Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.11.19 , 18:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Обговорення: чи потрібний маршрут Кам'янець-Подільський - Харків (Львів / Одеса)

Pages: 1 2 3 4 5 [6]
Print
Author Topic: Обговорення: чи потрібний маршрут Кам'янець-Подільський - Харків (Львів / Одеса)  (Read 12708 times)
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4965


View Profile
« Reply #50 on: 13.12.18 , 15:12 »
Share

Вище було сказано, що Кам"янець непогано їздив на Одесу, можливо й напрацьовані зв"язки збереглися. Одеса, Кам"янець та Рахівщина -- популярні туристичні місця, що дає змогу сподіватись що вони пікапнуть високий цінник на молдавський транзит. А от ПРИДН, яка матиме й так високий цінник через кілометраж, додаткового навантаження від молдаван може не витримати.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4965


View Profile
« Reply #51 on: 13.12.18 , 17:12 »
Share

Не можу додати до попереднього повідомлення, додам окремо. Одеситам їхати в Рахів через Чернівці буде плюс-мінус на годинку довше, тоді як ПРИДН, окрім зависокого цінника через молдавський транзит, краще їхати швидшим північним ходом, заодно маючи змогу привезти на Рахівщину білоцерківських тітушок чи бердичівських євреїв, які досі не відчули радості від зв"язку їх регіонів з Рахівщиною обітованною.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #52 on: 26.12.18 , 13:12 »
Share

... Одеситам їхати в Рахів через Чернівці буде плюс-мінус на годинку довше, тоді як ПРИДН, окрім зависокого цінника через молдавський транзит, краще їхати швидшим північним ходом, заодно маючи змогу привезти на Рахівщину білоцерківських тітушок чи бердичівських євреїв, які досі не відчули радості від зв"язку їх регіонів з Рахівщиною обітованною.

Шеву можно и нужно загрузить работой, благо Киев рядом и подотягивать поезда не составит труда. Соответствующие предложения я уже пытался родить в соседних темах.

Проблема Франыка преувеличена, ему не хватает работы из-за внезапно появившегося раховского лобби и все движущееся пока приходится продлевать туда. Но близкая смена власти (если только УЗ не возглавит наш старый друг Остапьюк) и близкий пиздец груныковских локомотивов приведет к огромному откату ситуации в горах, которая, к сожалению, будет встречена многими радостными воплями на нашем форуме, реально для многих разгадка ребусов от Ивана все эти годы была в большой напряг.

И только депо Кременчуг должно умереть при любых раскладах, эта клоака нала должна быть уничтожена.

Я от досі не можу розгадати твій ребус про Одеса-Рахів: яким ти його бачиш, і наскільки це додасть роботи ІФ-депу?

Я так розумію, що він міг би бути таким:
Одеса(0:45)-Хмельницький(8:45-8:50)-КП(11:30)-Чернівці(15:30-16:00)-Рахів(21:30)
Рахів(0:30)-Чернівці(6:00-6:30)-КП(10:30)-Хмельницький(13:10-13:15)-Одеса(21:15)

Чи твій ребус має альтернативні розв'язки? Які саме? Рахів-Ізмаїл в обігу по Ізмаїлу на запропонований тобою Ізмаїл-Маріуполь? ... або дотягнути через Одесу до Херсона... чи як?
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #53 on: 11.01.19 , 17:01 »
Share

Я тоже офонарел от предложения, если честно. Все больше задаюсь вопросом, чем наш коллективный разум лучше Пасдепа. Каждый день окунает в неизведанные ранее глубины. Сегодня 110 через день, вчера, например, предлагаемый Иваном график для Одесса - Рахов через Каменец, от которого у меня кровь полилась из глаз, ранее Сергиус отстаивал необходимость убрать 126 из Констахи, и т.д... Такое впечатление, что люди просто пляшут на костях последнего выжившего форума с жд-тематикой.
Як бачиш, це було не вчора, а 26 грудня - 17 днів тому.

Твої два крайні дописи у цій темі - для мене ребус. Ось я і спитав чи ти теж так бачиш той розклад, як я, чи якось по іншому? Минає 17-й день, і досі не бучу твого варіанту. Було б чудово, якби твої пропозиції містили хоча б якісь орієнтовні цифри, щоб це не було ребусом для мене.

У форумчан складається хибне враження, що то заготовка з пасдепу:
Це наче з надр пасдепу заготовка...

