Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
15.11.19 , 10:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Other questions about railways

      Івано-Франківськ: чому поїзд витягують у південний край платформи

Pages: [1]
Reply | Print
Author Topic: Івано-Франківськ: чому поїзд витягують у південний край платформи  (Read 832 times)
Maxy
Главный
Active user

Posts: 22739


View Profile
« on: 28.07.16 , 19:07 »
Share Reply with quote

А у меня такой вот хитрый вопрос возник: зачем протягивать 15-ти вагонный состав так далеко от здания вокзала, возле которого имеется несколько переходов?
При такій асиметричності розташування проходів і вокзалу відносно платформ - витягувати поїзд такої довжини в південний кінець платформи - це найоптимальніше, якщо за час, поки вагони стоять на цьому місці пасажирам може знадобитись прохід до 4-ї чи 5-ї колії.

Це не дуже очевидно з першого погляду, зараз я спробую пояснити.

Отже, переходів через колії чотири. Не знаю як вони по-правильному ідентифікуються, будемо умовно вважати що вони мають номери з 1 до 4 з півночні на південь.

Розміщені вони нерівномірно. Платформа в І-Ф має довжину близько 600 метрів, 1-й прохід коло північного торця платформи, через ~140 метрів другий, через ~100 метрів третій, і аж потім через ~360 метрів - четвертий.
Вокзал сильно зміщений на північ відносно довжини платформ, 2-й прохід - як раз центр вокзальної будівлі, 3-й - це південний торець вокзалу.

Поїзд з 15 вагонів має довжину трохи більше 400 метрів (якщо з двосекційним тепловозом).
Будь-яке інше розташування, ніж між 2-м і 4-м походом означатиме блокування двох проходів до 4 і 5 колій.
Лише при витягуванні до південного краю платформи блокується лише прохід №3, а походи 1,2 і 4 лишаються вільними.

При цьому для виходу з поїзда що стоїть на 3-й колії в місто - найближчими є проходи 2, 3 та 4, щоправда 3 при цьому розміщений несиметрично, більшість пасажирів виходить з вагонів що стоять між найбільш далеко одне від одного розташованими 3 і 4, але з цим нічого не зробиш

Ось фотосфери де все наочно видно. На обох потяг приблизно такої довжини як-раз стоїть на 3-й колії

https://www.google.com/maps/place/%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE-%D0%A4%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA,+%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE-%D0%A4%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%BA%D1%96%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0+%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8C,+%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B0/@48.9246205,24.7242825,3a,75y,172.01h,72.51t/data=!3m8!1e1!3m6!1s-nlGN0a3Bw0E%2FVQDKMf0BxnI%2FAAAAAAAAHm8%2FggkYxuvb4d8ELDa20E2lOedcJGhvEq7fA!2e4!3e11!6s%2F%2Flh6.googleusercontent.com%2F-nlGN0a3Bw0E%2FVQDKMf0BxnI%2FAAAAAAAAHm8%2FggkYxuvb4d8ELDa20E2lOedcJGhvEq7fA%2Fw203-h101-n-k-no%2F!7i10000!8i5000!4m5!3m4!1s0x4730c16c34b0381d:0xd6d32394e59e41c2!8m2!3d48.922633!4d24.711117!6m1!1e1


https://www.google.com/maps/@48.9252856,24.7234544,3a,75y,80.76h,55.55t/data=!3m8!1e1!3m6!1s-kHRZI76g8xA%2FVzMwGjLMeYI%2FAAAAAAAAGbc%2FDaHbWWqEgBUHxJd5ZV5GMnTDssmZXBMIACLIB!2e4!3e11!6s%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2F-kHRZI76g8xA%2FVzMwGjLMeYI%2FAAAAAAAAGbc%2FDaHbWWqEgBUHxJd5ZV5GMnTDssmZXBMIACLIB%2Fw203-h101-n-k-no%2F!7i13000!8i6500!6m1!1e1
Logged
Tags: ivano-frankivsk 
Pages: [1]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Google visited last this page 29.07.16 , 10:07