Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
07.12.21 , 19:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Валенсія - Кордова

Pages: [1] 2
Reply | Print
Author Topic: Валенсія - Кордова  (Read 2651 times)
sean
Active user

Posts: 6054


View Profile
« on: 16.07.16 , 16:07 »
Share Reply with quote

Чи можна дістатись Кордови з Валенсії якось дешевше, ніж AVE від 44 еврів?
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23223


View Profile
« Reply #1 on: 16.07.16 , 18:07 »
Share Reply with quote

Ну, якщо вчасно купити квитки - то зазвичай є.

У випадку поїздки по Іспанії на таку велику відстань -  важко конкретно говорити абстрагуючись від дати, бо наявність місць на ходові напрямки за промо-тарифом у Іспанії - штука ненадійна. Тут нема такого як у Німеччині чи там у Австрії, що коли знаєш що з А до Б бувають квитки по 29 євро і маєш можливість купувати їх у перший день продажу (котрий у свою чергу майже завжди становить 92 дні без вибриків) - то ти їх з вірогідністю 99% дістаєш.
У Іспанії так не вийде - окрім того, що сроки відкриття продажу непевні і різні, то надодачу на якийсь рейс місця за промо-тарифом можуть так і не з'явитись на певну дату без жодних очевидних причин, поїзд на котрий Ви сподівались можуть зажлобити і не пускати в продаж на потрібній Вам ділянці у продаж поки там не лише всі дешевші міста не вижруть, а й другий клас взагалі.

До речі як так розумію Ви пропонуєте рівнятись на цінник єдиного безпересадкового AVE, що о 19:14 (бо варіанти з пересадкою у Мадриді з AVE на AVE - дорожчі). Майте на увазі - прямий AVE - ходить лише 6 днів на тиждень, по суботах - прямого AVE між Кордовою і Валенсією немає.

Тепер щодо того які є варіанти:

Там є 3 основні підходи - їхати по колії 1435 мм, по колії 1668 мм і поєднувати ці 2 варіанти.

1.  ПО КОЛІЇ 1435 мм:
 
1.1. Крім понеділка - є один рейс прямого Авант в режимі ПДС 1 раз на день. Але в різний час - або в 17:40 по неділях або в 10:51 з вівторка до суботи. Категорія поїзда на сайті RENFE позначається як AV City. Там тариф трохи дешевше ніж AVE. Мінімальна промо-ціна 38,3 євро

1.2. їхати все-ж з пересадкою у Мадриді, але вибирати не AVE, а дешевші категорії поїздів на кожне плече. В більшості випадків так робити є сенс лише якщо хочеться погуляти в Мадриді, ночувати там і їхати другу ділянку на інший день. Якщо що - можу порадити готель, що мені дуже сподобався, в пішохідній доступності від вокзалу Аточа і коштував здається 27 євро чи щось таке.
 
Неможливо узагальнювати який з рейсів буде дешевше, але часто дешеві місця на ділянку Кордова - Мадрид легше вполювати на ранковий Av City а також на один з AVE що після 19 йдуть, хоча часто найдешевші місця (ціна < 25 євро) бувають на IC Уельва - Мадрид (що о 20:09 з Кордови). На ділянку Мадрид - Валенсія є хитрість - на ті поїзди по колії 1435 мм, що зазвичай були б найдешевшими - продаж до Валенсії зажлоблено (ТАК - в Іспанії є свинство назразок нашого регулювання, що зважаючи на різну доступність місць по спецпропозиціях перетворюється на свинство в квадраті), щоправда у них є відмазка. Це поїзди, що у Валенсії проходять через колієперевідник і далі продовжують маршрут по 1668 мм, коротше вони зажлоблюють виправдовуючи себе тим, що якщо дати вижерти ці поїзди тим, хто їде у Валенсію, то у поїзді не лишиться місць тим, заради кого доводиться екзотичний рухомий склад і колієперевідник задіювати.
Отже ті поїзди по колії 1435 мм, на котрі зазвичай бувають найдешевші місця по спецпропозиції - запитом Мадрид - Валенсія не ловляться. Можна обдурити регулювання беручи до першої зупинки після Валенсії (CULLERA), найкраща ціна схоже - 21,1 за ділянку Мадрид - Куллера. У Валенсії цей поїзд зупиняється (зі зміною напрямку і ширини колії до речі) на вокзалі Хоакін Соролья (там де і всі ВСМні).

