Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.07.19 , 01:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення: чи потрібний маршрут Кам'янець-Подільський - Харків (Львів / Одеса)

Pages: 1 2 3 [4] 5 6
Print
Author Topic: Обговорення: чи потрібний маршрут Кам'янець-Подільський - Харків (Львів / Одеса)  (Read 11908 times)
Doobey
Active user

Posts: 1451


View Profile
« Reply #30 on: 26.05.16 , 19:05 »
Share

Mikolaex, а як ти дивишся на те, щоб для початку запустити потяг Кам'янець-Подільський - Львів через Хмельницький? Це дозволило б вивчити потенціал даного краю в плані потреби в тому чи іншому потязі. Маю на увазі, якщо графік скласти так, щоб по Хмельницькому було зручно пересідати з якомога більшої кількості поїздів з/до сходу України (треба глянути, коли там найбільше поїздів), то К-П мав би цілий ряд переваг у сполученнях. А вже потім, як ситуація покаже, що варто запускати нові поїзди до Кам'янця, можна буде йти далі.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #31 on: 26.05.16 , 22:05 »
Share

Я не претендую на істину в останній інстанції, якщо у вас є інші пропозиції - інший маршрут або графік - можете навести для порівняння.
В текущем графике я не вижу сколь нибудь удобного другого графика. Единственное что я вижу, но это сложно для понимания (УЗ особенно), и в реализации так же, это на участке Харьков-Днепр график текущего 795/796, его же отменить (разумеется в те дни когда будет этот поезд, потому что он явно будет минимум через день), т.к. его пассажиры будут теми кто займет места Днепрян едущих далее/до Днерпра, т.е. в 4-6 плацкартных вагонов должен быть трафарет по Днепру. Никакого Хмельника, через Винницу-Хмельницкий, без захода в Жмеринку.

із іншими потягами не вважаю настільки важливим, т.як у цього потяга буде своя унікальна аудиторія - Хмільник, Кам"янець, можливо Житомир, інші пункти - доповнення. Також, якщо брати Харків, то цей потяг буде єдиним способом напряму доїхати до: ДнДз, Вільногірськ, П"ятихатки, Олександрія, Городище, Корсунь, Миронівка, Біла Церква. Думаю, це вже непоганий "бонус", на який графік "Слобожанщини" жодного впливу не чинить.
Хмельник - вообще не нужен, призыв на который вы опираетесь, это был сарказм Виктора. Каменец не даст нужного количества, он будет лишь бонусом для этого поезда, готов спорить, что в не пик КП даст максимум два вагона.
Житомир вообще не рассматриваю, там нужен проходящий поезд, а-ля Днепр-Луцк, но это разговор для другой темы, прошу не продолжать тут.
ДнДз, Вольногорск и Пятихатки - прохождение ночью, при наличии альтернативы с пересадкой, не уверен что там будут люди.
Александрия - сомнительно, т.к. из Харькова есть сидячка в Шевченко которая приедет раньше, обратно она в это же время но приедет в Харьков раньше. Хотя, город такой, что может схавает и этот поезд :)
Городище, Корсунь, Мироновка, можно даже не заморачиваться на них, для экономии времени в пути, к Харькову и КП они не тяготеют, с остальными станциями есть сообщение.

А теперь о главном, наличие такого поезда в КП это чисто под туристический поток, ну и на дни вывоза, и то, он скорее вывезет Хмельницкий/Винницу в Харьков и Днепр, чем из КП. На регулярной основе он не будет востребован, как не рекламируй. Одесса - КП вообще никак не вижу, при наличии кучи поездов из Хмельницкого.
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 459


View Profile
« Reply #32 on: 27.05.16 , 10:05 »
Share

Quote
А теперь о главном, наличие такого поезда в КП это чисто под туристический поток, ну и на дни вывоза, и то, он скорее вывезет Хмельницкий/Винницу в Харьков и Днепр, чем из КП. На регулярной основе он не будет востребован, как не рекламируй. Одесса - КП вообще никак не вижу, при наличии кучи поездов из Хмельницкого.

Ну ось з цього треба було починати. Я теж не впевнений у наявності достатнього пасажиропотоку на Кам"янець. Тоді треба додавати Чернівці, хоча час у дорозі стане більше доби.
Стосовно Хмільника - він даватиме якийсь пасажиропотік... Якщо пустити стандартним шляхом через Вінницю, це буде конкретне дублювання існуючих потягів(41, 86, з Харкова 111)... В цьому є сенс, тільки якщо даний напрямок перевантажений, і існуючі потяги не задовольняють увесь попит.
Logged
Kaban
Active user

Posts: 2207


View Profile
« Reply #33 on: 27.05.16 , 10:05 »
Share

З Камянцем зараз жорсткого невозу немає, якщо немає місць на 139/140 та 117/118, то сидячка 769/770 страхує, і це для УЗ є важливом аргументом, щоб нічого додаткового туди не призначати, тим більше, що там треба палити соляру.
А відміняти 769/770 УЗ навляд чи буде, оскільки він економічно вигідніший ніж наприклад 139/140.
Тобто в сполученні з Камянцем треба визначитись щоб таке туди пустити, щоб не створювати зайвих повітровозів. 117/118 не чіпаємо, 769/770 УЗ також рухати не буде, то жертвою має стати 139/140, з можливим видовженням та удосконаленням графіку. Але й для ділянки через Хмільника після скасування сидячки він стає безальтернативним.
Тому навіть не знаю що можна запропонувати, хіба якимось чином дочіпляти ВБСи КП - Львів/Одеса/Харків з маневрами по Гречанах, або Хмелю
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #34 on: 27.05.16 , 11:05 »
Share

