Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.02.18 , 07:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Пропозиція: Київ - Ромни - Кременчук

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7
Print
Author Topic: Пропозиція: Київ - Ромни - Кременчук  (Read 6371 times)
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11317


View Profile
« Reply #10 on: 16.05.16 , 20:05 »
Share

Виходить, ви подавали на розгляд в УЗ пропозицію, незатребуваність якої вам була очевидна? Чи, все ж таки, ваша пропозиція була дещо інша?
Пропозиція була Кременчук-Бахмач-Київ. Коли подавали, не знали, що вона буде не затребованою - у 669/670 середньо-добова кількість пасажирів на ділянці Григорівка-Бахмач в обох напрямках - 10 (десять!). Наша пропозиція була в тому, щоб збільшити дохідність 669/670.
Для вивозу з Київа є 816+6934 та 830+670, на Київ: 669+813 та 6931+817
Аналізуючи 669/670 виходить, що пасажирам зручніше користуватись (якщо вони взагалі користуються залізницею, хіба тільки студенти) парою приміський та 816/817, тобто денний виїзд з Київа та Ромнів та прибуття до півночі в кінцевий пункт. Цілком нормально для відстані від столиці 200 км. (напряму), тобто спати нікому не треба, тому, як Ви пропонуєте, ганяти до Ромнів купе, плацку та загальний немає сенсу, там повинна бути звичайна сидячка. А в нас в Полтаві-Пвіденні є незадіяний чудовий склад сидячок, тому можно спробувати розвити пропозицію Полтава-Ромодан-Бахмач-Київ. Виглядає дещо бегзлуздо, але... Через добу замість Полтави - Кременчуг, щоб раз на два дні склад попадав до Полтави. Відминити 669, щось таке... :)
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 408


View Profile
« Reply #11 on: 16.05.16 , 21:05 »
Share

Я, пропонуючи свій варіант, виходив із тої простої думки, що гірше вже не буде. Більшої деградації, ніж пдс із двох вагонів, важко придумати.
Стосовно існуючих пересадок - так, вони є і непогані. Але, все ж таки, чисто психологічно, пересадка і прямий потяг(навіть за один і той же час) - це велика різниця, ви розумієте.
Тобто, я сподівався, що попит виросте, виходячи з того, що:
- пряме сполучення виглядатиме більш привабливо(для Ромнів, Талалаївки і т.п.)
- додадуться пасажири на Київ із Кременя, Глобина, Семенівки(Веселий Поділ) і т.п. Небагато, але буде.
- додасться вагон із Гадяча
Також була ідея підв"язати потяг по Кременю до Полтава-Дніпропетровськ, але той, схоже, почив в бозі, а більше там нема до чого підв"язувати...

Quote
А в нас в Полтаві-Пвіденні є незадіяний чудовий склад сидячок,

Пустіть його на Полтава - Кременчук - Олександрія - Кіровоград.
Напрямок розкатаний автобусами, але це не страшно, т.як потяг буде швидшим. Головне щоб тариф був трішки нижчий автобусного. Якщо це можливо, то потяг буде користуватись попитом. Там досить великий пасажиропотік, а дороги в Кіровоградській області одні з найгірших.

Ще один варіант, який я обдумував ще перед написанням цієї пропозиції - додати до Лтави третю групу: Київ - Гадяч.

Та зрештою, можна і на Київ пустити. Теоретично, напрямок перенасичений швидкісним денним сполученням - хундаями. Але у них дуже мало зупинок. Треба пустити "народний" потяг на Київ, приблизно дзеркально до Лтави.
Напр., Полтава 16.30 - Київ 22.00, Київ 08.00 - Полтава 13:30. І не гратись у супер-пупер експрес, а додати зупинок, які даватимуть пасажирів: Решетилівку(Решетилівський район), Яреськи(Шишацький), Гоголеве(Великобагачанський), Лазірки(частина Оржицького).
« Last Edit: 16.05.16 , 21:05 by mikolalex » Logged
delphin_7
Active user

Posts: 395


View Profile
« Reply #12 on: 17.05.16 , 01:05 »
Share


Та зрештою, можна і на Київ пустити. Теоретично, напрямок перенасичений швидкісним денним сполученням - хундаями. Але у них дуже мало зупинок. Треба пустити "народний" потяг на Київ, приблизно дзеркально до Лтави.
Напр., Полтава 16.30 - Київ 22.00, Київ 08.00 - Полтава 13:30. І не гратись у супер-пупер експрес, а додати зупинок, які даватимуть пасажирів: Решетилівку(Решетилівський район), Яреськи(Шишацький), Гоголеве(Великобагачанський), Лазірки(частина Оржицького).

