Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.10.20 , 11:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Travelogues

        Овруч-Белокоровичи

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13
Reply | Print
Author Topic: Овруч-Белокоровичи  (Read 68014 times)
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5045


View Profile
« Reply #110 on: 09.04.20 , 19:04 »
Share Reply with quote

Были такие торги: "Спорудження земляного полотна залізничної колії по об’єкту: «Реконструкція залізничної дільниці від ст. Вільча до ст. Янів у зоні відчуження Іванківського району Київської області» (власні кошти)" https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-31-001342-b

Отменили. Выходит, таки существующую возобновляли.

Quote
1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
1.1. Замовник доручає, а Підрядник зобов’язується в установлений строк власними та/або залученими силами і засобами, на свій власний ризик виконати роботи по спорудженню земляного полотна залізничної колії на дільницях ПК452+46.5–ПК575+0.8, ПК575+25–ПК737+10.0, ПК737+10.0–ПК870, ремонту водопропускних труб та залізничного моста по об’єкту: «Реконструкція залізничної дільниці  від ст. Вільча до ст.Янів у зоні відчуження Іванківського району Київської області» (далі – роботи) (Об’єкт будівництва)) (код за ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шоссе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь ) в межах ціни, визначеної в Договірній ціні (Додаток № 1 до Договору, який є його невід’ємною частиною) у порядку та на умовах, визначених цим Договором, а Замовник зобов’язується прийняти і оплатити виконані роботи.
Місце виконання робіт: дільниця залізничної колії від ПК452+46.5–ПК575+0.8, ПК575+25–ПК737+10.0, ПК737+10.0–ПК870 на об’єкті будівництва «Реконструкція залізничної дільниці від ст. Вільча до ст. Янів у зоні відчуження Іванківського району Київської області» .

Документ    ТД_Спорудження_земляного_полотна_зі_змінами_від_06.12.docx

Плюс еще тех. документации с описанием работ.
« Last Edit: 09.04.20 , 19:04 by sergius » Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5045


View Profile
« Reply #111 on: 09.04.20 , 22:04 »
Share Reply with quote

...
Есть такое сталкер-видео 2018 года.
https://youtu.be/aeYm42WS0cU
С того же канала. https://youtu.be/5SAG-hFRFYA  Снято западнее. На 3:50 нажимаем стоп-кадр при хорошем качестве. Видно, что путь старый, но расчищенный от кустов/деревьев. Затем вспомнил про https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zatverdzhennya-proektu-budivnictva-rekonstrukciya-zaliznichnoyi-dilnici-vid-stanciyi-vilcha-do-stanciyi-yaniv-u-zoni-vidchuzhennya-ivankivskogo-rajonu-kiyivskoyi-oblasti
что дало повод думать про активные работы по восстановлению остальной части пути, ближе к Вильче.

Но вот тут усомнился в достижении конечного результата. Фото со станции Вильча

https://trainphoto.org.ua/view/104622/
"В сторону Янова с Овруча 2ТЭ116 ездил (ездит) под хоз. поездами. А так в основном своим ходом МПТ, ДГку.
Режут деревья и кущи на бывшем участке от Вильчи до Янова для строительства нового пути, как говорил один из машинистов проходка идет в день около 20 м. Сколько уже уложено нового пути незнаю. Путь на новое хранилище ОЯТ уже полностю построен. Видел на тех путях даже ХДВ."


Собственно сам Боинг

https://railwayz.info/photolines/photo/107664
Платформа, вид в сторону Чернигова, станция Вильча , 30.05.2019
« Last Edit: 09.04.20 , 22:04 by sergius » Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9840


