Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
20.09.17 , 01:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Проблеми приміського сполучення

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12
Reply | Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення  (Read 21598 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 5699


View Profile
« Reply #100 on: 27.01.17 , 17:01 »
Share Reply with quote

Проблема.
Відсутність приміського сполучення на ділянці Савро - Красний Шахтар.

Пропозиції щодо вирішення.
Дозвіл користуватися пересічним пасажирам приміськими поїздами №901/902 та №903/904 П'ятихатки - Красний Шахтар, №961/962 та №963/964 П'ятихатки - Терни з оформленням приміського проїздного документу на вокзалі ст. П'ятихатки, або провідником вагону лише при посадкці на станціях та платформах, де відсутні квиткові каси. Організація продажу приміських проїзних докуметнів на вищевказані поїзди та інформування пасажирів про розклад руху цих поїздів та умови проїзду для пересічних пасажирів на вокзалах та станціях за маршрутом руху.
Також дозволити проїзд пересічних пасажирів у поїздах №965/966 та №967/968 Кривий Ріг-Головний - Кривий Ріг-Сортувальний за приміськимим проїзними документами.
Те що це поїзди службового користування не заважає на них продавати приміські проїзні документи пересічним пасажирам.

Цю проблему я вже публікував, проте надану відповідь я вважаю безпідставною:
Відповідь:
Зазначені  поїзди зорієнтовані на перевезення працівників підприємств гірничо-збагачувального комплексу в т.ч. і залізничників.  


Тому пропоную подати цю проблему на повторний розгляд.
« Last Edit: 27.01.17 , 17:01 by Крымчанин UA » Logged
jbond989
Active user

Posts: 687


View Profile
« Reply #101 on: 02.02.17 , 21:02 »
Share Reply with quote

Наступна пачка пропозицій буде сформована і відправлена завтра вранці.
В кого є ще пропозиції - напишіть, будь-ласка, сьогодні.

До речі, якщо хто з користувачів, які писали тут свої пропозиції хоче безпосередньо поспілкуватися з фахівцями з приміського департаменту, пишіть мені в лічку.
Logged
Entony
Active user

Posts: 1680


View Profile
« Reply #102 on: 03.02.17 , 10:02 »
Share Reply with quote

Пропозиція (вже напевне після переходу на літній час). Помітив, що приміська 6504 Цвіткове - Знамянка має стоянку по станції Цибулеве аж 27 хвилин! для того щоб її обігнав один-єдиний поїзд 766 Київ - Херсон. Невже не можна прокласти цю приміську щоб обгон займав 10-12 хвилин? Наприклад, по станції Косарі цю ж саму електричку обганяє поїзд 732 Київ - Запоріжжя всього за 11 хвилин.
Logged
Iwan
Active user

Posts: 2877


View Profile
« Reply #103 on: 17.02.17 , 13:02 »
Share Reply with quote

Компромісний (для всіх) варіант:





Не хочуть складнощів - є просте вирішення.
Logged
www3
Active user

Posts: 249


View Profile
« Reply #104 on: 24.02.17 , 08:02 »
Share Reply with quote

Опис проблеми
З кінця березня на напрямку Київ-Гребінка спостерігатимется значне збільшення пассажиропотоку у зв'язку з початком сезону роботи на присадибних ділянках на околицях міста Київ. Тому електропоїзд 6804 не справлятиметься з пассажиропотоком. Крім того продовження данного рейсу з 11.12.2016 до станції Гребінка додатково підвищило його заселеність. Нинішній графік не дає можливість посадки величезній кількості пасажирів з міста Києва через неможливість вчасно встигнути на нього через відсутність громадського транспорту о такій ранній годині.
Пропозиції щодо її вирішення
Прохання переглянути графік руху рейсу 6880 (хоча б з моменту переходу на літній час в кінці березня 2017 року) з відправленням електропотягу по станціям Київ-Пасажирський в районі 6.15 (для можливості пересадки на нього пассажирів перших поїздів метрополітену) та станції Дарниця в районі 6.40 (для можливості посадки на нього пасажирів перших рейсів трамваїв №8, 22, 29 та автобусів №51,63) з одночасним призначенням додаткових зупинок по з.п. Травнева, Новотроянда, Коржі. Це дасть можливість значно підвищити заселеність даного рейсу електропотягу та розвантажить рейс №6804.  Нині на оборот рейсу 6880 на рейс 6809 по станції Яготин закладено 1 година 7 хвилин, що більш ніж достатньо для коригування графіку та покращення обслуговування пасажирів.
« Last Edit: 24.02.17 , 08:02 by www3 » Logged
jbond989
Active user

