Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
26.04.17 , 03:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Войцех Балчун гендиректор УЗ

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8]
Reply | Print
Author Topic: Войцех Балчун гендиректор УЗ  (Read 9744 times)
sergius
Active user

Posts: 651


View Profile
« Reply #70 on: 12.04.17 , 22:04 »
Share Reply with quote

Нету. То он сказал от балды. М.б. хотел сказать "мы его должны продолжить до Берлина", но затупил.
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 520


View Profile
« Reply #71 on: 21.04.17 , 10:04 »
Share Reply with quote

Балчун на своїй сторінці в ФБ відповів:
Quote
Сьогодні - у Мінську. Беремо участь у засіданні Конференції генеральних директорів залізниць Організації співдружності залізниць. 28 делегацій. Гарна нагода для артикуляції своєї позиції і прямих двосторонніх зустрічей. Такі провели з колегами з Литви, Польщі, Білорусі. Маємо надолужувати згаяне. Не час шукати крайніх. Дуже важлива ремарка: серед іншого тут домовляються про умови перевезень у сполученні Європа – Азія. Надто принципова обставина у контексті роботи, розпочатої нами минулого тижня у Києві у рамках Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту. Але – як же без «привіту» з України! Поважний Інфраструктурний форум у Києві ( делегували для участі члена правління Іренеуша Василевського). Авторитетні запрошені, журналісти і - міністр інфраструктури, традиційно на своєму «конику»: «все зло від Балчуна», «Балчуна – у відставку», «голосуватиму за відставку», «маю трьох кандидатів», «поряд зі мною – вдалий приклад, а «зрада» – (сьогодні у Мінську). Ви знаєте мою позицію. Я затявся втягуватись у беззмістовну полеміку з паном міністром. Але сьогодні, коли високим посадовцем вчергове перейдено межі пристойності, я не мовчатиму. Наведу один приклад, який яскраво ілюструє всю глибину профанації і популізму цього керівника. Українське суспільство має право відділити зерно від полови. У цьому кейсі, як у краплі води відбивається схильність до маніпуляцій фактами і цифрами, бажання видавати бажане за дійсне, здатність вдаватись до напівправди, а, часом, до відвертої омани. Це стосується усіх напрямків галузі: авіації, морського транспорту, автодору і ,звичайно, залізниці. Кожне таке твердження і заява мають піддаватись ретельній перевірці, фактчекінгу, суспільному контролю. Ось ілюстрація. 19 квітня міністр заявляє, що вже влітку буде запущений тестовий потяг сполученням Україна-Іран для транспортування сільськогосподарської продукції. Маршрут проляже територією Грузії та Азербайджану. ОК, для фахівців УЗ - це новина. Не будемо коментувати , уникаючи звинувачень в упередженості. Послухаємо об’єктивного експерта Олександра Каву: «Цей потяг може дійти тільки до азербайджансько-іранського кордону у місті Астара. Залізничні перевезення можливі з Батумі тільки в Астару. До найближчої іранської залізничної станції Рашт – 160 кілометрів. І цей шлях ще треба збудувати. На це може піти 3-4 роки. Якщо туди прибуде українська сільськогосподарська продукція, її доведеться вантажити на автомобілі і так ввезти територією Ірану». Закриваємо лапки. Гучна заява і – мало змісту. А ще менше – відповідальності. «Лоукости зайдуть в Бориспіль!». Директор аеропорту делікатно киває на Гостомель, - у них інша стратегія розвитку. Та хто його слухатиме – тестовий політ, тестовий потяг, гарна картинка, оплески герою. У такому режимі я працюю всю свою каденцію. Я не пустомеля, я не роблю гучних заяв. Прийде час – я прозвітую про свою роботу. Своє слово скажуть міжнародні аудитори. Кожен одержить своє. Але - і це мине:)
P.S. Результати першого кварталу, бачу, злостивців "потішать":)
https://www.facebook.com/golovauz/posts/1916889071891396
Logged
Almaz
Active user

Posts: 171


View Profile
« Reply #72 on: 24.04.17 , 08:04 »
Share Reply with quote

Кава  пройдисвіт,неуч,карту хай подивиться,які 160 км? Через Джульфа давно є сполучення з Іраном до Тебризу й далі на Тегеран...
Logged
yambor
Active user

Posts: 1694


View Profile
« Reply #73 on: 24.04.17 , 10:04 »
Share Reply with quote

Теоретично так, але як в Нахічевань попасти по рейкам?? Там залізниця вже майже 30 років як розібрана.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.071 seconds with 21 queries.