адекватний час прибуття в Херсон і Миколаїв, пізніша відправка з Кривого Рогу).
Виходить майже доба в дорозі: більша частина шляху під тепловозною тягою(з неї більше всього під 2ТЕ10, і менше під 2ТЕ116 або ТЕП70), а також через "трамвайний" режим 317/318.
Якщо розглядати варіанти окремого потягу, то а) через Каховку - пряме відбирання хліба у 317-318, який і так через день ходить, б) через Нікополь - опосередковане відбирання хлібу в 317, а також ще більша тривалість, особливо якщо на Маріуполь доведеться їхати знову через Федорівку, а не через Пологи.
До речі, хтось знає, чому УЗ вперто відмовляється пускати потяги через Пологи? Варіанти: а) через економію палива - несуттєво, різниця у відстані від Комиш-Зорі до Запоріжжя і Федорівки невелика, а ще ж доведеться багато електрики спалити між Федорівкою і ЗП. б) через велику навантаженість ділянки Пологи-Запоріжжя вантажними, на Маріуполь і Бердянськ - може бути, але чи така вже велика там завантаженість, щоб не дати 2 нитки для пасів?..
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 301


View Profile
« Reply #2 on: 16.03.16 , 03:03 »
Share Reply with quote

Повноцінний потяг можна запустити по маршруту старого доброго Ясинувата-Одеса: через Херсон, Апостолове, Запоріжжя ІІ, Пологи, через день впереміж із 317.
Головне - забезпечити прибуття у ключові пункти(Миколаїв, Херсон, Нікополь, Запоріжжя) у більш-менш нормальний час, особливо Запоріжжя.
Виходячи із існуючих швидкостей, приблизний графік може бути таким: Одеса 18:00, Миколаїв 23, Херсон 00, Нікополь о 5 ранку,  Запоріжжя ІІ 7, Комиш-Зоря 10, Маріуполь 13:30.
 Назад: Маруполь 16:30, Запоріжжя 23:00, Нікополь 1, Херсон 6, Миколаїв 7, Одеса 12.
Окрім початкової задачі - встановити сполучення Одеса - Маріуполь, такий графік буде зручним також для: вечірнього доїзду з Одеси на Херсон, Миколаїв і Запоріжжя(на відміну від 317, який виходить в обід), значно швидший час добирання до Нікополя/Марганця/Чортомлика, а також, що важливо, цей потяг підійде в якості денного регіонального потягу по Запорізькій області, ним буде зручно їхати з Запоріжжя на Пологи, Комиш-Зорю, Розівку, в обидва боки. Також із дрібних зручностей: з Херсона на Миколаїв на роботу/навчання(зааз є або 318 із прибуттям занадто рано, або приміський із прибуттям о 8:30, що може бути вже пізно, 7 ранку підійде оптимально), те саме Нікополь-Запоріжжя(ранкова електричка з Нікополя тільки о 8:26 по Алімова, що пізнувато).
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 1741


View Profile
« Reply #3 on: 16.03.16 , 05:03 »
Share Reply with quote

Если допускается простое голосование без детальных предложений со своей стороны, то запишите +1 за вариант через Херсон.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3108


View Profile
« Reply #4 on: 16.03.16 , 05:03 »
Share Reply with quote

Може дійсно перевірити пасажиропотік ВБСами, які пропонує Mikolalex, а тоді вже в залежності від результатів експериментувати з 69/70
Logged
Doobey
Active user

Posts: 760


View Profile
« Reply #5 on: 16.03.16 , 08:03 »
Share Reply with quote

Зайве нагадувати, що зміна маршруту поїзда повинна відбуватись ЛИШЕ після запуску Нічного Експресу для зв’язку Придніпров’я та Західної України.
А запуску поїзда №232 на постійній основі недостатньо буде для того, щоб 69-ий завертати на Південь?
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 722


View Profile
« Reply #6 on: 16.03.16 , 08:03 »
Share Reply with quote

До речі, хтось знає, чому УЗ вперто відмовляється пускати потяги через Пологи? Варіанти: а) через економію палива - несуттєво, різниця у відстані від Комиш-Зорі до Запоріжжя і Федорівки невелика, а ще ж доведеться багато електрики спалити між Федорівкою і ЗП. б) через велику навантаженість ділянки Пологи-Запоріжжя вантажними, на Маріуполь і Бердянськ - може бути, але чи така вже велика там завантаженість, щоб не дати 2 нитки для пасів?..
Я думаю именно из-за загруженности грузовым движением (грузаки каждый час-полтора, почти по каждой станции скрещение, линия то однопутная), поэтому решили разделить потоки - грузовой через Передаточную - Пологи, пасс через Фёдоровку.
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3108


View Profile
« Reply #7 on: 16.03.16 , 11:03 »
Share Reply with quote

До речі, хтось знає, чому УЗ вперто відмовляється пускати потяги через Пологи? Варіанти: а) через економію палива - несуттєво, різниця у відстані від Комиш-Зорі до Запоріжжя і Федорівки невелика, а ще ж доведеться багато електрики спалити між Федорівкою і ЗП. б) через велику навантаженість ділянки Пологи-Запоріжжя вантажними, на Маріуполь і Бердянськ - може бути, але чи така вже велика там завантаженість, щоб не дати 2 нитки для пасів?..
Я думаю именно из-за загруженности грузовым движением (грузаки каждый час-полтора, почти по каждой станции скрещение, линия то однопутная), поэтому решили разделить потоки - грузовой через Передаточную - Пологи, пасс через Фёдоровку.
Интересно, как часто грузовые ходят по ветке Чаплино-Пологи.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5116


View Profile
« Reply #8 on: 16.03.16 , 12:03 »
Share Reply with quote

Действительно, ВБСы Мариуполь - Одесса к 317/318 были бы оптимальным решением. Но есть некие "но".

1. К "Таврии" уже некуда цеплять - он уже сейчас четырехгруппный, и по Одессе на прибытие у него не более 17 вагонов. А там еще и вагонзак и пересылка вагонов в Каховку на ремонт. Поэтому ВБСы Мариуполь - Одесса могут быть только за счет исключения вагонов, например за счет криворожской группы.
2. График все равно придется корректировать - придется в обе стороны увеличивать стоянку по Федоровке из-за сложных маневров.
 а) смена локомотива без смены направления;
 б) отцепка группы вагонов Запорожье - Федоровка;
 в) прицепка группы вагонов Мариуполь - Одесса.
В обратную сторону - наоборот.

Ну и если будут вагоны Мариуполь - Харьков, то будет превышение составности по "Азову" (по 69/70 это некритично). Разве что делать через день ВБСы Мариуполь - Харьков и через день ВБСы Мариуполь - Одесса.

Ну а отдельный поезд явно будет невостребованным. Мариуполь тот же 69/70 грузит очень хило, благо Запор и Днепр помогают.   
Logged
Alex_I
Active user

Posts: 722


View Profile
« Reply #9 on: 16.03.16 , 12:03 »
Share Reply with quote

Интересно, как часто грузовые ходят по ветке Чаплино-Пологи.
Точной информации о кол-ве грузовых в сутки у меня нет, но движение активное. Все рабочие НДУшные 116е вместе с бригадами в долгосрочных командировках в Пологах водят грузаки.
Logged
Tags: lviv odessa mariupol 
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 23
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.091 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 16.03.16 , 03:03