Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.07.19 , 18:07

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення: чи потрібний маршрут Кам'янець-Подільський - Харків (Львів / Одеса)

Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Print
Author Topic: Обговорення: чи потрібний маршрут Кам'янець-Подільський - Харків (Львів / Одеса)  (Read 11916 times)
yambor
Active user

Posts: 1733


View Profile
« Reply #40 on: 27.05.16 , 15:05 »
Share

На Одесу з КП їздили нормально, там 2 пл вагони заповнювались, більше не поміщалось. Поки не пАкращили графік до всеночного простою по Хм.
Народ з Одеси став масово їздити на експресі Од-Хм з пересадкою на 177 ігноруючий прямий вагон, який потім і пав в боротьбі з причепками в 2011 чи 2012.
Як зараз їздять - хз.
ІМХО, як варіант, Одеса-КП-Чернівці-ІФ через день з 136. Крім одеського, тут є гарний трафік з Хм,КП в Коломию-Франківськ, що поїде на потязі якщо доплата за транзит не зробить квиток дорожче автобуса.

З Харковом питання можна вирішити зробивши 139 пізнє відправлення після прибуття ІС+ та/або забезпечивши стиковку 723 і 769. В сторону Харкова народ(туристи) так їздять (140+Хюндай).
З Дніпром та Львовом потрібен синхронний підвіз з КП в Хм/Гречани під відповідні потяги.

Взагалі, на мою думку, щоб комплексно вирішити проблему, потрібно розділити експреси на КП і МП, МП частині залишити графік як є, тільки зменшити стоянку по Жмеринці. КП половину пускати пізніше з Києва, з часов в дорозі не більше 2007 гоку (6:22), після прибуття 723 з Харкова і з прибуттям в КП десь коло опівночі. В зворотньому напрямку відправляти рано вранці (відправлення коло 6) з прибуттям в Київ коло 12 зі стиковкою з денним харківським Ху. Це дозволить рознести в часі 3 потяги з КП на Київ які фактично йдуть один за одним, забезпечити більш денний і швидкий проїзд з КП на Київ (кому треба раніше - їде на 140,118), забезпечити недороге закриття пізньо-ранкової дірки на Київ з Хм-Вінниці, забазпечить альтернативу автобусам для ранкового доїзду в Хм-Вінницю ну і стиковка на Харків.
Для забезпечення обслуговування можна КП і МП групи міняти по черзі, щоб через день кожна половинка попадпла на цілий день в депо: К-КП-К-МП-К. Для компенсації дуже ранішнього виїзду з КП можна по ХМ чіпляти пару вагонів пл до 117-118.
Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1400


View Profile
« Reply #41 on: 28.08.16 , 11:08 »
Share

Суттєво полегшило б запуск гіпотетичного поїзда Львів-Кам'янець відсутність заїзду на ст. Хмельницький та подвійної зміни напрямку, через яку виникнуть додаткові енерговитрати.
Щоб Гречани стали хабом для поїздок в Кам'янець та місцем посадки трамвайних пасажирів з Хмельницького, треба дотягнути від Алмазу тролейбусну лінію до пішохідного моста через колії, який веде на станцію Гречани. Це всього лише кількасот метрів, тож астрономічних витрат це не потребує. Хмельницькій міській раді вистачило здорового глузду, щоб дотягнути тролейбусну лінію на приблизно таку ж відстань від Старокостянтинівського шосе до АС-1, запустивши 17-й маршрут. Якщо на станцію Гречани можна буде приїхати тролейбусом (нехай і переходячи через міст понад коліями), то гіпотетичний Львів-Кам'янець міг би не возити повітря і заповнитися за рахунок трамвайних пасажирів Львів-Гречани та Гречани-Камянець без додаткових витрат на подвійну зміну напрямку.
« Last Edit: 28.08.16 , 11:08 by K-91 » Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1013


