Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.04.18 , 10:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Берлін-Тренто

Pages: 1 [2] 3
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Берлін-Тренто  (Read 4009 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21515


View Profile
« Reply #10 on: 16.11.17 , 16:11 »
Share Reply with quote

Нема потреби телефонувати чехам. Тим більше НЯР воно дозволяє маршрут Усті-над-Лабем - Розенгайм кривим маршрутом через Берлін лише у тих випадках, коли неможливо проїхати коротшою дорогою так щоб час приїзду був не пізніше.

Але я знайшов спосіб його обдурити. Якщо збільшити прийнятний максимальний час очікування наступного поїзда (я навмання поставив 12 год, хоча НЯР достатнь було б 5 годин задати) - і зробити запит Дечин - Розенхайм - воно прпонує чудернацький варіант з петлею по Дечину з виїздом о 1 ночі по 498 корун

23.12.2017 So01:04 Děčín hl.n. - 23.12.2017 So01:07 Děčín východ Sp 1995
23.12.2017 So06:39 Děčín východ - 23.12.2017 So06:43 Děčín hl.n. R 1174
23.12.2017 So07:50 Děčín hl.n. - 23.12.2017 So10:34 Berlin Südkreuz EC 178 Alois Negrelli.
23.12.2017 So10:37 Berlin Südkreuz - 23.12.2017 So13:54 Nürnberg Hbf ICE 1509
23.12.2017 So14:07 Nürnberg Hbf - 23.12.2017 So15:09 München Hbf ICE 623
23.12.2017 So15:20 München Hbf - 23.12.2017 So15:58 Rosenheim IC 1281 Großglockner
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21515


View Profile
« Reply #11 on: 16.11.17 , 17:11 »
Share Reply with quote

А ще для різноманітності можна подивитись на проблему з іншого боку. Раптом вам хотілось-би оптимізувати вартість проїзду Берлін - Тренто з проїздом ділянки Куфштайн - Тренто пізніше, ніж поїхав останній EC (ну наприклад якби була необхідність пізніше стартувати з Берліна).

Питання полягає у тому, як оптимізувати вартість проїзду Куфштайн - Бреннеро за умови, що ця ділянка (або принаймні Іннсбрук - Бреннер/Бреннеро) їдеться регіональними поїздами.

Це звісно буде дещо дорожче, але питання наскільки.

Я бачу такі варіанти:
1). На ділянку Бреннер/Бреннеро - Тренто - купувати Mobilcard Alto Adige 1 giorno. Коштує 15 євро. Продається в автоматі Mobilità Alto Adige/Südtirol Mobil на 7й платформі станції Бреннер/Бреннеро. Потрібний автомат виглядає ось так


В автомат Треніталії можете навіть не пробувати тицяти, він хоч і є, але безпорадний, на половину поїздів квиток продати не уміє (бо на міжнародник - продає лише глобалпрайси на EC, на регіонали на Австрію в ньому нічого не продається, до станцій в межах Альто-Адідже і навіть трішки далі (аж до Тренто включно) - теж діють квитки Mobilità Alto Adige/Südtirol Mobil, тому залізничний тариф не застосовується і автомат Треніталії теж нічого продати не уміє).
Як правило регіональний поїзд з Іннсбрука приходить саме на цю платформу і з іншого боку тієї-ж платформи стоятиме поїзд у напрямку Боцена-Тренто-Верони, тому зазвичай далеко бігати не треба.
Автомат приймає лише монети, тому слід завчасно наміняти 15 євро монетами. Перед використанням - квиток слід закомпостувати у компостері саме SudtirolMobilita. У треніталієвський компостер - цей квиток не намагайтесь засунути.
Каси на цій станції немає. Вокзал гігантський, але після того як на цій станції припинили проводити ПТК - там все зачинено.

2). На ділянку Куфштайн - Бреннер/Бреннеро - купити на квиток транспортної спілки vvt. Власне сайт oebb автоматично пропонує vvtшний тариф замість залізничного, якщо маршрут в межах vttшних володінь. Повна вартість по vttшному тарифу - 17,6 євро. Це істотно нижче, ніж було б по залізничному тарифу на таку відстань. Квиток vvt - чинний не лише у регіональних поїздах, але й у ПДС, тобто навіть якщо ділянка Куфштайн - Інсбрук їдеться ні IC - все-одно ця ціна чинна. Хоча можне порівняти, якщо раптом на ділянку Розенгайм - Бреннеро dbшний шпар по 19-24 євро (з проїздом до Інсбрука на ПДС і далі регіональним) - можна його взяти, це дешевше ніж 10,5 (Розенгайм-Куфштайн повний тариф для IC/EC)+17,6 (Куфштайн - Бреннер/Бреннеро - тариф vtt) = 28,1 євро. Шпар на ділянку Розенгайм - Бреннер/Бреннеро по 29,9 уже не варто брати.
« Last Edit: 16.11.17 , 18:11 by Maxy » Logged
volotar
Active user