View Profile
« Reply #112 on: 09.04.20 , 23:04 »
Share Reply with quote

І я впевнений, що у Вашій кар'єрі повно подібних договорняків.
Жодного. Й бути не могло інакше. Якщо шляховий майстер, або ПЧЗ адекватний, то він обмежить швидкість ще до колієвимірювача без усяких договорняків. Бо інакше замість лояльності керівництва можна й кримінальну справу отримати проти себе, в разі зходження з рейок, та відшкодувати збитки все життя потім.
А як саме це обмеження буде - у наказі, чи в відомості попереджень буде бовтатися років десять - то це вже для ПЧ значення не має жодного. Це вже договорняки на рівні департаментів, а не на рівні лінійних підприємств.
У мене так попередження 60 було через інвентарні рейки практично 2 роки без занесення до наказу. І усі це знали. Але колись був аналіз виданих попереджень на рівні главку, та хотіли наказати ПЧ, що вони начебто спеціально тримають попередження 60 (замість 100/80), щоб їх не штрафував балами колієвимірювач. Але там 2 роки після капремонту їздили на інвентарних рейках, бо не виділяли пліті.
Вже й у службі забули, мабуть, за ці інвентарні рейки, хоча ми їм постійно надавали ці довідки. Просто їх кидали в теку й ділу кінець.
Так ось після цього за місяць знайшли 11 кілометрів плітей та перекрили ці два перегони.
А так, графік як приміських, так і ПДСів був складений з урахуванням цього попередження, хоча ми про це не просили. ПЧ байдуже в даному випадку, чи буде запізнення, чи ні. Ми надали інформацію телеграмою на внесення змін в наказ, а там вже як хочуть. Хочуть - хай вносять, не хочуть - хай лишають попередженням. Так само й з графіком, хочуть - хай корегують, не хочуть - хай водять диспечерським. Це вже не головняк ПЧ.
Logged
VB
Active user

Posts: 4356


View Profile
« Reply #113 on: 10.04.20 , 09:04 »
Share Reply with quote

Я не вірю. Тому що сам працював в Україні майстром, виконробом, начальником дільниці. Кухню знаю.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1327


View Profile
« Reply #114 on: 10.04.20 , 18:04 »
Share Reply with quote

sergius, дякую за роботу з пошуку, багато нового теж дізнався.
Зауважу лише декілька моментів.
1.
Есть такое сталкер-видео 2018 года.
НЯП, люди идут по очищенной ж/д со стороны Вильчи, и на 2-ой минуте подходят к установленной стрелке будущего примыкания.
Той фрагмент основної лінії, що на відео - ІМНО на момент зйомки без виконаних по ньому робіт, то існуючий стан тієї ділянки після капремонту здається 1997 року з заміни РШР від Янова до Буряківки.

2.
С того же канала. Снято западнее. На 3:50 нажимаем стоп-кадр при хорошем качестве. Видно, что путь старый, но расчищенный от кустов/деревьев. Затем вспомнил про https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-zatverdzhennya-proektu-budivnictva-rekonstrukciya-zaliznichnoyi-dilnici-vid-stanciyi-vilcha-do-stanciyi-yaniv-u-zoni-vidchuzhennya-ivankivskogo-rajonu-kiyivskoyi-oblasti
что дало повод думать про активные работы по восстановлению остальной части пути, ближе к Вильче.
Напевно то колії Товстого Лісу на 3:50. Але потім ідуть кадри з Кливинів, де ніякою активністю не пахне. Зробимо поправку на те, що це 2018 рік.
У техдокументації 2017 року на проект сказано таке:
На даний час колія не експлуатується. Часткова відсутність рейко-шпальної решітки, руйнація земляного полотна та штучних споруд, захаращення колії деревами та чагарниками призвели до необхідності проведення реконструкції. Дільниця від ст. Вільча до ст. Янів одноколійна, шириною 1520 мм. Протяжність під’їзної залізничної колії, яка реконструюється, орієнтовно складає 43 км, віднесена до VII категорії «внутрішньостанційні з’єднувальні та під’їзні колії». Межі проектування - ПК 45,3-ПК 87,0, станція Янів.
В проектній документації передбачити:
• укладання рейко-шпальної решітки з нових рейок типу Р65 на нових залізобетонних шпалах епюрою 1600 шп/км в прямих, та 1840 шп/км в кривих ділянках R=1200 м,
• швидкість руху після ремонту ділянки - 60 км/год,
• передбачити виконання робіт високопродуктивною важкою колійною технікою,
• водовідведення від колії у відповідності до норм,
• трасування і шурфування кабельних ліній в місці виконання земляних робіт

Зверніть увагу, що у розпорядженні Кабміну сума вартості будівельних робіт з реконструкції 42 км ділянки - 704 млн. грн.
Для порівняння, якщо проаналізувати дані Прозоро, тендер на будівництво 6 км відгалуження обійшовся Енергоатому у 83 млн. грн., а після того були ще додаткові роботи на 35 млн., наприкінці 2018 року - на 4,5 млн. Тобто загалом генпідрядник побудував 6 км за 123 млн. грн. (20,5 млн/км). Хоча можливо тут варто врахувати саме той момент наявності "відкапіталеної" ділянки Янів - Буряківка на залізобетонні, у яку потрібно вкласти істотно менше.
Проте з моменту затвердження проекту Кабміном у 2018 році не було проведено жодного тендеру на виконання робіт (лише цей на 26 млн. від АТ "УЗ" із спорудження земляного полотна, відмінений наприкінці 2019 року через невідповідність процедури).

