Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.09.18 , 20:09

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проблеми приміського сполучення

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16
Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення  (Read 46590 times)
Zayats
Active user

Posts: 175


View Profile
« Reply #130 on: 14.12.17 , 16:12 »
Share

Проблема: Відправлення Здолбунів-Луцьк о 5-00.
Прибуття Ужгород-Лисичанськ на станцію Здолбунів о 5-02.
Висновок - очевидний.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6985


View Profile
« Reply #131 on: 26.12.17 , 18:12 »
Share

Проблема
Відсутність пасажирського та приміського сполучення на лініях П"ятихатки - Мусіївка та П"ятихатки - Терни.
У свою чергу у зоні тяжіння цих ліній є населені пунтки де взагалі відсутнє, або незадовільне автобусне сполучення. До того ж станція П"ятихатки знаходиться на магістральній залізничній лінії, звідки є пряме залізничне сполучення до більшості міст України.
У свою чергу по цих лініях щоденно курсують приміські поїзди службового призначення, але перевезення пассажирів у цих поїздах (окрім працівників залізниці) заборонено.

Пропозиція
Скасувати заборону на перевезення пассажирів приміськими поїздами службового користування №8811/8812 та №8813/8814 П"ятихатки - Красний Шахтар - П"ятихатки, а також №8821/8822 та 8823/8824 П"ятихатки - Терни - П"ятихатки. На вищевказані поїзди проводити продаж проїзних документів у квиткових касах станцій за приміським тарифом із можливістю оформити проїзний документ у провідника вагону, у виняткових випадках (посадка пасажирів на станціях, де відсутні квиткові каси).
Перевезення даними поїздами пасажирів буде сприяти підвищенню доходів від курсування вищенаведених поїздів, а також суттєво покращить транспортне обслуговування пассажирів у населених пунктах із поганим транспортним сполученням.  
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 6985


View Profile
« Reply #132 on: 26.12.17 , 21:12 »
Share

Проблема

1. Вкрай незручний графік руху приміського поїзда №6771/6772 Херсон - Нововесела. Відправлення з Херсону о 6.05. Це дуже рано, тому що немає можливості приїхати мешканцям міста Херсон на вокзал, через те, що громадський транспорт починає працювати лише з 6 ранку.

2. Відсутній зв"язок більшої частини Херсонщини та окремих районів Миколаївщини та Запорізької області (у тому числі міст Каховка, Нова Каховка, Берислав та Таврійськ) зі столицею держави, тому що щоденний поїзд №101 прибуває до ст. Снігурівка о 7.46, а приміський поїзд №6772 відправляється зі ст. Снігурівка о 7.18.

Пропозиції

Змінити розклад руху приміського поїзда №6771/6772 Херсон - Нововесела - Херсон наступним чином:

  -        -   7.20         Херсон      19.55   -     -
 7.30    1  7.31  Херсон-Східний 19.40   5  19.45
                        ....................
 8.10    6   8.16     Галаганівка   18.55   2   18.57
 8.31    2   8.33      Снігурівка    18.38   2   18.40
                        ....................
10.10  15  10.25      Каховка      16.45  15  17.00
                        ....................
13.23    -      -      Нововесела      -        -   13.50

Це дозволить зробити комфортні пересадки на швидкий поїзд №101/102 Київ - Херсон - Київ по ст. Снігурівка в обидві сторони, зробити відправлення з Херсону у зручний час, дозводить зберегти стикову по ст. Херсон по прибуттю з Нововеселої на приміські поїзди №6574 Вадим - Миколаїв (відправлення о 20.19) та №6575 Миколаїв - Вадим (відправлення о 20.29).
Logged
sean
Active user

Posts: 3179


View Profile
« Reply #133 on: 28.12.17 , 12:12 »
Share

Після запуску 747 ІС - врєдітєльство в чистому вигляді:

Проблема
Відсутність вечірнього зв'язку Хмельницький-Тернопіль через непогодження стикувань е/п по ст. Підволочиськ:
6331 Хмельницький-Підволочиськ прибуває о 22:01
6209 Підволочиськ-Тернопіль відправляється о 21:46

