Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.11.18 , 05:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: Київ - Ромни - Кременчук

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7
Print
Author Topic: Пропозиція: Київ - Ромни - Кременчук  (Read 8844 times)
mikolalex
Active user

Posts: 418


View Profile
« on: 16.05.16 , 17:05 »
Share

На цю пропозицію мене надихнули дві речі: цитата з форуму, де згадувалось, що Укрзалізниця розуміє ефективність двогрупних потягів(що означає, що вона біль-менш готова їх розвивати), та ненароком помічений факт, що потяг 784 Київ - Шостка має стоянку у Бахмачі 20 хв в обидва боки. Навіщо ця стоянка зараз, я не в курсі, але це неначе спеціально зроблений заділ під розчіпку груп.
Якщо подивись по аналогії, на полтавському напрямку є двогрупний Київ-Полтава/Кременчук, який розчіпляється по Ромодану, і по обох напрямках їде всього 4-5 вагони.
Склад потягу Київ-Шостка дозволяє також включити в нього ще групу із 4-5 вагонів.
Графік у бік Шостки буде той самий(20 хв для розчіпки вистачить), а в зворотньому напрямку, можливо, треба буде зсунути на 10 хв раніше відправлення з Шостки, щоб було півгодини на з"єднання груп по Бахмачу, оць це і всі зміни.
Запропонована група слідуватиме маршрутом Київ - Ромни. Вимальовується наступний графік:

Київ 20:58
 
Бахмач 23:14 - (23:32 на Шостку) - 23:50

Ромни 1:40 - 3:35

Бахмач 5:30 - (5:43 з Шостки) - 6:03

Київ 8:35

В принципі, графік практично ідентичний графіку на Шостку, тільки замість Шостки - Ромни)
Пасажиропотік даватиме саме місто Ромни(42 тис. населення), смт Талалаївка і Дмитрівка(станція Рубанка) та навколишні села.
Думаю, що буде на початок достатньо 4 вагонів тричі на тиждень(по середам, п"ятницям, неділям з Києва). Хоча було б непогано зробити цей потяг щоденним, враховуюче крайнє зубожіння тих місць на потяги(у депо Ромни залишився один "пдс"...).

Це базова пропозиція, до якої я ще додаю інші можливі варіанти розвитку:
- додати ще одну групу сполученням Київ - Щорс.
Ну, раз вже йде розчепка, можна зробити і три групи) На Щорс із Бахмача теж 2 години їзди, виходить десь аналогічний графік. Пасажиропотік на Мену, Щорс, Макошине. Пропоную цей варіант менш впевнено, бо пасажиропотік тут буде дещо меншим, однак за рахунок зручності потяга і відсутності альтернатив, думаю, на кілька вагонів вистачить точно.

- об"єднати групу Київ - Ромни із потягом Кременчук - Бахмач, змінивши останньому графік.
Це варіант трохи космічний, на перший погляд, але якщо вдуматися, має багато переваг. Про проблеми потяга Кременчук-Бахмач говорилося уже тут не раз(якщо стисло, низька населеність через незручний графік, та і маршрут).
Коли я фломастував графік Київ - Ромни, то помітив, що він частково схожий на Кременчук-Бахмач, але з інтервалом у пару годин. Тоді я побачив, що якщо зсунути графік останному, то він стане тільки зручнішим.
Отже,

Київ
20:58
 
Бахмач-Пас.
23:14 - (23:32) - 23:50

Ромни - 1:40 - 2:00

Лохвиця 3:10 - 3:30

Ромодан 4:40

Кременчук 7:20


Кременчук 21:50

Ромодан 00:10

Лохвиця 01:20 - 01:40

Андріяшівка 2:14 - 2:30

Ромни 3:15 - 3:35

Бахмач 5:30 - (5:43) - 6:03

Київ 8:35

Склад - 4 вагони, 2П, 1К, 1Заг. З Гадяча 1П. Хоча, насправді, я думаю що доведеться склад збільшувати до максимально можливого з урахуванням причепки, т.як попит суттєво виросте.