2. Варіанти що поєднують проїзд по колії 1435 мм і 1668 мм

2.1. Аналогічно до 1.2, але ділянку Мадрид - Валенсія їхати по колії 1668 мм. Дешевше, але довго-предовго. Знову ж таки - це лише якщо хотілось подивитись Мадрид, але не вдалось взяти дешеві квитки Мадрид - Кордова по 1435 мм. Їхати можна двома дорогами - коротшою але повільнішою, через Куенку, і довшою, але швидшою, через Альказар де Сан Хуан.
2.1.1 через Альказар де Сан Хуан: зазвичай найдешевші місця на поїзд, що о 17:48 з Мадрида, там найкращий промо тариф 19 євро з копійками.

2.1.2. через Куенку по 1668 мм  Теоретично 3 рази на день є можливість проїзду з Мадриду до Валенсії на безпересадковому регіональному, але у цьому немає особливого сенсу. Хоч повний тариф тут найдешевший, 27 євро, але оскільки це не ПДС - то він без спецпропозицій, тобто дешевше ніж по 27 євро квитків не буває. Ну і час в дорозі 6:40 - трохи перебор. По Утьєлю ці поїзди перетворюються на приміські (тобто ділянку Утьєль - Валенсія можна їхати по приміському квитку на тому-ж поїзді), але цим ніяк не упускаючи поїзд скористатись не можна, бо приміський квиток можна купити лише на вокзалі і щоб він став чиннним тобто закомпостувався - треба пройти з ним через турнікет заново, на це не вистачить часу поки поїзд стоїть на станції, коротше цю розбивку неможливо виконати не пропускаючи свій поїзд. Сенсу цьому немає, бо різницю між тарифами приміського і регіонального значною мірою зжирає зайвий перелом тарифа, короше там лишається менше ніж євро економії.

Про всяк випадок зазначу - якщо Ви все ж поїдете цією дорогою (ну мало чого, наприклад спізнитесь на той поїзд, на котрий мали спецпропозицію, а через Куенку на регіональному - це зрештою найменша ціна перед відходом і з місцями проблем немає) - у випадку прибуття до Валенсії з цього боку (колія 1668 мм з боку Мадрида - Куенки) доцільніше виходити з поїзда на зупинці Valencia Saint Isidre.

Справа у тому, що там при спорудженні ВСМ розколупали пряму залізницю 1668 мм в межах міста між Saint Isidre і головним вокзалом і хоч ВСМ уже давно добудували - чогось так не зуміли заколупати розколупану залізницю назад, в результаті бідолашні регіональні і приміські цю ділянку долають літерою зю з 7,5-кілометровою екскурсією по всіх дупахоколицях міста і ще й зі зміною напрямку в межах Валенсії, що виходить дуже довго - 3 км між Saint Isidre і головним вокзалом поїзд долає приблизно 20 хвилин. Краще вийти на Saint Isidre і звідки виїхати в центр на метро.

2.2 по 1435 мм до Сьюдад Реала і далі по 1668 мм. Прямого сполучення по 1668 мм зі Сьюдад Реала до Валенсії немає. Треба пересідати. У більшості випадків виходить дорого (>45 євро), через два переломи тарифа і те, що ділянку Сьюдад Реал - Альказар де Сан хуан доводиться їхати по повному тарифу бо на поїзд середнього сполучення на цій ділянці - промо не буває. Як правило такі варіанти мають більше сенсу, якщо вже все промо на прямі високошвидкісні поїзди розкуплене і там тарифи уже надто немилосердні. У більшості випадків гарний результат виходить, якщо вибудовувати маршрут з використанням на останньому сеґменті поїзд Альказар де Сан Хуан 19:13 - 21:53 Валенсія, на нього мінімальний промо тариф 15 євро з копійками.