Відтак станом на сьогодні ясно:
- 6 км нової лінії побудовані і готові до експлуатації,
- що там з магістраллю - невідомо. Ясно те, що вона передана на баланс УЗ. Десь там в голові є варіант зупинки фінансування по Вільчі і заїзд на ЦСВЯП через Чернігів.

Модератору би діалог про Вільчу перенести у Чернобыльские ЖД, тут багато цінного матеріалу.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1327


View Profile
« Reply #115 on: 10.04.20 , 18:04 »
Share Reply with quote

У цій редакції техдокументації змінили термін виконання робіт з 30 днів до 180, але це не врятувало тендер від скасування.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9840


View Profile
« Reply #116 on: 11.04.20 , 00:04 »
Share Reply with quote

Я не вірю. Тому що сам працював в Україні майстром, виконробом, начальником дільниці. Кухню знаю.
Це Ваше право. Я не збираюся Вас переконувати в протилежному, так само як і погоджуватися з Вами.
Я так само працював інженером в ПЧ, тому можу сказати, що там де треба було видавати обмеження, то або швидко усували, або видавали обмеження, якщо не могли усунути до проходу КВЛ. Бо якщо обмежить КВЛ (а вони обмежують зразу ще на ходу), то зразу накрилася премія як мінімум, а то й догана з розбором на килимі П, якщо щось дуже суттєве, а це не старий ПС, стрічку якого ще розшифровувати треба і розшифрувати її теж можна по різному. І те що проходило через мене, я зразу заносив до попереджень. А через диспечеру це проходило взагалі першочергово.
Так, можливо й були якісь договорняки ПЧ з шляховим майстром, але це не заносилося до відомості несправностей, а залишалося лише "на олівці" в майстра та ПЧ або ПЧЗ. Але це не афішувалося навіть у ПЧ, не те, що за межами дистанції. Звичайно, я не ходив та не перевіряв правильність вибраковування шпал, та й це не входило до моїх обов'язків.
Logged
VB
Active user

Posts: 4356


View Profile
« Reply #117 on: 11.04.20 , 19:04 »
Share Reply with quote

Ага. І косяків у Вас теж ніколи не було, немає, і не буде. Не зарікайтесь, скажу...
Logged
ЛиС
Active user

Posts: 11831


View Profile
« Reply #118 on: 11.04.20 , 20:04 »
Share Reply with quote

Так, я особисто не бачив у наказах про швидкості обмеження по головному ходу до 15 км/год. На моєму ПЧ такого не було, на інших - не цікавився. А ось у наказі про швидкість обмеження до 15 км/год по станційних коліях, та під'їзних коліях, до тих же шахт та ГОКів бачив особисто й таких прикладів купа. Навіть до 10 км /год бачив на інших станційних коліях.
В тому то й справа, що для головних станційних колій, та колій перегонів мінімалка - 25 км/год. Якщо менше - колію просто закривають. В моїй практиці було пару випадків, коли таке траплялося. А ось приймально-відправні - 15 км/год цілком розповсюджена практика. В наказі про швидкості таке теж, як правило, не вказуюють, а проводять як тимчасово діючі попередженя, які "тимчасово" можуть діяти досить тривалий час.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 9840


View Profile
« Reply #119 on: 11.04.20 , 23:04 »
Share Reply with quote

Дуже цікаво.
Тобто, наприклад, я шляховий майстер, або заступник начальника дистанції колії. Після весняного чи осінього комісійного огляду виявлено, наприклад "кущі з 6", чи 55% дефектного скріплення. Колія головна, швидкість руху, наприклад 25 чи 40 км/год. Я, як свідомий працівник, який відповідає за безпеку руху, відповідно до вимог інструкції з поточного утримання колії видаю через диспетчера ПЧ обмеження швидкості до 15 км /год до усунення несправностей. Саме таке обмеження вимагає інструкція. Так як нових чи старопридатних шпал або скріплення в мене немає в наявності, то й це обмеження може діяти досить довго.
Чи, коли моє обмеження ввели в дію, то в службі Д подивилися та сказали "та ну нафіг, давайте взагалі закриємо“?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!