Переваги:
- можна добиратися з Києва не тільки до Ромен, а й до Сули, Лохвиці.
- гадяцький причіпний вагон переорієнтувати на Київ, таким чином, він стане значно більш корисним.
- більш зручний час виїзду з Кременчука(в порівнянні із 12 ночі)
- нічне повернення у Кременчук, замість малопопулярного денного, зручний час прибуття в Кременчук вранці
- потрібен додатковий склад депо Кременчук, провідники мають роботу, дирекція усміхається
- насправді, головне: цей потяг нарешті отримає стабільний пасажиропотік.
- нічний зв"язок Кременчука з Києвом. Особливо в напрямку Кременчук-Київ, де пристойних варіантів із раннім прибуттям в Київ нема.
- якщо 783 Полтава-Дніпро приживеться, вимальовується зручна пересадка із Дніпра по Кременчуку ввечері(приб. о 21:30), а також потенційно можна трохи прискорити графік, щоб була пересадка на Дніпро вранці(відпр. о 7.00), прибравши кілька зупинок.

Відповідаю одразу на можливі зауваження:

- "Київ - Шостка у спільному обороті із Хмельницьким" - в курсі, часу для розчеплення по Києву має вистачити.
- "Чи придатна станція Бахмач для маневрів по зчепленню?" -  не впевнений, думаю що так, чим вона гірше Ромодана?..
- "З Кременчука в Київ через Бахмач? Кому таке могло прийти в голову? Там ніхто не буде їздити" - все ж таки, головна мета - це зв"язок Роменщини і Гадяччини з Києвом і Кременчуком, а зв"зок з кінця в кінець - це, скоріше, додатковий бонус. Однак я впевнений, що і на нього знайдеться багато охочих.
- "Навіщо такі складнощі, достатньо просто зробити нормальні пересадки по Бахмачу, давайте розвивати його як хаб" - пересадки з приміського на ПДС або ЕПК - це нормально і потрібно, (і їх потрібно зробити там, де ще нема, особливо по Ромодану), а пересаджуватись з пдса на пдс при загальному шляху в 4-5 годин - це фігня, особливо в час, коли люди з радістю поспали б. До того ж, від Києва до Бахмача це трохи розвантажить шосткинський потяг, на який буває надмірний попит.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #1 on: 16.05.16 , 17:05 »
Share

Яка буде наступна ваша пропозиція?
Мені здається ви читаючи форум висмикуюєте те що обговорювалось, і подаєте як власні пропозиції. Чому? Тому, що і Київ-Тернопіль, і Кременчуг-Бахмач-Київ, в т.ч. з групою вагонів до Шостки, вже тут обговорювались, і навіть обговорювались нами в УЗ.
Logged
opex
Active user

Posts: 11718


View Profile
« Reply #2 on: 16.05.16 , 17:05 »
Share

Интересно где у топикстартера живут бабушки :)
Logged
Kaban
Active user

Posts: 2192


View Profile
« Reply #3 on: 16.05.16 , 17:05 »
Share

- гадяцький причіпний вагон переорієнтувати на Київ, таким чином, він стане значно більш корисним.

Гадяч - місто в Полтавській обл., і відповідно загальний вагон Кременчук - Гадяч виконує роль внутрішньообласної розвозки, Київ тут ні при чому. Місто з 20 000 населення і плюс тягнутим графіком вагона навряд чи дасть заселеність плацкартного вагону до Києва. Хіба що студенти та пільговики поїдуть.

Роменська група  з графіком Київ - Ромни 20:58 - 1:40 і Ромни - Київ 3:35 - 8:35 провальна. Треба все посувати на 2 години раніше.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #4 on: 16.05.16 , 17:05 »
Share

- "Чи придатна станція Бахмач для маневрів по зчепленню?" -  не впевнений, думаю що так, чим вона гірше Ромодана?..
Та у нас тут эксперт 146-го уровня!
Это единственное, из всего на что, я шуточно отвечу, отвечать на остальное, не хочу тратить время. Следующая, подобная, пропозиция уйдет либо сразу в корзину, либо будет с пометкой "фэнтэзи", а если это будет уже что-то, что обсуждалось тут, то может и бан.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3913


View Profile
« Reply #5 on: 16.05.16 , 17:05 »
Share

Логист, Кременчуг – Бахмач с продлением в Киев – один из любимейших проектов Валерия JBond, и мы не видим ничего плохого в том чтобы поднять тему еще раз. Может некоторые новые свежие мысли появятся, мы обдумаем ещё раз нашу позицию.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #6 on: 16.05.16 , 17:05 »
Share

поднять тему еще раз
Поднять тему еще раз, и
На цю пропозицію мене надихнули дві речі: цитата з форуму, де згадувалось, що Укрзалізниця розуміє ефективність двогрупних потягів(що означає, що вона біль-менш готова їх розвивати), та ненароком помічений факт, що потяг 784
Это разные вещи.

