Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
22.08.17 , 06:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Trip itinearies and train timetables

      Проблеми приміського сполучення

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12]
Reply | Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення  (Read 20832 times)
Андрей11111
Active user

Posts: 258


View Profile
« Reply #110 on: 08.04.17 , 23:04 »
Share Reply with quote

Проблема:

Відсутність залізничного сполучення 36-тисячного міста Глухів  зі столицею та обласним центром м.Суми, західною Україною та Москвою

Пропозиція

Продовжити маршрут приміського дизель поїзду 6704 Семенівка-Терещинська узгодивши його по ст Терещенська з поїздом №778 Київ-Шостка. Зворотній же рейс узгодити по ст Терещенська з поїздом № 327 Зернове-Суми

Орієнтовний графік Терещенська (17.40) - Глухів (18.30)  Глухів (22.00) - Терещенська (23.00)

Такий графік дозволить виконати рейс наявним складом Др1А а також можна вирішити одразу кілька задач як то:

звязок Семенівки, Н.-Сіверського, Шостки з Глуховом
зявляється (хоч і односторонній) звязок з м Києвом та Ніжином та Конотопом
також пересадкове сполученням з обласним центром (Додатково збільшивши населенність 327 поїзд)
місцеві жителі зможуть підїзжати до нічних потягів у напрямках Львова, Ковеля, Чернівців, Миколаєва, Москви тощо
звязок північних районів Сумщини з Глуховом забезпечене пересодкою з приміського 6545 на цей приміський

Для вивчення пасажиропотоку пропоную на літній період запустити зазначений приміський по днях тижня Вівторок,Пятниця,Неділя
Logged
art-trans
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #111 on: 25.06.17 , 22:06 »
Share Reply with quote

Пишу наперед, адже вже здогадуюсь, що чекає зі змінами через переведення годинника на зимовий час.

Проблема:

Мала населеність приміського поїзда № 6309 по ряду чинників:

1) Поїзд № 6309 Ніжин - Чернігів не дочекається пасажирів з поїзда № 777 Шостка - Київ по станції Ніжин (буде як завжди 1 хвилина на пересадку або взагалі відправлення за 1 хвилину до прибуття поїзда № 777);

2) Зайвий перестій поїзда № 6309 Ніжин - Чернігів, котрий курсує ЩОДЕННО (!!!), в очікуванні зхрещення з поїздом № 94 Мінськ - Одеса (котрий через зміну годинника на зимовий час йтиме на годину раніше, і котрий курсуватиме в осінньо-зимовий період лише ДВІЧІ НА ТИЖДЕНЬ !!!).

3) Відсутня можливість пересадки з поїзда № 74/78 Львів, Ковель - Москва по станції Ніжин на приміський поїзд № 6309 Ніжин - Чернігів.

4) Через пункти 1 і 2 (і в перспективі - пункту 3) - прибуття приміського поїзда № 6309 Ніжин - Чернігів на кінцеву зупинку надто пізно (навіть незважаючи на те, що зараз місцеві перевізники ще погоджуються чекати допізна, але терпінню їхньому теж є межа).

Пропозиція:

(одразу кажу - рухати треба все і багато, але треба! результати не забаряться; і читати до кінця, бо всі пункти робляться заради останнього)

1. Поїзд № 778 Київ - Шостка після переводу годинника на зимовий час потрібно зробити відправленням з Києва на 8 хвилин раніше (поточною ниткою поїзда № 66 Кишинів - Москва формування ФПК/РЖД) і таким же прибуттям у Шостку на ці ж 8 хвилин.

2. Відповідно до попереднього пункту, поїзд № 777 Шостка - Київ потрібно відправляти з початкової станції Шостка на 16 хвилин раніше щоб підлаштувати його по Конотопу ПЕРЕД регіональним поїздом № 817 Ворожба - Фастів. Це дасть можливість по Ніжину прибувати значно раніше і не мати клопотів з вільними коліями. По Ніжину поїзд № 777 Шостка - Київ має бути не пізніше 20:30 (там є чималий запас і можна розтягнути на випадок запізнення хід між Ніжином і Дарницею під час руху по віддаленню за приміським поїздом № 6929 Ніжин - Київ-Волинський.

3. Поїзд № 817 Ворожба - Фастів передбачити прибуттям/відправленням по станції Ніжин не пізніше 20:45-20:50 (по віддаленню за поїздом № 777 Шостка - Київ).

4. Поїзд № 94 Мінськ - Одеса після зміни часу на зимовий передбачити відправленням з Чернігова не раніше ніж о 22:42 (по можливості домовитися з білорусами щоб ті здавати потяг на кордоні на 20 хвилин пізніше, ніж було минулої зими).

5. Поїзд № 6924 Київ - Ніжин зробити прибуттям до Ніжина не пізніше, ніж о 20:45 (тобто зрушити на всьому маршруті на 10 хвилин раніше). Це дасть нормальні 20 хвилин на пересадку з № 6924 на № 6309 "бабкам з тєлєгами" та іншим пасажирам, котрі матимуть час спокійно придбати квиток і пройти через турнікет на чернігівській платформі.

6. Поїзд № 74/78 Львів, Ковель - Москва значно зрушити (щоб нитка була ПЕРЕД поїздом № 6 Київ - Москва) зробивши зупинку по станції Ніжин в межах 20:55/20:57. Відповідно трохи пізніше зробити згадану вже "Україну" № 6 Київ - Москва (і це зіграє на руку з пропозицією № 2 у цьому пості). Відповідно буде 10 хвилин на пересадку з поїзда № 74/78 на приміський № 6309 до Чернігова і забезпечиться майже прямий зв'язок Чернігова із західною Україною.

