Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.08.17 , 00:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Обговорення: чи потрібний маршрут Кам'янець-Подільський - Харків (Львів / Одеса)

Pages: [1] 2 3 4 5
Reply | Print
Author Topic: Обговорення: чи потрібний маршрут Кам'янець-Подільський - Харків (Львів / Одеса)  (Read 5692 times)
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« on: 23.05.16 , 21:05 »
Share Reply with quote

Читав, що у Буковини зараз коефіцієнт інфраструктурної зв’язності найгірший серед усіх регіонів, які ще не відкололись ((( Навіть закарпатські русини зараз ближчі до України, аніж забута Богом Буковина, з парою поїздів, дорогим транзитним тарифом в столицю, тяжінням до закордону і як бонус – масовою роздачею румунських паспортів.

Гадаю, що частково (для окремих районів Чернівецької області) цю проблему можна вирішити у комплексі із проблемою Кам'янця-Подільського.

Ось, до прикладу, міський голова Кам'янця-Подільського та депутати міської ради звернулися до ВР та КМУ з проханням про призначення поїзда
Львів – Івано-Франківськ – Чернівці – Кам’янець-Подільський – Вінниця – Дніпропетровськ – Харків:

Quote

ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення 88 (позачергової)
сесії міської ради
14.07.2015 № 8/88
Голові Верховної Ради України
В. Гройсману
Прем’єр-міністру України
А. Яценюку

 
Звернення
щодо створення нового залізничного маршруту


Кам’янець-Подільський – місто обласного значення, має багату історико-архітектурну спадщину і належить до найдавніших міст України з майже тисячолітньою історією. За кількістю пам’яток архітектури місто посідає третє місце після Києва і Львова.
Місто територіально розділене на дві частини – Старого міста і Нового плану. Старе місто функціонує як унікальний історико-архітектурний комплекс площею 121 га, відокремлений від міста глибоким каньйоном р. Смотрич. Постановою Ради Міністрів УРСР територію Старого міста було оголошено Державним історико-архітектурним заповідником, а Указом Президента України надано статус Національного з назвою НІАЗ "Кам'янець". Кам’янець-Подільський є адміністративним центром найбільшого в Європі Національного природничого парку "Подільські Товтри".
На території Національного історико-архітектурного заповідника «Кам’янець» знаходиться 395 об’єктів культурної спадщини, зокрема 282 пам’ятки архітектури (з них 104 пам’ятки архітектури національного значення та 65 пам’яток архітектури місцевого значення, 113 щойно виявлених об’єктів культурної спадщини, з яких на території Старого міста розташовано 74 об’єкти, а на Новому плані міста - 39 об’єктів); 8 пам’яток та об’єктів археології; 31 пам’ятка історії; 2 пам’ятки садово-паркового мистецтва; 72 пам’ятки природи (з них 2 пам’ятки природи національного значення - геологічна пам’ятка природи загальнодержавного значення «Смотрицький каньйон» та Ботанічний сад). Замковий міст, що сполучає місто і Замковий комплекс занесено до списку 100 пам'яток архітектури ЮНЕСКО, що знаходяться під загрозою руйнації.
Унікальне поєднання містобудівельного середовища з ландшафтом каньйону р. Смотрич надало Старому місту виняткову цінність на території Центрально-Східної Європи. Особливістю архітектурної спадщини міста є збереження історичної планувальної структури і зразків культур різних народів (українців, поляків, вірменів, росіян) та релігій (православної, католицької, іудейської, мусульманської. Збережені фрагменти оборонних укріплень Старого міста, особливо комплекси Замку та Замкового  мосту з міською Брамою, гідротехнічні споруди Руської брами, Верхньої та Нижньої Польської брам.
Нова частина Кам’янця-Подільського – це адміністративний центр, де розташовано більшість об’єктів міської інфраструктури.  
Унікальна історія, ландшафт, пам’ятки архітектури, розвиток фестивального руху, розширення міжнародної співпраці з року в рік приваблюють значну кількість туристів до міста  як з України так і з інших країн. Так, якщо в 1999 році місто відвідало 45000 туристів, то у 2005 році - більше 200000, у 2014 році - 143000, а за перше півріччя 2015 року - 74956. Активна міжнародна співпраця з містами-побратимами в напрямку туризму сприяла збільшенню потоку іноземних туристів, які складають 10-15% від загальної кількості відвідувачів.
Всі ці фактори вплинули на визначення туризму, як пріоритетної сфери розвитку економіки міста. Основним із транспортних сполучень із містом є залізниця та пасажирські потяги із маршрутом «Кам’янець-Подільський – Київ» та «Київ – Кам’янець-Подільський». Саме тому, звертаємось до Вас з проханням посприяти у можливості створення проїзду залізницею до міста Кам’янця-Подільського з міста Львова і в зворотному напрямку.
Створення такого маршруту забезпечить безперебійне залізничне сполучення між туристичними містами України, безпечний та комфортний проїзд іноземців та інших гостей нашого міста з метою культурного, економічного та інвестиційного обміну між туристичними містами.
Цей залізничний маршрут можна створити шляхом сполучення міст: Львів – Івано-Франківськ – Чернівці – Кам’янець-Подільський – Вінниця – Дніпропетровськ – Харків. Умовно даний проект можна назвати «Західно-Східний залізничний маршрут «Львів – Харків через Чернівці і Кам’янець-Подільський».
Для покращення транспортного сполучення між західними та південним областями країни просимо відновити залізничний маршрут «Кам’янець-Подільський – Одеса».