Вікторе, дай цифри до своєї пропозиції, щоб дискусія була більш предметною, а не "одні здогадки/ребуси". Я поки що не бачу якихось нормальних варіантів для Одеса-Рахів через КП. Просвітли мене, будь ласка.
Logged
VB
Active user

Posts: 4036


View Profile
« Reply #54 on: 11.01.19 , 22:01 »
Share

Ніяке не хибне враження.  А мої слова навіяні "гарним" часом прибуття та відправлення по кінцевих.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4965


View Profile
« Reply #55 on: 14.01.19 , 15:01 »
Share

Для Одеса - Рахів я вагався не щодо графіка, а щодо доцільності його злучки по Гречанах зі 139 поїздом. Ідея, щоб по Гречанах лок з перемишльськими вагінами їхав далі, до групи Одеса - Рахів доціплялась група вагонів 139 Київ - Чернівці. Але по часу воно кладеться херово, тому за злучку поки не говоримо.

   --     --   19:05  Одеса        12:05   --     --
00:50  20  01:10  Жмеринка  05:50  20  06:10
02:50  25  03:15  Гречани     03:45  25  04:10
05:25  05  05:30  Кам.-Под.   01:35  05  01:40
09:35  20  09:55  Чернівівці   21:10  20  21:30
11:05  05  11:10  Коломия     19:55  05  20:00
14:55   --    --      Рахів              --    --   16:15
Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #56 on: 14.01.19 , 20:01 »
Share

На разі із 357/358 маємо таке (орієнтовно):

Приб. Зуп. Відпр. Роздільний пункт  Приб. Зуп. Відпр.
    -   -  20:05  КИЇВ-ПАС.         06:34   -      -
20:58   2  21:00  ФАСТІВ-1          05:30   2  05:32
22:08   2  22:10  КОЗЯТИН-1                 2
23:00   3  23:03  ВІННИЦЯ           03:24   3  03:27
00:53   3  00:56  ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ      01:33   7  01:40
02:36  30  03:06  ТЕРНОПІЛЬ-ПАС.    23:13  33  23:46
04:04   2  04:06  ТЕРЕБОВЛЯ         22:12   2  22:14
04:38   2  04:40  ХОРОСТКІВ         21:46   2  21:48
05:00   2  05:02  КОПИЧИНЦІ         21:24   2  21:26
05:31   4  05:35  ЧОРТКІВ           20:45   2  20:47
06:27   2  06:29  ТОВСТЕ            20:00   2  20:02
07:18   2  07:20  ЗАЛІЩИКИ          18:05   2  19:07
07:49   2  07:51  СТЕФАНЕШТИ        18:41   2  18:43
08:36   2  08:38  ГОРОДЕНКА-ЗАВОД   17:49   2  17:51
09:18   2  09:20  ГВІЗДЕЦЬ          16:59   2  17:01
10:00  20  10:20  КОЛОМИЯ           15:54  26  16:20
11:29   3  11:32  ЯРЕМЧЕ            14:55   2  14:57
12:05   2  12:07  ТАТАРІВ           14:28   2  14:30
12:21   -      -  ВОРОХТА               -   -  14:18

                       | 1:57 |



357 по Делятину об 11:15, тому 135 доведеться зробити +5хв з Коломиї, що більше відповідатиме швидкості на ділянці Чернівці-Коломия.
Якщо 357 буде тільки до Ворохти, бо через день (коли немає 15/16 є можливість аж до Рахова з обігом на умовний 43/44 (але це може бути частина нитки 217 замість 43)) може кружляти на Рахів.
Далі, цей 135 в Квасах почне різати 358... тоді вихід такий (на найближчий період): 357/358 по Ворохті сам на себе через день, коли курсуватиме 15/16 та 135/136, а в інші дні 15/16 не курсуватиме, а 135/136 - до Ворохти... і це може бути тимчасовим компромісом. У парному напрямку твій варіант сильно конфліктує із 6444 Делятин(18:43)-Коломия(19:50), якого я хочу натягнути аж від Рахова(16:00)-Коломия(19:50), аби позбутися непродуктивного рейсу 6443 Коломия(17:22)-Делятин(18:30), який по Делятину немає жодної прив'язки. 6443 - це фактично імпровізована засилка під 6444. Там вільним може бути таймслот з Делятина о 19:54 до Коломиї 20:41, бо в 20:45 з Коломиї має виїхати Коломия-Ворохта... а це означає, що з Рахова має бути орієнтовно о 17:15 (раніше з Рахова на цей час планували відправлення 44).

Отож, чи влаштує тебе такий варіант (орієнтовно): Рахів(17:15)-Яремче(19:38-19:41)-Коломия(20:41-20:45) ... і от халепа по Коломиї 702 20:56-20:59... що робимо?

Загалом можна щось ще перетрусити в такому напрямку: 135/136 двогрупний Рахів-БД/Чернівці-БД з розміном груп по БД. Це в ідеалі, якщо встигне до БД, а ні - буде розмін по Одесі. З цього також випливає, що на ділянці Чернівці-Рахів буде курсувати щоденно але тільки 8 вагонів, що неабияк повинно покращити динаміку складу в горах... але це все за умови, якщо ми знайдемо поїзду таймслоти...

