Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
27.11.20 , 16:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Тамбур

      Travelogues

        Овруч-Белокоровичи

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]
Reply | Print
Author Topic: Овруч-Белокоровичи  (Read 71880 times)
VB
Active user

Posts: 4358


View Profile
« Reply #100 on: 08.04.20 , 12:04 »
Share Reply with quote

Тепер конкретно про те, про що багато хто мовчить. І Кримчанин кривить, напевне, кривить душею зараз. Перше. Що таке обмеження у 15 км/нод саме на перенонах?  Простими словами. Це обмеження після якоїсь події, яка трапилась на перегоні. Наслідки цієї події мають бути ліквідовані найближчим часом. День. Два. Таке буває вкрай рідко. Це НП. Наприклад тоді, коли біля Чорткова знайшли авіабомбу. Іншими словами,- у відомість обмежень їх не вносять. Мінімалка там,- 25 км/год. Навіть там, де дерева у повний ріст на міжколії. Або перегін закривається.
 Тепер щодо ствердження, що ПЧ нічого не просить. Так. Воно ставить до відома. Ми ставимо обмеження 25 км/год. Але насправді там повна жопа. Це закриття шляхом відміни руху через зниження пасажиропотоку чи ще якась херня. Там жопа,- розуміється, що графік таки прокладається, але з максимальним запасом. Чому це все? Бо це все стосується і вантажних. І не може бути, що вантажному дозволена вища, ніж пасажирському. Лише навпаки. А вантажні,- це що? Правильно. Страховка. І ні одна компанія не застрахує вантаж, рухомий склад, який експлуатується на ділянках, де швидкість обмежена саме у 15 км/год. Про це прямо говориться у договорах. Це буде порушення, мінімально,- без інциденту, але у будь-якому разі,- страхова перекладе це на залізницю. Все це розписане. І про колієвимірювачі там теж є згадки. І раптом щось трапиться,- це ульот. Воно стосується і того самого дизеля, але вантаж, наприклад на зафрахтований французами балкер,- це інша справа. Це не фіглі-міглі. Це відразу підвищення ризиків на наступних етапах із наслідками. І всі збитки, навіть від Бермудського  трикутника, якись Ллойд буде теж чіпляти на УЗ, якщо 60 тонн з 3000000 вантажу йшло з Оратова, де було обмеження у 15 км/год, при яких страхувальник знімає з себе всі зобов'язання, був схід, і балкер затримався на три години, які страховальник (навіть інший) компенсував, будуть всілякими Високими судами у Лондонах стягувати із залізниці. Тому нема такого. Обмеження 15 км,- це лічені години. Ось коли б сказали про попередження, довгострокові попередження,- це інша справа. Є обмеження, а є попередження. І довгострокові такрж. Графіст не дурний. А як їх два, інша дирекція, інша залізниця, коли у ДНЦ стоїть Фастів, а йому десь по Жашківському щоденно треба вводити у графік 6000-й,- то не краще одразу при 25-ти зробити тягнутий на 10-15, але щоб без ексцесів? П дало, але за Д потім віднесуть, один хліб же. Так що так, чи інакше,- але є те, про що мова. Чи мало такого було, коли ПЧ слізно просило? 150 раз канало, а 151-й,- ні.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 10037


View Profile
« Reply #101 on: 08.04.20 , 22:04 »
Share Reply with quote

Повна маячня про те, що обмеження швидкості до 15 км/год на перегоні це НП.
От спеціально переглянув інструкцію ЦП0138 (вона вже на даний час застаріла, але те що, в новій ЦП0269 це слово в слово перенесено, я навіть не сумніваюся). Там є купа несправностей, які вимагають обмеження руху поїздів до 15 км/год у штатному режимі. Як більш-менш дрібних, які можна бригадою монтерів колії усунути за кілька годин, так і досить суттєві, які можуть усунути лише при наявності достатньої кількості матеріалів ВБК, а іноді після робіт капітального характеру.
Це, по-перше, кущова непридатність шпал. ("п'ятірки на рейках Р50 та легших, та "шістки" на рейках UIC60 та важчих); по-друге - дефектність скріплення (у %); ну й найцікавіше, (хоч це буває рідко), це осідання колії. Тобто, або хворе земполотно, або підземні підробки, що так просто ліквідувати не вийде.

