Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.09.17 , 00:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Чому УЗ вийшла з угоди RailPlus?

Pages: [1] 2
Reply | Print
Author Topic: Чому УЗ вийшла з угоди RailPlus?  (Read 2320 times)
volotar
Active user

Posts: 316


View Profile
« on: 10.07.16 , 13:07 »
Share Reply with quote

Натрапив на німецькому форумі на стару дискусію за 2010 рік (http://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?30,5151961), де обговорюється вихід УЗ з угоди RailPlus (для тих, хто не в курсі, суть угоди - в наданні 25% знижки на міжнародні поїздки при наявності картки RailPlus чи локальних карток на знижку, що включають в себе опцію RailPlus).

Виникло запитання до людей, які в темі: а чому, власне, УЗ так приспічило було виходити з того, що вже працювало і їсти особливо не просило?  
« Last Edit: 10.07.16 , 13:07 by volotar » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21059


View Profile
« Reply #1 on: 10.07.16 , 16:07 »
Share Reply with quote

Не знаю напевне.

Підозрюю що рівно з тієї-ж причини, через котру багато інших дурниць УЗ у міжнародному тарифі свого часу наробила - там було і скасування тарифів для мінігруп Україна - Німеччина, скасування знижки за проїзд туди-й-назад на Німеччну ну і те, що досі шкодить - а саме спеціально збільшені ціни на плацкарти на маршрутах через Ягодин. Все це робились щоб врятувати 29/30 Київ - Берлін.
Logged
volotar
Active user

Posts: 316


View Profile
« Reply #2 on: 12.07.16 , 00:07 »
Share Reply with quote

Підозрюю що рівно з тієї-ж причини, через котру багато інших дурниць УЗ у міжнародному тарифі свого часу наробила - там було і скасування тарифів для мінігруп Україна - Німеччина, скасування знижки за проїзд туди-й-назад на Німеччну ну і те, що досі шкодить - а саме спеціально збільшені ціни на плацкарти на маршрутах через Ягодин. Все це робились щоб врятувати 29/30 Київ - Берлін.

Врятувати? Тобто, це все робилось з надією збільшити доходи від рейсу 29/30, а про можливе падіння попиту в результаті зростання ціни ніхто не подумав?
Logged
Dhr_Igor
Active user

Posts: 3204


View Profile
« Reply #3 on: 12.07.16 , 12:07 »
Share Reply with quote

А які умови отримання тієї картки простим пасажирам у тих  же чехів чи поляків?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21059


View Profile
« Reply #4 on: 12.07.16 , 13:07 »
Share Reply with quote

У чехів там щось наплутано, якимось чином RailPlus лише для власників in-картки, чи може я щось не так розумію.

У багатьох інших країнах RailPlus просто купується у касі, виглядає як не картка, а продається просто на бланку звичайного квитка (але він іменний)

Коштує за 50 євро на рік, для молоді і літніх людей - по 25 євро.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21059


View Profile
« Reply #5 on: 12.07.16 , 13:07 »
Share Reply with quote

Підозрюю що рівно з тієї-ж причини, через котру багато інших дурниць УЗ у міжнародному тарифі свого часу наробила - там було і скасування тарифів для мінігруп Україна - Німеччина, скасування знижки за проїзд туди-й-назад на Німеччну ну і те, що досі шкодить - а саме спеціально збільшені ціни на плацкарти на маршрутах через Ягодин. Все це робились щоб врятувати 29/30 Київ - Берлін.

Врятувати? Тобто, це все робилось з надією збільшити доходи від рейсу 29/30, а про можливе падіння попиту в результаті зростання ціни ніхто не подумав?
Все набагато гірше.

Ніхто на УЗшному боці там не думав про суми доходів схоже (саму ж УЗ доходи з цього поїзда схоже влаштовували, а доходами інших сторін УЗ схоже не цікавилась і не аналізувала їх).

До невдоволення ДБ доходами з цього поїзда - у мене склалось враження, що у УЗ ставились як до чогось середнього між капризом і форс-мажором.

Ну там УЗшне "бажання врятувати" мало аж надто специфічний характер, там не те що про попит, там про причини проблем ніхто принципово не бажав навіть замислитись. Зі своєї дзвіниці УЗ більше піклувалась навіть не про доходи, а про те, щоб зберегти ситуацію у максимально близькому до status quo положенні, так щоб лишити все у максимально близько до того, як є, але щоб невдоволення ДБ якось усунути.

Ідеї зміни/вкорочення маршрута, чи там передовимитись про умови кооперації з ПКП чи будь-що інше, що потребує якоїсь ініціативи і новації - принципово не розглядались, так само як і переведення поїзда з коопераційного в комерційні.