Может некоторые новые свежие мысли появятся, мы обдумаем ещё раз нашу позицию.
Ты видишь тут свежие мысли? По-моему это еще хуже чем было начальное предложение.
К тому, же, если ты упустил из виду 669/670 теперь будет в ходу 5 дней в неделю ;)
p.s. надеюсь ты помнишь, как эта идея заглохла, мы сидели в маке Оушен плазы и смотрели распечатку с высадкой/посадкой 669/670 по станциям :)
« Last Edit: 16.05.16 , 17:05 by logist » Logged
mikolalex
Active user

Posts: 418


View Profile
« Reply #7 on: 16.05.16 , 18:05 »
Share

Яка буде наступна ваша пропозиція?
Мені здається ви читаючи форум висмикуюєте те що обговорювалось, і подаєте як власні пропозиції. Чому? Тому, що і Київ-Тернопіль, і Кременчуг-Бахмач-Київ, в т.ч. з групою вагонів до Шостки, вже тут обговорювались, і навіть обговорювались нами в УЗ.

Дуже смішно) Не маю жодного уявлення, коли і ким тут це обговорювалось і подавалось. А головне, навіщо, по-вашому, я це роблю? На "лаври" автора "іноваційної" ідеї я не претендую, т.як по більшості напрямків, дійсно пропозиції висуваються роками, і тут невідомо взагалі хто стояв перед витоками, та і не важливо.
Напишіть, кого ви вважаєте автором чи там ініціатором, і будемо вважати, що я лише допрацював їх ідеї :)
Якщо те, що я тут написав, взагалі один-в-один по суті повторює написане кимось раніше на форум, тоді ок, навідть лінк і видаляйте, я тільки за.
Тільки не треба указувати на якісь цитати де хтось побіжно згадав у дусі "неплохо бы кременчугский поезд до киева продлить". Я розробляю конкретні пропозиції і продумую їх, а не просто пишу голі ідеї.

Quote
либо будет с пометкой "фэнтэзи"

Чому? Що тут фантастичного? Перший варіант(до Ромнів) - взагалі елементарна річ, в порівнянні із пропозиціями з багатоденними оборотами, рекомбінаціями, зсуванням графіків десятку потягів, це - дуже реалістична пропозиція.
Взагалі, визначтесь. Ви часто коментуєте, що пропозиції, які я висуваю - нереальні, брєдові, незручні і т.п. І в той же час, виявляється, що ці ж самі пропозиції десь уже на форумі обговорювались і навіть висувались в УЗ. Так де істина? Або пропозиції не такі вже й погані, або ваші ідеї були дещо іншими.

Quote
Роменська група  з графіком Київ - Ромни 20:58 - 1:40 і Ромни - Київ 3:35 - 8:35 провальна. Треба все посувати на 2 години раніше.

Я розумію, що пізнувато, але ж їздять так до Шостки, і їздять масово, я сам їздив і бачив, то в чому проблема з Ромнами? В чому принципова різниця?

Quote
Гадяч - місто в Полтавській обл., і відповідно загальний вагон Кременчук - Гадяч виконує роль внутрішньообласної розвозки, Київ тут ні при чому. Місто з 20 000 населення і плюс тягнутим графіком вагона навряд чи дасть заселеність плацкартного вагону до Києва. Хіба що студенти та пільговики поїдуть.

Ви в тому вагоні їздили? Там майже нульова заповнюваність. Їхати ніч всередині області - це геніальна ідея УЗ)
Яка область - тут ні до чого, Шостка он в Сумській, але на Київ уже накатали більший пасажиропотік, аніж на Суми.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #8 on: 16.05.16 , 18:05 »
Share

Я розробляю конкретні пропозиції і продумую їх, а не просто пишу голі ідеї.
Давайте смотреть правде в глаза, Вы пишите голые идеи, это видно и по тернополю, и по этой теме, вы не продумываете технические возможности, а в этой теме и востребованность.

