Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
18.08.19 , 08:08

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Розклади рейсів і маршрути поїздок

      Suggestions and their discussions

        Проблеми приміського сполучення (Пропозиції)

Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20
Print
Author Topic: Проблеми приміського сполучення (Пропозиції)  (Read 74040 times)
VB
Active user

Posts: 3934


View Profile
« Reply #170 on: 15.01.19 , 09:01 »
Share

А Ваші ці вагони, разом з одеськими будуть зупинятись на всіх платформах, чи якось без них? Чи Ви взагалі не вважаєте за потрібне робити зупинки на платформах? До відома, - саме ділянка Коломия - Делятин є найбільш пасажиротворна для дизель-потягів Коломия - Рахів, Коломия - Ворохта, та, власне, Коломия - Делятин.
Logged
Alexeich-07
Active user

Posts: 503


View Profile
« Reply #171 on: 15.01.19 , 12:01 »
Share

Проблема:

Через невдалу інтеграцію вокзалу Дніпро-Лоцманська в транспортну систему міста Дніпро мешканці Амур-Нижньодніпровського, Індустріального та Самарського районів (всі 3 райони - це лівий берег р. Дніпро) не мають змоги користуватись приміськими поїздами Дніпро-Лоцманська - Апостолове - Дніпро-Лоцманська.

Пропозиція:

Відкорегувати розклад вище згаданих приміських поїздів таким чином, щоб їх маршрути продовжити до станції Ігрень.
З обов"язковим призначенням зупинок:
- пл. Проспектна (це зупинка на пр. Д.Яворницького - центральній вулиці міста Дніпро, що полегшить доступ до цих поїздів пасажирів з/до Центрального та Соборного районів міста),
- ст. Нижньодніпровськ-Вузол (є зручною для пасажирів з житлових масивів Сонячний та Північний),
- пл. Ксенівка (є зручною для пасажирів з житлового масиву Ігрень так само як і станція Ігрень)
- ст. Ігрень.
Logged
www3
Active user

Posts: 843


View Profile
« Reply #172 on: 15.01.19 , 14:01 »
Share

Проблема
- відсутність прямого приміського звязку між станцією Святошин та Гребінківським напрямком
- переповненість приміських поїздів 6804 та 6806 у весняно-осінній період у звязку з більш ніж двогодинним інтервалом руху

Пропозиція

Призначити у весняно-осінній період (з 31.03.19 по 26.10.19) щоденно приміський електропотяг 6606 маршрутом Тетерів-Святошин-Київ-пасажирський-Дарниця-Яготин(Березань\Переяславська). Це дасть змогу частково вирішити перенаселеність потягів 6804 та 6806 у весняно-осінній період, коли різко збільшується пассажиропотік, внаслідок прямування пасажирів на присадибні ділянки та покращити умови для пассажирів, що працюють за позмінним графіком. Крім того відновиться пряме сполучення між станціями Святошин та Гребінківським напрямом, що було припинене з 28.10.2018 та зменшитья час у дорозі бульше ніж на 40 хвилин (у порівнянні з нинішнім часом з пересадками).
Logged
delphin_7
Active user

Posts: 1046


View Profile
« Reply #173 on: 26.01.19 , 15:01 »
Share

Проблема: відсутність сполучення між північною частиною Черкаської області та Донбасом

Пропозиція:

узгодити приміський поїзд №6074 Ім. Тараса Шевченка - Гребінка по станції Гребінка з поїздом №126, який наразі відправляється за дві хвилини до прибуття приміського
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1658


View Profile
« Reply #174 on: 28.01.19 , 16:01 »
Share

Які ще будуть пропозиції по змінах графіків приміських поїздів?
Logged
VSK
Active user

Posts: 492


View Profile
« Reply #175 on: 28.01.19 , 17:01 »
Share

Проблема:Приміський поїзд 6380 Сапіжанка Ківерці відправляється зі станції Сапіжанка об 13.00. Приміський поїзд 6071 Ковель -Львів прибуває на станцію Сапіжанка об 13.07.
Пропозиція :узгодити ці два поїзди шляхом перенесення відправлення 6380 на зі станції Сапіжанка на 15 хвилин пізніше.
Таким чином ділянка Ковель Сапіжанка отримає сполучення з ділянкою Сапіжанка Ківерці
Logged
RVR
Active user

Posts: 937


View Profile
« Reply #176 on: 10.02.19 , 19:02 »
Share

Проблема:
В нынешней вечерней паре пригородных поездов Житомир-Киев-Житомир не удобно то, что к отправлению из Житомира в 16:24 нет подвоза по жд из Коростеня и Новограда-Волынского, а после прибытия в Житомир в 22:19 нельзя ни на жд-транспорте, ни на автотранспорте уехать дальше Житомира.
У вечернего экспресса, который по пятницам из Киева и по воскресеньям из Житомира та же проблема. Правда, по воскресеньям подвозка дизель-поездом из Коростеня есть, но она не полноценна, поскольку он не в ходу летом, на пути от Коростеня останавливается всего на трёх станциях и не имеет возможности льготного проезда (а экспресс из Житомира в Киев имеет).

