Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
16.10.19 , 16:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Модернизация участка Волноваха - Камыш-Заря и Мариупольские сплетни

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 52
Reply | Print
Author Topic: Модернизация участка Волноваха - Камыш-Заря и Мариупольские сплетни  (Read 78834 times)
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8306


View Profile
« Reply #130 on: 06.06.17 , 14:06 »
Share Reply with quote

С Какой Ореховской? С Полог. И разве можно проехать с Камыш-Зари в Чаплино без смены направления?
Logged
sergius
Active user

Posts: 3667


View Profile
« Reply #131 on: 06.06.17 , 14:06 »
Share Reply with quote

Что там, не поместятся 3 нитки скорых поездов? Грузовым тяжело будет на 15 минут остановиться пропустить встречный скорый? Между Киевом и Мироновкой помещается как-то куча поездов. Стоят, пропускают друг друга, но едут по прямой дороге.
имхо, есть 2 причины:
1. Боязнь того, что если сейчас перевести пасс. составы на линию через Пологи, то потом, когда трафик товарных составов вырастет, их будет ну о-о-очень тяжело оттуда убрать. Ибо сразу начнут говорить "Зрада! До Мариуполя теперь на 2 часа больше ехать!!", подключать чиновников и т.п.
2. Проводя пасс. составы через Федоровку, они дают работу Мелитополю.
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2974


View Profile
« Reply #132 on: 07.06.17 , 09:06 »
Share Reply with quote

С Какой Ореховской? С Полог. И разве можно проехать с Камыш-Зари в Чаплино без смены направления?
Я имел в виду, что пускать не через Ореховскую, а через Чаплино после Полог.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 8306


View Profile
« Reply #133 on: 09.06.17 , 11:06 »
Share Reply with quote

Я понял Вас, так а есть возможность проехать на Чаплино без смены направления?
Logged
VB
Active user

Posts: 4000


View Profile
« Reply #134 on: 09.06.17 , 11:06 »
Share Reply with quote

Ні. Тільки зі зміною напрямку. Так само й з Бердянська на Запоріжжя. І коли з Бердянська на Запоріжжя ще можливо втулити з'їзд в межах відводу (правда зі шляхопроводом), то з Волновахи на Чаплине, - ні. Лише або попід Конкою через гусарські городи повністю у водоохоронній зоні, або через вже пологівські ділянки для ведення присадибного господарства, також з частковим виходом у водоохоронну зону та побудовою мосту через Конку для забезпечення радіусу.
Logged
niсk
Active user

Posts: 769


View Profile
« Reply #135 on: 09.06.17 , 15:06 »
Share Reply with quote

Что там, не поместятся 3 нитки скорых поездов? Грузовым тяжело будет на 15 минут остановиться пропустить встречный скорый? Между Киевом и Мироновкой помещается как-то куча поездов. Стоят, пропускают друг друга, но едут по прямой дороге.
имхо, есть 2 причины:
1. Боязнь того, что если сейчас перевести пасс. составы на линию через Пологи, то потом, когда трафик товарных составов вырастет, их будет ну о-о-очень тяжело оттуда убрать. Ибо сразу начнут говорить "Зрада! До Мариуполя теперь на 2 часа больше ехать!!", подключать чиновников и т.п.
2. Проводя пасс. составы через Федоровку, они дают работу Мелитополю.
1 И правильно будут делать, добавлять два часа к ходу пассажирского состава непозволительная роскошь
2 Сугубо внутренние проблемы УЗ. Нет смысла делать работу ради работы
Logged
sergius
Active user

Posts: 3667


View Profile
« Reply #136 on: 08.11.17 , 17:11 »
Share Reply with quote

Походу, начинается новый сезон сериала этап модернизации.


Quote
Укрзалізниця проводить роботи для підвищення пропускної спроможності ділянки Пологи - Комиш-Зоря
Залізничники регіональної філії «Придніпровська залізниця» розпочали комплекс робіт на ділянці Пологи – Комиш-Зоря. Заплановано вкладання додаткової (7-ої) приймально-відправної колії завдовжки кілометр та двох стрілочних переводів на стиковій станції Комиш-Зоря, через яку здійснюється залізничне сполучення зі станціями Маріупольського вузла. Від ініціативи і до практичної реалізації цим проектом опікується особисто в.о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.

«У вересні Технічна рада ПАТ «Укрзалізниця», а згодом і правління товариства розглянули стратегію розвитку ділянки Пологи – Комиш-Зоря. Саме ця стратегія була покладена в основу інвестиційного проекту з реконструкції ділянки Пологи – Комиш-Зоря, спрямованого на підвищення пропускної спроможності пріоритетного для нас маріупольського напрямку», - повідомив Євген Кравцов.