Posts: 425


View Profile
« Reply #12 on: 16.11.17 , 18:11 »
Share Reply with quote

Нема потреби телефонувати чехам. Тим більше НЯР воно дозволяє маршрут Усті-над-Лабем - Розенгайм кривим маршрутом через Берлін лише у тих випадках, коли неможливо проїхати коротшою дорогою так щоб час приїзду був не пізніше.

Але я знайшов спосіб його обдурити. Якщо збільшити прийнятний максимальний час очікування наступного поїзда (я навмання поставив 12 год, хоча НЯР достатнь було б 5 годин задати) - і зробити запит Дечин - Розенхайм - воно прпонує чудернацький варіант з петлею по Дечину з виїздом о 1 ночі по 498 корун

Куплено! Дякую дуже, Maxy! Замало я вчора той чеський сайт мучив.
До речі, мені видало ціну, лише тоді коли я зняв "Other" в списку дозволених видів транспорту. Не мав ще часу подивитись детально, в чому там причина.

Назад їхатиму 26.12. Планую знову ж таки купити в італійців квиток до Kufstein, а далі mytrain.de показує що є акційні місця з Kufstein до Berlin на 17:26 (з трохи пізнім приїздом до Берліну о 23:30, але то не така вже й проблема). Коштуватиме 33 або 30 євро, в залежності чи братиму один, чи два квитки (другий можна використати якось потім). В другому випадку загальна сума 49 € буде лише на 3 євро більше ніж сума квитків "туди". Думаю, що навряд-чи тут можливо щось зменшити. Але якщо маєте ідеї - я весь увага :)
« Last Edit: 16.11.17 , 19:11 by volotar » Logged
volotar
Active user

Posts: 425


View Profile
« Reply #13 on: 16.11.17 , 18:11 »
Share Reply with quote

2). На ділянку Куфштайн - Бреннер/Бреннеро - купити на квиток транспортної спілки vvt. Власне сайт oebb автоматично пропонує vvtшний тариф замість залізничного, якщо маршрут в межах vttшних володінь. Повна вартість по vttшному тарифу - 17,6 євро. Це істотно нижче, ніж було б по залізничному тарифу на таку відстань. Квиток vvt - чинний не лише у регіональних поїздах, але й у ПДС, тобто навіть якщо ділянка Куфштайн - Інсбрук їдеться ні IC - все-одно ця ціна чинна. Хоча можне порівняти, якщо раптом на ділянку Розенгайм - Бреннеро dbшний шпар по 19-24 євро (з проїздом до Інсбрука на ПДС і далі регіональним) - можна його взяти, це дешевше ніж 10,5 (Розенгайм-Куфштайн повний тариф для IC/EC)+17,6 (Куфштайн - Бреннер/Бреннеро - тариф vtt) = 28,1 євро. Шпар на ділянку Розенгайм - Бреннер/Бреннеро по 29,9 уже не варто брати.

Так, я розглядав VVT тариф, коли планував поїздку туди, до того як перевірив ціну на сайті Trenitalia. До речі, з бан-карткою комбінація DB та VVT квитків коштуватиме 25.45 €, а Flexpreis на Розенгайм - Бреннер/Бреннер складатиме 25.50 € (з 10 грудня ця ціна звісно підніметься через зменшення знижки RailPlus).
« Last Edit: 16.11.17 , 19:11 by volotar » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21515


View Profile
« Reply #14 on: 16.11.17 , 20:11 »
Share Reply with quote

Думаю, що навряд-чи тут можливо щось зменшити. Але якщо маєте ідеї - я весь увага :)
дешевшого способу проїхати точно не запропоную.
якщо раптом хочете може дорожче, але з меншою витратою денного часу (але загальний час у дорозі буде більшим) - можна через Чехію поїхати, з проїздом ділянки Іннсбрук - Чеські Будейовиці лежачи.
Вартість буде 15+7,4+39+14 = 75,4 євро. Просто у вагона Прага - Цюрих - час прохода Інсбрука аж надто нелюдський, тому в цю сторону я його навіть не розглядаю, а в напрямку з Цюриха на Прагу теж звісно пізнувато, але не настільки нелюдський і не так довго чекати пересадки з останньої електрички Бреннер/Бреннеро - Інсбрук.
« Last Edit: 16.11.17 , 20:11 by Maxy » Logged
Ulf
Active user

Posts: 2680


View Profile
« Reply #15 on: 19.11.17 , 17:11 »
Share Reply with quote

Потрібно дістатись з Берліну до Тренто 23.12. Субота перед Різдвом - просто "фантастичний" день для незапланованої поїздки Європою. Найкраще, що видає сайт DB - це Berlin-Halle-Kufstein за 71,90 € (з BahnCard).