View Profile
« Reply #42 on: 28.08.16 , 11:08 »
Share

Суттєво полегшило б запуск гіпотетичного поїзда Львів-Кам'янець відсутність заїзду на ст. Хмельницький та подвійної зміни напрямку, через яку виникнуть додаткові енерговитрати.
Щоб Гречани стали хабом для поїздок в Кам'янець та місцем посадки трамвайних пасажирів з Хмельницького, треба дотягнути від Алмазу тролейбусну лінію до пішохідного моста через колії, який веде на станцію Гречани. Це всього лише кількасот метрів, тож астрономічних витрат це не потребує. Хмельницькій міській раді вистачило здорового глузду, щоб дотягнути тролейбусну лінію на приблизно таку ж відстань від Старокостянтинівського шосе до АС-1, запустивши 17-й маршрут. Якщо на станцію Гречани можна буде приїхати тролейбусом (нехай і переходячи через міст понад коліями), то гіпотетичний Львів-Кам'янець міг би не возити повітря і заповнитися за рахунок трамвайних пасажирів Львів-Гречани та Гречани-Камянець без додаткових витрат на подвійну зміну напрямку.

пока букинг по запросу "Хмел.." не начнет в вариантах предлагать Гречаны - дела не будет, люди просто вряд ли будут думать о том, что поезд может не останавливаться в Хмельницком, но тормозить на Гречанах
Logged
funt
Active user

Posts: 242


View Profile
« Reply #43 on: 28.08.16 , 12:08 »
Share

До надземного переходу через колії станції Гречани гарно доїжджається будь-якою маршруткою, що слідує у власне мікрорайон Гречани (зупинка "Стадіон" або досі у народі "Восток"). Крім того, прямо під саму станцію їздять маршрутки №39 та №50 (в т.ч. від залізничного вокзалу станції Хмельницький та з центру міста), хоч і роблять чималий гак, петляючи Львівським шосе та Західною Окружною.

Тому, вважаю, навряд чи побудова 700-метрової ділянки тролейбусної лінії від зупинки "ВО "Алмаз" до зупинки "Стадіон" (а то й далі, тролейбус же десь потрібно ще розвертати) суттєво полегшила би запуск гіпотетичного поїзда Львів - Кам’янець-Подільський.
Logged
Volodymyr
Active user

Posts: 180


View Profile
« Reply #44 on: 28.08.16 , 13:08 »
Share

На рахунок можливого пасажиропотоку КП-Харків

Якщо між містами буде швидкий зручний потяг, то з Харкова в КП поїде доволі багато туристів.
Судіть самі: В Харкові ~ 1 500 000 населення, з них десь напевно 10% хотіло б з'їздити подивитись КП раз в 5 років. Тобто грубо кажучи 30 000 потенційних туристів щороку, ~100 в середньому в день. На щоденний потяг трохи замало, а от через день, чи 2-3 рази в тиждень - в самий раз.

Що я маю на увазі кажучи "швидкий зручний потяг для туристів"? Думаю більшість туристів хотіли б приїжджати в місто між 8-9:30 ранку, а виїжджати "після роботи", ~18:30  чи пізніше.
Мені, як туристу, був би дуже зручний НЕ з розкладом: Харків(18:30)-КП(9:30); КП(17:30)-Харків(8:30).
Навіть більше, якщо буде такий потяг, то на нього будуть бажаючі і на ділянки Київ-Хмельницький, Харків-Вінниця, КП-Хмельницький. Якщо для таких "трамвайних" пасажирів включити в склад десь 3 сидячі вагони з нижчою ціною за квиток, то середня наповнюваність буде ще краща.

