Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.12.17 , 01:12

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Проблеми приміського сполучення

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14
Reply | Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення  (Read 25891 times)
Андрей11111
Active user

Posts: 349


View Profile
« Reply #110 on: 08.04.17 , 23:04 »
Share Reply with quote

Проблема:

Відсутність залізничного сполучення 36-тисячного міста Глухів  зі столицею та обласним центром м.Суми, західною Україною та Москвою

Пропозиція

Продовжити маршрут приміського дизель поїзду 6704 Семенівка-Терещинська узгодивши його по ст Терещенська з поїздом №778 Київ-Шостка. Зворотній же рейс узгодити по ст Терещенська з поїздом № 327 Зернове-Суми

Орієнтовний графік Терещенська (17.40) - Глухів (18.30)  Глухів (22.00) - Терещенська (23.00)

Такий графік дозволить виконати рейс наявним складом Др1А а також можна вирішити одразу кілька задач як то:

звязок Семенівки, Н.-Сіверського, Шостки з Глуховом
зявляється (хоч і односторонній) звязок з м Києвом та Ніжином та Конотопом
також пересадкове сполученням з обласним центром (Додатково збільшивши населенність 327 поїзд)
місцеві жителі зможуть підїзжати до нічних потягів у напрямках Львова, Ковеля, Чернівців, Миколаєва, Москви тощо
звязок північних районів Сумщини з Глуховом забезпечене пересодкою з приміського 6545 на цей приміський

Для вивчення пасажиропотоку пропоную на літній період запустити зазначений приміський по днях тижня Вівторок,Пятниця,Неділя
Logged
art-trans
User

Posts: 27


View Profile
« Reply #111 on: 25.06.17 , 22:06 »
Share Reply with quote

Пишу наперед, адже вже здогадуюсь, що чекає зі змінами через переведення годинника на зимовий час.

Проблема:

Мала населеність приміського поїзда № 6309 по ряду чинників:

1) Поїзд № 6309 Ніжин - Чернігів не дочекається пасажирів з поїзда № 777 Шостка - Київ по станції Ніжин (буде як завжди 1 хвилина на пересадку або взагалі відправлення за 1 хвилину до прибуття поїзда № 777);

2) Зайвий перестій поїзда № 6309 Ніжин - Чернігів, котрий курсує ЩОДЕННО (!!!), в очікуванні зхрещення з поїздом № 94 Мінськ - Одеса (котрий через зміну годинника на зимовий час йтиме на годину раніше, і котрий курсуватиме в осінньо-зимовий період лише ДВІЧІ НА ТИЖДЕНЬ !!!).

3) Відсутня можливість пересадки з поїзда № 74/78 Львів, Ковель - Москва по станції Ніжин на приміський поїзд № 6309 Ніжин - Чернігів.

4) Через пункти 1 і 2 (і в перспективі - пункту 3) - прибуття приміського поїзда № 6309 Ніжин - Чернігів на кінцеву зупинку надто пізно (навіть незважаючи на те, що зараз місцеві перевізники ще погоджуються чекати допізна, але терпінню їхньому теж є межа).

Пропозиція:

(одразу кажу - рухати треба все і багато, але треба! результати не забаряться; і читати до кінця, бо всі пункти робляться заради останнього)

1. Поїзд № 778 Київ - Шостка після переводу годинника на зимовий час потрібно зробити відправленням з Києва на 8 хвилин раніше (поточною ниткою поїзда № 66 Кишинів - Москва формування ФПК/РЖД) і таким же прибуттям у Шостку на ці ж 8 хвилин.

2. Відповідно до попереднього пункту, поїзд № 777 Шостка - Київ потрібно відправляти з початкової станції Шостка на 16 хвилин раніше щоб підлаштувати його по Конотопу ПЕРЕД регіональним поїздом № 817 Ворожба - Фастів. Це дасть можливість по Ніжину прибувати значно раніше і не мати клопотів з вільними коліями. По Ніжину поїзд № 777 Шостка - Київ має бути не пізніше 20:30 (там є чималий запас і можна розтягнути на випадок запізнення хід між Ніжином і Дарницею під час руху по віддаленню за приміським поїздом № 6929 Ніжин - Київ-Волинський.

