Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.06.17 , 11:06

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Войцех Балчун гендиректор УЗ

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10
Reply | Print
Author Topic: Войцех Балчун гендиректор УЗ  (Read 13255 times)
sergius
Active user

Posts: 713


View Profile
« Reply #70 on: 12.04.17 , 22:04 »
Share Reply with quote

Нету. То он сказал от балды. М.б. хотел сказать "мы его должны продолжить до Берлина", но затупил.
Logged
wappoltava
Active user

Posts: 533


View Profile
« Reply #71 on: 21.04.17 , 10:04 »
Share Reply with quote

Балчун на своїй сторінці в ФБ відповів:
Quote
Сьогодні - у Мінську. Беремо участь у засіданні Конференції генеральних директорів залізниць Організації співдружності залізниць. 28 делегацій. Гарна нагода для артикуляції своєї позиції і прямих двосторонніх зустрічей. Такі провели з колегами з Литви, Польщі, Білорусі. Маємо надолужувати згаяне. Не час шукати крайніх. Дуже важлива ремарка: серед іншого тут домовляються про умови перевезень у сполученні Європа – Азія. Надто принципова обставина у контексті роботи, розпочатої нами минулого тижня у Києві у рамках Транскаспійського міжнародного транспортного маршруту. Але – як же без «привіту» з України! Поважний Інфраструктурний форум у Києві ( делегували для участі члена правління Іренеуша Василевського). Авторитетні запрошені, журналісти і - міністр інфраструктури, традиційно на своєму «конику»: «все зло від Балчуна», «Балчуна – у відставку», «голосуватиму за відставку», «маю трьох кандидатів», «поряд зі мною – вдалий приклад, а «зрада» – (сьогодні у Мінську). Ви знаєте мою позицію. Я затявся втягуватись у беззмістовну полеміку з паном міністром. Але сьогодні, коли високим посадовцем вчергове перейдено межі пристойності, я не мовчатиму. Наведу один приклад, який яскраво ілюструє всю глибину профанації і популізму цього керівника. Українське суспільство має право відділити зерно від полови. У цьому кейсі, як у краплі води відбивається схильність до маніпуляцій фактами і цифрами, бажання видавати бажане за дійсне, здатність вдаватись до напівправди, а, часом, до відвертої омани. Це стосується усіх напрямків галузі: авіації, морського транспорту, автодору і ,звичайно, залізниці. Кожне таке твердження і заява мають піддаватись ретельній перевірці, фактчекінгу, суспільному контролю. Ось ілюстрація. 19 квітня міністр заявляє, що вже влітку буде запущений тестовий потяг сполученням Україна-Іран для транспортування сільськогосподарської продукції. Маршрут проляже територією Грузії та Азербайджану. ОК, для фахівців УЗ - це новина. Не будемо коментувати , уникаючи звинувачень в упередженості. Послухаємо об’єктивного експерта Олександра Каву: «Цей потяг може дійти тільки до азербайджансько-іранського кордону у місті Астара. Залізничні перевезення можливі з Батумі тільки в Астару. До найближчої іранської залізничної станції Рашт – 160 кілометрів. І цей шлях ще треба збудувати. На це може піти 3-4 роки. Якщо туди прибуде українська сільськогосподарська продукція, її доведеться вантажити на автомобілі і так ввезти територією Ірану». Закриваємо лапки. Гучна заява і – мало змісту. А ще менше – відповідальності. «Лоукости зайдуть в Бориспіль!». Директор аеропорту делікатно киває на Гостомель, - у них інша стратегія розвитку. Та хто його слухатиме – тестовий політ, тестовий потяг, гарна картинка, оплески герою. У такому режимі я працюю всю свою каденцію. Я не пустомеля, я не роблю гучних заяв. Прийде час – я прозвітую про свою роботу. Своє слово скажуть міжнародні аудитори. Кожен одержить своє. Але - і це мине:)
P.S. Результати першого кварталу, бачу, злостивців "потішать":)
https://www.facebook.com/golovauz/posts/1916889071891396
Logged
Almaz
Active user

Posts: 173


View Profile
« Reply #72 on: 24.04.17 , 08:04 »
Share Reply with quote

Кава  пройдисвіт,неуч,карту хай подивиться,які 160 км? Через Джульфа давно є сполучення з Іраном до Тебризу й далі на Тегеран...
Logged
yambor
Active user

Posts: 1694


View Profile
« Reply #73 on: 24.04.17 , 10:04 »
Share Reply with quote

Теоретично так, але як в Нахічевань попасти по рейкам?? Там залізниця вже майже 30 років як розібрана.
Logged
VB
Active user

Posts: 2463


View Profile
« Reply #74 on: 12.06.17 , 10:06 »
Share Reply with quote

Балчун у ФБ

Укрзалізниця вітає безвіз! Компанія готова до можливостей, що відкриваються перед українцями. Почали цю роботу задовго до сьогоднішнього історичного дня. Кілька цифр.
За 4 місяці 2017 року УЗ перевезла 48,4 тис пасажирів у сполученні з країнами Євросоюзу. Це понад у 2 рази більше, ніж за весь 2015 рік (23,8 тис). Або в 6 разів більше, ніж за аналогічний період минулого року (4 місяці 2016-го - 8,6 тис).
За 2016-й рік у сполученні Україна-Захід ми перевезли майже стільки пасажирів, скільки глядачів вміщує знаменитий стадіон Уемблі (79 тис. пасажирів). Якби всі вони скористалися літаком, то в атмосферу було б викинуто додатково понад 20 тис. тон СО2. Стільки за рік викидають в атмосферу всі автомобілі міста з населенням у 60 тисяч.
Сьогодні Укрзалізниця поєднує Київ з п'ятьма столицями наших західних сусідів: Прагою, Братиславою, Будапештом, Варшавою, Бухарестом. Стартує потяг Ковель-Холм, а з 15 червня ми запускаємо сполучення Львів-Варна, який пройде також через Івано-Франківськ та Чернівці. Це має зробити зручнішими поїздки наших громадян на пляжі сонячної Болгарії.
Незабаром повинна почати курсувати друга пара поїздів Hyundai Rotem у сполученні Київ-Перемишль, чий маршрут пройде через Вінницю, Хмельницький та Тернопіль.
Зараз працюємо над тим, щоб вже з грудня цього року запрацювало безпересадкове сполучення Київ-Відень.
Мої щирі вітання всім українцям і пасажирам Укрзалізниці!
Logged
VB
Active user

