Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.10.18 , 07:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проблеми приміського сполучення

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16
Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення  (Read 48794 times)
sean
Active user

Posts: 3237


View Profile
« Reply #80 on: 19.10.16 , 09:10 »
Share

Проблема
Відсутність прямого вечірнього сполучення Тернопіль-Хмельницький та ранкового Хмельницький-Тернопіль при відповідних існучих зеркальних.

Пропозиції щодо її вирішення
Продовжити маршрути е/п:
6208 з існуючим маршрутом Тернопіль-Підволочиськ - до ст. Хмельницький складом Льв
6201 з існуючим маршрутом Волочиськ-Тернопіль - від ст. Хмельницький складом Льв
6331 з існуючим маршрутом Хмельницький-Підволочиськ - до ст. Тернопіль складом П-З шляхом об'єднання існуючих 6331 П-З та 6209 Льв
6202 з існуючим маршрутом Тернопіль-Волочиськ - до ст. Хмельницький складом П-З шляхом об'єднання існуючих 6202 Льв та 6332 П-З
Logged
Crazy-Angel
User

Posts: 84


View Profile
« Reply #81 on: 21.10.16 , 16:10 »
Share

Проблема:

Нерівномірні інтервали приміських поїздів на ділянці Козача Лопань - Харків у денний та вечірній час, зокрема по вихідних

Деталізація проблеми:
час відправлення зі ст. Коз.Лопань:

6027 - 12:41 щоденно
6021 - 15:21 щоденно
6025 - 16:41, по буднях
6031 - 18.04, щоденно
6029 - 18.25, щоденно
6033 - 19.11, щоденно

Таким чином є певні перерви - з 12:40 по 15:20, та з 15:20 по 18:04 по вихідних, а потім три поїзди протягом години.

Пропозиції щодо її вирішення

1. Змістити відправлення поїзду 6021 з 15:21 на 14:00, приб. Харків 15.05 (можно під оборот на 6028, відпр. 15.20, або під 6032, відпр. 17.03, як зараз).
Під даний поїзд використовується склад з під п.6024, приб. 13.20, тобто часу на оборот вдосталь.

3. Змістити відправлення поїзда 6025 з 16:41 на 17:05, приб. Харків 18.10 (потім під оборот на 6036)

2. Змістити відправлення поїзда 6031 з 18:04 на 16:05, приб. Харків 17.10 (можно під оборот на 6034, відпр. 17.35)
Під даний поїзд використовується склад з під п.6026, приб. 15.16, простоючи вечірню годину "пік" на кінцевій, а потім йде "назустріч" потоку з міста. Дана ситуація виникла після скорочення шляху прямування даного поїзду тільки до Коз. Лопані замість Наумівки. Найближчого часу відновлення міжнародного приміського сполучення на даному напрямі не планується, перестій поїзду необгрунований

На сьогоднішний момент під п.6034, відпр. 17.35 використовується склад поїзду 6522 Лозова - Харків, приб. 16.50

Згідно даної пропозиції, розклад буде виглядати більш привабливо:

6027 - 12:41 щоденно
6021 - 14:00 щоденно
6031 - 16.05, щоденно
6025 - 17:05, по буднях
6029 - 18.25, щоденно
6033 - 19.11, щоденно

Економічна вигода даної пропозіції:
Можливість обороту з під поїзда 6031 під поїзд 6034 вивільнить один елекропоїзд РПЧ-1 "Харків" у вечірній "пік", що дасть змогу використати його або на іншому напрямі, або відправити у депо на техогляд
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 418


View Profile
« Reply #82 on: 29.10.16 , 12:10 »
Share

Проблеми
(з урахуванням відміни 670-го і призначення 759-го!)
Великі "вікна" у приміському сполученні Ромни - Бахмач. З Ромен на Бахмач: відправка о 15:45 і 21:30(не вистачає вранішнього потяга), з Бахмача на Ромни - 05:10, 19:05(не вистачає потяга серед дня). Потяг 759/760, який буде призначений замість 670, має дуже мало зупинок і не підходить для приміського сполучення.
Другорядні проблеми.
У напрямку Ромни - Ромодан відправки: 08:00, 11:39, 21:09. Тут бачимо два потяги з невеликим інтервалом вранці, а потім велике вікно аж до вечора, непогано було б змістити друге відправлення на обідній час.
Приміський потяг №6544 Ромни - Ромодан по Ромодану має пересадку в бік Лубен/Гребінки(хоча це менш затребуваний напрямок), але не має пересадки на Полтаву і Кременчук(таку пересадку забезпечував 670-й...).

