Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.08.19 , 15:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Транспорт в Словении

Pages: 1 [2]
Reply | Print
Author Topic: Транспорт в Словении  (Read 2693 times)
sean
Active user

Posts: 3956


View Profile
« Reply #10 on: 11.07.16 , 14:07 »
Share Reply with quote

Я тут по рекомендаціях Maxy їхав з Будапешту і Трієст: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=116517.msg409901#msg409901.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22586


View Profile
« Reply #11 on: 11.07.16 , 14:07 »
Share Reply with quote

Центрів у Трієсті два. Один колишній, малолюдний, на пагорбі з вужчими покрученими вуличками. Інший - сучасний, забудований переважно в австро-угорські часи, там де набережна і все таке.

Трамвай у Опичину - суперцікавий, але найцікавіше таму своїй фунікулерній і верхній ділянках. Нижня ділянка помірно цікава, там єдине цікаве рішення є коло кінцевої, коли трамвай їде влоб машинам по смузі зустрічного руху.

Дуже раджу прогулятись там нагорі по алеї з прекрасними краєвидами, що офіційно називається зараз Strada Vicentina (саме так на картах підписана), але в усному мовленні всі її називають по старій назві - Napoleonica. Це треба з трамваю вийти на зупинці Obelisco.

Особисто мене Napoleonica більше вразила не стільки краєвидами, а відчуттям "межі світів", можливо влітку це не так відчутно буде, сильніше відчувається ранньою весною і пізно восени - коли там, унизу - Трієст, тепло, море і пальми і це ще можна побачити на власні очі, у той-же час тут нагорі уже холод, сосни і вказівники уже двомовні, словенько-італіські.

Є ще один внутрішньоміський рейковий транспорт, що відкрився кілька місяців тому, назвали його по дибільному Tramway Porto Vecchio - це зовсім не трамвай, а маленький тепловозик (оформлений "під паровоз", буе тому, хто таке вигадав) і 2 вагони, що возять пасажирів по під'їзних коліях колишніх портових складів з черепаховою швидкістю на відстань де і пішки недовго пройти. Нащо воно треба - не дуже зрозуміло. У далекій перспективі воно ніби має об'єднатись з опичинським трамваєм, але зараз це цілком ізольований маршрут.
« Last Edit: 11.07.16 , 15:07 by Maxy » Logged
Sath
Active user

Posts: 4431


View Profile
« Reply #12 on: 17.07.16 , 19:07 »
Share Reply with quote

Проехал по варианту Макса "поезд в 14:47 плюс автобус". Правда, на супербюджетную стыковку автобусов будущим туристам рассчитывать не советую. Я, в принципе, и не спешил - сразу понял, что вдоль озера быстро идти нельзя (красиво, стоит посещения). Но пока неспешно дошел - оказалось, что указанный Максом автобус только уезжал и был очень наполнен. Уехал следующим люблянским рейсом до Краня, автобус ушел минут на 15 позже расписания, тоже был наполнен, даже стоящими. В общем, по меньшей мере в туристический сезон автобусы могут задерживаться из-за узких улочек, машин и долгих остановок по причине большого количества людей. Сами автобусы хорошие. Еще в плюс то, что на станции возле входа был сотрудник, говорящий минимум на 4 языках, кроме словенского, который спрашивал, чем помочь, уточнял расписание и продавал билеты.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22586


View Profile
« Reply #13 on: 17.07.16 , 19:07 »
Share Reply with quote

ну так а чем ехали из Краня в аэропорт? На такси? Сколько стоило?
Logged
Sath
Active user

Posts: 4431


View Profile
« Reply #14 on: 17.07.16 , 20:07 »
Share Reply with quote

Да, забыл приписать. Из Краня в а/п на такси. Причем пришлось звонить и вызывать его. На стоянке возле автостанции не было. Благо, там же объявления с номерами. Тариф - 20 евро, фиксированный у всех.
Logged
Tags:
Pages: 1 [2]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 18.07.16 , 13:07