BC25? BC 50?

Grüße, ULF
Logged
Ulf
Active user

Posts: 2680


View Profile
« Reply #16 on: 19.11.17 , 17:11 »
Share Reply with quote

Реанімую тему, бо subj знову актуальний. Тільки тепер, звісно-що, без CNL.

Потрібно дістатись з Берліну до Тренто 23.12. Субота перед Різдвом - просто "фантастичний" день для незапланованої поїздки Європою. Найкраще, що видає сайт DB - це Berlin-Halle-Kufstein за 71,90 € (з BahnCard).

Если побыть 10 минут минимум в Куфштайне, то 119,90 до Трэнто в первом классе.
Поездов CNL уже 11 месяцев как нет.

С уважением, Ульф
Logged
volotar
Active user

Posts: 425


View Profile
« Reply #17 on: 19.11.17 , 22:11 »
Share Reply with quote

Потрібно дістатись з Берліну до Тренто 23.12. Субота перед Різдвом - просто "фантастичний" день для незапланованої поїздки Європою. Найкраще, що видає сайт DB - це Berlin-Halle-Kufstein за 71,90 € (з BahnCard).
BC25? BC 50?
BC25

Реанімую тему, бо subj знову актуальний. Тільки тепер, звісно-що, без CNL.
Поездов CNL уже 11 месяцев как нет.

Конечно. Поэтому я и написал "звісно" :)

Quote from: Ulf
Если побыть 10 минут минимум в Куфштайне, то 119,90 до Трэнто в первом классе.
В принципе, я уже все билеты купил, но интересно как Вы увидели эту цену? У меня везде - "keine Sparangebote verfügbar".
Logged
volotar
Active user

Posts: 425


View Profile
« Reply #18 on: 23.12.17 , 18:12 »
Share Reply with quote

З Kufstein до Trento Trenitalia все ще пропонує акційні квитки за 19 євро, що не може не тішити.

Інформація на майбутнє, якщо раптом хтось читатиме цю тему і теж захоче купити квиток з Австрії в італійців, - в сполученні з Австрією Trenitalia не продає е-квитків. Після купівлі квиток треба роздруковувати в автоматі Trenitalia чи в касі. Про це перед купівлею сайт чесно попереджує, але я чомусь легковажно подумав, що то не проблема, і квиток мені роздрукують друзі та перешлють поштою. Невірне рішення! Квиток мені друзі звісно роздрукували і вислали рекомендованим листом (що вже, само по собі, практично зрівнювало ціну з ціною комбінації VVT+DB, і робилу цю ідею безглуздою), але DeutschePost лист епічно загубив. Тепер за втрату листа відправникові мають повернути грошову компенсацію, а я їхатиму по Flexpreis, бо, поки я шукав свій лист і писав скарги на пошту, всі шпари розкупили. Добре хоч, що купив Flexpreis перед 10 грудня, ще коли RailPlus знижка була 25%. В результаті Rosenheim-Trento вийшов на 17 євро дорожчим за початковий варіант + 19 євро втратились разом із загубленим квитком. Якщо італійська пошта поверне за втрату листа стільки, скільки написали німці (37.80 €), то можливо навіть буду в невеликому плюсі.

З самою поїздкою теж трапилась невелика пригода, бо щось там сталось з колією і тепер між Innsbruck та Brennero ходять автобуси (з обох боків на них чекають EC):
Quote
Innsbruck Hbf -  Brennero/Brenner:  Störung.  Eine Störung am Gleis verzögert den Zugverkehr zwischen Innsbruck Hbf und Brennero/Brenner. Die Strecke ist leider gesperrt. Wir haben einen Ersatzverkehr zwischen Innsbruck Hbf (Verladestelle) und Brennero/Brenner für Sie eingerichtet. Voraussichtliche Dauer der Störung bis 25.12.2017
« Last Edit: 24.12.17 , 00:12 by volotar » Logged
DJVLAD2003
Active user

Posts: 484


View Profile
« Reply #19 on: 24.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote

23-го числа был сход грузового возле Jodok am Brenner . 7 дней будут устранять вроде.
Logged
Tags: berlin cnl trento 
Pages: 1 [2] 3
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.141 seconds with 20 queries.