* Я написав це з точки зору споживача, а не залізничника. На перший погляд, такий розклад вповні реальний: Київ - КП можна проїхати за 7,5 годин, та й Харків-Київ, думаю, теж за 7годин не проблема встигнути, а от чи може УЗ реалізувати таке на практиці сказати важко.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #45 on: 28.08.16 , 23:08 »
Share

Тому, вважаю, навряд чи побудова 700-метрової ділянки тролейбусної лінії від зупинки "ВО "Алмаз" до зупинки "Стадіон" (а то й далі, тролейбус же десь потрібно ще розвертати) суттєво полегшила би запуск гіпотетичного поїзда Львів - Кам’янець-Подільський.
+1000

Судіть самі: В Харкові ~ 1 500 000 населення, з них десь напевно 10% хотіло б з'їздити подивитись КП раз в 5 років. Тобто грубо кажучи 30 000 потенційних туристів щороку, ~100 в середньому в день. На щоденний потяг трохи замало, а от через день, чи 2-3 рази в тиждень - в самий раз.
Вы видимо не из Харькова. Так вот, тут 75% людей живут от зарплаты до зарплаты, и если они вдруг захотят поехать в КП, то поедут любыми существующими путями, но не поездом с тарифом НЭ. КП не тот город в который едут на неделю-две и за поезд можно заплатить 1600/RT.
20% - были в более крутых местах типа Египта и Турции, и им этот КП в понты перед знакомыми не лезет. Оставшимся 5% наличие прямого поезда погоды не делает, особенно если он не ежедневный, поэтому они поедут любым удобным путем, который ляжет в их график путешествия.

Навіть більше, якщо буде такий потяг, то на нього будуть бажаючі і на ділянки Київ-Хмельницький, Харків-Вінниця, КП-Хмельницький.
Не будет на этот поезд на указанных участках людей. Там полно альтернативы с более дешевой стоимостью, и три сидячих вагона никто не будет вставлять в такой поезд, их просто нет физически, и их никто не заполнит, хотя бы один.
« Last Edit: 28.08.16 , 23:08 by logist » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #46 on: 23.02.17 , 23:02 »
Share

Я вигадував велосипед, а воно давно вже було - ганяти до Львова склад 139/140 у період між 06:00 до 20:35 :

Quote
Наші пропозиції УЗ щодо графіку руху пасажирських поїздів 2013/2014
« Відповідь #253 : 14.01.13 , 20:01 »
   Поділитись   
Систематизувавши висловлені пропозиції, підводимо підсумки.
...
Західний напрямок

Змінити маршрут поїзда 77/78 Ковель – Москва на дільниці від Києва до Новоград-Волинського через Фастів, Житомир з метою збільшення пасажиропотоку за рахунок Житомира.

Поїзди 605/606 Львів – Рахів та 607/608 Львів – Чернівці разом з причіпними вагонами Москва – Івано-Франківськ поїзда 73/74 на ділянці Львів – Івано-Франківськ пускати одним составом довжиною 21 вагон за схемою:
Львів – Рахів (3К+3П+1О), Львів – Чернівці (3К+4П+1О), Москва – Івано-Франківськ (2К+4П)

Для поїзда 623/624 Київ – Кам’янець-Подільський встановити періодичність курсування по днях тижня (замість через день): відправленням з Києва – пн,ср,пт; з Кам’янець-Подільського – вт,чт,нд. При наявності пасажиропотоку в субботу та неділю складом цього поїзда призначати рейси Кам’янець-Подільський – Львів та Львів – Кам’янець-Подільський через Хмельницький.

У випадку досягнення домовленості про транзит українських поїздів територією республіки Молдова змінити маршрут курсування поїзда 117/118 Київ – Чернівці через Кам’янець-Подільський, Ларгу. В цьому випадку поїзд 623/624 відмінити, а на ділянці Тернопіль – Чернівці призначити рейковий автобус.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #47 on: 13.12.18 , 11:12 »
Share

З огляду на запровадження 89/90 Перемишль - Одеса - Перемишль Варто знову повернутися до цієї теми в такому контексті:


    -  - 10:15 Перемишль 17:46  -     -
13:45 20 14:05 Львів     15:40 20 16:00
               ...
16:00  5 16:05 Тернопіль 13:40  5 13:45
               ...
17:55 20 18:15 Гречани   11:35 20 11:55
               ...
20:15  -     - Кам.-Под.     -  - 09:35


По КП - у спільному обігу із групою вагонів 139/140:
з Перемишля - о 20:15 => на Київ - о 20:46;
з Києва - о 8:57 => на Перемишль- о 9:35.

