Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.07.19 , 02:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення: чи потрібний маршрут Кам'янець-Подільський - Харків (Львів / Одеса)

Pages: 1 [2] 3 4 5 6
Print
Author Topic: Обговорення: чи потрібний маршрут Кам'янець-Подільський - Харків (Львів / Одеса)  (Read 11911 times)
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #10 on: 24.05.16 , 10:05 »
Share

І як добирались, якщо не секрет? З пересадкою на автобус?
50 Львов-Казатин, 111 Казатин-Хмельницкий, 6351 Гречаны - КП
Ого, аж через Козятин! А по Хмельницькому нема стиковок?
Даже не думал об этом, рвать ночь не хотел, да и в КП не спешил.
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1451


View Profile
« Reply #11 on: 24.05.16 , 11:05 »
Share

І як добирались, якщо не секрет? З пересадкою на автобус?
50 Львов-Казатин, 111 Казатин-Хмельницкий, 6351 Гречаны - КП
Ого, аж через Козятин! А по Хмельницькому нема стиковок?
Даже не думал об этом, рвать ночь не хотел, да и в КП не спешил.
А якби був прямий поїзд, то би заїжджав через Чернівці за годин 10, через Тернопіль за 9. Чудовий нічник вийшов би.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1399


View Profile
« Reply #12 on: 24.05.16 , 11:05 »
Share

Щодо напрямку Львів — КП. Як на мене, цілий поїзд для такого напрямку це занадто жирно. В кращому разі у пікові дні пасажирів набереться на 4 вагони, але заради них енерговитратну машку від Гречан до Кам'янця давати не будуть.
Теоретично могла б себе виправдати ПГВ Львів — КП, але зупиняти заради цього проходящий ПДС на 10 хвилин по Гречанах для відчеплення кам'янецької ПГВ теж навряд чи будуть.
Найбільш реально, що можна зробити в інтересах пасажирів, які прямують зі Львова до Кам'янця — це додати двохвилинну зупинку по Гречанах 110 Львів — Херсон. Пасажири зі Львова тоді отримають змогу пересісти по Гречанах на вечірній дизель до Кам'янця.
В напрямку Львова додати "Слобожанщині" двохвилинну зупинку по Гречанах, пересадка у бік Львова займатиме приблизно півтори години.

Щодо напрямку Харків — КП. Якось Віктор уже писав, що ПЗЗ активно лобіює призначення потягу Харків-Хмельницький через Хмільник. Користуючись цим, можна спробувати поторгуватися, і виторгувати Харків — КП через Хмільник.
« Last Edit: 24.05.16 , 11:05 by K-91 » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #13 on: 24.05.16 , 11:05 »
Share

Користуючись цим, можна спробувати поторгуватися, і виторгувати Харків — КП через Хмільник.
І який би в нього був орієнтовний розклад?
Logged
Doobey
Active user

Posts: 1451


View Profile
« Reply #14 on: 24.05.16 , 11:05 »
Share

Іван, а якщо подумати про поїзд Львів - Чернівці через К-П. Щоб через день ішов Львів - Чернівці - К-П - Тернопіль - Львів і через день назад. Таке собі кільце. Чи прийдеться розбивати маршрут десь по Чернівцях чи К-П? Обслуговування могло би бути як Львівським чи Чернівецьким, так і Хмельницьким депо.
Logged
opex
Active user

Posts: 11784


View Profile
« Reply #15 on: 24.05.16 , 11:05 »
Share

Я вот тоже подумал про вагон КП-Львов. У меня фломастеров нету, просто подумалось про плацкарт к 608 и переприцепке к ларгинскому пригороду по Черновцам.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #16 on: 24.05.16 , 11:05 »
Share

Раз уже пошла тема сообщения с Каменец-Подольским, у меня еще была идея, киевский ночной поезд не отстаивать в Каменце, а увязать по Каменцу с новым поездом типа Каменец - Винница - Немиров - Христиновка - Шевченко - (например) Запорожье. От Христиновки до Днепра получится примерно поезда Умань - Ясиноватая, Винница получит удобное сообщение с Христиновкой, Днепропетровск - с Каменец-Подольским. Через день будет вполне достаточно.
В одній із "тернопільських хотєлок" (які здійняли шторм в шклянці) йшла мова саме про задіяння кількох вагонів 139/140 та 49/50, які весь день паряться на сонці, та їх взаємному перегону між КП та Трускавцем. На ділянці Хм-Львів можна узгодити спільне курсування разом із 73/74. Ясна річ, ці вагони повинні бути однієї категорії/якості.

« Last Edit: 24.05.16 , 11:05 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #17 on: 24.05.16 , 12:05 »
Share

Одразу скажу, що найголовніший недолік - денний поїзд із лежачими місцями... хба в П розсадити 81 людину за конкурентним тарифом.
Аналогічно (денний) могло б бути, якщо витягувати 601/602 до Хм-КП - не впевнений, чи це комусь буде привабливо.
Інша справа, якби з КП - опівночі, Львів - ранок, Ужгород (через Сянки) - опівдні, Львів - пізній вечір, майже опівночі... і на ранок знову до КП.
Варіантів купа, але потрібно запропонувати щось найпривабливіше з мінімальним використанням додаткових вагонів - "з того, що є". Пропонуйте.
« Last Edit: 24.05.16 , 12:05 by Iwan » Logged
Utopist
Active user

Posts: 2914


View Profile
« Reply #18 on: 24.05.16 , 12:05 »
Share

Каменец - Винница - Немиров - Христиновка
На этом участке он будет пустой.

Посадить на этот поезд пассажиров от Днепра до Винницы-Хмельницкого. Их ведь немало. График для них удобный получится.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #19 on: 24.05.16 , 13:05 »
Share

Посадить на этот поезд пассажиров от Днепра до Винницы-Хмельницкого. Их ведь немало. График для них удобный получится.
Посадить? Может сразу в места не столь отдаленные посадить всех, что бы не мешались? :) Не будет никто ехать лишние 4 часа по лесам.
Logged
Tags: kamyanets-podilsky kharkiv lviv Odesa 
Pages: 1 [2] 3 4 5 6
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!