Рішення
Змістити графік приміського потяга №6544 Ромни - Ромодан на 2 години пізніше, Ромни 13:19 - Ромодан 15:50(практично, графіком 670-го). Таким чином по Ромодану з"являються пересадки на приміські потяги на Полтаву(16:05) та Кременчук(16:34). За рахунок більшого часу простою складу приміського потяга по Ромнам, призначити по піковим дням(субота, неділя та 1-2 будні) приміський потяг Ромни - Бахмач - Ромни, графіком:
Ромни 08:00 - Бахмач 10:20, Бахмач 10:40 - Ромни 13:00. Таким чином, з"явиться зручне ранкове приміське сполучення Ромни - Бахмач, а також збережеться пересадка Київ 7:40 - Бахмач 10:17(потягом Фастів - Шостка) - Ромни, яка зникне після відміни потягу №670.

Технічне обгрунтування.
Потяги 6544, 6545, 6933, 6548 обслуговуються локомотивом ТЕП70 депо Ромни і двома пасажирськими вагонами.
За рахунок зміщення відправки потяга 6544 на 2 години пізніше, з"являється можливість зробити вранішній рейс Ромни - Бахмач - Ромни цим самим складом.

Короларій
В такому вигляді, розклад приміських потягів на ділянці Бахмач - Ромни - Ромодан набуде закінченого і логічного вигляду. На кожному із двох відрізків(Ромни - Бахмач, Ромни - Ромодан) буде по 3 приміських потяги, більш-менш роззосереджених впродовж доби. Ніша денного рейсу 670-го потягу після його відміни буде заповнена(що ж до нічного рейсу, то цю нішу має заповнити нічний потяг міжміського сполучення). Ймовірніше всього, 759 потяг в його нинішній редакції проживе недовго, і нормальне денне приміське сполучення буде надійною базою для подальших експериментів із потягами далекого прямування на цій ділянці.
« Last Edit: 29.10.16 , 13:10 by mikolalex » Logged
jbond989
Active user

Posts: 1044


View Profile
« Reply #83 on: 11.11.16 , 16:11 »
Share

Виклав відповіді УЗ на подані пропозиції
http://forum.railwayclub.info/index.php?topic=122810.0
На частину пропозицій відповідь ще не надходила.
Logged
birys5
Active user

Posts: 188


View Profile
« Reply #84 on: 15.11.16 , 16:11 »
Share

Опис проблеми
1.Не можливо виїхати зі Львова після 18:00 в напрямку ІФ(області)
Тому пропоную відновити потяги 6425/6426 (ІФ-Моршин-ІФ) та додати прим.електро потяг до станції Моршин(Стрий-Моршин)Для комфортної пересадки.. (Хочаб зробити в п*ятницю та неділю)
2.Продовження приміського потягу ІФ-Яремче до ст.Вороненко(Ворохта) по можливості навіть до Рахова(але це вже фантазії).(можливо навіть раціональніше буде перевести його в регіональний експрес....)
Через брак цього потягу пасажирам приходиться робити зранку дві пересадки в ІФ(на приміський дизель потяг ІФ-Коломия та Коломия-Рахів)
3.Зробити хорошу стиковку потягі ІФ-Яремче та Коломия-Ворохта
Пропозиції щодо її вирішення
1.Призначення цих поїздів нижче графік:
6425 відправлення з ІФ-Моршин в 17-27(з можливим відтягування відправлення щоб люди після роботи змогли комфортно добратися до ст.Калуш....та інших)
           прибуття на ст.Моршин 20-46
6426 відправлення з ст.Моршин 21-00, роз*їзд дизель поїздів буде відбуватися по станції Калуш:
6427 відправлення з ст.Калуш 22-52, а відправлення з ст.Калуш 6426 22-52.
прибуття дизель потяга Моршин-ІФ до кінцевої станції ІФ о 00:10 -00:25(це дасть змогу пасажирам виїхати зі Львова в напрямку ІФ,Калуша,Долини,Рожнятова,Болехова після 18год.вечора)
Та дасть змогу добратися пасажирам зі Львова та областей на пересадку, на потяг ІФ-Рахів,що відправлення о 03:08.Та буде можливість пересадки на приміський маршрут сполучення Калуш-Осмолода!(це дуже необхідно для мандрівників(туристів)...Або хоча б зробити його регіональним експресом щоб платили всі(щоб був рентабельним)
2.Продовження до ст.Вороха тим самим графіком що ходив раніше тільки зрушенням на 20хв.(по проханням населення)Розхід з потягом 357/358 я думаю буде цілком можливо...Так як лінія не дуже зайнята...
3.Повернути колишній графік цих потягів.
Дякую за увагу.....
« Last Edit: 15.11.16 , 16:11 by birys5 » Logged
brons
User