Чому? Що тут фантастичного? Перший варіант(до Ромнів) - взагалі елементарна річ
на это уже ответили:
Роменська група  з графіком Київ - Ромни 20:58 - 1:40 і Ромни - Київ 3:35 - 8:35 провальна.
и отвечу на это:
Я розумію, що пізнувато, але ж їздять так до Шостки, і їздять масово, я сам їздив і бачив, то в чому проблема з Ромнами? В чому принципова різниця?
Шостка слишком далеко от Киева, там нет автобусов Сумы-Киев которые снуют каждые 15 минут. В Ромнах можно заказать место в этом автобусе (частники), а в лучшем случае вас еще и подберут возле дома, и уехать когда угодно. А не ждать 3:35 ночи и переться на вокзал на такси, что в сумме даст туже цену частного бусика. У Шостки нет этой альтернативы, у них железнодорожное сообщение выигрывает значительно как по времени так и по стоимости. В Ромнах никто не будет ориентироваться под поезд который идет один раз в сутки, ну кроме студентов один раз в неделю, и то сомнительно.

Так де істина? Або пропозиції не такі вже й погані, або ваші ідеї були дещо іншими.
Истина в том, что вы предлагаете тоже самое, что уже обсуждалось. Просто мы дошли до технических моментов, и обсуждения этого вместе со специалистами в УЗ. Поэтому идеи не были воплощены в жизнь, потому, что они не жизнеспособны. Вы сейчас начинаете тоже самое с начала, выше вам ответил - вы не продумываете, вы просто озвучиваете что-то глобальное, исходя из каких-то своих наблюдений, но мы то уже знаем ответы на все ваши вопросы.

Ви в тому вагоні їздили? Там майже нульова заповнюваність.
Я ездил, а вы? Вы понимаете смысл этого вагона? На участке Гадяч-Лохвица он грузо-пасажирский, с функцией доставки внутренней почты УЗ, а в Кременчуг он возит студентов и людей которые там работают, да это может быть только в пик, как и весь этот поезд, выполняет лишь мифическую социальную функцию.

Яка область - тут ні до чого, Шостка он в Сумській, але на Київ уже накатали більший пасажиропотік, аніж на Суми.
Вот это главная фраза, которая говорит о том, что Вы нихрена не соображаете в логистике пассажирских перевозок :)
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 418


View Profile
« Reply #9 on: 16.05.16 , 18:05 »
Share

Quote
Давайте смотреть правде в глаза, Вы пишите голые идеи, это видно и по тернополю, и по этой теме, вы не продумываете технические возможности, а в этой теме и востребованность.

Я продумую технічні можливості, наскільки це можливо. Наприклад, які локомотиви будуть використовуватись, який буде їх оборот, який буде оборот бригад, де буде схрещення із іншими графіками і т.п. Часом це буває складно, але я намагаюсь продумати це хоча б приблизно.
Просто, коли пропозиція тільки висувається, писати простині нюансів нема сенсу, т.як для початку треба зрозуміти в принципі, чи має це шанс на життя, і якщо так, тоді вже пропрацьовувати нюанси.
Якщо вас це цікавить - можу розписати. Але є і моменти, які я не можу продумати, наприклад, скільки вагонів готова дати вагонна частина в Кременчуку під потяг? Я цього не знаю, і не знаю, де дізнатись. Так що тут можуть бути елементи приблизності. Однак, на форумі звучать і більш фантастичні і малореальні пропозиції. Однак чомусь останнім часом уся ваша жовч спрямовується на мене, поки що я не зрозумів, чому)

Quote
на это уже ответили:

Ну так "незатребуваність" і "фантастичність" - це різні речі, розрізняйте це, будь-ласка, у своїй критиці.
І все ж таки я не розумію вас. Ви, вочевидь, доводите незатребуваність того, що я запропонував. І в той же час, кажете, що ця ідея мною скопійована, і майже те саме ви розглядати в УЗ, і там це відхилили по технічним причинам.
Виходить, ви подавали на розгляд в УЗ пропозицію, незатребуваність якої вам була очевидна? Чи, все ж таки, ваша пропозиція була дещо інша?


Logged
Tags:
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.139 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 16.05.16 , 19:05