Posts: 687


View Profile
« Reply #105 on: 24.02.17 , 13:02 »
Share Reply with quote

Ця тема виключно для пропозицій!
Обговорення ведеться в цій темі: http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122810.0
Logged
MORRO
Active user

Posts: 299


View Profile
« Reply #106 on: 01.03.17 , 08:03 »
Share Reply with quote

Проблема.

Невозможно нормально добраться на работу работникам станции Запорожье-Левое особенно в вечернее время. Маршрутки переполнены, не останавливаются на остановках, а после 20:00 вообще уезжают в парк пустыми, хотя на остановке остаётся много людей с дневной смены.

Есть только две электрички утром на работу (с работы нет): Синельниково-1-Запорожье-2 (приб на З/Лев 6:35) и Мелитополь-Запорожье-Левое (приб на З/Лев 7:40). И одна электричка вечером с работы  (на работу нет): Запорожье-2-Синельниково-1 (отпр с З/Лев 20:54).

В итоге диспетчера, кассиры, вагонники и другие работники станции опаздывают на работу, а со смены не могут уехать нормально домой.  

Пропозиції щодо вирішення.

Обеспечить доставку работников станции Запорожье-Левое на работу утром и особенно вечером электропоездами на все направления.

Добавить вечером прибытие на Запорожье-Левое до 7:45 электропоездов с Полог, Днепростроя-2.

Добавить утром отправление с Запорожья-Левого после 8:15 электропоездов на Синельниково, Мелитополь, Пологи, Днепрострой-2.

Добавить вечером прибытие на Запорожье-Левое до 19:45 электропоездов с Синельниково, Мелитополя, Полог, Днепростроя-2.

Добавить вечером отправление с Запорожье-Левое после 20:15 электропоездов на Мелитополь, Пологи, Днепрострой-2.

А так же рассмотреть возможность доставки работников на Запорожье-Левое живущих в районе станций Янцево и Запорожье-Грузовое (возможно на автобусе).
« Last Edit: 01.03.17 , 08:03 by MORRO » Logged
Crazy-Angel
User

Posts: 43


View Profile
« Reply #107 on: 02.03.17 , 23:03 »
Share Reply with quote

З 4 березня Південна Залізниця змінює періодичність курсування ряду електропоїздів, а саме:

6032 Харків - Коз. Лопань (відпр. 17.03)
6038 Харків - Коз. Лопань (відпр. 19.50)
6029 Коз. Лопань - Харків (приб. 19.30)
6037 Коз. Лопань - Харків (приб. 22.30)
будуть курсувати тільки по БУДНЯМ замість щоденно

Проблема

Таким чином, по вихідних буде нерівномірний інтервал руху: Відправлення 6026 о 14.10, (потім "вікно" три з половиною години!) 6034 аж у 17.35, а через годину - 6036 о 18.49.
В зворотньому напрямку ситуація аналогічна: потяг 6031 прибуває о 17.30, наступний 6033 о 20.18 (інтервал майже 3 години), і через годину о 21.30 прибуває 6035.

Локалізація
Звертаємо увагу, що Дергачівський район є високоагломерованою теріторією щодо мільйонного Харкова та всередині району (тобто спостерігаються постійні пасажиропотоки за даним напрямком) і збільшення інтервалу руху поїздів призведе до відтоку частини пасажирів на автобуси 354 та 648 маршрутів, бо пасажири не будуть чекати 3 години потягу.

