Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.01.18 , 17:01

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Полтава-Днепропетровск

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11
Reply | Print
Author Topic: Полтава-Днепропетровск  (Read 11693 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6210


View Profile
« Reply #20 on: 22.03.16 , 21:03 »
Share Reply with quote

Розумієте, на середніх денних дистанціях(до 5-6 годин їзди) варіант "пустити один довгий потяг на добу" не прокатить, пасажиропотік  між різними годинами доби. Відповідно, потрібно пускати потяги частіше, і скорочувати їх склад щоб вони не возили повітря. Тому бахмацький обрубок ідеально підійде для спільного обороту з денним регіональним потягом.(даруйте за розжовування у стилі КО).
Так в Кременчуге с сидячими вагонам для данного региона туго. Им судя по всему Киев не всегда есть чем закрыть
Logged
вася
Guest
« Reply #21 on: 22.03.16 , 23:03 »
Share Reply with quote

669/670 однозначно надо продлевать,и от Бахмача тоже.До Щорса он стыкуется с пригородным. Можно до Чернигова или даже до Киева.7.30-8.00-идеальное отправление.Также можно таскать с ним вбс Днепр-Питер,стыкуется с 143.или даже вбс(Гадяч?)-Ромны-Киев
Logged
вася
Guest
« Reply #22 on: 22.03.16 , 23:03 »
Share Reply with quote

Обратный график 669 тоже не годится.Бахмач перестал быть хабом,в 11.00 возить некого.Вариант 22.30 нормальный,или же можно вернуть старый график:(Киев 12.30)-Бахмач 15.30-(Гадяч 19хх)-Кременчуг 23.30-0.00-Днепр 5.00
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 404


View Profile
« Reply #23 on: 23.03.16 , 00:03 »
Share Reply with quote

Так в Кременчуге с сидячими вагонам для данного региона туго. Им судя по всему Киев не всегда есть чем закрыть

Там зараз склад - 2 загальних, 1 плацкарт і 1 купе. Для денного регіонального підійде)
Продовжувати з Бахмача на Київ - а чи є сенс? Там є терпима пересадка на Зернове-Фастів.
Quote
можно вернуть старый график:(Киев 12.30)-Бахмач 15.30-(Гадяч 19хх)-Кременчуг 23.30-0.00-Днепр 5.00
Теж хороший варіант, менший "простій" провідників, і заповнення "вікна" у приміських з Бахмача на Ромни(там є рейс об 11, а далі аж о 19 годині).
Можна продовжити до Щорса(Бахмач 08:00 - Щорс 10:00, Щорс 13:00 - Бахмач 15:00), тоді буде пересадка із Гомель-Щорс у бік Дніпра. Ранковий дизель Бахмач - Щорс відправляти не о 8 ранку, а о 10:30(все одно по Щорсу стоїть 6 годин), таким чином виникає підв"язка з ранковим Фастів-Шостка, і нарешті з"являється можливість потрапити вранці з Києва до Мени, Щорса і т.п.
Ще трохи уповільнити, щоб прибував до Дніпра о 6 ранку, тоді в П"ятихатках о 4 ранку і є пересадка на Кривий Ріг о 4:35.
Logged
вася
Guest
« Reply #24 on: 23.03.16 , 02:03 »
Share Reply with quote

Мена и Щорс?А там есть кого возить?мне кажется,Чернигов(11.00-12.30)все-таки лучше,плюс вбс до Питера стыкуется в обе стороны со 144.А про возможность пересадки на Киев не подумал,так как сочинил вариант на ходу.
Logged
вася
Guest
« Reply #25 on: 23.03.16 , 02:03 »
Share Reply with quote

И еще думаю,что с ветки(Гадяч)-Лохвица-Ромны  ездили бы на Киев БЕЗ пересадки за ~5 часов и за ~50...100 грн(с пересадкой около 40 грн)
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 404


View Profile
« Reply #26 on: 23.03.16 , 04:03 »
Share Reply with quote

Мена и Щорс?А там есть кого возить?мне кажется,Чернигов(11.00-12.30)все-таки лучше,плюс вбс до Питера стыкуется в обе стороны со 144.А про возможность пересадки на Киев не подумал,так как сочинил вариант на ходу.

Та не дуже стикується, з Ніжина на Пітер він йде о 16 годині... Назад ще більш-менш. Варіант просто до Чернігова продовжити, більш пізня "повторялка" 6хх-го Конотоп-Чернігів, який, судячи з того що він зберігся і курсує щоденно, має нормальний пасажиропотік. Бахмач 8.00 - Чернігів 11.00-12.00 - Бахмач 15.00. Треба пам"ятати, що Талалаївка, Дмитрівка - це теж Чернігівщина, і певний пас.потік до облцентру там є, хоч і невеликий.
Стосовно Києва - цей варіант теж не позбавлений змісту, але... уявіть що це буде... Дніпропетровськ - Київ через Кременчук і Бахмач... Занадто дико, щоб це серйозно сприйняли, хоча пасажиропотік буде.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6210


View Profile
« Reply #27 on: 23.03.16 , 11:03 »
Share Reply with quote

Так в Кременчуге с сидячими вагонам для данного региона туго. Им судя по всему Киев не всегда есть чем закрыть

Там зараз склад - 2 загальних, 1 плацкарт і 1 купе. Для денного регіонального підійде)
Для кого підійде? Що тае підійде для пасажирів я навіть не сумніваюся, а ле чи погодиться на таке залізниця велике питання.

Аргумент щодо того, що зараз №783/784 Дніпропетровськ - Полтава та №795/796 Дніпропетрвоськ - Харків ходить також складом з 4 вагонів вкрай недоречний, тому що там тариф у сидячий вагон вищий, ніж буде у купейнй вагон 669/670 на аналогічну відстань при тому, що сидячий вагон має вдвічі більше місць. За плацкарт та загальний навіть казати не буду.   
Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11284


View Profile
« Reply #28 on: 23.03.16 , 13:03 »
Share Reply with quote

669/670 может и стоит продлить, так до Конотопа, может сделать его Сумы-Днепропетровск?
Logged
SILVER-ТЧ-8
User

Posts: 8


View Profile
« Reply #29 on: 23.03.16 , 13:03 »
Share Reply with quote

Вот Сумы-Днепр к стати стоит запустить.Если смотреть как забивается автобус-это капец.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.151 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 23.03.16 , 13:03