Railwayclub.info main
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
25.04.18 , 01:04

Login with username, password and session length
Home | Help | Search | Login | Register | References | Blogs | Contact Information

railwayclub.info: train travel answers, travel deals

  discussion

    Related questions

      Модернизация участка Волноваха - Камыш-Заря и Мариупольские сплетни

Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32
Reply | Print
Author Topic: Модернизация участка Волноваха - Камыш-Заря и Мариупольские сплетни  (Read 28825 times)
jwan
Active user

Posts: 468


View Profile
« Reply #300 on: 04.04.18 , 13:04 »
Share Reply with quote

Перший заступник директора Департаменту колії та споруд ПАТ «Укрзалізниця» Олександр Навора:

«Ми задоволені результатами, адже капітальний і поточний ремонти техніки виконані філією «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» в повному об’ємі та своєчасно. Відтак сподіваємося, що нам вдасться здійснити всі заплановані сезонні роботи згідно з наміченим графіком. Уже сьогодні
(2 квітня 2018 р.) розпочинається ремонт колій за такими напрямками: Розівка—Зачатівська (дільниця Комиш-Зоря—Волноваха, Донецька залізниця)
Logged
jwan
Active user

Posts: 468


View Profile
« Reply #301 on: 04.04.18 , 13:04 »
Share Reply with quote

профиль пути, где будет расположен рзд 327 км

Logged
jwan
Active user

Posts: 468


View Profile
« Reply #302 on: 08.04.18 , 15:04 »
Share Reply with quote

Произведена замена нечетного пути на участке Розовка-рзд. 376 км
« Last Edit: 08.04.18 , 15:04 by jwan » Logged
jwan
Active user

Posts: 468


View Profile
« Reply #303 on: 10.04.18 , 20:04 »
Share Reply with quote

Сьогодні, 10 квітня на станції Комиш-Зоря (Запорізька дирекція) Новоолексіївська колійна машинна станція (КМС-137) завершує будівництво двох нових колій (№№ 8 і 9), а також укладку семи стрілочних переводів. Це допоможе станції суттєво наростити пропуск поїздів із вантажами для металургійних підприємств Донбасу та в зворотному напрямку.

Разом із тим великий обсяг робіт виконують їх колеги з Запоріжжя та Федорівки на роз'їзді 327-го км між станціями Комиш-Зоря і Магедове. Працівники Запорізької колійної машинної станції (КМС-273) до 18 квітня завершать укладку 6 нових стрілочних переводів, а Мелітопольска КМС-136 — двох нових додаткових колій на цьому роз'їзді.
Logged
Віктор Гарвона
Active user

Posts: 3562


View Profile
« Reply #304 on: 13.04.18 , 22:04 »
Share Reply with quote

Ініціативна група "Потяг на Маріуполь" ознайомилась з відповідями ПАТ "Укрзалізниця" на наше звернення.

Передусім висловлюємо вдячність за прискорення діючих поїздів 83/84 та 103/104 на одну та 0,5 години відповідно у графіку від 25 березня. Та низка тез у наданій відповіді викликають занепокоєння.

ПАТ "УЗ" наголошує, що для реалізації першої пропозиції з часом в дорозі 13,5 годин необхідно буде перенаправити три вантажні потяги маршрутом через станції Верхній Токмак І, ІІ, що спричиняє надмірні витрати на обслуговуючий персонал та перепробіг локомотивів. У той час як вивільняються діючі маршрути пасажирських поїздів через Федорівку, якщо навіть станція Федорівка не призначена для розвороту вантажних потягів, – можна спробувати розвернути їх на наступній за Федорівкою станції. Ми повинні знаходити баланс між забезпеченням вантажопотоків до Маріуполя зі зручністю для пасажирів. На жаль, графіки діючих поїздів, навіть після їх прискорення, не можна вважати зручними для пасажирів.

Тож чи залишились можливості для прискорення поїздів до Маріуполя?

З часу подання нашої першої пропозиції Укрзалізниця запустила масштабну програму підвищення пропускної здатності напрямку Запоріжжя – Пологи – Комиш-Зоря – Волноваха, розраховану до 2020 року. Враховуючи масштаб та складність робіт, ймовірніше за все раніше 2020 року поїзд Київ – Маріуполь з часом в дорозі 13,5 годин не з’явиться. Але чи привід це відмовлятись від прискорення діючих поїздів сьогодні?

Ми вважаємо, що ні. Можна і треба розробити швидший варіант поїзда через Полтаву, з прицілом на його прискорення до 13,5 годин в дорозі з 2020 року.

Також діючий маршрут поїзда через Запоріжжя, Федорівку ще має потенціал для його прискорення на годину.

Також ми вдячні людям, які активно підключались до обговорення нашої ініціативи в соцмережах. Дуже схвальні відгуки отримала наша ініціатива змінити маршрут одного з поїздів через Полтаву, де також є пасажири, яким потрібно їздити в Маріуполь. Окрім того, цей маршрут забезпечить зв’язок зі столицею понад стотисячного Павлограда, який наразі позбавлений такого сполучення.

В той же час ми отримали звернення з проханням не забирати другий поїзд з ділянки Федорівка – Молочанськ – Токмак, де теж є пасажири до столиці. Також пасажири звернули увагу на пропоновані нами графіки, що можна дещо розвести два поїзди в часі, і щоб той з них, який курсуватиме швидшим маршрутом, прибував в обидва кінцеві пункти о 7-8 ранку. Це має резон. Дякуємо усім за дієвий зворотній зв’язок.