разве что на выходные, там студенты выметут, но это существенно уменьшит количество пассажиров утреннего РЭ
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 408


View Profile
« Reply #13 on: 17.05.16 , 10:05 »
Share

Пустіть його на Полтава - Кременчук - Олександрія - Кіровоград.

Трошки пропрацював це. Зупинки Полтава - Новосанжари - Ліщинівка - Кобеляки - Козельщина - Галещина - Кременчук(5хв) - Павлиш - Олександрія(20хв) - Користівка - Знам"янка(2хв!) - Кіровоград.
Пропонований графік: Полтава 6.30 - Кіровоград 12:00-12:30 - Олександрія 14:00-14:20 - Кіровоград 15:50 - 16:20 - Полтава 21:50.
На ділянці Полтава - Кременчук: заповнює вікна між приміськими(перший на Кременчук о 3:51, другий о 9 ранку), т.як з урахуванням "сільських" зупинок аудиторія перетинається.
Назад також: Кременчук 19:30 - Полтава 21:50 - зручне вечірнє повернення, а у приміських дірка: один в 15:22, інший о 20:21, і ще є о 17:05 тільки до Кобеляків.
По лінії Кременчук - Олександрія - Кіровоград - там сполучення фактично нема, приміське убили, із міжміського півтора потяги... А напрямок вельми популярний, автобуси з Олександрії на Кіровоград щогодини, на Кремінь теж часто.
Однак це все має зміст, якщо тариф буде хоча б трішечки нижчий автобусного. Якщо він буде вищий, то даний маршрут не буде популярним.

Щодо вашого варіанту сидячки з Полтави на Ромодан - Ромни - Бахмач. Там до Полтави тяжіє тільки Лохвиця з районом, Ромни вже до Сум, тому не думаю, що буде популярне сполучення.
Logged
вася
Guest
« Reply #14 on: 17.05.16 , 11:05 »
Share

Маленькое уточнение по поводу бусиков Киев-Сумы.Стоимость проезда 200 гр,хоть по полному маршруту,хоть Киев-Ромны.И ходят они раз в час,но 3 маршрутки одна за другой
Logged
вася
Guest
« Reply #15 on: 17.05.16 , 11:05 »
Share

Но при всем этом поезд,даже с ценой 50-100 гр,но с графиком(1.40-3.30)выглядит очень мрачно
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 408


View Profile
« Reply #16 on: 17.05.16 , 12:05 »
Share

Зсунути Київ-Шостка(20:58 - 01:09) хоча б на годину раніше було б добре і для Шостки, і Ромнів, але я не знаю, чи це можливо. В принципі, можна зробити одразу прямий потяг Хмельницький-Шостка. Зараз 772й прибуває в Київ о 19:11, і, здається, стоїть аж до відправлення о 20:58. Зробити йому стоянку півгодини(для вчеплення роменської групи), і відправку о 19:40. Але графік потягів по Київ-Пасу досить щільний, не факт, що це вдасться зробити.
Тоді було б прибуття десь о 00:30. Щодо відправки на Київ - так, рання, але це заради раннього прибуття в Київ до початку робочого дня, що виправдовує такий ранній виїзд. Якщо пізніше, то взагалі можна робити відправку хоча б о 6.30 ранку... Якщо ще відмінити зупинки по Куреню, 25 км, Блотниці, Рогинцям, можна виграти ще 10-15 хв., а може і ще є запас щоб підняти швидкість.
Logged
albatros
Active user

Posts: 367


View Profile
« Reply #17 on: 17.05.16 , 12:05 »
Share

[quote author=mikolalex link=topic=122285.msg437007#msg437007 date=1463470389
По лінії Кременчук - Олександрія - Кіровоград - там сполучення фактично нема, приміське убили, із міжміського півтора потяги... А напрямок вельми популярний, автобуси з Олександрії на Кіровоград щогодини, на Кремінь теж часто.
Однак це все має зміст, якщо тариф буде хоча б трішечки нижчий автобусного. Якщо він буде вищий, то даний маршрут не буде популярним.
Щодо вашого варіанту сидячки з Полтави на Ромодан - Ромни - Бахмач. Там до Полтави тяжіє тільки Лохвиця з районом, Ромни вже до Сум, тому не думаю, що буде популярне сполучення.
[/quote]
А Полтава-Суми через Ромни чим не варіант?
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 408


View Profile
« Reply #18 on: 17.05.16 , 13:05 »
Share

Quote
А Полтава-Суми через Ромни чим не варіант?
Маршрут протирічить географії і топології залізничної мережі. Куди таким потягом їздити? З Полтави на Суми - ні, з Ромнів на Суми - ні. На Конотоп із Ромнів ходять кілька автобусів у день, і тим весь пасажиропотік вичерпується.