Пропозиція

Пропонуємо залишити пару 6032/6029 у щоденному курсуванні, а для скорочення збитків від перевезень перевести у курсування "по буднях" пару 6034/6033.
Наявність 6032/6038 та відміна 6034/6033 залишить більш-менш рівномірний інтервал руху:

Відправлення з Харкова: 14.10, 17.03, 18.49, 20.42, 23.00 - за винятком одного періоду інтервал буде приблизно 2 години протягом всього дня
Прибуття до Харкова: 15.30, 17.30, 19.30, 21.30, 23.28 зручний тактовий розклад - кожні 2 години потяг

Для забезпечення рухомим складом поїзд 6032/6029 використовувати склад поїзду, що прибув у 15.30 номером 6021.
Склад поїзду, що прибув номером 6522 Лозова - Харків (що нині використовується під поїзд 6034/6033) по вихідних відправляти за потреби у депо на техогляд, або використовувати під поїзд 6527 Харків - Лозова (відпр. 18.44)
Logged
art-trans
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #108 on: 28.03.17 , 22:03 »
Share Reply with quote

По Південно-Західній:

Проблема

Чималий розрив на пересадку по станції Ніжин між електропоїздами № 6916 Київ-Волинський - Ніжин (приб. о 16:30) та № 6307 Ніжин - Чернігів (відпр. о 17:26).

Пропозиція

Перенести електропоїзд № 6916 Київ-Волинський - Ніжин загалом на 30 хвилин пізніше (прибуттям на кінцеву до 17:00) для зменшення часу в очікуванні пасажирам пересадки на електропоїзд № 6307 Ніжин - Чернігів.

===

Проблема

Електропоїзд № 6307 Ніжин - Чернігів шість днів на тиждень стоїть на станції Бориса Олійника зайві 10 хвилин (18:26/18:36). Така тривала зупинка зроблена для пропуску зустрічного регіонального поїзда № 882/881 Славутич - Фастів (18:33/18:37), котрий курсує один раз на тиждень по неділях.

Пропозиція

Розробити два варіанти розкладу руху електропоїзда № 6307 Ніжин - Чернігів: для курсування з понеділка по суботу, та окремий (наявний) для курсування по неділях. Це зменшить марні витрати на стоянку електропоїзда.

===

Проблема

Після змін у 2016 році зруйновано пересадку по станції Ніжин з електропоїзда № 6904 Київ - Ніжин (прибуття о 08:58) на електропоїззд № 6303 Ніжин - Чернігів (відправлення о 08:20).

Пропозиція

Перенести електропоїзд № 6904 Київ-Ніжин на 20 хвилин раніше та № 6303 Ніжин - Чернігів на 20 хвилин пізніше задля створення зручної пересадки для пасажирів з Бобровиччини та Носівщини до обласного центру.

===

Проблема

Надто тривалий час на пересадку по станції Ніжин пасажирів з електропоїзда № 6308 Чернігів - Ніжин (прибуття о 18:55) на електропоїзд № 6929 Ніжин - Київ-Волинський (відправлення о 20:03). Час очікування складає 1 година 8 хвилин.

Також чимало очікують і пасажири, що прибувають до Ніжина електропоїздом № 6455 Конотоп - Ніжин (прибуття о 19:27), адже їм доводиться 36 хвилин очікувати подальшого маршруту до Києва електропоїздом № 6929 Ніжин - Київ-Волинський (відправлення о 20:03).

Пропозиція

Змістити відправлення електропоїзда № 6929 Ніжин - Київ-Волинський хоча б на 20-25 хвилин раніше (як це було у 2011-2015 роках за часів існування рейсу № 6927 відправленням о 19:45). Це створить більш зручний обгін по станції Дарниця поїздами № 817 Ворожба - Фастів та № 777 Шостка - Київ (зараз цей обгін проводиться по станції Бровари і більшість пасажирів, що слідують до Дарниці, змушені чекати зайві 20 хвилин).

===

Проблема

Чимало пасажирів зі станції Вересоч користувались електропоїздом № 6301 Ніжин - Чернігів для можливості під'їзду до станції Бориса Олійника для подальшої пересадки у напрямку Києва на регіональний поїзд № 844/843 Неданчичі - Київ. Зараз така можливість відсутня.

Пропозиція

Скоригувати розклад руху електропоїзда № 6301 таким чином, щоб повернути пасажирам можливість пересадки по станції Бориса Олійника з електропоїзда № 6301 Ніжин - Чернігів на регіональний електропоїзд № 844/843 Неданчичі - Київ, або ж додати останньому тарифну зупинку по станції Вересоч у обох напрямках.