Posts: 2463


View Profile
« Reply #75 on: 12.06.17 , 17:06 »
Share Reply with quote

З 15 червня до Болгарії курсуватиме не потяг, а окремий причепний вагон, який додаватимуть до складу потяга № 451 Мінськ-Варна.
Про це повідомили у прес-службі "Укрзалізниці".
У відомстві уточнили, що пост голови "Укрзалізниці" у ФБ стосувався не запуску потяга, а причепних вагонів, які долучатимуть до потяга №451 Мінськ – Варна.
"Вартість квитка на проїзд у причіпному купейному вагоні Львів – Варна складає близько 2430 грн. Звертаємо Вашу увагу, що ціна квитків на міжнародні напрямки може змінюватися залежно від курсу валюти в день придбання проїзних документів", - зазначили у прес-службі.
У відомстві уточнили, що кількість вагонів залежатиме від попиту.
Згідно з розкладом, потяг в'їжджає на територію України з Мінська через Удрицьк. З міст України потяг проїжджає Рівне, Львів, Івано-Франківськ, Коломию, Чернівці. Далі потяг їде через Молдову (!!!) та Румунію.
Logged
Emblaze
Active user

Posts: 1820


View Profile
« Reply #76 on: 12.06.17 , 17:06 »
Share Reply with quote

Это что, сообщение Львова с Кишиневом появится?
Logged
VB
Active user

Posts: 2463


View Profile
« Reply #77 on: 12.06.17 , 17:06 »
Share Reply with quote

Да они гонят, как всегда. Какая Молдова?
Logged
sergius
Active user

Posts: 713


View Profile
« Reply #78 on: 13.06.17 , 18:06 »
Share Reply with quote

Один из постов
Quote

Войцех Балчун
42 хв. ·
«Збити Балчуна». Будь-якою ціною. Треба фон. І він буде завтра на Тверській.
«Вільна профспілка залізничників України вирішила у середу, 14 червня, із 11-ї години розпочати безстрокову профспілкову акцію під будівлею ПАТ «Українська залізниця» (вул. Тверська, 5,7). Там будуть встановлені намети та проводитиметься пікетування, голодування і збір підписів під вимогою про підвищення не менше ніж на 100 відсотків тарифних ставок і окладів трудівникам підприємства».
Не ставлю під сумнів право на позицію і справедливий протест. Шкодую, що авантюристи втягують людей у метушню за контроль над УЗ.
Звітуючи про роботу, скажу, що нами зроблено у плані підвищення заробітних плат. Доповідаю.
За підсумками 2016-го року виплати Укрзалізниці, на виконання вимог Галузевої угоди, становили
6,67 млрд грн, в той час як витрати на капітальні інвестиції – 6,9 млрд. грн.
Питома вага витрат на оплату праці з нарахуваннями у всіх сукупних витратах компанії за результатами 2016-го року склала 32,8%, а за результатами 5 місяців 2017 року – вже 38,4%.
У 2016-му році Укрзалізниця підвищила місячні тарифні ставки та посадові оклади працівників на 20% та 25%, з 01.03.2017 тарифні ставки та посадові оклади було підвищено ще на 25%. До кінця року планується подальше підвищення ставок та окладів.
За грудень 2016 року за рівнем заробітної плати залізничний транспорт, порівняно з основними галузями економічної діяльності в державі, посів 19 місце. За квітень 2017 року залізничники посіли вже 15 місце, а середня заробітна плата становила на 8% більше, ніж у середньому по державі.
Стратегічна мета компанії - увійти в топ-10 роботодавців в Україні за рівнем заробітної плати.
Але поглянемо і на інший бік питання. Підвищення тарифів на вантажні перевезення за 2016 рік в середньому склало лише 10%. Збільшення тарифів на пасажирські перевезення відбулось лише для вагонів 1-го класу в поїздах Інтерсіті + і тільки на 5%.
У середньому за 2017 рік підвищення тарифів на вантажні перевезення в межах України , якщо таке буде погоджено, складе 12,3%. Підвищення тарифів на перевезення пасажирів у внутрішньому сполученні не передбачене взагалі.
У таких умовах, Укрзалізниця робить все можливе, щоб забезпечити гідні умови праці для своїх співробітників.
P.S. Може, профспілкам варто поборотись за адекватні тарифи на перевезення, у яких значний потенціал для збільшення заробітних плат працівникам галузі? Голодувати не обов’язково :)

Про выделенное: кто-то явно очень хитрый
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 7013


View Profile
« Reply #79 on: 13.06.17 , 22:06 »
Share Reply with quote

Вот только Бальчун скромно умолчал, что размер ФОП на фоне этих повышений никто не увеличивал... И как-то грустно читать о "достижении",
Quote
залізничники посіли вже 15 місце
, после того, как в свое время было 4-е место по Украине...
И о сокращениях в "низовых" подразделениях(ТЧ, ШЧ, ПЧ), на фоне создания всевозможных "департаментов" тоже ни слова.
А так, да, "кругом враги" :)
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.104 seconds with 21 queries.