Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.10.18 , 07:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проблеми приміського сполучення

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення  (Read 48803 times)
Привид з 2007-го
Guest
« Reply #40 on: 31.08.16 , 23:08 »
Share

*на цьому напрямку — перепрошую, то незграбна автозаміна :(
Logged
Олег_ЭТ
Active user

Posts: 519


View Profile
« Reply #41 on: 01.09.16 , 00:09 »
Share

Наверное, это типа классика фастовских требований, но все же хочется пригородный тариф на региональные поезда 832 и 828 от Фастова до Киева с сохранением количества остановок.
Logged
sasha_kor
User

Posts: 42


View Profile
« Reply #42 on: 02.09.16 , 09:09 »
Share

Проблема:
Відсутність приміського сполучення в денний час з Полтави-Південної в напрямку Кобеляк. Електропоїзд № 6533 Полтава-Кременчук виїжджає з Полтави-Південної о 9.00, наступний - дизель-поїзд № 6535 Полтава-Кременчук-аж о 15.43. Тобто, майже сім годин немає приміського сполучення з Полтави-Південної в напрямку Кобеляк. Як результат, переповнена ранкова електричка - нею користуються як працівники підприємств Полтави, які їдуть з нічних змін з Полтави в приміські населенні пункти, так і дачники, грибники, і мешканці приміських сіл, які їдуть до Полтави на ринок чи в інших справах. При цьому проїзд приміським поїздом - це єдиний чи практично єдиний спосіб дістатись з Полтави до багатьох населених пунктів (наприклад, Безручки, Головач, Писарівка, Пристанційне, Собківка). Автобуси до цих населених пунктів не їздять або взагалі, або обслуговування автобусами здійснюється незадовільно.
Також, відповідно, немає можливості дістатись приміськими поїздами з приміських населених пунктів до  ст. Полтава-Південна в денний час. Дизель-поїзд № 6532 Крюків-на-Дніпрі-Полтава-Південна прибуває до Полтави о 12.23, наступний- № 6534-прибуває до Полтави о 18.37.
Пропозиція щодо вирішення:
З метою покращення транспортного обслуговування населення, пропонується ввести в графік додатковий приміський поїзд Полтава-Кобеляки з часом відправлення зі ст. Полтава-Південна о 12.30, прибуття до ст. Кобеляки о 14.20. Введення вказаного поїзда дозволить ув'язати вказаний додатковий поїзд з поїздом № 6879 Кобеляки-Кременчук (відправлення з Кобеляк о 14.49, прибуття до Кременчука о 16.40). В зворотному напрямку графік пропонується такий - відправлення з Кобеляк о 14.35, прибуття в Полтаву о 16.25. Вказаний поїзд буде ув'язано з приміським поїздом № 6880 Кременчук-Кобеляки (Кременчук - 12.14, Кобеляки - 13.55). Це дозволить по-перше забезпечити проїзд пасажирів приміським поїздом з однією пересадкою з Полтави до Кременчука та в зворотному напрямку в денний час, по-друге, забезпечить можливість дістатись з приміських населених пунктів до Полтави в денний час (буде можливість виїхати з приміського населеного пункту після обіду та прибути до Полтави о 16.25), по-третє, створить додаткові зручності мешканцям приміських населених пунктів, які приїжджають до Полтави ранковою електричкою № 6530 Кобеляки-Полтава-Південна (прибуття до Полтави о 6.54 ранку) з метою відвідання установ, організацій м. Полтави, ринків і т.п., вирішення різних особистих питань в місті Полтаві. Тоді не доведеться чекати приміського поїзда аж до 15.43, буде можливість виїхати раніше.
Logged
opex
Active user

Posts: 11676


View Profile
« Reply #43 on: 02.09.16 , 09:09 »
Share

Приміське сполучення это просто одна большая проблема.
Все эти графики фигня, если гниет и горит весь подвижной состав. Главная проблема, я считаю - надо новый. По штучке, понемногу. Ставить на попугаи, причем его не передавать в зассаные по мере износа. На новый денег нет, в Украине производителя нет - брать что-то 10-летнее. Не знаю у кого.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7076


View Profile
« Reply #44 on: 02.09.16 , 18:09 »
Share

Проблема. Вкрай незадовільне приміське сполучення на лінії Павлоград - Красноармійськ - лише одна нічна пара приміських у сполученні №6151/6156 Дніпропетровськ - Слов"янка лише по п"ятницях та неділях та робітничий поїзд №8801/8802 Синельникове-1 - роз"їзд №5, якого немає у розкладі, він не має нормальних стиковок по Синельникове-1 через ранній час відправлення та не зупиняється на проміжних платформах на лінії Павлоград - Красноармійськ. Проїзд у якому можливий лише за оформленням квитка у касі, які є лише у Синельникове та Павлограді.