Posts: 32


View Profile
« Reply #85 on: 17.11.16 , 17:11 »
Share

.Проблема:
В зв'язку зі встановленням регіональному електропоїзду 827 Київ-Жмеринка-Рахни/Рахни-Жмеринка маршруту лише до Жмеринки у графіку на 2017 рік, втрачається можливість вечірнього доїзду пасажирів до Вінниці з Рахнів та Ярошенки

Вирішення:

а) продовжити до Жмеринки електропоїзд Одеса-Вапнярка орієнтовно з Вапнярка о 18.20, прибуття в Жмеринку 20.00.
В зворотному напрямку із Жмеринки орієнтовно о 5 годині ранку. Це не порушить існуючий оборот електропоїзд ів.
Б) змінити графік електропоїзда 6302 Дмеринка-Козятин орієнтовно на годину раніше, на заміну р/п 832 Гречани-Київ.
Це дозволить зменшити кількість скарг від пасажирів що повертаються до обл центру після вихідних із районів.
Logged
brons
User

Posts: 32


View Profile
« Reply #86 on: 17.11.16 , 17:11 »
Share

Проблема: відсутність зручного сполучення Києва з провідними станціями ділянки Миронівка-Цвіткове для тих, хто їде на один день та повна відсутність сполучення з платформами між Цвіткрвим і Шевченко.
Вирішення: забезпечити пересадку з е/п Київ-Миронівка чз Трипілля (прибуття о 9.30) на е/а Миронівка-Шевченка відпр  о 9.04
Logged
mikolalex
Active user

Posts: 418


View Profile
« Reply #87 on: 18.11.16 , 14:11 »
Share

Проблеми
Велике "вікно" в сполученні Київ - Гребінка в будні дні: відправка о 4:27(занадто рано для більшості пасажирів), далі о 10:49(занадто пізно як для вранішнього виїзду з Києва).
Відсутність пересадки по Гребінці з Києва на дизель-поїзд №6063 сполученням Гребінка - ім. Т.Шевченка(відпр. об 11:56).
Відсутність пересадки з потягів №6523 Ніжин - Гребінка(приб. о 13:07) і №6363 Коломак - Гребінка(приб. о 13:26) по Гребінці на Київ(очікування пересадки більше півтори години)
Нерівномірні інтервали відправки електропоїздів з Яготина на Київ в обідній час: 12:11, 15:25, 16:06(вікно у три години, далі два потяги з інтервалом в 40 хв).
Велике "вікно" в сполученні Гребінка - Київ в будні дні: 9:07, 15:14(інтервал більше 6 годин!).

Пропозиції щодо вирішення.
Продовжити електропоїзд №6806 Святошин - Яготин(08:45 Київ-Пас. - 10:51 Яготин) до Гребінки, орієнтовний час прибуття в Гребінку 11:40.
Зсунути графік потяга №6815 Яготин - Дарниця(15:24 - 17:04) на годину раніше, з відправленням від станції Гребінка. Орієнтовний графік Гребінка 13:35 - Яготин 14:24 - Дарниця 16:04.
Таким чином усі вищегадані проблеми будуть вирішені.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 396


View Profile
« Reply #88 on: 18.11.16 , 18:11 »
Share

Проблема

Підчас дії на території України "зимового часу", по ст. Ковель неузгоджено нічний швидкий потяг №87/88 Новоолексіївка-Ковель (приб. 13.42) та приміський потяг №6313 Ковель-Заболоття (відпр. 13.20). Таким чином люди, які не встигають на вказаний приміський поїзд, змушені добиратись іншими видами транспорту (маршрутки, автобуси), а отже залізниця недоотримує потенційну виручку від реалізації приміських квитків.

