Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
23.10.18 , 02:10

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Модернизация участка Волноваха - Камыш-Заря и Мариупольские сплетни

Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 36
Reply | Print
Author Topic: Модернизация участка Волноваха - Камыш-Заря и Мариупольские сплетни  (Read 41643 times)
GAMER
Active user

Posts: 2659


View Profile
« Reply #170 on: 24.11.17 , 15:11 »
Share Reply with quote

22.09.17 , когда ездил на 123/124 в Харьков, там (в одном из 4х составов) уже было 5-6 купе после КВР "ДВРС", которые лично видел
+пруф от одного адепта
"ДВРС" - це що?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2348


View Profile
« Reply #171 on: 24.11.17 , 15:11 »
Share Reply with quote

ПАО "Днепровагонремстрой".
Примеры выполненных работ => http://dvrb.dp.ua/passenger.php (по каждому вагону есть много фотографий)
« Last Edit: 24.11.17 , 15:11 by sergius » Logged
GAMER
Active user

Posts: 2659


View Profile
« Reply #172 on: 24.11.17 , 16:11 »
Share Reply with quote

Догадувався, що це він, але не знав, що означає літера "С".
Недавно ще 3 вагони від КВРні звідти поїхали.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2348


View Profile
« Reply #173 on: 24.11.17 , 16:11 »
Share Reply with quote

А фіксували скільки всього виїхало? Скажімо, за останні 3 місяці...
Logged
GAMER
Active user

Posts: 2659


View Profile
« Reply #174 on: 24.11.17 , 16:11 »
Share Reply with quote

Не фіксував. Але за останні 3 місяці - мінімум 3. Клас вагонів не пригадую, бо в них часто вікна зашторені, а близько не підходив. Точно знаю, що були купейники. Чи були плацки - не знаю.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3870


View Profile
« Reply #175 on: 28.11.17 , 20:11 »
Share Reply with quote

Относительно времен хода.
В предложенном варианте участок Киев - Полтава преодолевается за 3:50. Существующие НЭ преодолевают его на час быстрее.

Вот из ит?
Logged
sergius
Active user

Posts: 2348


View Profile
« Reply #176 on: 28.11.17 , 21:11 »
Share Reply with quote

Промах sergius-а. Вибач.
Logged
sergius
Active user

Posts: 2348


View Profile
« Reply #177 on: 04.12.17 , 14:12 »
Share Reply with quote

Недавно вышла новость из желтой прессы про обновление каров для 84-124. Довольно таки информативна.
Дает ответ на вопрос
... "сколько фактически отремонтированных в 4х составах вагонов по отношению к просто переданным?"

Quote
В состав поездов Киев - Мариуполь добавлено 59 обновленных вагонов

Между Киевом и Мариуполем будет курсировать новый пассажирский поезд.(...)

MRPL.CITY связался с Мариупольским вагонным депо, где подтвердили данную информацию.

По сообщению администрации депо, 10 вагонов, которые прошли капитально-восстановительный ремонт, уже курсируют в составе поезда № 84 Киев - Мариуполь - это 8 вагонов купе и два - класса СВ[1]. Кроме того, в планах до конца года добавить в состав еще 10 обновленных плацкартных вагонов, которые сейчас проходят капитально-восстановительный ремонт в Днепре[2].

«Для повышения качества обслуживания пассажиров Мариупольское вагонное депо, помимо 10 вагонов после ремонта, получило 49 обновленных вагонов с лучшими техническими характеристиками. Эти отремонтированные вагоны предоставлены другими железными дорогами Украины и уже курсируют в поездах № 84 и № 104 сообщением Киев - Мариуполь[3]», - уточнили в депо.

Всего до конца года на киевском направлении будет 69 обновленных вагонов.

=> http://mrpl.city/news/view/v-sostav-poezdov-kievmariupol-dobavleno-49-obnovlennyh-vagonov

1. Фактическое кол-во КВР-ов
2. Если это на ДВРС, то наверняка плацкарты будут с кондюками и другими ништяками.
3. А вот за это обидно. Ладно еще для 104, но пополнять 84 из других депо и выдавать за "свое"...
« Last Edit: 04.12.17 , 14:12 by sergius » Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3870


View Profile
« Reply #178 on: 20.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote

Нарешті подав Обґрунтування.