7. Поїзд № 6309 Ніжин - Чернігів відправляти зі станції Ніжин не пізніше 21:00-21:05 (обов'язково дочекавшись десятихвилинної пересадки з приміського № 6924 Київ - Ніжин прибуттям до Ніжина о 20:55). Прибуття до Чернігова має бути не пізніше за 22:40 (у нічний час здебільшого там буде висадка, тож довго стояти на платформах електричка не буде, та й повзти їй вночі нема чого - за 1 годину 35 хвилин можна впоратися не напружуючись). Відповідно зустрічна № 6310 Чернігів - Ніжин має приходити у Вересоч першою (на бічну колію) і не затримувати приміську № 6309. Відповідно № 94 Мінськ - Одеса має чекати на прибуття останньої - саме по станції Чернігів.



Проблема:

Приміський поїзд № 6307 Ніжин - Чернігів матиме дурний простій по станції Количівка в очікуванні двох вагонів № 658 Чернігів - Конотоп - (Москва) (безпересадкові до поїзда № 6 Київ - Москва).

Пропозиція:

З попередньої проблеми, у пункті 6, рекомендується зробити поїзд № 6 Київ - Москва трохи пізніше і відповідно відправлення ВБСів з Чернігова теж робити трохи пізніше. Це дасть можливість приміській електричці № 6307 Ніжин - Чернігів доїхати до кінцевої зупинки на 7...10 хвилин раніше і уникнути зайвого зхрещення поїздів по станції Количівка. Прибуття приміського поїзда № 6307 зробити о 19:18 на кінцеву зупинку.

Відповідно, № 658 Чернігів - Конотоп - (Москва) відправляти з Чернігова о 19:20 одразу після прибуття електрички з Ніжина.



Проблема:

№ 6926 Київ - Ніжин після зміни часу на зимовий тримає три окремих обгони під поїздами № 6 Київ - Москва, № 74/78 Львів, Ковель - Москва та № 784 Київ - Шостка.

Пропозиція:

Ущільнити розклад поїздів № 6 і № 74/78 зробивши один подвійний обгін (як зараз по Бобровиці), а № 784 зрушити на 10 хвилин пізніше і зробити прибуттям до Ніжина одразу після прибуття приміського поїзда № 6926 Київ - Ніжин (виключивши таким чином зайвий обгін та забезпечивши пасажирам зручну пересадку у напрямку Бахмача та Конотопа саме з поїзда № 6926 (а не чекати півтори години після прибуттям поїздом № 6924). Носівка скаже дякую.

Проблема:

Можливий "зрив" пересадки з поїзда № 6306 Чернігів - Ніжин по станції Ніжин на поїзд № 778 Київ - Шостка.

Пропозиція:

Через можливі зміни у розкладі руху поїзда № 778 Київ - Шостка (відправленням з Ніжина раніше) передбачити прибуття до Ніжина приміського поїзда № 6306 Чернігів - Ніжин ДО відправлення поїзда на Шостку задля забезпечення адекватної пересадки пасажирів з Чернігова що мають родинні зв'язки у Кролевці, Воронежі (ст. Терещенська) та Шостці.
« Last Edit: 25.06.17 , 22:06 by art-trans » Logged
art-trans
User

Posts: 20


View Profile
« Reply #112 on: 26.06.17 , 17:06 »
Share Reply with quote

ще одну хотєлку забувся

Проблема:

У зв'язку зі "здвигом" на годину раніше поїзда № 54/144 Київ, Харків - Санкт-Петербург на зимовий період, зривається пересадка з приміського № 6453 Конотоп - Ніжин та № 829 Шостка - Київ по станції Ніжин в напрямку Чернігова та Гомеля.

Пропозиція:

Передбачити "чекання" міжнародного поїзда № 54/144 Київ, Харків - Санкт-Петербург двох перелічених приміських по станції Ніжин (це забезпечить ще одну хвилю поєднання родинних зв'язків Воронежа (ст. Терещенська), Кролевця, Конотопа та Бахмача з обласним центром у Чернігові).

(і якщо офіційна відповідь буде щодо дефіциту вільних колій по станції Ніжин - готовий накреслити що куди поставити, щоб всім вистачило місця - його там достатньо! тож це не відмазка)
Logged
_vs_
Active user

Posts: 700


View Profile
« Reply #113 on: 27.06.17 , 04:06 »
Share Reply with quote

Проблема:

По Кам'янцю-Подільському приміський КП-Ларга після більш ніж годинного очікування тікає (0:05) з-під носа прибуваючого РЕ Київ-КП (0:12) через нещодавнє сповільнення останнього. (Спостерігав це минулої ночі вживу, з куцим ДР1А-277).

Пропозиція:

Перенести приміський на 15-20 хв вперед. Але цю проблему слід вирішувати фундаментально. Чому навіть у довбаних 1930х графісти не лише мали уявлення про необхідність узгодження поїздів (у міру технічних можливостей і практично завжди за ієрархією ПДС і місцевих), але й друкували орієнтовані на це розклади для пасажирів, а сьогодні при всій комп'ютеризації таке враження, що порушення усталених узгоджень не відстежується ніде і ніяк?
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12]
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.087 seconds with 21 queries.