Пропозиція

Узгодити п. 87/88 та приміський п. 6313 по ст. Ковель, за рахунок прискорення поїзда №87/88 (скоротити стоянки, де це можливо). Наприклад, на ст. ім. Т. Шевченка 87/88 стоїть 45 хв, а 85/86 стоїть 35 хв., можна зробити навпаки, щоб 87/88 з цієї станції віправлявся раніше ніж 85/86 і т.д.
Logged
Andriy_K
Guest
« Reply #89 on: 24.11.16 , 03:11 »
Share

Проблема. Непогано б довести до ладу приміський рух на ділянці Київ-Миронівка через Трипілля.Зараз  те посміховисько нiкуди не годиться.Або закрити взагалі.Перекласти потрібно всі недо-рейси.ПЗЗ каже,що всі потяги задіяно в більш важливих напрямках.Маємо Роток,а через півгодини другий Роток,а між ними щоденна 6027 туди ж, ще маємо Житомир в цей час,що вистрибує перед вечірньою Фастів-Житомир.Маємо Ніжин-Київ дві пiдряд з інтервалом 6хв,прибуття до Києва 8 ранку.Це приклад про нехватку потягів.
Отже,повертаюсь до Трипілля.6721 прибуття до К.Пас о 6:52.Мешканці Кагарлика,Українки могли б їхати на роботу,але це зарано.Хоча розумію,що за нею пачка потягів.6723 до К.Пас прибуття приблизно 11:00 -  це запізно для тих,кому на роботу.Для ринків теж.6725 дуже рано.Як для дачників,так і для справ.Останні відправлення з вузлових станцій зазвичай о 20й.
3 Києва 6702.Після Трипілля майже порожня.Не встигає під 6642 Миронівка-Знам'янка.
В Миронівці вийти неможливо,бо завжди штурм на БЦ.Стоянка 12 хвилин до того ж.
6704.Розкішний рейс,для комфорта двох-трьох робітників/-ць.Нікуди не поспішає.Адже стояти йому в Миронівці майже 5,5 годин.
6706.Єдине нормальне творіння.Мене влаштовує.Хоча за Підгірцями де не вийди - до Києва вже не дістатись.Уявляю таку картину десь на Фастівському напрямку.В 19-00 зійшов десь,а зворотня лише о 6й ранку ...
Вирішення.
З Києва зранку дві підряд з різницею в годину.Й остання,третя,через 10 годин.
Пропоную запустити щось денне між 8:37 та 17:55.Хоча б будні.Хоча б до Трипілля,хоча б у сезон.
Якщо ж "зовсім нема зайвого складу",то бодай рівномірно розподілити перші два.Наприклад, 5-00 та 11-00.
На Київ.Зробити для мешканців Обухова,Українки нормальне прибуття на роботу.Колись була 5-59 - 8-23, щось накшталт.Зробити щось денне на Київ.Щось між 8-28 та 16-28.Це не таке велике прохання,порівнюючи з напрямками Яготина та Ніжина,де кожну годину щось є.
Зробити щось вечірнє з Трипілля на Київ.Хоча б в сезон.Хоча б у вихідні.Бо після 17-50 не можна вибратись.
Узгодити по ст.Миронівка з потягами Фастівського напрямку.Зараз лише 2 з трьох узгоджено.Якщо людині треба в Карапиші,вона очікує з 11-00 до 13-45.
Тож, 6704 проситься пізніше...А щодо 6706 люди скаржаться,що вона по Протасов Яр о 18-00.
Поруч бізнес,центри й робочий день до 18-00.Невже не варто посунути на 10-15 хвилин?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.144 seconds with 21 queries.
Google visited last this page 29.10.16 , 19:10