Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
21.02.19 , 16:02

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проблеми приміського сполучення

Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18]
Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення  (Read 58968 times)
VB
Active user

Posts: 3705


View Profile
« Reply #170 on: 15.01.19 , 09:01 »
Share

А Ваші ці вагони, разом з одеськими будуть зупинятись на всіх платформах, чи якось без них? Чи Ви взагалі не вважаєте за потрібне робити зупинки на платформах? До відома, - саме ділянка Коломия - Делятин є найбільш пасажиротворна для дизель-потягів Коломия - Рахів, Коломия - Ворохта, та, власне, Коломия - Делятин.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 450


View Profile
« Reply #171 on: 15.01.19 , 12:01 »
Share

Проблема:

Через невдалу інтеграцію вокзалу Дніпро-Лоцманська в транспортну систему міста Дніпро мешканці Амур-Нижньодніпровського, Індустріального та Самарського районів (всі 3 райони - це лівий берег р. Дніпро) не мають змоги користуватись приміськими поїздами Дніпро-Лоцманська - Апостолове - Дніпро-Лоцманська.

Пропозиція:

Відкорегувати розклад вище згаданих приміських поїздів таким чином, щоб їх маршрути продовжити до станції Ігрень.
З обов"язковим призначенням зупинок:
- пл. Проспектна (це зупинка на пр. Д.Яворницького - центральній вулиці міста Дніпро, що полегшить доступ до цих поїздів пасажирів з/до Центрального та Соборного районів міста),
- ст. Нижньодніпровськ-Вузол (є зручною для пасажирів з житлових масивів Сонячний та Північний),
- пл. Ксенівка (є зручною для пасажирів з житлового масиву Ігрень так само як і станція Ігрень)
- ст. Ігрень.
Logged
www3
Active user

Posts: 675


View Profile
« Reply #172 on: 15.01.19 , 14:01 »
Share

Проблема
- відсутність прямого приміського звязку між станцією Святошин та Гребінківським напрямком
- переповненість приміських поїздів 6804 та 6806 у весняно-осінній період у звязку з більш ніж двогодинним інтервалом руху

Пропозиція

Призначити у весняно-осінній період (з 31.03.19 по 26.10.19) щоденно приміський електропотяг 6606 маршрутом Тетерів-Святошин-Київ-пасажирський-Дарниця-Яготин(Березань\Переяславська). Це дасть змогу частково вирішити перенаселеність потягів 6804 та 6806 у весняно-осінній період, коли різко збільшується пассажиропотік, внаслідок прямування пасажирів на присадибні ділянки та покращити умови для пассажирів, що працюють за позмінним графіком. Крім того відновиться пряме сполучення між станціями Святошин та Гребінківським напрямом, що було припинене з 28.10.2018 та зменшитья час у дорозі бульше ніж на 40 хвилин (у порівнянні з нинішнім часом з пересадками).
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 861


View Profile
« Reply #173 on: 26.01.19 , 15:01 »
Share

Проблема: відсутність сполучення між північною частиною Черкаської області та Донбасом

Пропозиція:

узгодити приміський поїзд №6074 Ім. Тараса Шевченка - Гребінка по станції Гребінка з поїздом №126, який наразі відправляється за дві хвилини до прибуття приміського
Logged
jbond989
Active user

Posts: 1298


View Profile
« Reply #174 on: 28.01.19 , 16:01 »
Share

Які ще будуть пропозиції по змінах графіків приміських поїздів?
Logged
VSK
Active user

Posts: 363


View Profile
« Reply #175 on: 28.01.19 , 17:01 »
Share

Проблема:Приміський поїзд 6380 Сапіжанка Ківерці відправляється зі станції Сапіжанка об 13.00. Приміський поїзд 6071 Ковель -Львів прибуває на станцію Сапіжанка об 13.07.
Пропозиція :узгодити ці два поїзди шляхом перенесення відправлення 6380 на зі станції Сапіжанка на 15 хвилин пізніше.
Таким чином ділянка Ковель Сапіжанка отримає сполучення з ділянкою Сапіжанка Ківерці
Logged
RVR
Active user

Posts: 936


View Profile
« Reply #176 on: 10.02.19 , 19:02 »
Share

Проблема:
В нынешней вечерней паре пригородных поездов Житомир-Киев-Житомир не удобно то, что к отправлению из Житомира в 16:24 нет подвоза по жд из Коростеня и Новограда-Волынского, а после прибытия в Житомир в 22:19 нельзя ни на жд-транспорте, ни на автотранспорте уехать дальше Житомира.
У вечернего экспресса, который по пятницам из Киева и по воскресеньям из Житомира та же проблема. Правда, по воскресеньям подвозка дизель-поездом из Коростеня есть, но она не полноценна, поскольку он не в ходу летом, на пути от Коростеня останавливается всего на трёх станциях и не имеет возможности льготного проезда (а экспресс из Житомира в Киев имеет).

Предложение:
Утренне-дневную пару пригородных поездов Житомир-Фастов-Житомир тоже продлить до Киева.  
« Last Edit: 10.02.19 , 19:02 by RVR » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4154


View Profile
« Reply #177 on: 11.02.19 , 09:02 »
Share

В моих новых поллюциях по тактовом графике пригорода это есть: Житомир 06:15 - Фастов 08:32 - 08:37 - Киев 09:59. Как раз попадает на последний пиковый такт по отправлению из Фастова (04:37, 05:07, 05:37, 06:07, 06:37, 07:07, 07:37, 08:07, 08:37). Причем буду предлагать последний такт фастовских ускоренных  (05:25, 06:25, 07:25) закрывать оборотом 6001 14 минут по Фастову (6011 приб. 07:11 - 7036 отпр. 07:25), а действующий состав ускоренной, он же последний выпуск из депо, успеть скатать в Белую Церковь для подвоза рабочих и студентов, ориентировочно Фастов 06:13 - Вроток 07:04, Вроток 07:14 - Фастов 08:05-08:07 - Киев 09:29. Проблема лишь в том, что с линии Фастов - Житомир сравнительно недавно убрали четырехвагонки, а про выдачу на эти рейсы восьмивагонок пока и речи быть не может.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18]
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!