Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
17.10.17 , 10:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Train fares and tariffs

      Франкфурт на Одере - Жепин на EC

Pages: 1 2 [3]
Reply | Send this topic | Print
Author Topic: Франкфурт на Одере - Жепин на EC  (Read 3126 times)
ДВП
User

Posts: 55


View Profile
« Reply #20 on: 18.02.17 , 23:02 »
Share Reply with quote

Купил на сайте DB, т.к на сайте intercity.pl это невозможно сделать.
Чтоб не плодить посты - билеты до Франкфурта на Одере уже были куплены по устраивающим меня ценам, оставалось заехать в Польшу.
А вот тут сэкономить не удалось, т.к мне нужно сесть на определенный поезд в 15:45 из Франкфурта-на-Одере.

Я б на вашому місці повернув цей квиток (якщо їдете не сьогодні, комісії не буде) і сідав в потяг без квитка. Бо, по-перше, після Франкфурту квитки перевіряють вже польські кондуктори, і в них ви можете купити квиток дешевше - згідно польського глобалпрайсу (або навіть згідно внутрішньопольського тарифу, правила не надто чітко це формулюють). А, по-друге, ваш роздрукований квиток без компостеру німців в Польщі буде недійсним. То ж, щоб не бігати по пероні за німецьким кондуктором і не просити його прокомпостувати вашу роздруківку (а він, в принципі, - вже не зобов'язаний це робити), раджу просто купити квиток у поляків вже в поїзді. Ну, і як можливий бонус, - польські кондуктори часто можуть сідати лише в Жепіні.

Проехал я участок Франкфурт-на-Одере-Жепин за 12,8 евро, билет не сдавал.
Да, в-общем по итогу можно было бы проехать данный участок и без билета, т.к польские кондукторы зашли в Жепине. Но они зашли сразу в наш вагон и я не знаю как бы стал действовать, если бы у меня билета не было.
Logged
volotar
Active user

Posts: 332


View Profile
« Reply #21 on: 19.02.17 , 22:02 »
Share Reply with quote

Проехал я участок Франкфурт-на-Одере-Жепин за 12,8 евро, билет не сдавал.
Да, в-общем по итогу можно было бы проехать данный участок и без билета, т.к польские кондукторы зашли в Жепине. Но они зашли сразу в наш вагон и я не знаю как бы стал действовать, если бы у меня билета не было.

Тобто Ви виходили в Жепіні, і вони перевірили у Вас квиток вже при виході? Чи Ви їхали далі? В будь-якому випадку, в поляків не виникло запитань, що Ваш роздрукований квиток був без компостера німецького кондуктора?

Quote
я не знаю как бы стал действовать, если бы у меня билета не было.
Я, наприклад, в такій ситуації просто купив би квиток ФФ-Жепін у польських кондукторів по польському глобалпрайсу (як я Вам і радив).
Logged
ДВП
User

Posts: 55


View Profile
« Reply #22 on: 20.02.17 , 11:02 »
Share Reply with quote

Проехал я участок Франкфурт-на-Одере-Жепин за 12,8 евро, билет не сдавал.
Да, в-общем по итогу можно было бы проехать данный участок и без билета, т.к польские кондукторы зашли в Жепине. Но они зашли сразу в наш вагон и я не знаю как бы стал действовать, если бы у меня билета не было.

Тобто Ви виходили в Жепіні, і вони перевірили у Вас квиток вже при виході? Чи Ви їхали далі? В будь-якому випадку, в поляків не виникло запитань, що Ваш роздрукований квиток був без компостера німецького кондуктора?

Quote
я не знаю как бы стал действовать, если бы у меня билета не было.
Я, наприклад, в такій ситуації просто купив би квиток ФФ-Жепін у польських кондукторів по польському глобалпрайсу (як я Вам і радив).

Я ехал дальше в том же поезде и даже (так получилось) в том же вагоне.
Билет Франкфурт-на-Одере-Жепин польские кондукторы не спрашивали, но я не знаю - случайность это или нет
« Last Edit: 20.02.17 , 11:02 by ДВП » Logged
volotar
Active user

Posts: 332


View Profile
« Reply #23 on: 29.07.17 , 11:07 »
Share Reply with quote

Сьогодні в BWE поляки успішно відсканували QR-код з мого роздрукованого DB квитка. Дойчебанівська цивілізація нарешті дісталась і до PKP (принаймні до потягу BWE).
Я уточнив в провідниці, чи можна тепер не друкувати квиток, а показувати його з телефону. На жаль, ні - не відмінили мабуть правило про обов'язковий роздрук квитків в міжнародному сполученні. Хоча в'єтнамець по сусідству так і зробив, і йому це зійшло з рук, але то радше через те, що він не міг спілкуватись ані німецькою, ані англійською. Що з нього візьмеш?
« Last Edit: 29.07.17 , 11:07 by volotar » Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21144


View Profile
« Reply #24 on: 29.07.17 , 13:07 »
Share Reply with quote

DBшний міжнародний квиток, навіть по спецпропозиції - насправді дозволяє робити зупинки у дорозі у Польщі, тому друк на папері гадаю обов'язковим залишиться, бо відмітки кондукторів - єдине, що перешкоджає можливості скористатись тим-же квитком кілька разів на внутрішньопольській ділянці, купивши лише нову плацкарту.
Logged
volotar
Active user

Posts: 332


View Profile
« Reply #25 on: 29.07.17 , 13:07 »
Share Reply with quote

Польська провідниця казала, що вони при скануванні бачать, чи був квиток вже проконтрольований, чи ні. Не знаю, чи фіксується також ділянка, на якій здійснювався контроль, але цілком можливо.
Logged
Maxy
Главный
Active user

Posts: 21144


View Profile
« Reply #26 on: 29.07.17 , 14:07 »
Share Reply with quote

тут така штука, що це повинно працювати в усіх поїздах, в яких цим квитком гіпотетично можна користуватись. Навіть в електричках чий маршрут збігається хоч на 1 перегон з маршрутами, на які видається DBшний квиток. Поки існує хоч 1 поїзд є де такої штуки у кондуктора немає і при цьому DBшний квиток на нього гіпотетично має чинність - вимога друкувати на папері зберігатиметься.
« Last Edit: 29.07.17 , 14:07 by Maxy » Logged
Tags:
Pages: 1 2 [3]
Reply | Send this topic | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.079 seconds with 20 queries.