Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
19.11.18 , 16:11

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Модернизация участка Волноваха - Камыш-Заря и Мариупольские сплетни

Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 36
Reply | Print
Author Topic: Модернизация участка Волноваха - Камыш-Заря и Мариупольские сплетни  (Read 43278 times)
sergius
Active user

Posts: 2544


View Profile
« Reply #140 on: 09.11.17 , 13:11 »
Share Reply with quote

Декілька питань до тексту Віктора:
1. орієнтовні терміни електрифікації Дубове-Покровськ?
2. цей проект хочуть реалізувати за свої кошти чи кредитні (не маю уявлення про фінансові можливості)?


Стосовно НЕ Київ - Маріуполь
Це можливо навіть на існуючій інфраструктурі. Тільки 2 момента
- шлях прямування Дніпро - Запоріжжя або Дніпро - Чаплино
- при виборі другого варіанта є можливість робити склад двогрупним: Київ - Маріуполь/Покровськ з роз'єднанням по Дніпру або Чаплино.
Варіант через
... Лозовая-Павлоград-Синельниково-Чаплино....
...варто розглядати у тому випадку, коли він гарантовано буде швидшим. І не забуваймо про зміну напрумку руху по Синельніково.
« Last Edit: 09.11.17 , 14:11 by sergius » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3916


View Profile
« Reply #141 on: 09.11.17 , 14:11 »
Share Reply with quote

Пока решением может быть Лозовая-Павлоград-Синельниково-Чаплино....

Всего +10 минут проигрыш по времени.

 —      –   19:00  Київ-Пас     09:55   –   —
................................. 
22:55  05  23:00  Полтава-К 06:00  05  06:05
.................................
01:00  20  01:20  Лозова      03:40  20  04:00
.................................
02:13  02  02:15  Павлоград  02:45  02  02:47
02:45  20  03:05  Синельн-1  01:55  20  02:15
03:55  20  04:15  Чаплине     00:45  20  01:05
05:25  20  05:45  Пологи        23:15  20  23:35
06:20  05  06:25  Комиш-Зоря 22:35 05  22:40
08:05  20  08:25  Волноваха   20:35  20  20:55
09:55   –    —      Маріуполь       —     –   19:00
Logged
logist
Co-moderators
Active user

Posts: 11412


View Profile
« Reply #142 on: 09.11.17 , 14:11 »
Share Reply with quote

1. орієнтовні терміни електрифікації Дубове-Покровськ?
2050й, не раньше :)
Logged
sergius
Active user

Posts: 2544


View Profile
« Reply #143 on: 09.11.17 , 14:11 »
Share Reply with quote

Относительно времен хода.
В предложенном варианте участок Киев - Полтава преодолевается за 3:50. Существующие НЭ преодолевают его на час быстрее.

Участок Волноваха - Мариуполь. Заложено 1:30. При этом в 2014 тот же состав мог преодолеть его за 1:05


Но, правда, и ехал он под ЧСом. А сейчас там ВыЛьник.
А может из-за ограничений скорости время хода возросло.
Но факт в том, что при грамотном подходе к вопросу можно достичь и этого времени хода.

Участок Камыш-Заря -- Волноваха. В конце 70 - хх под ТЭП60 состав из 16 вагонов преодолевал его за 1:07


Сейчас, если достроят второй путь и порихтуют, то и это должно стать достижимым
Logged
pabel
Active user

Posts: 3389


View Profile
« Reply #144 on: 09.11.17 , 15:11 »
Share Reply with quote

Варіант маршруту потягу Київ - Маріуполь через Лозову - Покровськ - Чаплине - Волноваху - це жесть :-) Принаймні, доки не здують пил із проекту 100-річної давнини - не побудують залізниці Покровськ - Комиш-Зоря чи Покровськ (Цукуриха або Роя) - Волноваха. Справа навіть не у швидкостях на аварійних ділянках і не в перспективах електрифікації ходу. На карті він мені не дуже подобається...
Для Покровська, якщо відремонтують колію на Дубове, та якщо хтось захоче розвивати тут рух експресів, буде цілком достатньо регіонального дизель-потягу на Полтаву. Там і потягів на Київ вистачатиме. По Лозовій буде пересадка на Харків, по Дубовому - на Слов'янськ.
Logged
Крымчанин UA
Active user