Пропоную принципово іншу схему, яка буде зручна для Ромнів і усієї ділянки.
Продовжуємо і розбиваємо Кременчук-Бахмач на два денних сполучення: Кременчук-Ромни і Ромни - Київ.
Кременчук 18:10 - (з усіма зупинками) - Ромодан 21:15-21:35 - Ромни 00:01(гадяцький вагон: Лохвиця 23:00 - Гадяч 00:10)
Ромни 7.40 - Бахмач 9:40-10:00 - Київ 12:30.
Київ 18:30 - Бахмач 21:00-21:20- Ромни 23:20.
Ромни 06:10 - Ромодан 8:30 - (з усіма зупинками) - Кременчук 11:30.(гадяцький вагон:  Гадяч 5:45 - Лохвиця 06:00)

Сенс такого:
- зручне денне сполучення Ромни-Київ
- виконує роль ранкового приміського з Ромнів на села і смт в бік Бахмача
- з Кременчука на Ромни(існуючий пасажиропотік 670-го) у більш зручний час -> більше пасажирів
- з усіма зупинками від Кременчука до Ромодану - виконує роль приміського, 9хх Кременчук-Хорол можа відмінити(його зворотній рейс - повітровоз), відправлення о 18 більш зручне, ніж о 17.
- по Ромодану - підв"язка під Лтаву, в обидва боки! А також підв"язка під електричку з Полтави прибуттям о 20:45. Тобто, на північ від Ромнів до Києва можна добратись напряму, на південь - з пересадкою по Ромодану, в обидва боки.
- на Гадяч можна буде добратися з Києва так само з пересадкою по Ромодану із/на Лтаву.
- на ділянці Бахмач-Київ закриваємо великі "вікна" між ЕПК

Із другорядних переваг: можна буде налагодити нормальний оборот локомотивів без перестою по Ромодану і дурних рейсів резервом. (вранці із Кременем на Ромодан - одразу потім назад із цим потягом до Кременчука. Ввечері з ним до Ромодана - назад із Кременем).

Із слабких сторін: потрібна повністю нова окрема нитка від Києва до Бахмача. Також потрібно 2 склади вагонів. Дещо завеликий відстій по Києву, але я вважаю це виправданим.


Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11317


View Profile
« Reply #19 on: 17.05.16 , 15:05 »
Share

Трошки пропрацював це. Зупинки Полтава - Новосанжари - Ліщинівка - Кобеляки - Козельщина - Галещина - Кременчук(5хв) - Павлиш - Олександрія(20хв) - Користівка - Знам"янка(2хв!) - Кіровоград.
Забудьте про это. Это будет воздуховоз.

Кременчук 18:10 - (з усіма зупинками) - Ромодан 21:15-21:35 - Ромни 00:01(гадяцький вагон: Лохвиця 23:00 - Гадяч 00:10)
Шо за бред? Из Кременчуга в 17 и 20 есть пригород а тут еще в 18 со всеми остановками, а билеты как в него продавать на всех остановках? Вагон в Гадяче в 00:10 - для кого? Там ветка ночью вообще не работает, если не ошибаюсь.

Ромни 7.40 - Бахмач 9:40-10:00 - Київ 12:30.
Ромны выезжают в Киев на работу и учебу, поэтому такое прибытие не подходит, для нормальной заполняемости прибытие должно быть поздним вечером, потому что прибытие в 12 воскресенья это бес толку ездить на выходной, а в 12 понедельника уже поздно.

- зручне денне сполучення Ромни-Київ
В бік Києва воно не зручне.

- виконує роль ранкового приміського з Ромнів на села і смт в бік Бахмача
Не потрібен він там, зараз цю роль виконує 669, але його населеність на тому відрізку вкрай мала.

- з Кременчука на Ромни(існуючий пасажиропотік 670-го) у більш зручний час -> більше пасажирів
Це не зовсім так, зараз 669 зручний для тих хто їде до Лохвиці та далі, це основні пасажири цього потягу. Тим кому треба до Ромодану та станцій до нього є приміський о 20-ї. Ви ж пропонуєте основним пасажирам приїжджати не в ранці а глибоко вночі.

- з усіма зупинками від Кременчука до Ромодану - виконує роль приміського, 9хх Кременчук-Хорол можа відмінити(його зворотній рейс - повітровоз), відправлення о 18 більш зручне, ніж о 17.
9хх це не приміський а грузо-пасажирський. ПДС його не замінить, бо не буде зупинятись біля кожного стовба, Ваш пропонований потяг це ПДС, не розглядуйте в ньому можливість проїзду за приміським тарифом та зі всіма зупинками - такого ніхто не дозволить.

- на ділянці Бахмач-Київ закриваємо великі "вікна" між ЕПК
А воно там дійсно треба?
Logged
Tags:
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.092 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 17.05.16 , 03:05