З повагою
міський голова                                                                                                                                                     М. Сімашкевич

та депутати Кам’янець-Подільської міської ради

У відповідь отримали лист з типовою відпискою:





Отож, чи заслуговує той куток поїздів до будь-яких інших кутків України (Харків, Львів, Одеса тощо) окрім Києва?
« Last Edit: 23.05.16 , 21:05 by Iwan » Logged
Doobey
Active user

Posts: 858


View Profile
« Reply #1 on: 23.05.16 , 22:05 »
Share Reply with quote

Як на мене, сполучення Львова з Кам'янцем потрібне. Через Франківськ-Чернівці чи через Тернопіль, щоб частково зекономити пальне, це вже питання.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2800


View Profile
« Reply #2 on: 23.05.16 , 22:05 »
Share Reply with quote

Щодо КП-Львів, то необхідно визначитись денні/нічні, принаймні, з яких почати?

Нічні з часом руху 7 годин привабливі для туристів, які бажають за 2 дні звідати 2 міста без готелів з переїздом вночі.
Наприклад, Київ-Львів + екскурсія + Львів-КП + екскурсія + КП-Київ. Екскурсії - денні, переїзди - нічні. Тур вихідного дня. В даному прикладі - ніч з суботи на неділю.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2106


View Profile
« Reply #3 on: 24.05.16 , 09:05 »
Share Reply with quote

через Ларгу есть смысл запустить максимум поезд Одесса - Черновцы. Ну можно еще прикольнуться, неежедневно запустить что-то типа Харьков - Киев - Черновцы - Вадул-Сирет, удобное по графику для вагона Киев - Бухарест. Поезд из Львова на восток там точно не нужен. А на отдельный поезд Львов - Каменец не будет достаточного пассажиропотока. Разве что ВБСы какие-нибудь замутить, но с этим тоже как-то туго. Из Сум ВБСы на все направления - можно, а из Мариуполя в Одессу - говорят, что с лишком сложно переприцепить...
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2106


View Profile
« Reply #4 on: 24.05.16 , 09:05 »
Share Reply with quote

Раз уже пошла тема сообщения с Каменец-Подольским, у меня еще была идея, киевский ночной поезд не отстаивать в Каменце, а увязать по Каменцу с новым поездом типа Каменец - Винница - Немиров - Христиновка - Шевченко - (например) Запорожье. От Христиновки до Днепра получится примерно поезда Умань - Ясиноватая, Винница получит удобное сообщение с Христиновкой, Днепропетровск - с Каменец-Подольским. Через день будет вполне достаточно.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 858


View Profile
« Reply #5 on: 24.05.16 , 09:05 »
Share Reply with quote

А чому зі Львова до Кам'янця не набереться пасажирів на окремий поїзд? Якщо через Франківськ-Чернівці, то по дорозі підсядуть (на зворотньому шляху теж поїдуть до Прикарпаття). Якщо через Тернопіль, то теж підсядуть. Не 18 вагонів, звичайно, а щось коротеньке типу 601.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10721


View Profile
« Reply #6 on: 24.05.16 , 10:05 »
Share Reply with quote

Каменец - Винница - Немиров - Христиновка
На этом участке он будет пустой.

Львов-КП считаю нужен однозначно, сам на этих выходных добирался из Львова в КП, и что бы нормально поспать, без пересадок ночью, пришлось замутить нехилый маятник.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 858


View Profile
« Reply #7 on: 24.05.16 , 10:05 »
Share Reply with quote

Каменец - Винница - Немиров - Христиновка
На этом участке он будет пустой.

Львов-КП считаю нужен однозначно, сам на этих выходных добирался из Львова в КП, и что бы нормально поспать, без пересадок ночью, пришлось замутить нехилый маятник.
І як добирались, якщо не секрет? З пересадкою на автобус?
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 10721


View Profile
« Reply #8 on: 24.05.16 , 10:05 »
Share Reply with quote

І як добирались, якщо не секрет? З пересадкою на автобус?
50 Львов-Казатин, 111 Казатин-Хмельницкий, 6351 Гречаны - КП
Logged
Doobey
Active user

Posts: 858


View Profile
« Reply #9 on: 24.05.16 , 10:05 »
Share Reply with quote

І як добирались, якщо не секрет? З пересадкою на автобус?
50 Львов-Казатин, 111 Казатин-Хмельницкий, 6351 Гречаны - КП
Ого, аж через Козятин! А по Хмельницькому нема стиковок?
Logged
Tags: kamyanets-podilsky kharkiv lviv Odesa 
Pages: [1] 2 3 4 5
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.084 seconds with 20 queries.