 Як зазначив директор регіональної філії Микола Кужавський, колійні роботи на станції Комиш-Зоря проводяться в рамках реалізації першого етапу інвестиційного проекту з реконструкції ділянки Пологи – Комиш-Зоря, спрямованого на підвищення пропускної спроможності маріупольського напрямку.

Перший етап також передбачає відновлення роз’їзду на 327-му кілометрі перегону Магедове – Комиш-Зоря, це в планах залізниці на 2018 рік. Наступні етапи втілюватимуться з урахуванням актуальної ситуації, що дозволить раціонально використовувати кошти. Як результат, поставлене Урядом України завдання – в повному обсязі забезпечити потребу металургійних комбінатів Приазов’я в залізничних перевезеннях, буде виконане», – підсумовує Микола Кужавський.

Розпочаті на станції Комиш-Зоря колійні роботи будуть завершені вже за кілька днів. Водночас придніпровські залізничники неухильно виконують свої зобов’язання перед металургами і навіть у період робіт забезпечують стабільний пропуск поїздів на маріупольському напрямку.

Нагадаємо, що для підвищення пропускної спроможності ділянки Пологи – Комиш-Зоря в 2016-2017 роках на Придніпровській залізниці виконали капітальний ремонт шести колій та п’яти стрілочних переводів по станції Пологи, середній ремонт 14,3 км колії на перегоні Магедове – Комиш-Зоря, замінили новими майже 2,8 км рейок на перегонах Магедове – Комиш-Зоря, Пологи – Гусарка та Гусарка – Магедове.
Источник: http://www.uz.gov.ua/press_center/up_to_date_topic/461867/
//Веселит немного, акцентируют внимание на прокладке еще одного пути станции))). Сразу видно, воспитанник Балчуна.
Logged
VB
Active user

Posts: 4000


View Profile
« Reply #137 on: 09.11.17 , 08:11 »
Share Reply with quote

И в километр новый путь ну никак не вложится. Максимум 900 метров там будет.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 4797


View Profile
« Reply #138 on: 09.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

8 листопада разом з Сашком-зрадоманом взяли участь в зустрічі молодих політиків, медійників з приводу громадського тиску по питанню залізничного сполучення столиці з Маріуполем.

Я досить добре підготувався до зустрічі, був з картами, схемами, нормативами максимальних швидкостей по перегонам тощо. Присутні понад три години слухали, багато з розказаного мною було для них в диковинку. Розглядали близько шести варіантів пакращення, медійну розкачку проекту, пошук агентів впливу тощо.

Зійшлись на тому, що один з маріупольських поїздів треба прискорити до 15-15,5 годин в дорозі (через Чаплине), а інший – до 13-13,5 годин в дорозі з переводом в категорію НЕ. Або виділенням нових вагонів і локомотива на 140 маршрутом через Дніпро, Чаплине, або іншим маршрутом, який я запропонував, – через Полтаву, Лозову, Дубове, Покровськ з прицілом під майбутній Інтерсіті, у якого більше шансів піти саме тудою після електрифікації гілки Дубове – Покровськ і планованого підняття швидкостей на лінії Київ – Полтава до 200 км/год.

Вже сьогодні треба думати над зручними рішеннями, щоб чіпляти тапок одразу від Лозової до Волновахи. Поки що графік з багатьма змінами локів виглядає так:

 —      –   19:00  Київ-Пас     09:55   –   —
.................................  
22:55  05  23:00  Полтава-К 06:00  05  06:05
.................................
01:00  20  01:20  Лозова      03:40  20  04:00
.................................
02:30  20  02:50  Покровськ  02:10  20  02:30
.................................
03:45  20  04:05  Чаплине     00:55  20  01:15
05:15  20  05:35  Пологи        23:25  20  23:45
06:10  05  06:15  Комиш-Зоря 22:45 05  22:50
07:55  20  08:15  Волноваха   20:45  20  21:05
09:45   –    —      Маріуполь       —     –   19:10
« Last Edit: 09.11.17 , 12:11 by Віктор Гарвона » Logged
Владимир Д
Active user

Posts: 11694


View Profile
« Reply #139 on: 09.11.17 , 13:11 »
Share Reply with quote

Витя, как можно проехать от Лозовой до Покровска за 1.10? Там состояние пути не позволяет вообще ничего пропускать. Там От Дубово до Мерцалово  всё сгнило, на остальных участках скорость не превышает 20 км/ч.
Вначале нужно восстановить этот участок полностью, затем уже и думать.
Пока решением может быть Лозовая-Павлоград-Синельниково-Чаплино....
Logged
Tags:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 52
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!