Ввечері по КП явно мало часу, однак на перспективу якщо з Одеси до Львова Перемишля буде задіяна нитка 136/135 (а не 25/26, як зараз), відповідно зі Львов на Перемишль побіжить раніше, що дозволить Перемишль - КП змістити на 2 години раніше, що і вирішить проблему. Також деякий час можна зекономити по Львову за рахунок застосування двосистемних локомотивів з плечем Гречани-Перемишль, причому також з поїздами 135/136 (25/26) + 35/36, бо все одно на Прикарпаття тягне дизель-лок. Проблема ще в тому, що 139/140 переважно курсує через день. Тоді в той інший день ці перемишлянські вагони гіпотетично можуть курсувати до Могилева Под. (якщо домовляться за той транзит через Окніцу)... або до Чернівців (через КП) з вельми умовною зручністю.

Замість КП можна пофантазувати на Тернопіль - Чортків - Заліщики - Чернівці (з ночівлею у Чернівцях або обіг на щось інше)... або на Перемишль - Львів - ІФ - Чернівці - Бухарест ... не впевнений, що може обійтися без РІЦ-вагонів.

Також можна як Перемишль - КП - Яси (Яшь) (ст. Сокола)

На більш віддалену перспективу можна також роздумувати над Перемишль - КП - Кишинеу:



викладав таке в темі График движения поездов УЗ на 2014-2015 г. (обсуждение).

Отож, варто починати з Перемишль - КП... за умови, що 35/36 у бік Польщі прямуватиме зі 135/136, який далі побіжить до Рахова, а нитку 25/26 після ІФ - на Чернівці... що забезпечить зручне ранкове відправлення зі Львова на Чернівці... і все стане на свої місця:

    -  - 08:15 Перемишль 17:46  -     -
11:45 20 12:05 Львів     15:40 20 16:00
               ...
14:00  5 14:05 Тернопіль 13:40  5 13:45
               ...
15:55 20 16:15 Гречани   11:35 20 11:55
               ...
18:15  -     - Кам.-Под.     -  - 09:35

хоча можна змістити тільки на -1 год (9:15 з Перемишля) і цього буде достатньо для нормального обігу по КП.

На перших порах достатньо буде тільки через день Перемишль - КП (в такт із періодичністю 139/140).
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4494


View Profile
« Reply #48 on: 13.12.18 , 14:12 »
Share

З огляду на запровадження 89/90 Перемишль - Одеса - Перемишль Варто знову повернутися до цієї теми в такому контексті:


    -  - 10:15 Перемишль 17:46  -     -
13:45 20 14:05 Львів     15:40 20 16:00
               ...
16:00  5 16:05 Тернопіль 13:40  5 13:45
               ...
17:55 20 18:15 Гречани   11:35 20 11:55
               ...
20:15  -     - Кам.-Под.     -  - 09:35


По КП - у спільному обігу із групою вагонів 139/140:
з Перемишля - о 20:15 => на Київ - о 20:46;
з Києва - о 8:57 => на Перемишль- о 9:35..

Якою групою вагонів?

Там 4-5 вагонів обслуговування Одеса, пройшли в минулому році Каховський КВР. Мають сертифікат на маршрут по польській території. Мають кондюки, біогоршки. З якою такою групою 139/140 їх треба обертати?