3. суто по колії 1668

3.1 прямий поїзд Кордова 9:50 -  Валенсія Норд 16:02 - нам мінімальна ціна здається від 19 євро з копйками.

3.2. гарних варіантів з пересадкою, щоб виходило не дорого - в голову не приходить, та й довго це буде. Бо навіть прямим поїздом - по колії 1668 мм довго котитись.
« Last Edit: 16.07.16 , 19:07 by Maxy » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23223


View Profile
« Reply #2 on: 16.07.16 , 19:07 »
Share Reply with quote

ну і знову ж таки, якщо найнижчої ціни вже немає - слід мати те, що я радив joyєві:
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=115608.msg373938#msg373938
у п. 1

Наприклад з найбільш очевидного -  конкретно наприклад на Avant-ПДС що 10:51 - навіть на дати, коли вже ціна Кордова - Валенсія вже перевалила за 50 - дуже часто є місця до Куенки по 28 євро, схоже цей рейс чомусь дуже розкуповують на ділянку Куенка - Валенсія.
З Куенки до Валенсії можна вполювати або спецпропозицію на якийсь інший високошвидкісний поїзд, або у гіршому разі - за 16 євро поїхати на регіональному до Валенсії San Isidre (з іншого вокзала, вокзал звичайної залізниці 1668 мм і вокзал високошвидкісних залізниць - у Куенці не поряд), тоді ціна 16 євро хоч перед відходом. Зрештою сама Куенка дуже варта щоб її побачити
« Last Edit: 16.07.16 , 19:07 by Maxy » Logged
sean
Active user

Posts: 6054


View Profile
« Reply #3 on: 16.07.16 , 21:07 »
Share Reply with quote

Щось я не дуже зрозумів на рахунок непрямих. В восьмій ранку і сьомій вечора - прямі тривалістю 3+ год. Ще вчора на ранковий була ціна 44, сьогодні 49.
І так, дата дуже близька - 19.07.
з.і. Тільки щойно зрозумів: Ви описали мені зворотній шлях з Кордови до Валенсії.

Подивився валенсія-мадрид-кордоба. Найдешевше, що можна скомбінувати на ту дату - 27+26 і з шаленим часом в дорозі. Воно, звісно, не варте того.
« Last Edit: 16.07.16 , 21:07 by sean » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23223


View Profile
« Reply #4 on: 16.07.16 , 21:07 »
Share Reply with quote

я перепрошую, написав відповідь для зворотнього маршруту Кордова - Валенсія.
Втім так само обидва прямих високошвидкісних курсують нещоденно.

Ранковий AVE, що о 8:07 - не курсує по неділях, вечірній Avant-ПДС, що 17:12 - в цей бік має однаковий час відходу, але не курсує по суботах.

Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23223


View Profile
« Reply #5 on: 16.07.16 , 21:07 »
Share Reply with quote

переписувати відповідь не бачу сенсу, бо загалом обстановка в зворотньому напрямку аналогічна. Якщо є якісь сумніви - питайте.
Logged
sean
Active user

Posts: 6054


View Profile
« Reply #6 on: 16.07.16 , 21:07 »
Share Reply with quote

Щиро дякую, Maxy.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23223


View Profile
« Reply #7 on: 16.07.16 , 21:07 »
Share Reply with quote

найкумедніше - що ширококолійний ПДС там більшу частину дороги їхатиме напівпорожній, включаючи всю ту ділянку, де крім нього мало чим можна проїхати. Але місць з Валенсії до Кордови на нього немає, бо він повністю розкуплений на північну частину маршруту, місця в рахунок висадки з'являються лише від Альбасете. Вижертий переважно тими, хто їде з Барселони.
Гіпотетично можна за 10 євро автобусом під'їхати з Валенсії в Альбасете, а на ділянку Альбасете - Кордова місця зараз по 28 євро. але я не певен що воно того варте, це теж займе дуже багато часу.
Logged
sean
Active user