Posts: 7167


View Profile
« Reply #145 on: 09.11.17 , 16:11 »
Share Reply with quote

Для Покровська, якщо відремонтують колію на Дубове, та якщо хтось захоче розвивати тут рух експресів, буде цілком достатньо регіонального дизель-потягу на Полтаву. Там і потягів на Київ вистачатиме. По Лозовій буде пересадка на Харків, по Дубовому - на Слов'янськ.
А от цікаво, наскільки актуально для Покровська залізничне сполучення з Харковом? Чи буде попит?
Ну, наприклад, зараз через Слов"янку, Павлоград регіональним електропоїздом, а після ремонту через Дубове регіональним поїздом локомотивної тяги зі зміною локомотива по Лозовій?
Logged
Jyraff
Active user

Posts: 198


View Profile
« Reply #146 on: 10.11.17 , 04:11 »
Share Reply with quote

... і планованого підняття швидкостей на лінії Київ – Полтава до 200 км/год.
Трохи offtopic: це реальні плани з якимось часовими межами, чи загальні побрехеньки керівництва?
P.S. Цілком підтримую ідею один з маріупольських поїздів пустити через Полтаву. Там і швидкості побільше, і завантаження вантажними поменше. Та й переселенців в Полтаві немало.
Logged
pabel
Active user

Posts: 3389


View Profile
« Reply #147 on: 10.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

Для Покровська, якщо відремонтують колію на Дубове, та якщо хтось захоче розвивати тут рух експресів, буде цілком достатньо регіонального дизель-потягу на Полтаву. Там і потягів на Київ вистачатиме. По Лозовій буде пересадка на Харків, по Дубовому - на Слов'янськ.
А от цікаво, наскільки актуально для Покровська залізничне сполучення з Харковом? Чи буде попит?
Ну, наприклад, зараз через Слов"янку, Павлоград регіональним електропоїздом, а після ремонту через Дубове регіональним поїздом локомотивної тяги зі зміною локомотива по Лозовій?
Думаю, що Покровські плітки треба виділити в окрему гілку :-)
Попит буде: якщо нинішня електричка - це засилання Слов'янських електричок в Покровськ плюс приміське сполучення між Покровськом і Павлоградом, місцеве - між Покровськом і Лозовою, то Дубовський склад буде обслуговувати місцевих пасажирів між Покровськом і Олександрівкою (можна призначити лише 1 пару приміських на добу, але підв'язати її під соціальні міграції з Олександрівки у Покровськ на навчання, роботу, ринок, і в зворотному напрямі), плюс - зручний вихід на Лозову увечері. Зміна лока для приміського або регіонального потягу - це зло.
Вчора П.І.Жебрівський відвідав Новодонецьке. Дивувався розвиненій інфраструктурі (школи, дитсадки, стадіони). Про відсутність нормального зв'язку із "зовнішнім світом" (залізничного - автобуси ходять з імовірністю 80-98 %) - ані пари з вуст...
Logged
Utopist
Active user

Posts: 2556


View Profile
« Reply #148 on: 10.11.17 , 12:11 »
Share Reply with quote

а какой транспорт должен быть в среднестатистической пгтшке? Десяток автобусов в день - это уже неплохо. Есть много мест, где автобусы вообще 2-3 раза в неделю всего ездят...
Logged
pabel
Active user

Posts: 3389


View Profile
« Reply #149 on: 10.11.17 , 14:11 »
Share Reply with quote

Для села Новоалександровка Александровского района 2-3 автобуса в неделю - неплохо, но и их там нет. И в Новодоне десятка автобусов в день в сторону Покровска - тоже нет. Проблема-то не только в Новодонецком - кроме него Доброполье без поезда (хотя там автобусов хватает), Александровка и с десяток сёл отрезаны от цивилизации. Из Родинского, например, каждые 15-35 мин. в Покровск идёт маршрутка (20-25 мест), но порою в них влезть невозможно - приходится бежать на выезд из города, чтобы на работу успеть :-)
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 36
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.133 seconds with 20 queries.