Те, про що Ви пишете - це скоріш при відновлювальних роботах при дійсно якійсь аварійній ситуації. Але там обмеження саме на час робіт й вони можуть бути й серйознішими, тобто до 10 км/год та навіть 5 км/год. Але таких обмежень у інструкції з експлуатації немає, а є лише в інструкції з технології провадження колійних робіт. Один мій знайомий шляховий майстер так обмежив рух до 5 км/год при роботах по усуненю викиду колії. Тоді навіть сам ПЧ був у шоці, та кричав як потерпілий, що не можна робити таке обмеження, або 15 км/год, або 0 км /год. Але сам майстер показав йому інструкцію, що це законно, а ПЧ був у шоці з цього.
Але ми не про це.
Обмеження 15 км/год це нормальне законне обмеження, при якому можна надалі експлуатувати колію.
Так, я особисто не бачив у наказах про швидкості обмеження по головному ходу до 15 км/год. На моєму ПЧ такого не було, на інших - не цікавився. А ось у наказі про швидкість обмеження до 15 км/год по станційних коліях, та під'їзних коліях, до тих же шахт та ГОКів бачив особисто й таких прикладів купа. Навіть до 10 км /год бачив на інших станційних коліях.

Так само, як той же 861 Вінниця - Христинівка в 2008 році навіть за графіком їхав на перегоні Гайсин - Зятківці 15 км /год (а це ПДС у межах двох залізниць). Машиніст мої здогадки тоді підтвердив.
Аналогічно приміський 6493 Луганськ - Довжанська кілька останніх років свого існування також мав графік під швидкість 15 км/год на перегоні Ізотове - Тормозний.
Те, що це був "незадокументований договірняк" - я не вірю.


Logged
VB
Active user

Posts: 4358


View Profile
« Reply #102 on: 09.04.20 , 00:04 »
Share Reply with quote

Маячня, не маячня,- але можете перевірити,- там було 25 км/год. Можете зараз передивитися всі відомості всіх залізниць,- і ніде на перегонах не побачите 15 км/год. Станції, приймально-відправні та стрілочні з'їзди,- так. І я впевнений, що у Вашій кар'єрі повно подібних договорняків.
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1336


View Profile
« Reply #103 on: 09.04.20 , 12:04 »
Share Reply with quote

Цікава у вас суперечка, панове.
Знайшов із старого, 2006 рік, славнозвісний чорнобильський рекордсмен:
958 Овруч - Вільча на перегоні Вільча - Рача 11,1 км - 11,9 км/год.
А ще десь наприкінці 2000-х пам'ятаю жахливі графікові швидкості по 15-20 км/год на ділянках між з.п. Узруй і Костобобр, хоча загальну перегонну Новгород - Семенівка понад 25 км/год витягували за рахунок "швидких" ділянок на кінцях перегону.
Logged
sergius
Club_access
Active user

Posts: 5247


View Profile
« Reply #104 on: 09.04.20 , 12:04 »
Share Reply with quote

Знайшов із старого, 2006 рік, славнозвісний чорнобильський рекордсмен:
958 Овруч - Вільча на перегоні Вільча - Рача 11,1 км - 11,9 км/год.
Згідно обмежень по швидкостям за 2013 рік для ділянки Вільча - Овруч вказувалось 15 км/год (пруф є). У 2018 році вже місцями підняли до 40. Припускаю, лагодять для курсування "атомних" складів. Адже по ЧЗВ колію таки відновили.
« Last Edit: 09.04.20 , 13:04 by sergius » Logged
VB
Active user

Posts: 4358


View Profile
« Reply #105 on: 09.04.20 , 16:04 »
Share Reply with quote

Не так. Вже як посилатись на розумне, то витягніть звідти криву 58 км ПК 2 - ПК 5 перегону Закупне - Гусятин. Де дійсно потяги їздили по графіку. Бо там і Калинівка-1 - Погребище-2 теж стояло 15. Де фізично рейок більше 10 років вже не було. Або Фердинандівка - Вергіївка. У випадку з Вільчею 13-го року,- це майже те саме. Та багато де було. І я не кажу, що це незаконно, чи ще щось, куди хилить Кримчанин. Законно. Воно й зараз на тупиках якихось є. Але з 15-го року активно їх стали підгонити до нормального стану. На паперах. В умовах, всі знають яких. Все одно при русі машиніст отримає попередження про те, що там треба їхати навіть ті самі 5 км в окремих випадках. Ось лише де 80 було, стало чомусь 60....  І мова йде про те, що якщо швидкість потягу виміряна активістом 10 км/год, ба,- це його графікова швидкість, то це не дорівнює дозволеній швидкості на перегоні. І якщо їхав дизель з Гайсина до Зятківців так,- то машиніст мав на увазі попередження (яке він отримував навіть щоразу), а не обмеження по відомості. І я навів одну з причин того, чому так робиться. Насправді за станом колії там можна і 40 їхати, у відомості буде 25, але буде ще й попередження, від гріха подалі, на 15.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!