Проблема: Сьогодні час в дорозі потягу з Маріуполя до Києва понад 18 годин. Прибуття до столиці о 13:15 означає, що половину дня буде згаяно. Або якщо треба прибути вранці до столиці, то з половину дня треба буде згаяти в Маріуполі, відправляючись в обід. Це не лише незручно для мешканців Маріуполя та інших міст України, але й відрізає Маріуполь від усієї країни, перетворюючи на острів.

Разом з тим, проблема покращення транспортного сполучення Маріуполя перебуває на постійному контролі Кабінету Міністрів України, щодо неї неодноразово давались відповідні доручення УЗ Прем’єр-міністром України В. Гройсманом, але суттєво зменшити час в дорозі між Києвом та Маріуполем досі не вдалось.

Шляхи вирішення: Як неодноразово наголошувала Укрзалізниця, розвиток залізничного сполучення зі східними регіонами України є пріоритетними. Зокрема, в.о. голови правління компанії Євген Кравцов анонсував комплексну програму модернізації та розвитку напрямку Запоріжжя – Пологи – Комиш-Зоря – Волноваха – Маріуполь, розраховану на три роки: «На сьогодні вузьким місцем залишається одноколійна ділянка Пологи – Комиш-Зоря. Збільшення пропускної здатності напрямку в 2017-2020 роках дозволить збільшити кількість поїздів на ділянці Комиш-Зоря – Волноваха до 49 пар на добу (42 вантажних, 5 пасажирських і 2 приміські пари)».

Пропозиція: Виходячи з цього, пропонуємо два сценарії пришвидшення сполучення Маріуполя зі столицею.

Поїзду 83/84 Маріуполь – Київ змінюється маршрут через Комиш-Зорю – Пологи – Запоріжжя, далі діючим маршрутом, що дасть змогу пришвидшити графік орієнтовно на дві-три години (з 18 год 45 хв. до 15,5-16 годин в дорозі).

Поїзду 103/104 Маріуполь – Київ змінюється маршрут через Комиш-Зорю – Пологи – Чаплино – Синельниково – Лозову – Полтаву, що дасть змогу зменшити час в дорозі до 13,5-14 годин (з переведенням поїзда в категорію “Нічний Експрес”).

Орієнтовні графіки з проходженням основних станцій по маршруту наведено у таблиці.

п. 103/104 “Нічний Експрес” Київ – Маріуполь

—      –   19:30   Київ-Пас        09:25   –   —
23:20   05   23:25   Полтава-Київ   05:30   05   05:35
01:25   20   01:45   Лозова         03:10   20   03:30
02:38   02   02:40   Павлоград     02:15   02   02:17
03:10   20   03:30   Синельник-1     01:25   20   01:45
04:20   20   04:40   Чаплине        00:15   20   00:35
05:45   20   06:05   Пологи           22:50   20   23:10
06:35   02   06:37   Комиш-Зоря   22:18   02   22:20
07:55   20   08:15   Волноваха     20:40   20   21:00
09:25   –   —      Маріуполь         —      –   19:30   

п. 83/84 Київ – Маріуполь

—      –   18:15   Київ-Пас           09:55   –   —
20:55   05   21:00   Ім. Т. Шевченка   06:55   05   07:00
22:10   05   22:15   Знам’янка-Пас         05:40   05   05:45
01:50   20   02:10   Дніпро-Головний     01:45   20   02:05
03:55   20   04:15   Запоріжжя-1        23:39   20   23:59
06:05   20   06:25   Пологи              21:27   20   21:47
06:55   02   06:57   Комиш-Зоря      20:55   02   20:57
08:20   20   08:40   Волноваха        19:15   20   19:35
09:55   –   —      Маріуполь            —      –   18:00

Суттєво скоротивши час в дорозі поїздам Київ – Маріуполь, ми ще більше наблизимо Донбас до України, зробимо вагомий внесок до розбудови інфраструктурної цілісності держави.
Logged
Riesgo
Active user

Posts: 2012


View Profile
« Reply #179 on: 20.12.17 , 20:12 »
Share Reply with quote

А де в цих графіках Дніпро-Головний? Хоч один поїзд повинен бути.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 [18] 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 36
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.146 seconds with 20 queries.