Пропозиція
Змістити час відправлення 6209 після прибуття 6331 з пропуском 747 по Максимівці-Терн./Бірках-Великих.
Logged
Entony
Active user

Posts: 2328


View Profile
« Reply #134 on: 09.01.18 , 16:01 »
Share

Збільшення часу на пересадку по Львові з приміського 6003 Рава-Руська - Львів (прибуття до Львова в 18:58) та 702 Львів - Чернівці (відправлення зі Львова в 19:05) та. На даний час 7 хвилин - це замало часу. Хоча б 11-12 хвилин на пересадку буде достатньо.
Також (по можливості) узгодження пересадки з 701 Чернівці - Львів (прибуття до Львова в 09:51) з приміським 6002 Львів - Рава-Руська (на даний час відправлення зі Львова в 09:15).
Пропозиція прискорити рейси приміських 6002/6003. Адже інші рейси приміських 6001 Рава-Руська - Львів та 6006 Львів - Рава-Руська мають час в дорозі 2 години 21 хв. в дві сторони, а рейси 6002/6003 їдуть 2 години 29 хвилин та 2 години 40 хвилин відповідно.
« Last Edit: 09.01.18 , 16:01 by Entony » Logged
Entony
Active user

Posts: 2328


View Profile
« Reply #135 on: 09.01.18 , 16:01 »
Share

Збільшення часу на пересадку з приміського 6001 Рава-Руська - Львів (прибуття до Львова в 07:00) на поїзд 026 Одеса - Яремче/Рахів (відправлення зі Львова в 07:07). Також 7 хвилин на даний час - це замало.
Пропозиція, або прибуття 6001 до Львова на 5 хвилин швидше, або відправлення 026 зі Львова в межах 07:11 - 07:15 (що не є критичним адже від Львова до Ів.-Франківська даний поїзд немає ніяких зупинок, а лише технічні).
Logged
MORRO
Active user

Posts: 321


View Profile
« Reply #136 on: 10.01.18 , 03:01 »
Share

Проблема.
Вечерний электропоезд 6124/6123 Днепр-Запорожье-1 прибывает на платформу Искра (1101км) в 19:01 и работники станции Запорожье-Левое, при пересадке на маршрутку №74, не успевают на станцию Запорожье-Левое на встречно-сменное собрание на 19:30.

Предложение.
Сместить расписание вечернего электропоезда 6124/6123 Днепр-Запорожье-1, сделав его более ранним на 15-20 минут, прибытием на платформу Искра (1101км) в 18:40-18:45, чтобы работники станции успели на собрание. Расписание по примеру нескольких лет ранее когда данный электропоезд прибывал на платформу Искра в 18:40 и на Запорожье-1 прибывал в 19:00.
Logged
Jay
Guest
« Reply #137 on: 10.01.18 , 19:01 »
Share

Проблема
Приміський поїзд № 6502 сполученням Запоріжжя II — Пришиб (22:10 — 23:15) зупиняється лише на станції Запоріжжя I.

Пропозиція
Поїзду № 6502 призначити зупинки по станціях Кушугум, Канкринівка та Таврійськ.
Logged
art-trans
User

Posts: 101


View Profile
« Reply #138 on: 11.01.18 , 22:01 »
Share

Проблема

Недільний рейс регіонального дизель-поїзда № 879 Коростень - Козятин потребує продовження до Вінниці. У Козятині пасажири, зокрема студенти з Житомирщини, що потребують трансферу до Вінниці, змушені робити зайву пересадку та займати місця у поїздах далекого сполучення:
- у разі пересадки на поїзд 117 Київ - Чернівці очікування складає 58 хвилин;
- у разі пересадки на поїзд 49 Київ - Трускавець очікування складає 1 годину 9 хвилин.

Склад дизель-поїзда 879 Коростень - Козятин, у свою чергу, повертається у депо приписки (Коростень) резервом (засилкою без пасажирів), при тому, що робочий час локомотивної бригади дозволяє доїхати до Вінниці та повернутися у Коростень щоб вкластися у 12 годин з урахуванням явки\здачі. В понеділок денний рейс на Вінницю відсутній, тож є час на виконання обслуговування складу дизель-поїзда в депо приписки.