Posts: 6054


View Profile
« Reply #8 on: 19.07.16 , 10:07 »
Share Reply with quote

Їду аве з вал до корд. Взагалі не пошкодував. У мене черговий шок від іспанії. Стабільно тримає 300-330. В тому числі, через гори і безліч тунелів. М'яко кажучи я в ахуї. В борі свого часу ху мав розвалитись, якби постійно тримав 160. Про різні недоінтерсіті і пе-се з уйобистими совковими провідниками, орущими концертами і фільмами, смердючими сральніками я взагалі мовчу.
Отак треба господарювати.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 23223


View Profile
« Reply #9 on: 19.07.16 , 11:07 »
Share Reply with quote

ну, на на ділянці між передмістями Мадрида і Кордовою - максималка 290. Ділянка Валенсія - Мадрид - так, на 350.
Quote
Отак треба господарювати.
не можу з цим погодитись. Іспанія - як-раз приклад коли шалені інвестиції і вражаючі технічні рішення дають вельми середній результат.

Оцінювати ж треба не по емоціях від їзди на 350 км/г і не по високотехнологічності, як багато хто робить, а по тому, як робота залізниці сприяє росту мобільності біомаси.

І тут найкращий результат має Швейцарія, де більшість перевезень відбувається по звичайній залізниці, дуже часто зі швидкістю не більше 160 км/г, ВСМ лише одна, коротенька і повільнувата.

А в Іспанії як раз з цим - поганенько. Цінники ВСМ і неВСМ максимально неконгруентні одне одному, по ВСМ як правило виходить дорого, по іберійській колії - в кращому разі просто довго (а часто просто нема варіантів) в результаті їздять малувато, рейсів - на більшості напрямків малувато, менше ніж у Чехії, і дуже велику частку у перевезеннях зокрема на велику відстань займають автобуси.

Конкретно з Валенсії в Кордову автобусом адекватних варіантів немає, але на інших маршрутах автобуси перевозять істотну частку пасажирів зокрема і на вельми ПДСні відстані.

Звісно тут головна причина в тому, що з доВСМної епохи Іспанії дісталась у спадок слабенька мережа залізниць, значною мірою це було зумовлено рельєфом країни.
Але подальше рішення будувати ВСМ ширини 1435 мм - що поділило поїзди у внутрішньому сполученні на два різні світи - мені здається помилковим.
Що цікаво що переваг від цього донещодавна зовсім не було - хоча колію 1435 мм для іспанських ВСМ обрали з переспективою на поєднання з французькими ВСМ, але донещодавна французька і іспанська високошвидкісна залізничні мережі не сполучались. Нещодавно нарешті вони об'єднались, але прямих поїздів мало і вони ходять дуже слабозаповненими. На мою думку це цілком очікуваний результат, бо Франція аж надто парижоцентрична, а Париж - він просто надто далеко від Іспанії. Так, ВСМ між Німом і Перпіньяном будується, сам бачив (зараз цю ділянку TGV проходить по залізниці загального користування), може буде трохи більше пасажирів, але я не певен. Так, має бути ще в іншому місці сполучення між іспанською ВСМ і французькою залізницею, може там буде кращий результат, але щось я дуже скептично до цих перспектив налаштований.

При чому колієперевідники, що їх досить багато використовується у внутрішньому сполученні - проблему "паралельних реальностей" між іспанськими ВСМ і залізницями іберійської колії не вирішують, бо рухомого складу з розсувними колісними парами малувато, віповідно і мало рейсів, що курсують через колієперевідники - а що найгірше - ці рейси мають близькоВСМний цінник навіть по іберійськоколійній ділянці маршруту.

Ну і дурацький прохід через рамку проході до ВСМних платформ - це жах. Якщо згадати після яких подій його запровадили - стає зовсмі невесело.

Австрійсько-швейцарський підхід, коли робляться малесенькі ВСМ-вставочки і лише там, де реконструкція старої залізниці вже зовсім-зовсім безглузда - мені сипатичніший. Особливо зважаючи на те, що Швейцарія з Австрією підтримують однаковість цінника в поїздах всіх категорій з високошвидкісними включно.
« Last Edit: 19.07.16 , 11:07 by Maxy » Logged
Tags:
Pages: [1] 2
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 18.07.16 , 10:07