Предложение:
Утренне-дневную пару пригородных поездов Житомир-Фастов-Житомир тоже продлить до Киева.  
« Last Edit: 10.02.19 , 19:02 by RVR » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4620


View Profile
« Reply #177 on: 11.02.19 , 09:02 »
Share

В моих новых поллюциях по тактовом графике пригорода это есть: Житомир 06:15 - Фастов 08:32 - 08:37 - Киев 09:59. Как раз попадает на последний пиковый такт по отправлению из Фастова (04:37, 05:07, 05:37, 06:07, 06:37, 07:07, 07:37, 08:07, 08:37). Причем буду предлагать последний такт фастовских ускоренных  (05:25, 06:25, 07:25) закрывать оборотом 6001 14 минут по Фастову (6011 приб. 07:11 - 7036 отпр. 07:25), а действующий состав ускоренной, он же последний выпуск из депо, успеть скатать в Белую Церковь для подвоза рабочих и студентов, ориентировочно Фастов 06:13 - Вроток 07:04, Вроток 07:14 - Фастов 08:05-08:07 - Киев 09:29. Проблема лишь в том, что с линии Фастов - Житомир сравнительно недавно убрали четырехвагонки, а про выдачу на эти рейсы восьмивагонок пока и речи быть не может.
Logged
jbond989
Co-moderators
Active user

Posts: 1658


View Profile
« Reply #178 on: 06.03.19 , 18:03 »
Share

Надійшли ОФІЦІЙНІ ВІДПОВІДІ УЗ на черговий пакет пропозицій: http://forum.railwayclub.info/index.php?action=onePostPerPage&topic=122810.msg515942

Прохання в цій темі публікувати лише свої пропозиції. Для обговорення створена відповідна тема.
« Last Edit: 06.03.19 , 18:03 by jbond989 » Logged
Мандрівник
Active user

Posts: 1410


View Profile
« Reply #179 on: 17.04.19 , 17:04 »
Share

Незбалансований розклад руху дизель-поїзда №6423/6424 Вапнярка-Христинівка
Зважаючи на гостру нестачу купейних і плацкартних вагонів для поїздів далекого сполучення, вважаю похвальним рішення призначити двічі на тиждень другу пару дизель-поїздів Христинівка — Вапнярка. Але під час складання розкладу проігноровано ту обставину, що для східних районів Вінниччини та кількох сіл Христинівського району Черкащини головним локальним центром тяжіння є Умань, а отже узгодженість пересадки на дизель до Черкас має не настільки велике значення, як можливість дістатися без пересадок або хоча б із зручною пересадкою до Умані. Отже, розклад руху цього дизель-поїзда повинен бути уманецентричним.
Пропозиція щодо вирішення проблеми
Якщо подовжити маршрут дизель-поїзда до станції Умань під час руху з Вапнярки чинним графіком неможливо (хоча це було б зручніше для пасажирів), можна обійтись і без додаткових витрат. Пропоную продовжити маршрут дизель-поїзда Вапнярка — Христинівка до Умані так, щоб на дільниці від Христинівки до Умані використати чинний графік дизель-поїзда № 6001 Христинівка — Умань (5.20 — 6.01) по понеділках та суботах. Відправлення з Вапнярки тоді вийде близько 2.20-2.30. Для розміну дизель-поїздів по Христинівці замість прямого рейсу Умань — Черкаси відправленням з Умані о 6.16 по понеділках та суботах запровадити узгоджені рейси Умань — Христинівка та Христинівка — Черкаси без зміни розкладу, графік яких у інші дні тижня повинен використовувти прямий ранковий дизель-поїздом Умань — Черкаси.
Маршрут дизель-поїзда на Христинівку також повинен починатися з Умані. Орієнтовний розклад: Христинівка 20.45 Умань приб 21.30 Умань відпр. 21.45 Христинівка 22.25 (зміна бригад), далі чинним розкладом на Вапнярку.
Позитивні наслідки від реалізації пропозиції
Це суттєво підвищить раціональність використання рухомого складу без значних додаткових витрат. Оскільки рейс призначено по пікових днях тижня, то реалізація пропозиції дозволить у повній мірі охопити пікові потоки Умань — Івангород, Козачий Хутір, Розкошівка, Кублич, Зятківці, Губник, Ладижин тощо і назад. Також по понеділках буде можливість пересадки з потягу Гайворон — Вінниця на дизель до Умані по станції Зятківці з півторигодинним очікуванням.
« Last Edit: 17.04.19 , 17:04 by Antimason » Logged
Tags:
Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20
Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!