3. Поїзд № 817 Ворожба - Фастів передбачити прибуттям/відправленням по станції Ніжин не пізніше 20:45-20:50 (по віддаленню за поїздом № 777 Шостка - Київ).

4. Поїзд № 94 Мінськ - Одеса після зміни часу на зимовий передбачити відправленням з Чернігова не раніше ніж о 22:42 (по можливості домовитися з білорусами щоб ті здавати потяг на кордоні на 20 хвилин пізніше, ніж було минулої зими).

5. Поїзд № 6924 Київ - Ніжин зробити прибуттям до Ніжина не пізніше, ніж о 20:45 (тобто зрушити на всьому маршруті на 10 хвилин раніше). Це дасть нормальні 20 хвилин на пересадку з № 6924 на № 6309 "бабкам з тєлєгами" та іншим пасажирам, котрі матимуть час спокійно придбати квиток і пройти через турнікет на чернігівській платформі.

6. Поїзд № 74/78 Львів, Ковель - Москва значно зрушити (щоб нитка була ПЕРЕД поїздом № 6 Київ - Москва) зробивши зупинку по станції Ніжин в межах 20:55/20:57. Відповідно трохи пізніше зробити згадану вже "Україну" № 6 Київ - Москва (і це зіграє на руку з пропозицією № 2 у цьому пості). Відповідно буде 10 хвилин на пересадку з поїзда № 74/78 на приміський № 6309 до Чернігова і забезпечиться майже прямий зв'язок Чернігова із західною Україною.

7. Поїзд № 6309 Ніжин - Чернігів відправляти зі станції Ніжин не пізніше 21:00-21:05 (обов'язково дочекавшись десятихвилинної пересадки з приміського № 6924 Київ - Ніжин прибуттям до Ніжина о 20:55). Прибуття до Чернігова має бути не пізніше за 22:40 (у нічний час здебільшого там буде висадка, тож довго стояти на платформах електричка не буде, та й повзти їй вночі нема чого - за 1 годину 35 хвилин можна впоратися не напружуючись). Відповідно зустрічна № 6310 Чернігів - Ніжин має приходити у Вересоч першою (на бічну колію) і не затримувати приміську № 6309. Відповідно № 94 Мінськ - Одеса має чекати на прибуття останньої - саме по станції Чернігів.



Проблема:

Приміський поїзд № 6307 Ніжин - Чернігів матиме дурний простій по станції Количівка в очікуванні двох вагонів № 658 Чернігів - Конотоп - (Москва) (безпересадкові до поїзда № 6 Київ - Москва).

Пропозиція:

З попередньої проблеми, у пункті 6, рекомендується зробити поїзд № 6 Київ - Москва трохи пізніше і відповідно відправлення ВБСів з Чернігова теж робити трохи пізніше. Це дасть можливість приміській електричці № 6307 Ніжин - Чернігів доїхати до кінцевої зупинки на 7...10 хвилин раніше і уникнути зайвого зхрещення поїздів по станції Количівка. Прибуття приміського поїзда № 6307 зробити о 19:18 на кінцеву зупинку.

Відповідно, № 658 Чернігів - Конотоп - (Москва) відправляти з Чернігова о 19:20 одразу після прибуття електрички з Ніжина.



Проблема:

№ 6926 Київ - Ніжин після зміни часу на зимовий тримає три окремих обгони під поїздами № 6 Київ - Москва, № 74/78 Львів, Ковель - Москва та № 784 Київ - Шостка.

Пропозиція:

Ущільнити розклад поїздів № 6 і № 74/78 зробивши один подвійний обгін (як зараз по Бобровиці), а № 784 зрушити на 10 хвилин пізніше і зробити прибуттям до Ніжина одразу після прибуття приміського поїзда № 6926 Київ - Ніжин (виключивши таким чином зайвий обгін та забезпечивши пасажирам зручну пересадку у напрямку Бахмача та Конотопа саме з поїзда № 6926 (а не чекати півтори години після прибуттям поїздом № 6924). Носівка скаже дякую.

Проблема:

Можливий "зрив" пересадки з поїзда № 6306 Чернігів - Ніжин по станції Ніжин на поїзд № 778 Київ - Шостка.