Пропозиція

Продовжити маршрут недільного регіонального поїзда 879 Коростень - Козятин до Вінниці з наступним орієнтовним розкладом:

21:10 \ 21:13 Козятин
21:49 \ 21:51 Калинівка
22:11 \ --:-- Вінниця

(за наявності пасажиропотоку дизель-поїзд з локомотивною бригадою можна залишити ночувати у Вінниці та зробити окремий зворотній комерційний рейс Вінниця - Коростень зранку понеділка).



Проблема

Занадто пізнє прибуття регіонального електропоїзда 817 Ворожба - Київ - Фастів до столиці та на кінцеву.

Чинниками стало призначення пасажирського поїзда 45 Лисичанськ - Ужгород та необхідність "втиснути" регіональний електропоїзд між двома пасажирськими - 45 Лисичанськ - Ужгород та 777 Шостка - Київ.

Окрім того пасажирам з Чернігова, котрі по станції Ніжин виконують трансфер (пересадку) з приміського електропоїзда № 6308 Чернігів - Ніжин на пасажирський поїзд 45 Лисичанськ - Ужгород, змушені очікувати 1 годину 37 хвилин.

Пропозиція

Прискорити пасажирський поїзд 45 Лисичанськ - Ужгород на ділянках Суми - Ворожба - Конотоп для прибуття\відправлення по станціям Конотоп та Ніжин на 15 хвилин раніше. Це дозволить зробити обгін приміського поїзда 6929 Ніжин - Київ-Волинськой по станції Кобижчі пасажирським поїздом 45 Лисичанськ - Ужгород, а також зробити прибуття регіонального поїзда 817 Ворожба - Київ - Фастів значно раніше до столиці України.

Задля унеможливлення "догону" регіонального поїзда 817 Ворожба - Київ - Фастів поїздом 777 Шостка - Київ пропонується останній зрушити на 15...20 хвилин пізніше. (локомотивна бригада поїзда 777 Шостка - Київ в такому випадку вкладається у 12-годинний робочий термін з урахуванням явки\здачі)


Logged
Будапештский Минчанин
Guest
« Reply #139 on: 12.01.18 , 23:01 »
Share

Може, вже тут писав, але тема знову актуальна.
ПРОБЛЕМА
Відсутність нормального сполучення району ст. Святошин зі станціями дарницького напрямку. З 16 січня поїзд 6602 щоденно стає Тетерів-Борщагівка, тоді як раніше він переходив у рейс 6904 Київ-Ніжин по вихідним, а поїзд 6928 замість Святошин-Ніжин став Київ-Ніжин. Таким чином, з підвозок залишаються тільки 6614/6806 Коростень-Київ-Яготин та 6632/6926 Коростень-Київ-Ніжин. Раніше таких потягів було більше, однак їх зменшили, і люди вимушені діставатися з пересадками - або двома електричками, або на метро до станції Київ-Пасажирський. Утім, бажаючих їхати з тих місць на станції дарницького напрямку багато, тож збільшення таких поїздів буде досить правильним рішенням.
ПРОПОЗИЦІЯ
Збільшити кількість приміських або регіональних поїздів, що прямують зі Святошина або інших станцій тетерівського напрямку на лівий берег. Можна, наприклад, повернути прискорений поїзд 6980 Святошин-Конотоп, як приклад. Для розвитку цього напрямку можна використати і поїзди, наприклад, ЕР9М-515, ЕР9М-541, ЕР9М-542, які зараз проходять ремонт. Позаяк були плани запуску швидкісних приміських поїздів Київ-Бровари, можна принаймні частину з них зробити сполученням Клавдієве-Бровари, як варіант.
В усякому разі, кількість поїздів зі Святошина або далі зі станцій тетерівського напрямку на дарницький напрямок варто збільшити, і це буде ефективно.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.07 seconds with 21 queries.