Відповідно УЗ поскасовувала "зайві" знижки, задрала ціну на плацкарти (ці суми відходять УЗ, але УЗ різницю одразу їх переспрямовувала ДБ). Коли виявилось що невдоволення ДБ після такої перестановки ліжок у борделі чогось не усунулось - УЗ скасувала поїзд щиро вірячи що "робила що могла"

Маю підозру що УЗ навіть не намагалась оцінити як змінилась сума, що відходить ДБ внаслідок таких змін і навіть не пересвідчувалась чи справді ця сума ставала більшою внаслідок дій УЗ.
« Last Edit: 14.07.16 , 19:07 by Maxy » Logged
volotar
Active user

Posts: 316


View Profile
« Reply #6 on: 14.07.16 , 19:07 »
Share Reply with quote

А які умови отримання тієї картки простим пасажирам у тих  же чехів чи поляків?
У чехів там щось наплутано, якимось чином RailPlus лише для власників in-картки, чи може я щось не так розумію.

Насправді, в чехів все доволі просто. In-Karta містить на собі лого RailPlus і визнається за RailPlus картку за межами Чехії. Все так само, як в ДБ з BahnCard.
Замовити можна в касі або через сайт. Картка виготовляється близько 4 тижнів, після чого її можна забрати на вокзалі, вказаному при замовленні. До того часу в пасажира буде тимчасова паперова In-Karta без знижки RailPlus (але при потребі можна попросити видати і тимчасову In Karta/RailPlus паперову картку, от тільки неясно чи можна це зробити через Інтернет, чи лише в касі).
Всі деталі описані тут:
https://www.cd.cz/en/vyhody-pro-cestujici/in-karta/aplikace-na-in-karte/-9514/
Там само вказані й ціни:
190 / 450 / 990 крон (тобто десь 7 / 17 / 37 євро) за відповідно: трьохмісячну, річну та трьохрічну картку для дорослого (для молоді до 26 років: 150 / 250 / 490 крон).

НМД, чеські ціни - дуже хороші, особливо зважаючи, що, окрім міжнародної, In-Karta надає ще й локальну знижку. Для порівняння: в сусідній Словаччині вартість річної RailPlus - 35 €, в Угорщині та Румунії - 25 €, в Сербії - 15 €. У Німеччині найдешевша BahnCard (яка одночасно є й RailPlus) коштує - 62 € на рік (трьохмісячна - 19 €).

В Польщі RailPlus продається в касах, вартість - 25 € в рік (15 € для молоді та літніх людей).
« Last Edit: 15.07.16 , 23:07 by volotar » Logged
volotar
Active user

Posts: 316


View Profile
« Reply #7 on: 15.07.16 , 22:07 »
Share Reply with quote

Все набагато гірше.

Ідеї зміни/вкорочення маршрута, чи там передовимитись про умови кооперації з ПКП чи будь-що інше, що потребує якоїсь ініціативи і новації - принципово не розглядались, так само як і переведення поїзда з коопераційного в комерційні.

Відповідно УЗ поскасовувала "зайві" знижки, задрала ціну на плацкарти (ці суми відходять УЗ, але УЗ різницю одразу їх переспрямовувала ДБ). Коли виявилось що невдоволення ДБ після такої перестановки ліжок у борделі чогось не усунулось - УЗ скасувала поїзд щиро вірячи що "робила що могла"

Маю підозру що УЗ навіть не намагалась оцінити як змінилась сума, що відходить ДБ внаслідок таких змін і навіть не пересвідчувалась чи справді ця сума ставала більшою внаслідок дій УЗ.

Гмм… Перечитав ще вітку про скасування потяга, який, як я розмуію, вважався, головною міжнародною гордістю УЗ. Що тут скажеш? Ганебно. Краще б вони взагалі нічого не робили, аніж так "рятували".
« Last Edit: 16.07.16 , 02:07 by volotar » Logged
kop
Active user

Posts: 5552


View Profile
« Reply #8 on: 15.07.16 , 23:07 »
Share Reply with quote

я так понимаю, rail plus дает скидку 25%, но только на международные поезда?
применительно к Польше.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21059


View Profile
« Reply #9 on: 16.07.16 , 21:07 »
Share Reply with quote

да, только на международные.
При чем вдобавок еще не действует в случаях спецпредложений и зачастую в случае даже полного тарифа, там где это глобалпрайс.
Logged
Tags: uz railplus 
Pages: [1] 2
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.085 seconds with 20 queries.
Google visited last this page 16.07.16 , 10:07