Враховуючи вищевикладене, пропозиції пасажирів, беручи до уваги масштабні колійні роботи у напрямку Маріуполя, приходимо до висновку, що прискорювати обидва наші сценарії можна і треба, з деякими змінами.

Поїзд 83/84 Київ – Маріуполь залишити діючим маршрутом, але далі пришвидшувати його графік (до 15,5-16 годин в дорозі, як і в початковій пропозиції).

Поїзд 103/104 Київ – Маріуполь змінити маршрут через Полтаву – Павлоград – Лозову – Запоріжжя – Пологи – Комиш-Зорю – Волноваху, з прокладанням графіка з часом в дорозі 14,5 годин (з подальшим його прискоренням до 13,5 годин в дорозі по завершенню колійних робіт).

Орієнтовні графіки наведено у таблиці.

п. 103/104 “Нічний Експрес” Київ – Маріуполь
(ОРІЄНТОВНИЙ ЧАС ПО ОСНОВНИХ СТАНЦІЯХ)

  —       –    17:15   Київ-Пас        07:45   –   —
20:55   05   21:00   Полтава-К.    04:00   05   04:05
22:55   20   23:15   Лозова          01:45   20   02:05
00:05   02   00:07   Павлоград     00:53   02   00:55
01:20   20   01:40   Запоріжжя-1  23:20   20   23:40
03:20   02   03:22   Пологи          21:38   02   21:40
06:10   20   06:30   Волноваха     18:30   20   18:50
07:45     –     —      Маріуполь       —       –    17:15   

п. 83/84 Київ – Маріуполь
(ОРІЄНТОВНИЙ ЧАС ПО ОСНОВНИХ СТАНЦІЯХ)

  —      –     18:30   Київ-Пас              10:55   –   —
22:15   05   22:20   Знам’янка-Пас      07:05   05   07:10
01:55   20   02:15   Дніпро-Головний  03:10   20   03:30
03:55   05   04:00   Запоріжжя-1        01:25   05   01:30
07:10   02   07:12   Верхній Токмак-2 22:13   02   22:15
09:20   20   09:40   Волноваха           19:45   20   20:05
10:55    –    —        Маріуполь              —      –    18:30

Ми вказуємо основні побажання до графіка потягів, деталі залишаємо на розсуд колег з ПАТ "Укрзалізниця".

Приєднуйтесь до нас! Разом зробимо потяги до Маріуполя швидкими та комфортними!
Logged
sergius
Active user

Posts: 1658


View Profile
« Reply #305 on: 14.04.18 , 11:04 »
Share Reply with quote

Якщо Федорівка, то варто з'ясувати, чи можливе збільшення швидкості на ділянці Федорівка -- Камиш-Заря? З 60-80 до 100-120 км/год. Трафік вантажних там неінтенсивний. Відповідні локомотиви вже є. А через півроку будуть ще й ТЕ33А.
« Last Edit: 14.04.18 , 11:04 by sergius » Logged
jwan
Active user

Posts: 468


View Profile
« Reply #306 on: 14.04.18 , 11:04 »
Share Reply with quote

Главное решить вопрос: чьи бригады и локомотивы будут обслуживать уч-к Запорожье - Волноваха, то смущает стоянка 2 мин. по Пологам. Также смущает отсутствие Камыш Зари в обоих поездах, а в 84/83 отсутствие Молочанска, Большого токмака, им. Т. Шевченко. В 104/103 через Полтаву будет куча технических из-за однопутки.
Logged
Gornostaeff
Active user

Posts: 194


View Profile
« Reply #307 on: 14.04.18 , 13:04 »
Share Reply with quote

Графики симпатичные, спасибо, что прислушались. Но реально через Полтаву будет сложно такую идеальную нитку проложить из-за большого количества Ху на этом маршруте, а также множество однопуток там... Но время по конечным станциям, да и по промежуточным, очень даже хорошее.

Пугает, что 104 с Киева будет такой себе альтернативой для ИС+ 726 и 720. Явно УЗ не захочет такой график реализовывать, т.к. нужно заполнять ИС+
Logged
Jyraff
User

Posts: 96


View Profile
« Reply #308 on: 14.04.18 , 14:04 »
Share Reply with quote

Пугает, что 104 с Киева будет такой себе альтернативой для ИС+ 726 и 720. Явно УЗ не захочет такой график реализовывать, т.к. нужно заполнять ИС+
Якщо буде НЕ, то питань не буде, ІС+ дешевше за НЕ. Навіть якщо буде 1 сидячий вагон, він погоди не зробить.
Logged
Gornostaeff
Active user

Posts: 194


View Profile
« Reply #309 on: 14.04.18 , 14:04 »
Share Reply with quote

Пугает, что 104 с Киева будет такой себе альтернативой для ИС+ 726 и 720. Явно УЗ не захочет такой график реализовывать, т.к. нужно заполнять ИС+
Якщо буде НЕ, то питань не буде, ІС+ дешевше за НЕ. Навіть якщо буде 1 сидячий вагон, він погоди не зробить.
Для НЭ нужно вагоны фирменные, а где их взять - вопрос. А с теми ведрами, что сейчас ездят в 104, тариф выше ИС+ грешно ставить.
Logged
Tags:
Pages: 1 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32
Reply | Print
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.8 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.145 seconds with 20 queries.