або згадаємо про туристичні вагони (обіцяні від УЗ) та про практику катання ЦМВ з М62... і замість приміського з прибуттям до Коломиї о 19:50 (за 10хв перед міфічними змінами на 20:00) зробимо 1 вагон зі змінним трафаретом і зміною категорії по Коломиї: 1 вагон О перетвориться в Коломиї на 1 вагон П... це при тому, що в Коломиї повигоряло усе що могло вигоріти, і не мають чим виконувати приміські рейси... або по Чернівцях дочіпляти/відчіпляти у напрямку Чернівці-Рахів один вагон О з дерев'яними лавками, тоді можна підлаштуватись під ранковий рейс з Коломиї о 8:10..8:20 на Рахів, що відповідатиме виїзду о 7:00..7:10 із Чернівців, що буде виглядати досить привабливо для усіх сторін перевізного процесу. Однак, в такому разі КП буде "в прольоті" в обидва боки, бо КП (в напрямку з Одеси на Рахів) буде о 2:25-2:30.
Так буде прийнятно?

Підсумок:
1) до групи із 8 вагонів (БД)Одеса-Рахів по Чернівцях будуть додавати 2 вагони Чернівці-Рахів, які за функціоналом повинні замінити ранковий ДП Коломия-Рахів, і майже те ж саме у зворотному напрямку Рахів(15:50..16:00)-Коломия(19:50);
2) замість дочіпляння О - варіант зміни категорії... як 25/26 та 89/90 (один склад і різні категорії) чи приклад із трансформерами... сподіваюсь, що О-пасажири не заригають вагони зі змінним трафаретом.

Вікторе, надай зустрічні погодження, і бачення щодо заміщення приміськіих рейсів (після 8:00 з Коломиї та перед 20:00 до Коломиї). Можливо є сенс до Рахова тільки 6 вагонів з Одеси(БД), і 2 вагони з дев'яними лавками із Чернівців, або 2 із 16 вагонів (по одному ваг. в кожній групі) з дер.лавками кружляти через Одесу(БД) ? Це спростить маневри по Чернівцях ... все можна звести до відчеплення з хвоста та причеплення у хвіст по 8 вагонів, хоча там при зміні напрямку той хвіст умовний.
« Last Edit: 14.01.19 , 20:01 by Iwan » Logged
Iwan
Active user

Posts: 4336


View Profile
« Reply #57 on: 14.01.19 , 21:01 »
Share

Вікторе, з метою економії часу можеш пропустити мій попередній допис, і одразу аналізувати зустрічну пропозицію:

   --  --  16:05  Одеса       12:05  --     --
21:50  20  22:10  Жмеринка    05:50  20  06:10
23:50  25  00:15  Гречани     03:45  25  04:10
02:25  05  02:30  Кам.-Под.   01:35  05  01:40
06:35  20  06:55  Чернівці    21:05  25  21:30
08:05  05  08:10  Коломия     19:50  05  19:55
09:19  02  09:21  Делятин     18:33  02  18:35
09:39  03  09:42  Яремче      18:19  03  18:21
12:22   --    --  Рахів       --    --   15:50


Колись (у віддаленій перспективі) він би міг заїжджати до Берлибаша, Ділового... і до Вишівської Долини також (з ПМК за межами поїзда).

Для Чернівців - дуже шикарно, для Одеси - не дуже, для КП - "аби було" ... і без БД, або з БД але в обігу по Ізмаїлу на щось інше, що малоімовірне.

При цьому економимо для "РПЧ Коломия" аж 1 МВРС, який зараз задіяний з 8:10 до 23:13 на маршруті Коломия-Рахів-Коломия, і який можна задіяти з ночівлею в Заліщиках з таким раціональним добовим циклом:
1) Коломия(17:35)-ІФ(19:25) - наявний рейс 6435, можна зсунути на "мінус" 10..20хв;
2) ІФ(19:45)-Коломия(20:45-21:10)-Заліщики(00:10) - на ділянці ІФ-Коломия - експресом;
3) "ночівля/відпочинок" = 3:45;
4) Заліщики(3:55)-Коломия(6:55-7:20)-ІФ(8:20) - на ділянці Коломия-ІФ - експресом;
5) ІФ(9:03)- Коломия(10:53) - наявний рейс 6432;
6) 11:00 - 17:00 = 7 годин на ТО, заправлення паливом тощо.

... і можна залишити затію з витягуванням 701/702 до Заліщиків.
Logged
Tags: kamyanets-podilsky kharkiv lviv Odesa 
Pages: 1 2 3 4 5 [6]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!