Пропозиція:

Через можливі зміни у розкладі руху поїзда № 778 Київ - Шостка (відправленням з Ніжина раніше) передбачити прибуття до Ніжина приміського поїзда № 6306 Чернігів - Ніжин ДО відправлення поїзда на Шостку задля забезпечення адекватної пересадки пасажирів з Чернігова що мають родинні зв'язки у Кролевці, Воронежі (ст. Терещенська) та Шостці.
« Last Edit: 25.06.17 , 22:06 by art-trans » Logged
art-trans
User

Posts: 27


View Profile
« Reply #112 on: 26.06.17 , 17:06 »
Share Reply with quote

ще одну хотєлку забувся

Проблема:

У зв'язку зі "здвигом" на годину раніше поїзда № 54/144 Київ, Харків - Санкт-Петербург на зимовий період, зривається пересадка з приміського № 6453 Конотоп - Ніжин та № 829 Шостка - Київ по станції Ніжин в напрямку Чернігова та Гомеля.

Пропозиція:

Передбачити "чекання" міжнародного поїзда № 54/144 Київ, Харків - Санкт-Петербург двох перелічених приміських по станції Ніжин (це забезпечить ще одну хвилю поєднання родинних зв'язків Воронежа (ст. Терещенська), Кролевця, Конотопа та Бахмача з обласним центром у Чернігові).

(і якщо офіційна відповідь буде щодо дефіциту вільних колій по станції Ніжин - готовий накреслити що куди поставити, щоб всім вистачило місця - його там достатньо! тож це не відмазка)
Logged
_vs_
Active user

Posts: 733


View Profile
« Reply #113 on: 27.06.17 , 04:06 »
Share Reply with quote

Проблема:

По Кам'янцю-Подільському приміський КП-Ларга після більш ніж годинного очікування тікає (0:05) з-під носа прибуваючого РЕ Київ-КП (0:12) через нещодавнє сповільнення останнього. (Спостерігав це минулої ночі вживу, з куцим ДР1А-277).

Пропозиція:

Перенести приміський на 15-20 хв вперед. Але цю проблему слід вирішувати фундаментально. Чому навіть у довбаних 1930х графісти не лише мали уявлення про необхідність узгодження поїздів (у міру технічних можливостей і практично завжди за ієрархією ПДС і місцевих), але й друкували орієнтовані на це розклади для пасажирів, а сьогодні при всій комп'ютеризації таке враження, що порушення усталених узгоджень не відстежується ніде і ніяк?
Logged
Будапештский Минчанин
Guest
« Reply #114 on: 20.09.17 , 22:09 »
Share Reply with quote

Проблема
У м. Києві я спостерігаю великий потік пасажирів, що бажають діставатися від ст. Святошин далі ст. Київ-Пасажирський. Сам я живу у тих місцях, і мені теж час від часу доводиться це робити. Транспорт далі ст. Київ-Пасажирський не завжди може бути, не до усіх місць можна легко дістатися, тож поїзди б не завадили. Однак поїзди коростенського напрямку переважно прямують не далі ст. Київ-Пасажирський, за винятком хіба що 6612/6806 Коростень-Яготин та 6928 Святошин-Ніжин. Тож часто бачу людей (а то й сам стаю таким), що на вокзалі пересаджуються з цих рейсів на інші. Напрямок міг би бути досить популярним, адже старожили мені розповідали, що колись кількість рейсів від ст. Святошин у напрямку Дарниці була значно більшою, і вони користувалися чималим попитом, та зараз їх у значній мірі скоротили. Це показує, що попит на них все ж був, та наразі люди вимушені користуватися пересадками. Попит неодмінно виникне, якщо збагатити напрямок рейсами та популяризувати його.
Пропозиція
Збільшити кількість приміських поїздів або регіональних експресів, що прямують від станції Святошин (або починають рух ще раніше) через ст. Київ-Пасажирський і далі. Враховуючи, що багато людей зацікавлені у розвитку цього напрямку, а також колись там було більше поїздів, що користувалися попитом, це буде серйозним правильним рішенням.
Logged
vitaliy_lviv
User

Posts: 57


View Profile
« Reply #115 on: 21.09.17 , 10:09 »
Share Reply with quote

ПОВТОРНО !!!