...Тому навіть не знаю що можна запропонувати, хіба якимось чином дочіпляти ВБСи КП - Львів/Одеса/Харків з маневрами по Гречанах, або Хмелю
Причетні всіляко цього уникають - див. їх відповідь у першому дописі.
Ну ось з цього треба було починати. Я теж не впевнений у наявності достатнього пасажиропотоку на Кам"янець. Тоді треба додавати Чернівці, хоча час у дорозі стане більше доби.
Найближчим часом отримаю відповідь Чернівецької ОДА в якій вони підтвердять небажання буковинців їздити з Чернівців до Одеси зайві 3:20 через Львів.
Не впевнений, що в цьому є сенс, проте пропоную тут розглянути: двогрупний Чернівці-Київ/Одеса (відповідно 12 та 4 вагони) на ділянці Чернівці - КП, а по КП - їх розчеплення, і формування двох двогрупних: Чернівці/КП-Київ і Чернівці/КП-Одеса (аби не був порожнім щоденний на Одесу і щоб не був "через день", то можна через день до Одеси, а в інший день - ще кудись; наприклад, той же Харків). Це тільки концепція для обговорення.
Вигоди:
1) залишається "як є" один поїзд між Чернівцями і КП - нічого зайвого на цьому відтинку;
2) 4 вагони на Одесу з Чернівців - відповідає реальній піковій населеності наявного 135/136 буковинськими пасажирами;
2*) альтернативний старт - з КП, крім того, наприклад мешканці бесарабської частини Чернівецької області їхатимуть одразу до КП;
3) КП і Чернівці отримають привабливе сполучення не тільки до Одеси, але й до Дніпра та Харкова.

« Last Edit: 27.05.16 , 11:05 by Iwan » Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #35 on: 27.05.16 , 12:05 »
Share

Найближчим часом отримаю відповідь Чернівецької ОДА в якій вони підтвердять небажання буковинців їздити з Чернівців до Одеси зайві 3:20 через Львів.
Не впевнений, що в цьому є сенс, проте пропоную тут розглянути: двогрупний Чернівці-Київ/Одеса (відповідно 12 та 4 вагони) на ділянці Чернівці - КП, а по КП - їх розчеплення, і формування двох двогрупних: Чернівці/КП-Київ і Чернівці/КП-Одеса (аби не був порожнім щоденний на Одесу і щоб не був "через день", то можна через день до Одеси, а в інший день - ще кудись; наприклад, той же Харків). Це тільки концепція для обговорення.
Вообще ничего не понятно. 135/136 если через Львов не хотят, а добьются через КП, то это будет поезд Одесса-Ив.Франковск. отцепить в КП половину 137 и 117 явно не выйдет, потому 117 черновицкий состав, а КП не заполнит по половине поезда до Киева и Одессы. Поезда станут медленней за счет переприцепок по КП и Черновцам.
В общем, опять, какую проблему вы пытаетесь решить? вывезти 10 среднесуточных пассажиров из КП в Одессу?
Logged
VB
Active user

Posts: 3903


View Profile
« Reply #36 on: 27.05.16 , 12:05 »
Share

УЗ запускает акцию на 3 месяца. По цене до Хмеля едем до Камянца. С посещением залов повышенной комфортности. Определенными поездами, которые более-менее подходят к дизелям, если их больше одного.  Обвешиваем как антикорупционными листовками все что можно. Считаем пассов, - смотрим что и куда и откуда. Это же делаем с Раховом, Хмельником и все-всем-всем. Под это дело даже можно дизель-поезда или автобусы запустить. Правильно вложенные деньги в мониторинг окупаются очень быстро с перекрыванием тех проектов, которые не оправдали надежд.
Logged
VB
Active user

Posts: 3903


View Profile
« Reply #37 on: 27.05.16 , 12:05 »
Share

Простой пример. Хлебзавод. Мясокомбинат. Сырзавод. Нужно увеличить прибыль путем повышения производства. Специальные люди ездят по всем окрестным и дальним селам и городам. Ездят неделю-две. Анализируют рынок. Составляется маршрут движения нашего авто с продукцией. Потом предлагают продукцию. Да, вначале сформированный рынок вяло реагирует. Но, если мы делаем действительно конкурентный продукт, продажи увеличиваются. Без демпинга в ценах. Единственное, - мы предлагаем хорошие условия продавцу. По крайней мере не хуже конкурента. Через несколько месяцев маршрут делится на два, три, так как в одно авто уже все не помещается. Именно так поступали известные мне тм"Мошуров", "Звенигора" или "Глобино",которые вышли за пределы своего региона. Вложили деньги в то, которое начало приносить прибыль лишь через время. А могло и не принести. Такие ТМ тоже мне известны. Но там было качество не то.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #38 on: 27.05.16 , 12:05 »
Share

[давайте не будем уходить от темы]
« Last Edit: 27.05.16 , 13:05 by logist » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #39 on: 27.05.16 , 13:05 »
Share

Вообще ничего не понятно.
Тоді знімаю цю останню "концепцію" з обговорення.
« Last Edit: 27.05.16 , 14:05 by Iwan » Logged
Tags: kamyanets-podilsky kharkiv lviv Odesa 
Pages: 1 2 3 [4] 5 6
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 26.05.16 , 21:05