Пропозиції щодо вирішення.
1. Перевід робітничого поїзда №8801/8802 у розряд грузопасажирських 900-х номерів з вказуванням його у розкладі на станціях та офіційному сайті Придніпровської залізниці. Для скорочення експлуатаційних витрат за потреби включати до складу поїзда вантажні вагони.
2. Організувати оформлення проїзних документів провідником вагону пасажирам (окрім пасажирів, які здійснюють посадку по станціях Синельникове-1 та Павлоград-1 де працюють приміські каси).
3. Змінити розклад руху поїзда таким чином, щоб відправлення було зі ст. Синельникове-1 о 7.00 (замість 6.00). Це дозволить по ст. Синельникове-1 робити пересадку з поїздів №86 Львів - Новоолексіївка (прибуття о 6.14), №72 Київ - Запоріжжя (прибуття о 6.24) та з приміського поїзда №6284 Дніпропетровськ - Лозова (прибуття о 6.52). Відправлення у зротному напрямі можна також перенести на більш пізній час, а можна залишити як зараз.
4. Додати зупинки по усім зупинним пунктам між станціями Павлоград-1 та Красноармійськом.
5. Подовжити маршрут поїзда до ст. Красноармійськ з відпочинком поїздної бригади у Красноармійському локомотивному депо, або зробити загальну підв"язку локомотиву по Красноармійську з вантажними поїздами.
6. Задля скорочення експлуатаціїйних витрат склад (зараз це 1 ЦМВ ЛВЧД-1) від цього поїзда по п"ятницях та передсвіткових днях чіпляти до поїзда №71 Запоіжжя - Київ до Дніпропетровська, а по понеділках зворотно з поїздом №72 з Дніпопетровська до Синельникове. Тривала стоянка поїзда №71/72 у обидва напрями це дозволить зробити без зміни графіка руху.  
Logged
анатолич
User

Posts: 121


View Profile
« Reply #45 on: 04.09.16 , 19:09 »
Share

Було б дуже непогано змінити час відправлення 6171 Красноград - Дніпро. З існуючого 2.48 на 3.45 наприклад. Справа в тому, що в 3.33 прибуває 126 Київ - Костянтинівка і було б непогано пересісти на приміський та вранці з поїзду піти на роботу. А так вимушені пересаджуватися на приміський в Лозової, а він при\здить тільки в 10 годин в Дніпро, тобто не встигаєш на роботу. Ось таке побажання, але вряд чи так зроблять.
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #46 on: 04.09.16 , 22:09 »
Share

але вряд чи так зроблять.
Разумеется так не сделают, пригородный поезд привозит людей на работу в Днепр к 8-ми, рассматривать его для удобства десятка пассажиров которые пересаживались бы с него в Краснограде совершенно глупо.
Прежде чем писать свои "хотелки" думайте глобально, а не потому, что это удобно только вам, и гипотетическим пассажирам которых вы видели что они так ездят.
Logged
brvl
Guest
« Reply #47 on: 06.09.16 , 20:09 »
Share

Проблема:
Отсутствие пригородного сообщения в ночное время на линии Терещенская - Семёновка, Конотопской дирекции Юго-западной железной дороги,  а как следствие отсутствие стыковки для жителей Новгород-Северского и Семёновки с РЭ 814 Киев-Зерново и 784 Шостка-Киев
Предложение:
Вернуть ночную пару дизель поездов Терещенская-Семёновка-Терещенская старым графиком по пятницам и воскресениям для улучшения транспортной связи жителей вышеуказанных городов со столицей г.Киевом.
Logged
sasha_kor
User

Posts: 42


View Profile
« Reply #48 on: 06.09.16 , 23:09 »
Share

Проблема.
Відсутність можливості виїхати з Полтави-Південної в кременчуцькому напрямку вранці, особливо це актуально у вихідні дні. В даний час в ранкові години з Полтави-Південної в кременчуцькому напрямку є лише один приміський поїзд - час відправлення о 9 годині. Поїзд о 3 годині 51 хвилині до уваги не беремо-ним по Полтаві-Південній користується незначна кількість людей, щоб потрапити на нього, громадський транспорт в м. Полтаві в такий час відсутній. Як наслідок, електропоїзд Полтава-Південна-Кременчук з часом відправлення о 9.00 вщент переповнений. В суботу, 3 вересня 2016 року, навіть тамбури були забиті пасажирами, періодично виникали сварки, скандали.
Пропозиції щодо вирішення.
 До  червня 2014 року спочатку о 6.40, потім о 7.20 і в останній рік о 6.20, з Полтави-Південної по суботах, неділях та святкових днях був в ходу поїзд Полтава-Південна - Ліщинівка. Особливо зручно було у 2011-2013 році ним користуватись, коли час відправлення його був о 7.20. Пропозиція відновити курсування цього поїзда в періоди збільшення пасажиропотоку - з 1 квітня по 1 листопада - у вихідні та святкові дні з часом відправлення близько 7-ї години ранку (найзручніше о 7.20).
Logged
Sir Dem
Active user

Posts: 1137


View Profile
« Reply #49 on: 07.09.16 , 21:09 »
Share

Опис проблеми
Потреба придбання трьох різних квитків для пасажирів, які прямують з Чернігова до населених пунктів області - Бахмацького та Талалаївського районів за маршрутом поїзда 670 Бахмач - Кременчук:
- приміського квитка на е/п №6302 Чернігів - Ніжин (16 грн.);
- проїзного документа на р/п №830 Фастів - Шостка на ділянку Ніжин - Бахмач (від 26 грн.);
- проїзного документа на п/п №670 Бахмач - Кременчук на ділянку Бахмач - Курінь...Талалаївка (від 18 грн.).
Особливо актуальна по суботах. Зазначений потік пасажирів потрапляє до більшого суботнього потоку з Києва до Бахмача/Конотопа/Шостки. Відповідно можливі проблеми з наявністю квитків у день відправлення поїзда. Р/п №830 у даній зв'язці безальтернативний.

Пропозиції щодо її вирішення
Дозволити проїзд пасажирів за приміським тарифом у одному з вагонів третього класу р/п №830 Фастів - Шостка від ст. Ніжин до ст. Бахмач-Пас. Запровадження дозволить пасажирам, які їдуть з обласного центру до населених пунктів далі Бахмача (сіл Бахмацького району, Талалаївки та району), обходитися придбанням двох квитків - одного приміського Чернігів - Бахмач (22 грн.) та одного проїзного через АСК "Експрес" на п. №670.
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.143 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 18.10.16 , 06:10