Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
24.11.20 , 11:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Travelogues

        Овруч-Белокоровичи

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11
Reply | Print
Author Topic: Овруч-Белокоровичи  (Read 71520 times)
frankys
Active user

Posts: 273


View Profile
« Reply #90 on: 05.04.20 , 21:04 »
Share Reply with quote

УЗ мотивувала це тим тоді, що отримала згоду на демонтаж від ОДА, проте у правовому полі це все на рівні громад, які згоди не дали. Офіційно там ділянка не закрита, має обмеження у 25 км/год.

Важко уявити там 25.
Logged
www3
Active user

Posts: 1500


View Profile
« Reply #91 on: 05.04.20 , 21:04 »
Share Reply with quote

Може просто по нормативам по перегону менше обмежень не буває? :)
Logged
VB
Active user

Posts: 4357


View Profile
« Reply #92 on: 06.04.20 , 09:04 »
Share Reply with quote

На перегонах та головним коліям станцій так і є. З'їзди та приймально-відправні можуть бути 15.

Не можна казати, що так все погано на УЗ. Той кусок може колись і полагодять за умови хоча б якоїсь участі громад.
Тут зараз так є:

По перегонах. Пас/Вант
Білокоровичі - Велідники 40/40
 (2 ПК9 - 37 ПК9 25/25, кущова непридатність шпал)
Велідники - Хайчнорин 60/40
Хайчнорин - Овруч 80/70

По головним коліям. Пас/Вант
Білокоровичі (інвентарні рейки) 60/60
Велідники 40/25
Хайчнорин 70/60
Овруч 100/80

По з'їздам та приймально-відправних коліях скрізь 40/40.



Logged
opex
Active user

Posts: 12330


View Profile
« Reply #93 on: 06.04.20 , 10:04 »
Share Reply with quote

Нема там ніяких громад. Там ліс і ні душі, тільки вужі і пара здичавілих грибників.
Logged
VB
Active user

Posts: 4357


View Profile
« Reply #94 on: 06.04.20 , 11:04 »
Share Reply with quote

... які вийшли з лісу зі скатами, підпалили їх, всілись на рейки і не дали розібрати тоді ту колію. Це якраз і є та громада, яка не на папері, а саме громада. Могли ж вмикнути "мою хату з краю".
Logged
bond
Active user

Posts: 1705


View Profile
« Reply #95 on: 06.04.20 , 22:04 »
Share Reply with quote

Може просто по нормативам по перегону менше обмежень не буває? :)
Буває, Козятин - Христинівка нещодавно плівся по перегонах від  Погребища до Христинівки 15.
Logged
VB
Active user

Posts: 4357


View Profile
« Reply #96 on: 06.04.20 , 23:04 »
Share Reply with quote

Але обмеження там стояло 25. І то, не скрізь. Це вже ПЧ впросило графістів перестрахуватися.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10014


View Profile
« Reply #97 on: 07.04.20 , 23:04 »
Share Reply with quote

Що значить ПЧ впросило?
ПЧ після весняного/або осіннього комісійного огляду (або може й ПС після проміру колії) просто видало попередження про обмеження швидкості до 15 км/год через якісь колійні несправності. Всього й справ. Це попередження, й неважно, хоч це якась несправність, яку можна усунути за кілька годин, хоч це серйозна несправність типу "кущів", для усунення якої треба робити середній ремонт колії (чи навіть капітальний).
Якщо дійсно справи кепські, то вже служба колії регіональної філії сама вирішує, як далі бути. Або виділяти матеріали а може й техніку, якщо треба проводити роботи капітального характеру, або подавати телеграму начальнику філії про внесення змін до наказу Про максимальні швидкості...
А до проведення робіт з усунення, або внесення змін у наказ про зниження швидкості, діє тимчасове попередження про обмеження швидкості руху.
Ну й звідси вже служба Д (можливо після отримання консультацій зі служби П в телеграфному режимі про орієнтовні терміни усунення, або не усунення найближчим часом) вже корегує розклад руху. Якщо це приміський поїзд, то погодження інших філій та відповідного департаменту не потрібно.
З ПДСами набагато складніше.
Logged
VB
Active user

Posts: 4357


View Profile
« Reply #98 on: 08.04.20 , 08:04 »
Share Reply with quote

Покажіть наказ на 15 км/год.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10014


View Profile
« Reply #99 on: 08.04.20 , 11:04 »
Share Reply with quote

Який наказ?
А до проведення робіт з усунення, або внесення змін у наказ про зниження швидкості, діє тимчасове попередження про обмеження швидкості руху.

Там по факту тимчасове попередження може висіти роками.
По станційних коліях це взагалі розповсюджена практика.

Мій пост був стосовно того, що колійники нічого не мають просити. Вони просто обмежують швидкість видачею тимчасового попередження до усунення несправності. Їхня пряма задача - забезпечення безпеки руху, а не дотриання графіку руху. Тобто, якщо не можуть оперативно та своєчасно усунути - обмежити швидкість, та по суті поставити перед фактом "движків". А ось "движки" вже самі корегують розклад за потреби. Тут не може бути урошувань та домовленостей.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!