===

Проблема

Надто повільний розклад регіонального поїзда № 880/879 Київ - Славутич на ділянці від Ніжина до Чернігова, а також зайві зупинки по станціям Липовий Ріг та Количівка, де відсутній пасажиропотік та відсутні каси для продажу квитків на регіональні поїзди та поїзди далекого сполучення. На додачу до цього зайві зупинки на ділянці від Чернігова до Славутича, де відсутній як пасажиропотік, так і можливість другу посадочних документів через відсутність вокзалів та кас на тих зупинках, що наразі присутні у розкладі руху згаданого регіонального поїзда.

Окрім того, є потреба збільшити пасажиропотік за рахунок пасажирів з конотопської дирекції (Шостка, Терещенська, Кролевець, Конотоп, Бахмач, Крути), які прибувають електропоїздом № 6853 Конотоп - Ніжин та не мають можливості подальшого продовження маршруту через те, що регіональний поїзд № 880/879 Київ - Славутич на той час вже знаходиться на підході до Чернігова.

Пропозиція

[тут буде багато тексту, якщо коротко - треба рушити 6453 Конотоп - Ніжин, № 829 Шостка - Київ на 20-30 хвилин раніше, а 880/879 на годину-півтори пізніше, відміняти зайві безглузді зупинки, та ще й зворотній рейс 882/881 теж відтягувати пізніше, бо часу не вистачить; але моя справа запропонувати хоча б щось]
Logged
K-91
Active user

Posts: 1141


View Profile
« Reply #109 on: 31.03.17 , 11:03 »
Share Reply with quote

Проблема
По вінницькому напрямку відразу три проблеми:
1. Регіональний поїзд №827 сполученням Київ-Жмеринка має низьку населеність (окрім пікових дат). В той же час, вагони, у яких дозволяється проїзд по приміських квитках, часто їдуть переповненими від Вінниці до Жмеринки, зважаючи що поїзд іде у вечірню годину пік, коли маятникові мігранти жмеринського напрямку повертаються з роботи у Вінниці. У цей час, із прослідуванням Вінниці близько 18.00 повинна їхати повносоставна 6000-на чисто приміська електричка, з усіма зупинками по Сосонкам, Веселкам і т. п.
2. Вінничани вимушені масово купувати місця на поїзди далекого сполучення (зокрема Київ-Рахів та експрес Київ-К. Подільський), відбираючи тим самим місця у пасажирів, що їдуть далі.
3. Електропоїзд №6309 сполученням Козятин-Жмеринка має досить низьку заселеність, оскільки йде у не найбільш затребуваний час по приміському пасажиропотоку.

Пропозиції щодо вирішення
Для забезпечення вивезення маятникових мігрантів жмеринського напрямку з Вінниці близько 18.00 повинна їхати повносоставна 6000-на чисто приміська електричка, з усіма зупинками по Сосонкам, Веселкам і т. п. Отже, треба розміняти розклади руху електропоїзда №6309 та регіонального поїзда №827. Зробити прибуття електропоїзда №6309 до Вінниці близько 18.00-18.05.
Переглянути час відправлення регіонального поїзда №827 з Києва, зробити його відправлення з Києва близько 16.30. Таким чином буде забезпечена хороша його населеність у будь-який день тижня. Вінничани більше не будуть так масово вигрібати місця на раховоз і подільський експрес, оскільки в їхньому розпорядженні буде повносоставна регіоналка. Для задоволення приміського пасажиропотоку з прослідуванням Вінниці після 20.00 достатньо дозволити проїзд у 2-4 вагонах (у залежності від дня тижня) у р.п. №827 за приміським тарифом від Козятина до Жмеринки. Для вивезення пасажирів з присадибних ділянок запровадити для р.п. №827 пропонованим графіком сезонні (до 15 жовтня) зупинки Сальницький, Сосонка та Десенка. Веселку, Стадницю і Черепашинці можна без зупинок цілий рік.
« Last Edit: 31.03.17 , 11:03 by K-91 » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.109 seconds with 20 queries.