Якщо дуже зацікавився цим напрямком, то хуйкни маршрут 25/26 Одеса - Рахів через Хмельницький, КамПод, Чернівці, Коломию. Заодно закриєш свої фантазії по сполученню Чернівівць та Рахова. 135/136 встановимо у сполученні Івано-Франківськ - Білгород-Дністровський, одеситів попросимо доштукувати перемишльський состав ще якимось відрами до Львова, щоб Львів не втрачав місць при зміні маршруту 25. Без нудних обговорень, написали Валері, аппрув свого кам'янецького начальника я щойно отримав ))). Є такий метод "Хуяк-хуяк і в продакшн". Таке не треба затягувати, бо там ще довго треба ламати молдаван.
« Last Edit: 13.12.18 , 14:12 by Віктор Гарвона » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4325


View Profile
« Reply #49 on: 13.12.18 , 15:12 »
Share

Якою групою вагонів?
Ця група мала б бути у складі 139/140 (атестована на Польщу), однак, її там зараз немає. Та й сам 139/140 через день. Тобто, якби там і була та група, то тільки через день вона могла б потрапляти до Перемишля.

Там 4-5 вагонів обслуговування Одеса... З якою такою групою 139/140 їх треба обертати?
Ще знайти 4-5 вагонів обслуговування Одеса, які акуратно інкрустувати їх у схему складу 139/140 (з відповідним цінником).

Якщо дуже зацікавився цим напрямком, то хуйкни маршрут 25/26 Одеса - Рахів через Хмельницький, КамПод, Чернівці, Коломию. Заодно закриєш свої фантазії по сполученню Чернівівць та Рахова.
Як це так? КП (1:05-1:10) - Чернівці (5:10-5:30) - Коломия (6:55-7:00) - ... Рахів (11:00) ?
Воно якось по КП та Чернівцях ні туди, ні сюди. Та й мета мого сьогоднішнього допису Перемишль-КП, а не Одеса-КП-Чернівці. Це дещо різні речі.

135/136 встановимо у сполученні Івано-Франківськ - Білгород-Дністровський, одеситів попросимо доштукувати перемишльський состав ще якимось відрами до Львова, щоб Львів не втрачав місць при зміні маршруту 25.
До речі, яка твоя думка щодо ранкових ниток: 136/135 - на Рахів, а 26/25 - на Чернівці (нитки до Одеси поки що не рухаємо). В такому разі Одеса-Перемишль матиме змогу прибути в Перемишль на ~2 год раніше, прибуття в Рахів ~11:00, в Чернівці ~12:00. При цьому 25 та 15 матимуть окремі нитки, що дозволить зробити щоденним з Одеси на Рахів (чи хоча б до Ворохти), а гірську частину нитки 15/16 через день ділити з якимось іншим поїздом... умовно Запоріжжя-Дніпро-Рахів.

Отой Запоріжжя-Дніпро-Рахів саме доречно буде пропустити через КП, Чернівці, Коломию, Яремче, а в горах через день ниткою від 15/16. Маршрут можна взяти із цієї заготовки (там було три варіанти):







Вікторе, як тобі така перспектива? Все одно краснопричетні відмовили в Миколаїв-Рахів, заради якого ти просив мене притримати цю тему, мовляв воно унеможливить в подальшому створити Миколаїв-Рахів.

Є такий метод "Хуяк-хуяк і в продакшн". Таке не треба затягувати, бо там ще довго треба ламати молдаван.
Я б за це взявся в комплексі:
135/136 та 25/25 - розміняти ранкові нитки між Чернівцями та Раховом,
35/36 - на 2 год раніше до Перемишля, відповідно 89/100 - раніше з Перемишля до Львова на 1,5..2 год (або пофантазувати на тим, щоб 1-2 вагони заперти в Краків)
143/144 - давня твоя мрія на Суми (або моя: Чернігів та Гомель, з групою до Кременя)
43/44 - 10 вагонів до Рахова
357/358 - вкоротити до Ворохти (357 із Києва о 20:05) з групою Київ-Ужгород через Самбір
новий Запоріжжя-Дніпро-КП-Чернівці-Коломия-Рахів

Благословляєш від імені ГКУЗ на такий пакет?

п.м. а Перемишль-КП - трохи зачекає - до кращих часів.

п.м.2 тут врахував побажання "аби не через Львів".
Logged
Tags: kamyanets-podilsky kharkiv lviv Odesa 
Pages: 1 2 3 4 [5] 6
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 29.08.16 , 05:08