ПРОБЛЕМА: відправка пачками електропоїздів "Львів-Мостиська ІІ" та "Львів-Шкло". По факту до 70% свого маршруту вони проходять по одній і тій же ділянці "Львів-Затока".
Пеша пачка:
п. 6115 "Львів-Шкло" - 17,30 год.
п. 6117 "Львів-Мостиська ІІ" - 17,50 год.
потім довга перерва до 19,50 год. п. 6119 "Львів-Мостиська ІІ"
(за умови що паст. потік після 18,00 величезний і відданий маршрутчикам" п. 6119 "Львів-Мостиська ІІ"
а потім знову друга пачка:
п. 6121 "Львів-Шкло" - 20,30 год.
п. 6123 "Львів-Мостиська ІІ" - 20,50 год.

ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ:
п. 6117 відправляти після 18,20 год, а п. 6123 - після 21.15 год.
Я знаю, що п. 6117 ще потім повертається у Львів, але для недопущення його більш пізнього повернення можна ж скоротити час обороту по ст Мостиська ІІ до 10 хв  замість існуючих 39 хвилин і безболісно відправляти його назад існуючим графіком п. 6122
Logged
jbond989
Active user

Posts: 724


View Profile
« Reply #116 on: 21.09.17 , 14:09 »
Share Reply with quote

ВІДПОВІДІ НА ДРУГИЙ ПАКЕТ ПРОПОЗИЦІЙ:
http://forum.railwayclub.info/index.php?action=onePostPerPage&topic=122810.msg472992
Logged
Будапештский Минчанин
Guest
« Reply #117 on: 22.09.17 , 16:09 »
Share Reply with quote

Проблема

Надвеликий проміжок між зупинками у регіональних експресів №823 Київ-Пасажирський - Шепетівка та №836 Коростень - Київ-Пасажирський (до Коростеня у них ті самі зупинки). Наступною після Святошина зупинкою є Малин. При цьому на відрізку Святошин-Малин є деякі навантажені станції, тож, на мою думку, там варто ввести зупинки.

Пропозиція

Наповнити відрізок Святошин-Малин для експресів №823 та 836 зупинками, насамперед. на найзавантаженіших станціях - ірпінь, Буча, Тетерів, можливо, Біличі. Можна також звернути увагу на Ворзель, адже це популярний курорт, куди багато охочих доїхати.
Logged
Xvost
User

Posts: 22


View Profile
« Reply #118 on: 08.10.17 , 15:10 »
Share Reply with quote

Проблема.

1) Відсутність можливості дістатися Краматорська, Дружківки, Костянтинівки прибувши до Слов'янська еп. 7035/7037/7038 Харків-Пас. - Лиман.
2) Занадто великий час очікування на пересадку у напрямку Лиману, Ізюму, Бахмуту, Курдюмівки в нічний час по ст. Слов'янск для жителів Краматорсько-Костянтинівської агломерації. Еп. 6010 Фенольна - Слов'янськ прибуває до Слов'янська о 23-43, еп до Ізюму відправляється о 02-31, до Курдюмівки о 04-04.

Пропозиція.

Призначити еп. сполученням Слов'янськ - Костянтинівка, складом, який використовується під поїзд 6230 Слов'янськ - Ізюм о 02-31, орієнтовним відправленням зі Слов'янська о 23-00, чім забезпечити пересадку пасажирів з еп. Хсрків-Пас. - Лиман. Поїзд 6230 встановити в сполученні Костянтинівка - Ізюм, таким чином ліквідувати довготривале очікування в Слов'янську для жителів Краматорська, Дружківки, Костянтинівки.

Надіслано від мого A503 Joy, використовуючи Tapatalk

Logged
Xvost
User

Posts: 22


View Profile
« Reply #119 on: 08.10.17 , 16:10 »
Share Reply with quote

[Повідомлення видалено, оскільки немає опису проблеми яку вирішує пропозиція]
« Last Edit: 08.10.17 , 20:10 by logist » Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.077 seconds with 21 queries.